/spanien/barcelona/forum/21839.aspx/spanien/barcelona/forum/21839.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-12-23 21:41
Nej, vi tänker inte spärra alla madridistas. De flesta är vettiga och vill föra en sansad diskussion. De andra plockar vi bort.
Real Madrid Suddie
Ämne: Ämne: Känner ....
Casillas är ju en av världens bästa målvakter. Den som säger emot är väldigt trångsynt. Inte för att klaga på Valdes men han är ju inte ens tredjemålvakt i spanska landslaget.
Real Madrid Daebes//Zizou
Alla Real Madrid fans som provocerar eller något tyst bara. Ni förstör detta forumet för dem och oss. Sen kommer det komma tillbaka någon annan dag.
Barcelona Suñol_
Rambla: Ja det kan väl gå men går det åt pipan i CL också tycker jag Frank får ryka om det dyker upp ett alternativ som är intressant...
Barcelona Rambla
Fredrik R:

Som jag såg det, så touchar Rafa bollen så att den går förbi Robinho. Det är möjligt att jag har fel. Det spelar som sagt mindre roll nu.
Barcelona sm
2007-12-23 21:40
det är kanske dags att byta tränare för att frank har gett allt han har kanske dags för en tränare som har nåt nytt att ge klubben
Real Madrid Ziyafet
2007-12-23 21:40
Ämne: Ämne: Känner ....
jag tar det som en komplimag till Casillas, ärligt hade vi haft Buffon eller cech i målet hade ni nog vunnit han var ju otrolig idag....
Barcelona Störst, bäst, Barca
2007-12-23 21:39
Hierro el rey

vi får se när säsongen är slut. Snälla redaktionen spärra ALLA Madristas som skriver här!
Barcelona Rambla
Ämne: aa robinho e 30 kilo....
Kan någon spärra tomten Hierro el rey! och puckot sm?
Barcelona Criff
Så låg nivå, har aldrig sett något värre. Både Barca o Real Fans.. skärp er för fan! Ålderssnittet måste ligga på 7 just nu.
Real Madrid Suddie
Håller med Rambla, det är oerhört irriterande att läsa att folk stavar domaren med två M.

För övrigt hade vi 7 p upp på er förra säsongen och tog ikapp det . Så häng inte läpp nu cules ;)

Det var någon som skrev att Real aldrig blir lika bra som barca när de är i form. Tyvärr är det ju dagsformen som avgör matcherna och idag infann sig den hos Real.
Barcelona Jugador
Ämne: LYSSNA DET ÄR DUMT A....
Du ska ha en spärr.

Hierro el rey!

Håll dig borta tack!

Barcelona Barcanist
2007-12-23 21:38
Ämne: Hahaha ni är patetis....
hah, sug och stick!
Real Madrid WictorX
Jävligt mogna inlägg. Håll nivån uppe och skäm inte ut er. Och jag pratar inte bara till Baca-supportrarna!!!!
Barcelona Suñol_
WictorX: Acceptera att folk är besvikna visa att du är stor vinnare istället, men det är ju tyvärr lite förmycket att begära.
Barcelona Messih!
Det hela är ganska enkelt.
Dommaren dömde väldigt enögt till fördel av madrid.
MEN madrid spelade bättre OCH förtjänade att vinna.
Enkelt enkelt... och kan lova att det bara än madrid fans som tycker att dommaren var bra, så ingen ide att tjaffsa med dom om det, normalt att matcher blåses av minuter för tidigt säger vi.
kom jag av mig lite MEN hur som helst real förtjänade att vinna av den enkla anledningen att dom var bättre än oss.
Barcelona Rambla
Suñol_:

Jag älskar det Franky har gjort för klubben tidigare år. Nu så tryter dock tålamodet. Dock så känns det inte riktigt schyst att sparka honom. Vi är inte en klubb som sparkar tränare, alltså inte under eran Laporta, som gjort så mycket för klubben. Jag hoppas att han får sitta kvar säsongen ut. Satsa allt krut på CL nu, låt Rijkaard få kröna sin tid i klubben ännu en CL-titel.
Barcelona @lle
Ämne: Känner för att tacka....
världens bästa målvakter mellan stolparna just nu?? hehe trodde de va spelar bussen som stod i vägen =) !!
Real Madrid Hierro el rey!
Hej då! Du får fira jul någon annanstans
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-23 21:37
kan inte den ansvarige för detta forum bara stänga av alla som inte tillhör hit som madril fromuet brukar göra
Barcelona sm
Gör dina skrivövningar på annan plats / Red
BiH92

och vem bad om din åsikt?
Real Madrid BiH92
2007-12-23 21:36
Japp jag håller med ni hade vunnit de va domarens fel eller hur

Hahaha shiiit
Barcelona Rambla
2007-12-23 21:35
Domaren (med ett M) var kass. Det var Barça som led mest av det. Ett par sekvenser kan nämnas i första halvlek.

Robinho halkar, trampar på bollen men får ändå frispark trots att Abidal inte ens rör honom. Baptista kapar Xavi bakifrån. Får inte ens ett gult kort. Sådana situationer var det nästan hela tiden och det var 8 gånger av 10 till nackdel för Barcelona.

Trots det, så är det inte tack vare domaren (med ett M) som gjorde att Barça inte förmådde att skapa mer eller göra mål. Nog om domaren nu. Han har alltid varit kass när jag tidigare sett honom dömma och jag visste på förhand att han inte skulle ge Barça fördelar trots hemmaplan. Som sagt, trots det så skyller jag inte domaren (med ett M) för förlusten.
Real Madrid WictorX
2007-12-23 21:34
Domaren dömer ibland för Barca och Ibland ör Real. Idag vann Real så kan inte alla Real-supportrar vara glada istället för att mucka på forumet det är patetiskt. Och Barca-supportrarna kan sluta skylla på Domaren för ni har fått många tveksamma straffar på Camp nou de senaste åren. Acceptera att Real har vunnit idag!!
Real Madrid ENIRO
Fan vad ni saknade LEO MESSI men vi förtjänade segern.
Lycka till i fortsättningen.
Real Madrid Fredrik R
Ni får gärna upplysa mig om vilka straffar ni borde ha fått? När Sneijder täckte ansiktet med handen utanför straffområdet eller när Casillas slog bort bollen framför benen på Iniesta? Utöver de två situationerna så kan jag faktiskt inte förstå vilken situation ni syftar på.
Henry-Eto´o-Messi

Dem 3 ska krossa Real på Bernabeu till våren!
Barcelona Suñol_
2007-12-23 21:33
Rambla: Jag är ingen språkfascist men upprepandet och att 80% av alla gör samma fel får en att undra över skolväsendet i det här landet ;)
Vad säger du har du kvar förtroendet för Rijkard? Eller har du gått över till "the darkside" som jag och Tarrak?
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-12-23 21:33
Rambla// Jo det är ju klart, men tror var enda människa kan vara lite realistisk. Real Madrid hade bättre lägen och Barcelona var inte alls lika nära mål som Real Madrid var. Det är min åsikt. Men å andra sidan så hade Barcelona mer boll. Tycker att skillnaden idag var att Barcelona var lite stressat. Dem spelade en fotboll som var även för snabb för dem själva. Medan Real Madrid kontrollerade bollen bättre och gjorde nåt vettigt av den. Exempelvis så sköt Barcelona lite för lite och dribblade för mycket.
Annons: