/spanien/barcelona/forum/2184.aspx/spanien/barcelona/forum/2184.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-07-28 18:15
Ja men du svarar ju inte riktigt på frågan. Den av de två som då värvas får inte spela under hela hösten. I januari går Arda och Vidal direkt in i truppen. För det måste vi väl ändå anta eftersom Lucho ville ha just dessa spelare. Så ännu en gång, vad är poängen med att värva Nolito eller som du vill Shaqiri när de ändå inte kan spela?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-28 18:08
@Rambla~:

får jag välja så vill jag inte ha nån av dom. men om man ska värva. jag vill inte stänga dörren för adama o deulofeu..speciellt adama han måste bara få en plats förr elr senare.
Barcelona Rambla~
2015-07-28 18:04
Ni som diskuterar Nolito eller Shaqiri in, hur resonerar ni då? Ni är ju införstådda med att de inte får spela under hösten tar jag för givet. Vad är då vitsen med att värva någon av dem nu i sommar enligt er?
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-28 17:40
Monaco vice-president Vasilyev was yesterday in Barcelona for talks on Aymen Abdennour. No deal, but talks are well-advanced. [footmercato]
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-28 17:10
@11-9-10:
snälla sluta, ja jag har sett nolito spela och jag tycker att han är en bra spelare. MEN JAG TYCKER ATT VI KAN FÅ BÄTTRE SPELARE FÖR DET PRISET. har ju skrivit det i varenda inlägg. såg du nolito i benfica? jag är emot priset inte spelaren hur ska jag förklara det enklare?=)
Barcelona 11-9-10
2015-07-28 16:41
King-puyi Har du ens sett nolito spela?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-28 16:29
@Liunil Masse:

jag förstår vad du menar=). men när jag tänker på en inhoppare så vill jag ha nån som bryter lite mönster. spelare som kan göra sin gubbe, ha en grym speed o skott. du o jag kanske tycker olika kring supersub hehe...cuadrado hade varit drömmen. eller tänk dig en mohamed salah från chelsea. alla dom kostar ungefär som nolito. det är drf jag är emot nolito. handlar bara om priset. men hade jag fått välja så hade jag valt deulofeu elr adama haha.

visca barca
Barcelona Rambla~
2015-07-28 16:28
Elche har väl skatteskulder och till spelarlöner? Varför ska ett lag betala deras skulder för att stanna kvar i Segundan? Var är det för skämt till ligaförbund? Det är väl det laget som står på tur via sin placering i tabellen som automatiskt ska den platsen? De som slutade på plats 17, vilka det nu var. Fattar inte vad de sysslar med i Spanien.
Barcelona Zellick
2015-07-28 16:26
[QUOTE=Liunil Masse]King-puyi Du vill inte ha Nolito men Shaqiri!? En spelare som är så speldum att Pep skicka iväg honom och han ska klara sig i Barca? Aldrig. Nolito hade 13 assist förra säsongen i la liga. Det i ett lag som Celta, det är sjukt imponerande. Redan glömt Nolitos sjuka assist till Larrivey som gjorde 1-0 mot oss på Camp Nou? :) [/QUOTE] Shaqiri var väl en av de mest kreativa spelarna i VM?
Barcelona Liunil Masse
2015-07-28 16:11
Får vi denna gratis-biljett till Segunda så klagar jag inte. Alla problem ser ut att försvinna då, tänker på spelare som Grimaldo, Adama, Halilovic och Samper som blir kvar då.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-28 16:10
King-puyi Du vill inte ha Nolito men Shaqiri!? En spelare som är så speldum att Pep skicka iväg honom och han ska klara sig i Barca? Aldrig. Nolito hade 13 assist förra säsongen i la liga. Det i ett lag som Celta, det är sjukt imponerande. Redan glömt Nolitos sjuka assist till Larrivey som gjorde 1-0 mot oss på Camp Nou? :)
Arda Turanismo
2015-07-28 16:07
Grattis på födelsedagen Pedro!
Barcelona DM1982
2015-07-28 15:49
[QUOTE=Rambla~]Ja om de betalar en summa som motsvarar Elches skuld, ca 7m. De åkte ur, finns inget mer att tillägga. Tillåts de köpa sig till en uppflyttning efter det är det en skandal. [/QUOTE] Instämmer, har man åkt ut så ska man inte komma tillbaka sådär. Problemet verkar vara att Barcelona är det enda laget som kan slanta upp pengarna, inga andra lag fixar det.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-28 15:06
@Liunil Masse:
jag är inte emot nolito. jag syftar på priset=) helt sjukt om det stämmer. jag menar 18 mille plus skatter. 200 miljoner alltså. haha han är värd max 10. finns en anledning vrf han bänkades i benfica min vän=) tecken på att det inte funkar på toppnivå. en spelare jag inte hade varit emot är shaqiri från inter. tror det hade varit grymt faktiskt. tror han accepterar bänk oxå nu är han bänkades i inter. eller cuadrado, eller ta hem tello. det här är spelare vi skulle kunna få. men vi är ute efter nolito haha. vårt kära barca håller på att bli ett skämt.
Barcelona Rambla~
2015-07-28 15:00
Ja om de betalar en summa som motsvarar Elches skuld, ca 7m. De åkte ur, finns inget mer att tillägga. Tillåts de köpa sig till en uppflyttning efter det är det en skandal.
Barcelona DM1982
2015-07-28 14:56
[1/3] Elche will get relegated to Segunda División B (Spanish 3rd division) due to debt problems. [via @CoralRubio] [2/3] Barcelona B could now have the chance to return to Liga Adelante for next season. Intressant.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-28 14:54
King-puyi Nolito har utvecklats enormt, han är lätt bättre än Lavezzi och dessutom en egen produkt. Jag hade inte varit emot det iallafall.
Barcelona 11-9-10
2015-07-28 14:53
Oj vilket lag atletico har nu, förstärkt defensiven med. Senast in deras gamla vänsterback
Barcelona Rambla~
2015-07-28 14:36
Basselona Höjdes till €150m när han förlängde kontraktet till 2019 i våras.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-28 14:06
vad är det jag läser nolito för 18 mille? släppa adama, deulofeu o ta in nolito? vart e vi på väg? vad är det lucho egentligen vill? känns ju som att han vill fucka laget. det han gör är ju bara inte klokt o skrattretande. fine deulofeu o adama är oprövade. men för dom pengarna celta kräver kkan jag näma 10 pers som är bättre än nolito och skulle acceptera bänk. lavezzi t e x. stämmer alla dessa silly rykten så börjar jag på fullast allvar på att lucho jobbar för perez. uppdraget fucka la masia
Barcelona Basselona
2015-07-28 13:47
Rambla

Vad har Busquets för utköpsklausul? Vore kul om Wenger möter den ;)
Barcelona Rambla~
2015-07-28 13:25
@barcastuff: English club Arsenal are interested in Barcelona midfielder Sergio Busquets (27), who signed a renewal until 2019 in February. [sport] Ok, jag ska inte gnälla på Wenger eller Arsenal nu. Utan det är Sport man borde kasta skit på. Varför publicerar de ens sådan här skit? Var får de dessa scoop ifrån? För inte har väl Wenger gått och blivit senil nu också och tror sig kunna ro denna värvning i hamn? Då har han en övertro på sin klubbs dragningskraft kan jag tycka.
Barcelona Rambla~
2015-07-28 12:45
Förklara för mig poängen med att ta in Nolito i sommar när han först får spela i januari? Då blir ju även Arda och Vidal dessutom tillgängliga. Behöver de två kanske en partner att spela kort med under hösten?
Barcelona petersays
2015-07-28 11:41
Men nu måste jag väl ändå undra - varför ska vi plocka in Nolito om Pedro drar? Varför inte hellre låta ex Rafinha spela på kanten eller låta Dongou eller Adama få några minuter? Vi har en trio som Lucho inte kommer rucka på annat än i CDR-matcherna. Och så har vi Sandro och Munir - vi har Iniesta som kan spela kant - och så har vi alla ynglingarna jag räknade upp. Så varför i hela friden ska vi plocka in Nolito och sätta honom på bänken ett halvår?! Han har ju redan misslyckats i laget en gång. Edit: Även Vidal och Turan kan ju spela kant utan större problem.
Barcelona the cameroonians
2015-07-28 10:54
Profilanalys gällande Aymen Abdennour som ryktats till oss.

Igår vände han dock i sin övertygelse att komma hit när han pratade om att han inte ville gå i clinch med Monaco. Han passade också på att svara på intresset från Milan och ansåg att den italienska före detta storklubben är på samma nivå som Barcelona - "a great team".
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-07-28 09:17
Hade valt Nolito om Pedro lämnade.
Barcelona 11-9-10
2015-07-28 01:21
@barcastuff: Barcelona want Pedro (28) to play the European Super Cup, player wants to leave. Celta winger Nolito (28) is an option if Pedro leaves. [md] Detta hade jag faktiskt gillat
Barcelona Barca4life98
2015-07-28 01:11
Smogen har rätt. Vi ska lugna oss tills någonting händer. När det gäller Adama så tror jag att han kommer få sina chanser denna säsong. Om jag inte har fel så var han skadad och kunde inta vara med i Spaniens u19 trupp. Kanske just därför han inte är med laget på USA-turnén? Inte 100% redo kanske. Jag menar varför skulle vi sälja; Pedro och Deulofeu annars? Adama kommer då vara den ända riktiga yttern som vi har kvar då? Angående Samper och Halilovic så tror jag att dom båda kommer stanna. Halilovic går på lån och Samper kommer stanna hos oss nästa säsong. Samper fick trots allt debutera redan förra året i CL dessutom. Jag kan mycket väl ha fel dock... Försöker sprida lite optimism bara :)
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-07-28 00:34
Barcelona director Braida has met with representatives of Monaco defender Aymen Abdennour (25), who can leave for 20+M. [sport]

Har Sport någon trovärdighet när det gäller det här.

Det som är bra med Aymen Abdennour är att han spelar som vänsterback också.
Barcelona Smogen
2015-07-27 23:16
Waow...ok folk. Tror vi ska chilla lite när det gäller alla rykten på spelare. Den dan klubben bekräftar att vi släpper tex. Adama till Bayern för 2 mille då kan vi börja klaga. Glöm inte att det heter silly season av en anledning.
Annons: