/spanien/barcelona/forum/21809.aspx/spanien/barcelona/forum/21809.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Criff
2007-12-28 10:24
Vampiro, jag vill inte att Deco ska gå någonstans egentligen, men jag förstår honom själv om han vill gå. Jag menar som han säger han har vunnit allt i klubben och han vill inte hamna i samma sits som Ronaldinho. Fansen har förstört lite här. Hoppas verkligen inte detta händer fler spelare.
Samtidigt så när han säger då att han inte har mycket kvar att vinna med laget men med landslaget, det visar ändå att han är lite avdankad. Då är det väl bättre att röra på sig i mitt tycke så man släpper fram nån som är hugrig igen.
Som du säger var han skitbra fram tills skadan, den gamla Deco. Jag tror hela Dinho situationen går ut över alla spelarna. Moralen går ner bara genom hur fans behandlar dinho och media. Tror tycärr Dinho måste flytta om det ska bli någon balans igen. :(

Ride_The_Big_One(6), Tack! Skönt att någon ser det som jag gör ;)
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-12-28 10:21
Puyol har rakat av allt sitt hår

Kolla länktips.
Barcelona BARCA ALWAYS IN MY HEART
2007-12-28 09:52
Ämne: Nån som kan översätt....
Mötet med Milan är en noja ”. Den kraftfulla har varit Robert av Assis, brodern och representativt av Ronaldinho, när det gick av det nth ryktet på framtiden från brasilian, och dess möjlighet går ut till Milan. I förklaringar till globoesporte.com förnekar Assis informationen syntes under today, och det publicerades de i vestibulen TV3. Robert har försäkrat att ”informationen är en noja” den spoke av ett möte i de nästa timmarna i glada Porto. Brodern av ”gauchoen” har borta det okända: ”Kan Roberto Nostredamus se fuuro: Ronaldinho har att avtala med Barçaen till 2010en, och den ska fullgör den. Det finns inte något olikt en minimum hypotes ”, har dömt i en ringakonversation. Assis har försäkrat att Milan som skulle har gjort en tillförsel i sommar av sprickan vid 60 miljon euros men att den nonfruitful funktionen. Också förklarar Robert att trots kritikersprickan är förberedd att överträffa och komma ut framåt

ÖVERSÄTTNING: microsoft word 2007
Barcelona Jabbe
2007-12-28 01:31
Kan någon skicka länken när Ronaldinho blir utbuad av fansen i flygplatsen

Snälla vill se den!!!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-28 01:23
Ingen var bra mot Real. Dom som kämpade var väl Toure Dinho och Iniesta.
Barcelona Vampíro
2007-12-28 01:18
Förstår inte varför Deco har fått så mycket kritik den senaste tiden. Tyckte han var fullkomligt briljant fram tills skadan mot Villarreal. Han var tillsammans med Messi och Iniesta våran bästa spelare i säsongsinledningen. Verkar som att många har glömt bort det. Visserligen var han inte särskilt bra i El Clásico men hur många var det?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-28 01:04
Criff

You speak the truth my friend!

Det är exakt så jag uppfattar det, Deco vill inte att det som händer Ronaldinho ska hända honom därav slänger ut sig dessa kommentarer.

Det blir nytt blod under silly season framöver!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-27 23:03
Det står att

Barca är världens bästa klubb och att Ronaldinho stannar så länge klubben vill det:P
Barcelona La_BARCA!
2007-12-27 22:55
Nån som kan översätta?

La reunión con el Milan es una locura". Así de contundente se ha mostrado Roberto de Assis, hermano y representante de Ronaldinho al dispararse el enésimo rumor sobre el futuro del brasileño y su posible salida al Milan.

En unas declaraciones a globoesporte.com, Assis desmiente las informaciones aparecidas durante el día de hoy y que se publicaban en el portal de TV3. Roberto ha asegurado que "es una locura" la información que hablaba de una reunión en las próximas horas en Porto Alegre. El hermano del 'Gaucho' ha ido más allá: "Roberto Nostredamus puede ver el fuuro: Ronaldinho tiene contrato con el Barça hasta el 2010 y lo cumplirá. No hay una hipotesis mínima diferente", ha sentenciado en una conversación telefónica.

Assis ha asegurado que el Milan habría realizado una oferta en verano por el crack por 60 millones de euros pero que la operación no fructiferó. Asimismo, Roberto explica que a pesar de las críticas el crack está preparado para superar y salir a flote
Barcelona FCB--10
2007-12-27 21:30
Om Ronaldinho lämnar så tror jag att han blir samma flopp som när Rivaldo lämna oss för Milan.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2007-12-27 21:20
Ämne: Vem tycker ni borde ....
Rejkaard såklart.
Barcelona Fantastic 4
2007-12-27 20:52
Saknar detta med Ronaldinho Bäst i världen :D då
Barcelona Fantastic 4
2007-12-27 20:49
Vem tycker ni borde lämna barca.
Ronaldinho eller Frank.Rejkaard
Barcelona La_BARCA!
2007-12-27 20:29
Criff

Dinho kommer lämna Barca för Milan Tyvärr:(

Barcelona Vampíro
2007-12-27 20:29
Lukas.RP:

I januari ser det inte allt för svårt ut och vi ska kunna ta tre poäng mot samtliga lag under den månaden. Men sen i februari kommer tre svåra bortamatcher mot Sevilla, Zaragoza och Celtic, hoppas Touré och Eto'o är tillbaka från AM då vi kommer behöva dem speciellt mot Sevilla.
Barcelona Criff
2007-12-27 20:24
- Att spela för Barca har varit en döm, men detta är min fjärde säsong och, även om det har varit fantastiskt, om vi inte vinner något och saker och ting inte går bra kommer jag att lämna.

Alltså, man kan tolka detta på 2 olika sätt. Han menar kanske att om dem inte vinner något så är det dags för han att bå vidare för lagets bästa. Och det är sant ju, jag menar då är det kanske bättre att släppa fram lite nytt blod och så är fotboll.

Han säger också om han känner sig respekterad och känner sig nödvändig utav laget så kommer han kanske stanna.

Den meningen direkt där vet jag om att Ronaldinho kommer gå till sommaren. Tror Deco ser vad som händer med Ronaldinho och vill inte det ska hända honom själv. Därför slänger han ur sig sånna ord.

Kommer bli en händelserik silly season för oss ser det ut som!
Lukas.RP
2007-12-27 20:13
Kollade in vårat spelschema och insåg att vi står för på pappret några relativt enkla match. De tre kommande matcherna är Mallorca, Murcia och Racing Santander. Tre matcher som bör innebära 9 poäng och inget annat.

För övrigt är det ganska trist just nu, händer inget angenämt i fotbolls-väg, suck...
Barcelona Vampíro
2007-12-27 19:52
Hehe, tror inte ens Giuly och Iniesta hängde med på den finten. Men inget slår den här soloraiden(länk) snacka om att göra bort deras backlinje, och det hände så sent som i februari.
Barcelona Kallé
2007-12-27 19:44
Hala Madrid,
Trevlig video. Sjukaste finten!
Real Madrid i Hala Madrid !
2007-12-27 19:23
Här kan ni kolla eran kära Ronaldinho i form , Ojoj cikken speed han har
Barcelona La_BARCA!
2007-12-27 18:56
Känns hur tråkigt som helst att det är uppehåll. Man vill bara se Barca Barca. Finns inget bättre. Vad ska man göra som denna dag en regning sådan:(
Barcelona Fantastic 4
2007-12-27 18:43
har någon den sajten där man kan se Ronaldinho, Deco och Robinho i flygplatsen tror det var efter el classico
Barcelona barcadinho
2007-12-27 18:29
Att prata lite taktik.
Jag tycker att Reijkaard underskattar Gudjohnsen.
Han var väldigt bra på de få matcher som han spelade mittfält. Han var duktigt på att försvara (kämpade hela tiden och gav 100 %) och han har förstås också offensiva kvaliteter (han är ju en anfallare i grunden).
Väldigt bra balansspelare i mitten tycker jag, särskillt mot starka lag som Real och lag i CL.
Han påminner mig mycket om Van Bommel.
Det kan bli kanske smartare att spela iblad
4-4-2, med två defensiva mittfältare (Toure, Gudjohnsen) och två offensivare (Iniesta och Xavi/Deco). Anfallerna kan få lite mer boll uppåt i så fall. Som det ser ut nu på alldeles för många matcher händer det for lite på offensiva halvan.
Real Madrid Shi
2007-12-27 18:10
Detta är väl anledningen till att spelarna spelat som de gjort och varför ni spelat som ni gjort:

- Sett till klubben har jag inga mål längre. Vi har vunnit allt. I landslaget har jag dock en dröm och det är att vinna antingen EM eller VM.

Orden är kommna ur Decos mun.
Barcelona Edwin
2007-12-27 17:41
Ämne: Ämne: Tipsa m....
Smogen.

Tack för tipset.
Ska gå in på hemsidan och kolla.
Barcelona Smogen
2007-12-27 17:26
Ämne: Tipsa mig!
Jag ska ....
Bodde senast på Hotel Colon **** i centrala Barca. Jag och tjejen betalade 300kr/pers natten i 5 dagar. Ligget mitt i centrum. Kolla deras hemsida, går att boka därifrån.
Barcelona Smogen
2007-12-27 17:25
Vad jag uppfattat det som är Decos snack taget lite ur luften. Vad jag förstått det som menade han att om Barca inte vinner något denna säsongen OCH han känner att han inte är viktig för laget längre (tillför något) så vill han lämna.

Jag tror helt enkelt det är dags för en ny tränare. Visst, Rijkaard har gett oss massor och verkar vara en bra person som är mycket omtyckt. Det räcker inte.
Som tränare i ett topplag måste man kunna få spelarna att göra sitt bästa varje match och man MÅSTE vara en enormt duktig taktiker.

In med Valverde eller Lippi.

Ps. Vinner Rijkaard ligan eller CL i vår tar jag tillbaka allting. Ds :)
Barcelona Edwin
2007-12-27 17:13
Tipsa mig!
Jag ska åka till Barcelona i början av mars. Kommer att se på matchen mot Villareal den 9 mars. Spännande;.
Är det någon som är snäll, som kan tipsa mig bra hotell. Har inte bokat hotellet ännu.
Jag ska naturligtvis ha kul också i helgen i Barcelona. En underbar levande stad – jämfört med Madrid.
Tacksam för tips på bra hotell eller annat bra boende. Någon som åker till Barcelona för att se matchen?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-27 17:02
När spelas matchen mellan Ronaldinhos vänner och Messis Vänner ?
Barcelona Juan_Laporta
2007-12-27 16:34
lite goda nyheter ?

lionel messi har uppmuntrat Ronaldinho under en träning tror jag de va,
ochså sa Ronaldinho att messi är som en lille brorsa,

Dåliga Nyheter ?

Deco tnkr över att lämna truppen efter säsongen . .
Annons: