/spanien/barcelona/forum/21825.aspx/spanien/barcelona/forum/21825.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-26 19:35
Pio pio

Det som saknas i dagens Barca är styrkan glädjen att spela fotboll hungern. Kämpar insatsen. Att man ska vara glad att man spelar för Världens finaste klubb Barcelona.
Las Palmas Pio pio
2007-12-26 19:33
Holländaren

Överskattat lr inte så behövs det någon sorts forändring, något man kan göra för att ändra en matchbild. Vi har alla sett nu på sistone att något saknas i laget, men det är svårt att säga vad..
Barcelona Holländaren
2007-12-26 19:21
Juneborg: Vad är Arsenals plan-B? Vad var Real Madrids plan-b i Real? Vad har Sir Alex för plan-B?

Plan-b suger. Överskattat.
Barcelona PILMÀ
2007-12-26 19:10
Ni måste se den om och om igen.
Barcelona La_BARCA!
2007-12-26 19:05
Jag har hört skulle vi sälja Dinho så ska vi köpa för dom pengarna Cristiano Ronaldo.
Barcelona Palle Kuling....
2007-12-26 18:41
Haha, det här måste vara den sämsta falska fotbollströjan som finns! (kolla länktips)

Btw, min bror är cp, och jag hoppas att han blir överkörd!
Barcelona BARCA ALWAYS IN MY HEART
2007-12-26 18:30
vi behöver inte köpa en spelare om en spelare som har en annan spelare att ta hans position.
men som kalle sa högerback är det vi behöver
Barcelona PILMÀ
2007-12-26 18:21
Ämne: hör ni, om Ronnie st....
Först och främst tror/vill absolut inte att ronnie lämmna ifall det blir att han lämmnar oss
då tar Bojan/Gio hans position.
Barcelona Kallé
2007-12-26 17:31
Högerback är väl det vi behöver (Alves, Maicon).
Men vill och tror absolut inte att Ronnie sticker.
Barcelona kevina
2007-12-26 17:03
hör ni, om Ronnie stack till Milan, vem skulle vi varva då?
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-12-26 16:39
Ämne: Giovani dos Santos
....
Tror knappast Dos Santos kommer sticka till Real eller nån annan klubb. Knappast.
Barcelona Criff
2007-12-26 16:06
Giovani dos Santos

Pini Zahavi heter mexikanens agent och han har enligt Marca nu kontaktat flertalet klubbar, därav bland andra Real Madrid för att höra sig för om intresset för dos Santos. Real Madrid och Zahavi har en god relation då det var just Zahavi som hjälpte Real Madrid att köpa Gonzalo Higuaín. Nu kan denna relation bli ännu bättre - det kan bli en superknall såhär runt nyår - Giovani till Real Madrid?

Stor risk?
Barcelona mbarca
2007-12-26 14:21
Ride_The_Big_One

Håller med dig till 100% angående att d e hela laget som inte fungerar som helhet.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-26 14:08
Hassan

Det handlar inte bara om att Ronaldinho inte får det att lossna, det är kollektivet i helhet som inte funkar som den ska.

Det hade garanterat varit en annan melodi angeånde Ronaldinho, om bollen han spela in efter ha lossnat ifrån ramos tighta tyglar hamnat hos nån barca spelare och det nu blivit mål.

Felet ligger inte bara hos Ronaldinho, spelarna verkar omotiverade och orörliga vissa matcher. Mot Sevilla och Atleti spelar laget otroligt bra inte samma spel som gett oss titlar men intentioner på att den är påväg, sen så gör laget bottennapp.

Det sades att Hen ten cate var otrolig omtyckt bland spelarna och att han fick igång spelarna när de behövdes, nu är detta bara nåt jag läst "Holländaren" får jätte gärna hoppa in då ja tror han är mer insatt angående Hen ten cates inflytande.

Återigen det är inte Ronaldinho det är fel på, det är att alla andra bara glor och väntar på att magikern ska fixa allt på egen hand.

Men jag tror Barca ger Madrid kamp in i det sista, vi har fått tillbaka viktiga kuggar och om inte Riijkaard tokexerimenterar så tror ja vi avslutar denna säsong på bästa sätt möjligt. Som sagt så länge inte Rijkaard experimenterar allt för mycket, och inte låter spelare i dålig form gå före de i form så bär de frukt.

Optimist?
Ja för fan!
Barcelona Kallé
2007-12-26 13:44
Härligt Guacho 10, Vet du var du ska sitta?
Real Madrid Hassan
2007-12-26 13:44
Jag satt och kollade på Ronaldinho klip på Youtube. Det känns som att det var en helt annan spelare, som om han har en tvilling bror som spelar istället för honom nu.

Direkt efter slutsignalen kom jag på att Ronaldinhos tid i la liga är nog över. Han har tappat glädjen i sitt spel, när sedan barca fans står som idioter och skriker en massa skit till honom på flygplatsen gör inte saken bättre.

Som Madrid supporter bryr jag mig inte egentligen vad ni gör med Ronaldinho eller vad som händer med honom, men som la liga supporter så är det synd att tappa en sådan spelare som Ronaldinho. För jag antar att han kommer att försvinna om inte Reijkaard går.

Ni får gärna svara på detta inlägg.
Är inte här för att kasta sten i ett glashus, vill bara för en diskussion.
Barcelona Gaucho 10
2007-12-26 13:21
jag ska också på villareal matchen:)
Barcelona Unikkati
2007-12-26 13:19
Asså seriöst vissa grejer får man säga men vissa håll dem för er själv era små ungar!Ronaldinho ska inte säljas om det är någon som ska säljas så är det DU!
Barcelona Holländaren
2007-12-26 13:05
Jag måste bara påminna om att det finns femton spelare också som inte gör något vidare jobb. Om det är Rijkaards jobb att få spelarna att spela bra, vad är då spelarnas jobb?
Barcelona A.Gaudi
2007-12-26 13:04
läste precis den där. dessa jävla giriga agenter...
madrid hade iaf respekt nog att avslå det. men jag tror inte Giovani skulle lämna, han har kärlek för klubben.
Barcelona BlueRed
2007-12-26 12:59
LÄNK*

Skickar det här om inte någon har sett den, annars så är det bara jag som varit efter :P.

Peace.
Barcelona Kallé
2007-12-26 12:51
J.J fett, ska också på den matchen :)
Barcelona BlueRed
2007-12-26 12:42
barcas spel funkar inte mer, Xavi var ju i stort sett helt borta under matchen, samma sak med Deco, säger inte att dem ska bort, men kanske är det Rijkaard som måste bort? nånting stort måste hända, räcker inte med små ändringar.
Barcelona IniestaShow24
2007-12-26 12:42
Hej jag undrar var kan man få tag på Wallpapers. Det fanns en kinesiskt hemsida som man kunde gå in och hämta.
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-12-26 12:38
Tjena, hur tror ni Barca ledningen kommer reagera nu efter förlusten mot Real?
Om jag var dom skulle jag sälja Ronaldinho och med dom pengarna köpa Dani Alves.
Barcelona J.J
2007-12-26 12:36
Måste bara nämna att min jul blev lite halvt räddad eftersom pappa äntligen har fallit för mitt övertalssnack. Fick resa o biljetter till Barcelona - Villareal 9 mars! :)
FCBarça
2007-12-26 11:42
Tänkte bara posta en länk för att komma på andra tankar än alla rykten som flödar osv...:)
Barcelona Kallè
2007-12-26 11:06
Henry kommer att hitta formen. Han var på god väg när han blev skadad men han får jobba upp det igen.
Real Madrid El_Madrídísta
2007-12-26 04:32
Messidonaa

Det skulle du ha önskat innan jultomten kom men nu är din önskning för sen ! :/

Försök igen nästa år vid samma tid;)

i HALA MADRID ! 7 P ifrån :D
Barcelona Messidonaa
2007-12-26 03:47
jag kan inte tänka mig hur det kommer se ut om alla 4 kommer iform till våren.

Messi, Dinho, Eto'o, Henry!

Messi är redan på världsnivå.

Ronaldinho är påväg.

Eto'o är tillbaks från skada nyligen men kommer i stort sett komma iform :D.

Henry, jag hoppas bara på att han kommer till den formen han hade i Arsenal.
Annons: