/spanien/barcelona/forum/21831.aspx/spanien/barcelona/forum/21831.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-12-23 21:15
Ja, och vad gjorde Robinho i kväll? Var han ens med i matchen? Han hade chansen att glänsa nu när inte lille Messi var med, du vet han som är så mycket bättre, men han tog den knappast.

Ronaldinho var riktigt bra i första halvlek anser jag. Han och Abidal lurade bort Ramos ett flertalet gånger. Kom Ramos ens förbi en gång på sin kant? Han fick ägnas sig åt försvarspel i kväll.

Ronaldinho och hela laget blev sämre i andra halvlek och då är det givetvis tacksamt att skylla allt på brassen. Vilket är felaktigt enligt mig, även om han kanske kunde bidragit med lite mer.
Barcelona Abbe_
Frescoo

Far åt helvete rent ut sagt.

Leave!
Deportivo Denari
Ämne: Tjenare, läget gubbs....
Far åt helvete.
Barcelona A.Gaudi
2007-12-23 21:14
mm sorligt nog är Real bättre än oss. men att ge robinho titeln "den nya ronaldinho" är nog att ta i.. :)

vi får satsa majoriteten av vårt krut på CL då.
Barcelona Ansgar Ylman
Självklart var det inte bara Ronaldinho som var kass, i stort sett ALLA var BEDRÖVLIGA!

Fanns inte något som tydde på att de ville vinna matchen ens, skamligt!
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Tjenare, läget gubbs....
Perfekt bevis på att idioter från deras sida kommer in för att jäklas!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
o sluta skyll bara på Ronaldinho åtminstone så skapa han något som när hn finta bort ramos o passade snet in men ingen v fegisarna av Iniesta o Eto'o vågade ta avslut direkt

våga skylla på Puyol t.ex. som var katastrof idag
sluta skylla på EN spelare HELA laget sög kuk idag
Barcelona FCB :)
Frescoo

Madrid är inte ett bättre lag än Barcelona, när Barcelona är i form.

Aldrig. Tro mig.
Real Madrid BeckhamDavid
2007-12-23 21:13
Tycker det är löjligt å skylla på Rijkard. Är lagets insats i sig som stjälper. Spelarna har blivit för bekväma enligt mitt öga då jag ser Barca som ett friskt bollrullande lag. Ingen brydde sig om förutom 1-2 spelare.
Barcelona Barcanist
Ämne: Tycker man skulle sa....
Henry har precis kommit tillbaka från en skada, tror nog inte Rijkard ville att han skulle bli skadad en gång till ..
Real Madrid robinho_#10
Tack för en god match!
Det var inte ni som var dåliga, Vi spelade otroligt bra och ni va snäppet sämre
A.tensta
Nu gäller det att vinna många, många matcher till för att komma ifatt. Tror vi kan göra det, fast det lär ta tid.
Real Madrid Frescoo
2007-12-23 21:12
Tjenare, läget gubbs ;) Tror madrid bevisat vem som är bäst i spanien just nu, dom tre senaste el clasico har vi ägt sönder er totalt. Bättre lycka nästa år,,,

Ronaldinho är sämst just nu, Robinho heter den nya Ronaldinho...

God jul och ett gott nytt år :D
Barcelona Suñol_
tarrak: Jag håller med dig. Det är dags för något nytt. inte ens under hot om att piskas med Jakob Dahlins gamla läderslips skulle få mig att ändra mig på den punkten. Nä in med Mourinho så ska vi tråka ihjäl motståndarna som real juventus gör...
Barcelona FCB :)
Tycker man skulle satt in Henry. Giovani skapade inte så mycket på den tid han var inne, och Henry har erfarenhet av stora matcher. Bojan gjorde ett kanon inhopp dock.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Köpt horunge domare ....
H¨ller med dig. Madrid idioter kommer hit o jäklas. Jag förstår inte hur de ansvariga för sidan tillåter det. Gör som Chelseas fans..endast Chelsea fans som kan skriva
Barcelona Messi_89
asså SLUTA skyll på dinho...etoo var ju tio ggr sämre t.ex....
O tycker giovani förkännar beröm också som bojan..Giovani kmr ju in o sliter som fan...Men jävla dålig inställning av barca spelarna ida, och real spelarna har ju fan bara tränat på o filma och att slösa tid, o värsta av allt att vi fick världens sämsta domare till den här matchen..tack för att du har förstöt min jul din jävla pajas.
Barcelona Meley
2007-12-23 21:11
Som vanligt ska folk klaga på Ronaldinho när Barcelona förlorar. Så irriterande när hela laget underpresterade.

Idag saknades personen som kan avgöra på egen hand, Ronaldinho kunde det förut men inte längre.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-23 21:11
Köpt horunge domare Ronnie få en örfil av fula pepe o det blir inget men kan inte bara vara domaren otroligt dålig mittfält spel idag

Vi behöver köpa in en bra högerback ta hit Rafinha från Schalke 04 så Puyol kan spela mittback o på tala om Puyol kände abolut inte igen han idag

o gör det har forumet privat nu så att inga äckliga horunge madrid fns kmr hit o provocerar
Barcelona Barcanist
2007-12-23 21:10
Ämne: Ämne: men fat....Jag tror nog inte du tittade på matchen, eller hur?

Ronaldinho gav en hel del passar, sköt ett kanonskott på mål, men Casillas räddade det ...

Jaså, får Toure underkänt?
Puyol, Milito, Abidal?
Deportivo Denari
2007-12-23 21:10
Ämne: Sparka Rijkard ?, as....
Håller med. Rijkaard måste bort, det här håller inte.
Barcelona Ansgar Ylman
2007-12-23 21:09
Japp, nu är det bevisat:

1. Ronaldinho blir ALDRIG världens bäste igen. Han kommer inte nära det han en gång var, man måste börja inse nu (om man inte redan gjort det). INGENTING tyder på att han kommer bli bättre... INGENTING!!! :(

2. Messi är livsviktig för oss eftersom vi annars ständigt spelar för enkelt och lättläst.

Stor Nedrans Äcklig Sorg
Deportivo Denari
Ämne: men fattar inte hur ....
När i hela fridens namn gjorde Ronaldinho något bra i den här matchen?

Alla förutom Bojan och Valdés får underkänt.

Det har i och med den här matchen blivit uppenbart för mig att Ronaldinho stjälper mer än han hjälper i Barcelona. Sälj honom så fort det bara går.
Barcelona Boixos Nois 81
Ligan är inte kört. Minns ni förra året? Barca ledde med 7p före Madrid men ändå lyckades de vinna ligan. Minns ni hur Barca spelade för 2-3 år sedan. Shit va de rullade ut motståndarna. Nu går det åt helvete
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-23 21:08
Sparka Rijkard ?, asså heregud han har världens bästa trupp och kan inte ens göra nåt med den, Rijkard ska bara sparkas hit med Murinho så ska ni se vad han gör med den truppen vi har.

Domaren var ju katastrof, men man ska inte skylla på domaren, de hade sina chanser och de satte de medan vi fick inte till det sista så att vi skulle ha farliga chanser.
Real Madrid Fasihhh
Ämne: Ämne: Ganska ....
kass från er sida ja... men kan ju säga att det var väldigt skönt från vår sida! Det är alltid svår och ta en förlust men ni kan ju alltid skylla på att Messi inte fanns med.
Barcelona PILMÀ
Grabbar vi måste bevisa att vi Culés och lite tålamod jag ber er jag vet att inte alls känns bra just nu men ha tålamodet ber er igen.

Till REDAKTIONE))
ta bort varenda Madridistas inlägg eller stäng av hela forumet och öppna bara för alla Culés så att nivån ska lugnas ner lite.

en sak tillllllll TILLBAKA MED MESSIIIIIIIIIIIIIII NUUU VÄRLDENS BÄSTA SPELARE.
Barcelona A.Gaudi
Helt ärligt. skulle ni bli sorgsna om Ronaldinho stack under vinteruppehållet?

det skulle ge välbehövt Space i anfallet för barca.
Barcelona tarrak
Jag har haft en ängels tålamod och sett ett av tidernas bästa manskap underprestera något grymt, men nu får det vara nog. Jag älskar Rijkaard för allt han gjort, men det håller inte längre. Spelarna ser ju vettskrämda ut från först minuten och slår bort bollar som aldrig förr. Dessutom envisades de som vanligt med att slå alla bollar till Dinho som var totalt chanslös mot Ramos till en början. Positions´byten någon?

Eloge till Yaya som kämpade mer än de övriga tillsammans.
Barcelona Jugador
Denari

Så sjukt irreterande att du skyller på Ronaldinho när hela j-vla laget står still? Vi var inte organiserade, tog inga löpningar och gjorde massvis med felpassningar så det är knappast Dinhos fel. Förresten, gjorde Eto'o någon bättre insats än Ronaldinho?
Annons: