/spanien/barcelona/forum/21832.aspx/spanien/barcelona/forum/21832.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Realmadrid-Ronaldo9-Rawand9
2007-12-23 21:07
varför skäller ni på Ronaldinho är han ett lag eller han är en spelare i laget och i laget finns de 10 andra också som var sämre än han?
Barcelona Suñol_
2007-12-23 21:06
Ja skit i ligan. Det ska bli intressant och läsa historierevisionisten Kviborgs analys av matchen. Då kanske man får sig ett skratt i alla fall innan julafton...
Lukas.RP
Ämne: Det är bara att göra....
Så du menar att ligan är körd? Knappast, det är en lång säsong där även Real Madrid kommer åka på skador som drabbar laget hårt.

Jag saknar dig Messi!
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Bara att inse. Madri....
Vet inte om man kan kalla det "flyt", De spelade teknikst väldigt bra. Backarna var väldigt stabila jämfört med Barca. Barca förlorade för många bollar på mittfältet
Barcelona B.Krkic
vi kan inte lägga all skuld på domaren, även om hans insats inte var helt fläckfri. Vi måste ransaka oss själva.
Jag tycker att vi saknar tyngd i anfallet och det går på tok för långsamt, man "kladdar" för mycket boll och motståndarna hinner samla sig innan vi kommer in i sista tredjedelen.
Men de gäller bara att blicka framåt och komma tillbaka pigga och starka efter uppehållet.
Visca Barca!
Barcelona Messi_89
men fattar inte hur ni kan sitta o skylla på ronaldinho..han gör ju iaf bra ifrån sig i vissa tillfällen medan etoo inte gjorde ett enda jävla rätt i den här matchen... o inte en enda spelare hade ju någon vinnar glöd o då e vi fan inte heller värdiga att vinna...spelarna sviker ju för fan oss suportrar
Barcelona Rambla
Ok, vi lägger ner och gnälla på enskilda spelare nu va? Hela laget underpresterar i den här matchen, så även Rijkaard. Det hjälper inte att säga den eller den borde ha startat. Vi kommer aldrig upp i normal standard och det är väl mycket tack vare Madrid som låter oss ha bollen och parkerar spelarbussen framför Casillas och spelar på kontringar. För lite rörelse på spelare i djupet. Det räcker inte med bara Eto'o som löper, då blir det en lätt match för Pepe och Cannavaro att ta bort honom.

Vi gör en blek insats som lag, det är bara att konstatera.
Barcelona Klint
2007-12-23 21:05
Ämne: Ganska trevlig match....
Matchen var faktiskt ganska kass. Men grattis anyway.
Barcelona Meley
Vilken inställning Bojan visade när han kom in på plan, man såg verkligen hur mycket matchen betyder för honom.

Domaren, gillar inte att klaga på domare men usch vad dålig, blåser när det inte ska vara frispark och tvärtom. Avslutar med att blåsa av för tidigt. Finner inga ord!
Barcelona Andrèas
Hela jävla julen är förstörd! Dålig domare men vårat spel var fan inte bra.
Barcelona Messih!
Nu är jag helt övertygad om att Ronaldinho är helt värdelös för barcelona, han kan säkert bli en av världens bästa spelare igen, i något annat lag, men det kommer aldrig att vara i barcelona. Han har blivit som riquelma, visst är han bra, men varje gång ronaldinho får bollen, håller han den i 10 sekunder, sen slår en passning som han kunnat slå direkt.

Det är en sak att dömma skit en hel match som dommaren gör, och en HELT annan sak att blåsa av matchen en hel minut för tidigt, för ja hoppas att han iaf kan läsa av en klocka. Dömma fel gång på gång, kan bortförklaras, men att blåsa av en match för tidigt, SPECIELT en sånhär stor match, är bara nånting som inte får ske, pinsamt dåligt av dommaren, RIKTIGT pinsamt.
Athletic Ottar
Det är för få i Barca som tar ansvar i pressen. Många gånger ser man dessutom bara två man i boxen i anfallen. Vi lär få besked om tränarbyte inom kort.
nola
2007-12-23 21:04
Skandalöst dålig domare.. Han hade något emot Iniesta och Ronaldino?!
Real Madrid sp4rky
Ganska trevlig match! Jag är stolt över att Real lyckades vinna mot Barcelona på Nou Camp! Jag ser redan fram emot nästa möte oavsett hur resultatet kommer att bli.

(skyll inte förlusten på domaren, det var besten som sänkte er)
Barcelona Barcanist
Ämne: Grabbar, även om dom....
Lätt för dig o säga ..

Han stal ju inte 3-5 straffsparkar från er, eller hur?
Komigen grabbar, vi har fortfarande en match kvar, vilken jag tror vi vinner med 2-0 på Santiago bajsbeau.

Visca barca y Bojan !
Barcelona sm
kuk i domarens familj önska ja kan få hans adress ja skulle knulla han och sen döda han med kniven din jävla kukdomare knulla din farsa
Barcelona FCB :)
surt som satan.
Tycker ändå vi skapar chanser men får inte till det. Domaren är usel, missade väldigt många klara frisparkar/straffar + att han blåser av 1 min för tidigt!! katastrof är ordet!!
De som var bra idag var Bojan, väldigt bra inhopp, även lite extra plus till Toure och Abidal.

Men som sagt, surt.
Vi borde vunnit, eller minst fått oavgjort.

Men vi kommer igen, tro mig.
Barcelona @lle
Ämne: Domaren alltså skand....
vem vet de finns jhu en straff punkt , frispark hörna på den minuten =) !!!
Barcelona Boixos Nois 81
2007-12-23 21:03
Både Xavi och Iniesta var dåliga. Iniesta ramlade hela tiden, det gjorde Ronaldinho också...
Barcelona samot
måste säga bojan fan va grymm han är..han spela inte så länge men spelar alltid så här bra hoppas på att han får mer speltid i framtiden
Deportivo Denari
Sälj nu för helvete Ronaldinho! Killen är ju totalt värdelös 9 matcher av 10.

Domaren var förövrigt helt dum i skallen och Barcas anfallsspel pissdåligt.

KUUUUUUUUUUUUUUUK!
Barcelona H.C Xavier
I dag krävs det alltså att en 17-åring ska spela på Ronaldinhos plats för att någonting skall hända. Bojan gjorde mer på de minuterna han fick en vad Ronaldinho gjorde under hela matchen och han är 17 år. Som jag sa i halvlek, kan man inte visa upp bättre inställning när man spelar el clásico så har man gjort sitt i Barca.
Barcelona Messidonaa
vi hade våra chanser om man tänker efter, men vi utnyttja inte dom så det finns inte mycket o göra.

Barcelona Messi_89
mm den jävla pajasen efter att man ahr suttit och skrikit åt han hela matchen så blåser han av för tidigt.. Men de e ju inte bara han som fulländar sin sämsta kväll nånsin genom att blåsa av för tidigt barca spelarna fulländar ju sin kväll med att skita o att protestera...ingen vinnaglöd för i helvete..
Barcelona Klint
Bara att inse. Madrid har det lilla flytet som vi hade forr nagot ar sedan. Darfor vinner de matdchen. Grattis Madrid och god jul pa er andra! Nu ska jag dranka sorgerna i sprit. Mycket sprit.
Barcelona *
2007-12-23 21:02
Fyfan vad tur vi har att vi har RONALDINHO. Kom igen nu alla,låt oss buga till kungen av Barcelona!!!!!!!!!!!!!!!!!! RONALDINHO RONALDINHO RONALDINHO RONALDINHO RONALDINHO!!!!!!!!!!!
Barcelona Boixos Nois 81
Jag vill inte skylla på domaren, men däremot måste jag säga att ALLA var dåliga. Inte en enda spelare som förtjänade bära Barcas tröja!
Barcelona Rambla
Det är bara att göra en Milan nu. Skita i ligan och lägga allt krut på CL.
Barcelona R.D.A.M
Ämne: fyfan. skamligt av o....
A.Gaudi

Varför måste Ronaldinho dra?? Laget spelar dåligt, men anledningen är väl främst för att vi saknar lagets bästa spelare, Messi. Sen förstår varför man alltid ska skylla på Ronaldinho när Barca förlorar. Idag var han knappast den som var sämst, ta exempelvis Xavi som passade bort varenda boll och gjorde allt fel idag.

Messi hade sett helt annorlunda ut med en pigg Messi på plan!
Barcelona A.Gaudi
domarn var riktigt dålig. men det var vi också, glöm inte det.

messis saknad blev större än jag trott. inför matchen var jag negativ till att GDS skulle starta istället för dinho men nu i efterhand känner man ju att han kanske borde fått göra det.
Annons: