/spanien/barcelona/forum/21805.aspx/spanien/barcelona/forum/21805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-01-05 19:19
Henry sitter på bänken tillsammans med Bojan, Deco, Zambro, Thuram och Edmilson.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-05 19:17
Edwin

Han är väl inte spelklar enligt läkarna, inte mycket vi kan göra åt saken.

=/

Smogen

Deco i form är den bästa mittfältaren i dagens barca, men tror du inte det har lite med formen att göra?

Gudj krigar på och gör det bra i mittfältet, jag är inte alls överraskad att han får starta.

Barcelona Smogen
2008-01-05 19:17
jävligt konstigt att inte Henry är med...och att Guddy startar istället för Deco. men han straffas väl antagligen för alla grymt korkade uttallanden han gjort. som att han vill ha maurinho till barca eller att han lämnar om barca inte vinner något i år.
Barcelona Edwin
2008-01-05 19:16
Ämne: Henry är inte uttage....
Jo, det gör han. Han kanske kommer in i andra halvleken.
Barcelona Edwin
2008-01-05 19:14
Henry är inte uttagen. Han finns inte med i bänken.
Barcelona *
2008-01-05 19:13
Barça: Valdés, Puyol, Márquez, Milito, Abidal, Touré, Xavi, Guddy, Giovani, Eto'o e Iniesta
Barcelona Jay-z
2008-01-05 19:06
Så jävla löjligt att vi inte kan få etoo'o att stanna. Han har precis blivit frisk och nu ska han iväg. Det lär ta tid för han att komma tillbaks in i laget efter tuneringen, man får hoppas att kamerun vinner det hela nu med eto'o.
Spanien tolleNbolleN
2008-01-05 18:58
Med Ronaldinho i laget har Barça tagit 53% av poängen, utan har man lyckats knipa 83%.

WTF ?!
Barcelona Gaucho 10
2008-01-05 18:36
tack
Barcelona Messi-Lona
2008-01-05 18:30
titta på listor över bästa anfallarna,mittfältarna,målvakterna,talangerna och backarna om ni har tråkigt
Lukas.RP
2008-01-05 18:30
Månne förbannelsen försvinna snarast? Jag menar, vi har inte bara drabbats av oerhört många skador, det är de viktigaste spelarna som drar på sig dem också. Fantastiskt störande...Sen sticker lejonet snart också.

Sånna här problem kunde vi väl knappast vänta oss innan säsongen start?
Barcelona Rambla
2008-01-05 18:13
Edmilson är tveksam till spel i kväll. Har någon slags infektion i vänster öra. Vafan, Henry migrän i början av veckan, Ronaldinho problem med ett knä och så nu detta.

Skönt att Samu stannar till nästa helgs match mot Murcia.
Lukas.RP
2008-01-05 18:12
Härligt med La Liga ikväll, låt omstarten av ligan gå vägen!

Jag delar Kallés meningar, Iniesta, Samu och Titi där uppe.

Visca el Barça
Barcelona FCBTilIDie
2008-01-05 18:10
Edmilson är ju tillbaka från skada, och sen kan Marquez spela i den rollen, och i värsta fall kan Iniesta spela i den rollen
Barcelona Bojan_15
2008-01-05 18:05
Någon som har hört något om Barcelona ska köpa någon spelare nu januari. Touré försvinner ju till Afrikanska mästerskapen så det kan behövas en defensiv mittfältare.
Barcelona barcadinho
2008-01-05 17:41
Ämne: Henry, helt klart. ....
Fiil.

Jag känner precis som du varje gång Barca ska spela. Å ena sidan letar jag alltid på mitt lag nästan som en blind. Jag tror alltid att barca vinner matchen.
Samtidigt är jag alltid nervös och orolig inför varje match. Ibland blir det svårt att somna en/två nätter innan. man tänker på massa situationer som kan hända på matchen.
Konstigt men också härligt.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-05 17:39
Hoppas Toure tar på sig ett gult kort idag, då får han sina 5 gula kort sammlade och blir avstängd nästa match.

han ska i alla fall till afrikanska cupen så han kommer missa den anyway. så det är bättre om han tar sitt gula kort idag!
Barcelona Kallé
2008-01-05 17:25
Jag hoppas att vi spelar med Iniesta, Eto'o och Henry där uppe. Toure, Deco och Xavi på mittfältet.
Barcelona barcadinho
2008-01-05 17:21
framtids tränare ?
Guus Hiddink meddelade i onsdags att han stannar som rysslands förbundskapten till 2010.
Beckenbauer från Bayern har meddelat Mourinho att börja lära sig tyska. De vill ha honom till sommaren.
Ten Cate - frågan är om Barca har gjort slut med honom på ett "trevlgt" sätt. Han känner kanske "utslängat" från klubben, trots all succe
(är det nån som vet?)
Rijkaard har fortfarande en chans. Han måste leverera en titel i den här säsöngen (CL eller ligan. CdR räcker inte).
Vi hoppas förstås att vi slipper sådana funderingar om 5/6 månader.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-05 16:53
Villarreal Fíll
2008-01-05 15:58
Captain Fantastic!

Tack för länken. Förstår att detta är en väldigt bra dokumentär, synd bara att man inte kan mer spanska så man förstår :P
Villarreal Fíll
2008-01-05 15:38
Henry, helt klart.
Kan inte fatta det det går så knackigt för oss.. Med den uppställningen som nämns i införrraporten (den allara bästa i nuläget) ska vi klara av vilket lag som helst egentligen. Det är ett riktigt bra lag. Den enda vi egentligen saknar är Messi, för Iniesta gör det minst lika bra som Ronaldinho på vänsterkanten trots att jag också saknar brassen. Fan, detta ska inte blir några som helst problem ikväll, men ändå är man orolig.. Förstår det inte.
Barcelona R.Gaucho 10
2008-01-05 15:19
vem tycker ni ska starta i kväll? Henry, Bojan eller Dos Santos ? Jag tycker i alla fall Henry och jag hoppas på det! Han får fan visa vad han går för.
Valencia Mestalla!
2008-01-05 14:21
Ämne: Här är en ny dokumen....
Tack för tips ..det var en riktigt bra dokumentär
Barcelona Thierry Henry
2008-01-05 13:52
Ämne: Ämne: Visst, ....
Klart det är unikt med tuggummi, men kollar du på hela Messi filmen, så trixar han även med en oval citron och till slut även med en banan!
Barcelona Edwin
2008-01-05 13:37
Ämne: Tränare: Man ska int....
Jag håller med dig, Bojan_15.
Det är inte bra att sparka Rijkaard nu. Han har kontrakt fram till sommaren. Han saknar plan B. Han håller sig fast vid att Barcelona ska spela vackert. Jag förstår men inte på bekosnad av effektiviteten. Det är vinster som räknas i slutändan. Poängen. Medaljer gör klubbar stora.
Hoppas bara att José Mourinho är tillgänglig fram till sommaren. Det är en kille med vinnarskalle. Barcelona behöver honom just nu.
Barcelona FCBTilIDie
2008-01-05 13:31
Mourinho är visserligen en bra taktiker, och hans skitsnack vid sidan av planen ger spelarna lite mer lugn och ro då media fokuserar på hans utspel och inte på spelarna, men Barca brukar köra med Holländska tränare, så därför undrar jag om Guus Hiddink är ledig efter EM? Han gjorde imponerande resultat med Australien och nu med Ryssland
Barcelona Bojan_15
2008-01-05 13:10
Tränare: Man ska inte sparka Rijkaard innan säsongen är slut om det inte går helt åt skogen.
7 poäng från Real blir svårt men inte omöjligt och så har vi ju Champions League som ser bra ut.
Men om inte det gamla spelet kommer tillbaka så tycker jag inte att Rijkaard ska sitta kvar.
Det känns inte som han har en plan B han kör på med sin gamla taktik och det har motståndar lagen läst för länge sen. Jag tycker heller inte att Rijkaard tänker till i sina värvningar. Den enda utväg jag ser att Rijkarrd ska få en chans nästa säsong om inte spelet rätar till sig är att Ten Cate kommer tillbaka som ass coach.
Alltså ser jag två möjliga värvningar av tränare
1. Ten Cate kommer tillbaka.
2. José Mourinho blir ny tränare i Barcelona.
Barcelona Bojan_15
2008-01-05 12:58
Jag menar inte att Bojan är en världstjärna, han är ju 17 år och har mycket kvar att lära men jag är väldigt imponerad av att han kommer in och tar för sig så mycket som han gör. Jag menar heller inte att Eto´o har varit dålig, när jag säger att han har lite mer att bevisa menar jag att han bara spelat några matcher och då går det inte avgöra om han varit bra den här säsongen men det ser ju väldigt bra ut för framtiden.
Barcelona Rambo~
2008-01-05 12:30
Ämne: Mittfält: Jag fick m....
Jag förstår inte varför alla rankar Bojan så högt... vadå Eto'o har lite mer att bevisa? Eto'os två mål mot Valencia slår allting Bojan gjort den här säsongen. Visst Bojan är en väldigt stor talang men ibland känns det som att vissa här inne förväntar sig att han kan komma in i en cl final och avgöra...
Annons: