/spanien/barcelona/forum/21845.aspx/spanien/barcelona/forum/21845.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Frescoo
2007-12-23 21:17
Boixos Nois 81//

Kalla mig inte idiot. Jag är inte här för att jävlas egentligen, men vi har fått tatemot så jävla mycket skit dom senaste fyra åren då ni var bäst att jag bara måste ge igen för gammal ost nu när Real är bäst. Bara att erkänna att vi är inne i en fas som ni var i för 1,5 år sen...

Denari// Nej...
Barcelona Samuel_Etoó#9
Den enda spelaren som får godkänt av mig är Yaya Toure.. fyfan dags för en ny röst för spelarna är alldeles för bekväma.. Spela Bojan Gio Elr Iceman istället för ronaldinho.. han förstör bara
Barcelona Boixos Nois 81
Kul att de vill Robinho ska få namnet "den nya ROnaldinho" bara det bevisar hur stor respekt de har för Ronaldinho...eller hur?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Ämne: mm sorligt nog är Re....
Vaah ?, har du gett upp?. Vi kommer att vinna ligan tro mig :)
Barcelona Messih!
2007-12-23 21:16
Criff är jag också medgångs suporter för jag vill skicka iväg ronaldinho till milan eller vem som nu betalar bäst? har hållt på barca i typ 10 år och missat kanske 3-4 matcher under den tiden, inkluderat tränings matcher.
Antar att vi ska ha kvar ronaldinho och släpa runt på honom som en djävla fotboj för han var bra engång i tiden, kolla statestik på hur många meter ronaldinho rörde sig under matchen, kommer inte komma över 1km.
VARJE gång han får bollen utanför straffområdet faller han ihop, spelar ingen roll hur bra läge han har, och 9 av 10 gånger får han ingen frispark, utan bara skänker bort bollen.
Tack för allt du gjort för barca ronaldinho, och lycka till i nästa klubb säger jag.
Jag vill också att Rijkaard ska få sparken,
Han är en hyffas tränare, men kan han peppa spelarna? kan han byta en matchbild med byten? kan han göra NÅNTING överhuvutaget?
JA vi vann ligan och championsleage med honom, MEN kolla hur det gått sen ten kate försvann??
Skulle bli SÅÅÅ glad om vi fick hit mourinho :)
Barcelona Barcanist
Ämne: Ja, och vad gjorde R....
Håller med till 110% !
Barcelona Meley
Väldigt låg nivå på forumet just nu. Svårt att ta en förlust det vet jag, men snälla.
Real Madrid Halá_Madrid
skyll på dommarn ni gjorde ett par fel vilken dommare gör inte de vi fick också ett bortdömt straff när robinho blev nersparkad så sluta skylla på dommarn o skyll påå er själva..

Hala madrid el Campiones (L)
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Frescoo
hahahahahaahahah robinho kommer aldrig komma up till Ronaldinhos nivå aldrig han är i bättre form just nu men han kommer ALDRIG komma upp till Ronaldinhos top nivå
Barcelona Suñol_
Äh låt dom hålla på, dom är inte ens könsmogna så det är inget att ta på allvar...
Barcelona Barcanist
Ämne: Tjenare, läget gubbs....
ha-ha, stick från vårt forum
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-23 21:15
Dra åt helvete!
Barcelona FCB :)
Tråkigt att se Madridspelarna ramla och få sååååååååå himla ont hela tiden.
Osportsligt.
Deportivo Denari
Barcelona i normal form slår Real 9 av 10 matcher.
Barcelona Rambla
Ja, och vad gjorde Robinho i kväll? Var han ens med i matchen? Han hade chansen att glänsa nu när inte lille Messi var med, du vet han som är så mycket bättre, men han tog den knappast.

Ronaldinho var riktigt bra i första halvlek anser jag. Han och Abidal lurade bort Ramos ett flertalet gånger. Kom Ramos ens förbi en gång på sin kant? Han fick ägnas sig åt försvarspel i kväll.

Ronaldinho och hela laget blev sämre i andra halvlek och då är det givetvis tacksamt att skylla allt på brassen. Vilket är felaktigt enligt mig, även om han kanske kunde bidragit med lite mer.
Barcelona Abbe_
Frescoo

Far åt helvete rent ut sagt.

Leave!
Deportivo Denari
Far åt helvete.
Barcelona A.Gaudi
2007-12-23 21:14
mm sorligt nog är Real bättre än oss. men att ge robinho titeln "den nya ronaldinho" är nog att ta i.. :)

vi får satsa majoriteten av vårt krut på CL då.
Barcelona Ansgar Ylman
Självklart var det inte bara Ronaldinho som var kass, i stort sett ALLA var BEDRÖVLIGA!

Fanns inte något som tydde på att de ville vinna matchen ens, skamligt!
Barcelona Boixos Nois 81
Perfekt bevis på att idioter från deras sida kommer in för att jäklas!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
o sluta skyll bara på Ronaldinho åtminstone så skapa han något som när hn finta bort ramos o passade snet in men ingen v fegisarna av Iniesta o Eto'o vågade ta avslut direkt

våga skylla på Puyol t.ex. som var katastrof idag
sluta skylla på EN spelare HELA laget sög kuk idag
Frescoo

Madrid är inte ett bättre lag än Barcelona, när Barcelona är i form.

Aldrig. Tro mig.
Real Madrid BeckhamDavid
2007-12-23 21:13
Tycker det är löjligt å skylla på Rijkard. Är lagets insats i sig som stjälper. Spelarna har blivit för bekväma enligt mitt öga då jag ser Barca som ett friskt bollrullande lag. Ingen brydde sig om förutom 1-2 spelare.
Barcelona Barcanist
Ämne: Tycker man skulle sa....
Henry har precis kommit tillbaka från en skada, tror nog inte Rijkard ville att han skulle bli skadad en gång till ..
Real Madrid robinho_#10
Tack för en god match!
Det var inte ni som var dåliga, Vi spelade otroligt bra och ni va snäppet sämre
A.tensta
Nu gäller det att vinna många, många matcher till för att komma ifatt. Tror vi kan göra det, fast det lär ta tid.
Real Madrid Frescoo
2007-12-23 21:12
Tjenare, läget gubbs ;) Tror madrid bevisat vem som är bäst i spanien just nu, dom tre senaste el clasico har vi ägt sönder er totalt. Bättre lycka nästa år,,,

Ronaldinho är sämst just nu, Robinho heter den nya Ronaldinho...

God jul och ett gott nytt år :D
Barcelona Suñol_
tarrak: Jag håller med dig. Det är dags för något nytt. inte ens under hot om att piskas med Jakob Dahlins gamla läderslips skulle få mig att ändra mig på den punkten. Nä in med Mourinho så ska vi tråka ihjäl motståndarna som real juventus gör...
Tycker man skulle satt in Henry. Giovani skapade inte så mycket på den tid han var inne, och Henry har erfarenhet av stora matcher. Bojan gjorde ett kanon inhopp dock.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Köpt horunge domare ....
H¨ller med dig. Madrid idioter kommer hit o jäklas. Jag förstår inte hur de ansvariga för sidan tillåter det. Gör som Chelseas fans..endast Chelsea fans som kan skriva
Annons: