/spanien/barcelona/forum/21828.aspx/spanien/barcelona/forum/21828.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona andreasbarca
2007-12-24 23:27
Har en fråga och hoppas någon kan hjälpa till. Tänkte boka biljetter till Barcelona-Osasuna den 3 feb. Någon som vet varifrån jag ska boka biljetterna, eller är det kanske bäst att köpa direkt på plats? Vad ligger priserna på ungefär?

Fortsatt god jul till er alla!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-24 23:24
Nån som vet vad dom säger till Ronaldinho?
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-24 23:13
Härligt att folk hänger på det man försökt förklara i två dagar nu :) Ronaldinho är inte bra med Ronaldinhomått men spelar fortfarande lika bra som många i laget, t.ex. Xavi, Milito mfl.
Barcelona Messidonaa
2007-12-24 23:12
asso det är bara så alla storspelare har en viss tid då dom inte är i sin form.. och det gäller alla STORSPELARE!

de finns ingen som har varit bra alla sina år som fotbollsspelare. sånt e livet.
Barcelona Skoob
2007-12-24 22:59
Jag tar tillbaka det jag sa om Ronnie idag; efter det jag såg från den videon. Snubben ska fan stanna så känge i Barca, att han ska begravas på långsidan på Nou Camp; helig mark. Jävla förskoleclowner som hoppar på en av Barcas genom tiderna största spelare. Han har en svacka; det var inte så länge sen Robinho inte ens fick spela för att han inte höll måttet. Väldigt många stora spelare har sådana perioder, men fy fan; det där kan vara det som får bägaren att rinna över och han bestämmer sig för att lämna.

Jag skrev tidigare idag och kritiserade Ronnies insats; vilket jag som trogen supporter har förtjänat rätten att göra; men jag har ALDRIG velat ha bort honom. Han ska få tid, han ska få chansen att komma tillbaka. Fy fan för de jävla svinen där nere.
Barcelona Messidonaa
2007-12-24 22:55
det här klippet som jag har som länktips.. va säger dom till ronaldinho jag förstår inte ?
Barcelona Barca-nist
2007-12-24 22:52
jag insåg en sak igår, det handlar inte om vacker fotboll eller glad fotboll längre.jag såg ingen Real med spelglädje eller fantastisk spel. jag såg 1 Real med vinstsug till varje pris. det är vad jag saknar i barca spelarans ögon. de vill vinna men det ska vinnas med klass. visst är det fint men utan resultat ibland.
jag är barcanist och kommer alltid vara de.jag skäms för att vissa idioter som skämmer ut Braca för sitt betende. vi har fantastiska spelare i Barca och om vi vänder ryggem mot de så fort vi inte är tillfredställda, hur ska de lita på oss framöver?
vi måste ha tålamod..
Barcelona Barca-nist
2007-12-24 22:45
Ämne: Det är ju tragiskt h....
jag tycker också att dt är dumt och fult men det ska icke komma från Real-fan, hur många spelare och tränares karriär har ni inte förstört ? Den kritiken tål jag från vem som helst men inte från nån Real-fan!!!!
Barcelona Smogen
2007-12-24 22:05
tjena, någon som vet en mailadress till fc Barcelona där man t.ex. skulle kunna skriva några väl valda ord? Känner att man kanske skulle skriva lite uppmuntrande ord till spelarna så dom förstår att fansen står bakom dom.
Barcelona kevina
2007-12-24 22:01
Alltså ärligt tala det är inte så farligt som ni här inne säger.. ni överdriver ju.. herregud.. visst, man kunde ju höra svor ord mot Ronaldhino men det var inte så farligt som jga hade förväntat mig..
Barcelona Kalle.
2007-12-24 21:58
Kan någon berätta för mig vad det betyder? Det som dom utanför flygplatsen ropar.. ?
Valencia Villlllllllllllla
2007-12-24 21:56
Skulle ni vilja ha Hleb i barca?
Barcelona barcadinho
2007-12-24 21:53
Barca för alltid och evighet.
Älskar mitt barca och det spelat ingen roll om det går dåligt ibland.
Barcelona Roni#10
2007-12-24 21:47
Ronaldinho är i samma nivå som många andra Barcelonaspelare. Samma nivå som Xavi, Abidal, Milito. Dom gör inte så mycket mer som är "magiskt". Ronaldinho är inte lika bra som för två år sen, det vet jag, men han håller ändå samma nivå som många, inte alla dock, som får starta varje match. Klaga inte på Ronaldinho. Han gör tillräckligt för laget.

Alla klagade på honom förra säsongen. Fattar inte varföör!!! Kolla länktips så förstår ni vad jag menar. Frisparken mot Zaragoza är helt underbar. Han vinner den matchen, bland MÅNGA andra, åt Barca.
Deportivo Denari
2007-12-24 21:46
Ämne: kevina du kan läsa d....
Så jävla dåligt gjort. Efter allt han har gjort för klubben så tycker jag inte att man ska skrika glåpord efter honom.
|Les|
2007-12-24 21:37
kevina du kan läsa det i goal,
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2007-12-24 21:35
Kom idag från Barcelona oavesett resultatet var det en upplevelse att titta på EL Classico, och dessutom hade jag en jätte bra plats på tribuna.jag rekomenderar er alla att ni åker och kollar på El Classico jag tror inte det finns något större.FORÇA BARÇA
Barcelona kevina
2007-12-24 21:30
det där om Ronaldihno vid flygplatsen? har ni nån länktips? jag har inte sett den..

tack i förhand
Real Madrid Ramos_2
2007-12-24 21:29
Det är ju tragiskt hur ni behandlar Ronaldinho, han var den enda förutom Iniesta som försökte verkligen vinna matchen.
Vad händer efter matchen? jo, man skyller allt på honom.

Jämför hans tid med Ronaldos och Zidanes tid i Real madrid, jag tror inte att det var dans på rosor hela tiden.

Kanske ligger felet på andra ställen?(Deco, Etoo)
Deportivo Denari
2007-12-24 19:57
Ämne: Ämne: Ämne....
Jag hoppas så jävla hårt att du har rätt. Men jag tvivlar. Jag tror inte att han kommer tillbaka. Inte i Barcelona i alla fall.

Barcelona RonaldinhoKungen
2007-12-24 18:49
Ämne: Ämne: Fortsät....
Men samtidigt har han visat stigande form och så länge Messi är skadad ska han spela från start. När Messi är tillbaka bör anfallet formeras såhär Messi, Eto'o, Iniesta tills Henry är back in business. Ronaldinh kommer tillbaka, tro mig. Vi måste ha tålamod.
Realfan nr1
2007-12-24 18:42
Det är nästan pinsamt att läsa vissa inlägg här på detta forumet. "Ronaldhino är för dåligt,slut och fet" är bara dom som inte kan något om fotboll som snackar, bara tittar på vart bollen är. vart tog spelare som deco,xavi,puyol,eto´o vägen igår när dom behöves som mest?????????
det fanns ingen kretviet på barcas mittfält och real fick matchen precis dit dom ville. den enda spelare jag gillar i barca förutom ronaldhino är Iniesta fotbolls värdens mest underskattade fotbollspelare!!!
Deportivo Denari
2007-12-24 18:37
Ämne: Fortsättning på inlä....Visst är det så. Men det går ju samtidigt inte att spela en medelmåttig spelare i match efter match i ett lag som Barcelona. För bättre än så är han väldigt sällan.

Jag anser att Ronaldinho har fått tillräckligt med chanser nu.

Ett annat alternativ vore ju kanske att låna ut honom. Se om någonting händer med honom i en annan miljö. Även om jag tvivlar på att han går med på det.
Valencia J.T....Hope Is...
2007-12-24 18:08
Bra skriven matchrapport..
Det var verkligen så och erkännandet över Ronaldinhos kassa insats igår vad bra gjort.
BRASSE-Rolle sög 110% igår, undrar verkligen om han kommer tillbaks...För igår såg man nada shit pisss..Jaja, Barca lär nog inte vinna ligan iår om det fortsätter såhär för er.
Men som jag sa tidigare, bra skrivet i rapporten.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-24 18:00
Robson-Robinho

I denna match så var det försvararna som överglänste anfallet om något, och då menar jag i bägge lagen.

Raul och Ruud,Eto,Dinho,Iniesta,Robinho åstadkom inte mycket men Madrid fick till ett bra anfall vilket vi inte fick.

Onödig disskusion som borde sättas punkt för.

God jul på er alla
Larsson__
2007-12-24 17:56
Okej.
Barcelona Barcelonito
2007-12-24 17:55
Det är värt pengarna om du reser dit ofta eller bor där. Annars så tänker man att man är medlem i en klubb som man älskar. Bara det kan vara värt pengarna.
Barcelona tarrak
2007-12-24 17:54
Här kan ni läsa mer om medlemsförmåner och klicka er vidare till anmälan.

Larsson__
2007-12-24 17:51
Är det värt pengarna?
Barcelona Barcelonito
2007-12-24 17:21
Siempre Futbol

Jag var medlem förra året. Kostade runt 1500 och då ingår det förträde för biljetter, rea för saker man kan köpa. Gratis inträde på olika ställen och flera saker som t.ex. Barca Tv. Jag fick SMS på min födelsedag och de grattade mig. :) Annars så är det bra att vara medlem under året då det är val så man kan rösta på den man vill.
Annons: