/spanien/barcelona/forum/21795.aspx/spanien/barcelona/forum/21795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-06 22:18
en annan gång som ronaldinho gick förbi var då han fick en långboll som han gjrode en fin nertagning på, sen han gick föbri ramos direkt efter..

men ja hittar inte videoklipp på det.
Barcelona Evička
2008-01-06 22:17
Ämne: Evièka // Ok nu är j....
Bra.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-06 22:13
Ämne: Ronaldiinho/
Ok kan....
jag hittar inte videoklipp på det.. och du vet själv att han gick förbi 3 gånger

och vad menar du med att ronaldinho var världens bästa ? videklippet som jag visade var från den senaste matchen ? och så som jag minns rätt så har ronaldinho fått kritik hela säsongen så vrf säger du världens bästa ?

och ramos e han inte tillräckligt rutinerad ere så du menar?
Barcelona Jay-z
2008-01-06 22:10
Evièka // Ok nu är jag lungn lite omoget men spärren skrämmer mig tillräckligt för jag ska sluta.
Real Madrid Ronaldo (meka)
2008-01-06 22:08
Unikkati/
Förstår ej hur du kan tycka att Real spelar dåligt.
Vi har slått alla topplagen eller förväntade topplagen i Primera och vi leder ligan med tre 7 poäng före er.
Det är bara att erkänna. Real är mycket bättre än Barca för tillfället.
Barcelona Evička
2008-01-06 22:04
Lägg ner tjafset. Jag börjar tröttna på såväl maränger som culés.

Jay-z / Skärp dig! Du är farligt nära en fetspärr IGEN!
Barcelona Jay-z
2008-01-06 22:02
Real Madrid Club Dé Fútbol //

Sluta leka smart va det inte du nyss som snacka om robinhos finter osv. Ååå villken hög nivå dina inlägg har. Ni madristas är för roliga ni spelar tråkig fotboll sen ska ni komma hit och försvara er. Va hemma och va nöjda med era poäng.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
Ronaldo(meka)

När tar sig Robinho förbi Puyol där egentligen..
Han filmar första, andra och tredje klackar han bara den som en pass och fjärde klippet vänder han hem och passar..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Nu kanske inte Betis är motståndet som kan visa hur bra Sevilla verkligen kan vara, men om dem kommer igång så kanske övriga storlag kan ta efter me engangemanget,hjärta,kreativa anfall.

Ronaldo (meka)

Men ta och lägg ner, ta det via pm vi andra vill inte läsa om hur många gånger robinho lr ronaldinho tagit sig förbi.
2008-01-06 22:00
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-06 22:00
Ämne: Asså real spelar int....
Jag kollar på matchen han är hur bra som helst leker med betis försvar hela tiden gång på gång.
Real Madrid Ronaldo (meka)
2008-01-06 21:58
Ronaldiinho/
Ok kan du inte visa alla tre gånger som Ronaldinho går förbi Ramos.

När den matchen spelades var Ronaldinho världens bästa och dessutom så var inte Ramos lika erfaren som han är nu eller lika erfaren som eran lagkapten är.
Barcelona Unikkati
2008-01-06 21:58
Asså real spelar inte dåligt med dem spelar fan inte bra heller! Jag måste säga att Casillas är den som vinner match efter match, den målvakten borde utses som världens bästa spelare snart för han vinner match efter match för real madrid!

Och sen ni som kollar sevilla matchen fy fasiken vad Daniel Alaves är grym asså, hoppas verkligen Barcelona tar och pungar upp lite extra pengar och köper honom!!
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-01-06 21:57
Jay-Z// Lär dig diskutera tack. Oaccebtabel nivå på dina inlägg. Sandlådan är inte här.

Marränger bort härifrån om ni vill bråka.

Barcelona Jay-z
2008-01-06 21:55
Radikalt // Hehehe Såg du matchen hörde du kommnentatorerna vart är robinho ??
Messi är grym utan boll också han sööker sig till bollen och det är tillräckligt han syns iallefal ;)
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-06 21:55
Hahaha, det där klippet Robinho Vs Puyol...
Bara jag som noterade att han faktiskt aldrig kom förbi utan bara filmade och vände tillbaka hem.
Barcelona Jay-z
2008-01-06 21:52
Real Madrid Club Dé Fútbol // Jasså det säger du den dagen han är top 3 i fifa rankningen så flyger grisar också ;)
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-06 21:52
Värva Alves säger jag, vilken spelare han är ju inte högerback han är överallt på plan , vi behöver verkligen en högerback och han skulle sitta perfekt.
Barcelona Jay-z
2008-01-06 21:48
Ronaldinhooo 10 // Föresten kan du länka mig den bilden blev så iriiterad idag över deras fotbollsdödande vinst. Så jag tror nog det lungnar ner mig lite.
2008-01-06 21:47
Radikalt

Kan du klandra dem?

Ni har stängt erat forum för utomstående, våran är öppen och det kommer nästan bara in skräp inlägg dag in dag ut.

Men visst ska det inte kastas mer ved i elden då släcks den aldrig.

Real Madrid Club Dé Fútbol/Jay-Z
Ge er, Robinho är madrids mest formstarka spelare och Messi är våran. 2 bra spelare punkt slut!

Real Madrid sp4rky
2008-01-06 21:46
Lycka till i framtiden!
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-06 21:46
ni som visar de där klippen när robinho tar sig "förbi" puyol hela tiden..

kolla på den här, de här är 1 av de 3 gånger ronaldinho tog sig förbi ramos.
kolla länktips.
Real Madrid Radikalt
2008-01-06 21:45
Ämne: Radikalt // Alltså v....
Ja, och Messi är ju verkligen grym utan boll, eller hur? Ronaldinho spelar strålande hela tiden, visst? Alltså, tittade du på matchen, eller? Var hela laget någon annan stans (i huvudet) eller var det bara Robinho? Hade laget spelat strålande skulle jag kunna förstå att du påstår att han borde bli utbytt. Att dessutom påstå att han skulle bli utbytt om han hade spelat i Barcelona är ju ganska roligt, för hur många gånger har Rijkaard väntat med att byta ut Eto'o, Ronaldinho, Deco och Henry?
Real Madrid Radikalt
2008-01-06 21:41
Ämne: Varför kan inte ni a....
Bra skrivet, men man måste samtidigt lägga till att Barcelona fansen inte exakt hjälper till att motarbeta den hatiska stämningen mellan våra fans, de kastar bara mer ved i elden.
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2008-01-06 21:41
Jay-Z , ja Robinho är sämst. Okej. Grisar flyger också.

Barcelona Jay-z
2008-01-06 21:40
Radikalt // Alltså vadå bra han va borta hela första halvlek hade han spelat i barca så hade han blivit utbytt. Han var osynlig ifag jag såg han knappt.
Galáctico
2008-01-06 21:40
Radikalt

Jag håller med om va Robinho gjorde idag. Däremot glöm inte 1 halvleken där va han osynlig. Men med mitt inlägg är det jag vill komma fram till att ja alla gör bra och dåliga matcher och därför ska man inte sitta och jämföra hur många finter var och en gör i en match och mot vilka. Alla har dåliga och bra sidor. Och ja tyvär fattar inte alla(Både här inne och där i vårt forum) att vi ska vara föredöme på SF. Tråkigt men sant.
Real Madrid Raul El Capitan
2008-01-06 21:39
Varför kan inte ni alla madridistas bete er på ett normalt sätt här inne på Les Rambles? På Puertan kan ni skriva att Salgado kom förbi Puyol 32 gånger, det lönar sig inte. Antingen skriver ni här som normala personer eller så går ni bara härifrån, så enkelt är det. Nog för att rivaliteten är stor, men ni kan väl endå uppföra er som människor.

Real Madrid Radikalt
2008-01-06 21:36
Galáctico, den här veckan har inget av lagen spelat bra, däremot har Robinho gjort det. Dessutom måste jag tilläga att ni culés (och vissa madridistas också) inte har en aning om hur ironiska era inlägg är.

Alltså, kan vi fans inte bara sluta fred? För att citera en stor man: "Peace, love, unity, having fun, these are the lyrics of KRS-One". Vi måste vara en förenad front för spansk fotboll, och vara ett föredöme här på SF.
Barcelona Ronaldinhooo 10
2008-01-06 21:35
Har en bild som det står No guta Madi Guta basa så pissar en gubbe på Real madrids märke
Annons: