/spanien/barcelona/forum/2179.aspx/spanien/barcelona/forum/2179.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-07-25 23:26
Varför känns det som att De Gea maskar varje jävla gång han ska sparka ut bollen som om det var fin i cl??

Han gör Barca spelarna frustrerad.
Barcelona DM1982
2015-07-25 23:25
Solklar straff.
Postat via SvenskaFans-appen
LeoM3ssi10
2015-07-25 23:25
Rakitics passning.. wow
Barcelona LeoMessi
2015-07-25 23:20
Jones tycks inte veta hur man vinner boll, han sparkar ner spelare.
Barcelona Rambla~
2015-07-25 23:12
Jones, spelar han någonsin på boll?
2015-07-25 23:12
Jag svär femte långbollen från Vermeallen som Man U tar och kontrar på. Kommer han lyckas med en innan han byts ut?
Barcelona Smogen
2015-07-25 23:11
Barcelona har gett sig fan på att Roberto ska få plats någonstans i Barcelonas lag, man båste bara hitta rätt position till 24 åringen. Det kan ju inte ha något att göra med att hans kvaliteter inte räcker till...
Barcelona Rambla~
2015-07-25 23:10
Masip in, hm där dog hoppet för mig lite. Om det redan nu känns frustrerande att inte Arda och Vidal får spela vad kommer det då inte göra under hösten? Douglas ej fit?
Barcelona Liunil Masse
Roberto högerback? Haha intressant.
Barcelona L.A.M Nr 10
Sergi Roberto som högerback?
Barcelona Arda-Turan
2015-07-25 23:09
sergi Roberto som högerback hahhahaa
Barcelona Barca4life98
2015-07-25 23:09
Roberto som högerback haha...
Barcelona Smogen
2015-07-25 23:07
@Liunil Masse:

Roberto har ju inte varit helt vass han heller....
Barcelona Smogen
2015-07-25 23:07
Någon som har samma stream som mig och fiick upp världens konstigaste snubbe som dansar nästan naken? hahaha....
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-07-25 23:06
Haha, vad tycker vi om att Arda signar en Unitedtröja? :)
Barcelona Barcadinho.
2015-07-25 23:01
Vermaelen försöker för mycket med svåra saker. Låt nån annan sköta såna avancerade uppspel så länge, spela enkelt. Men bra att vi har honom igång nu. Man vet inte vilka skador som kommer komma.
2015-07-25 23:00
Ljunil Masse
Det är inget fel med att Man U parkerar bussen utan det är taktik från Van Gal som spelarna följer. Jag skulle också parkera bussen kan jag lova dig.
Håller med att vi släpper till lite för lätt på kontringarna och att det inte är samma intensitet som mot La G men det här är ju försäsongsmatch som sagt. Det finns inget tvivel om att tränarna kommer att studera den här matchen som alla andra försäsongs matcher och jobba på det som behövs.

Hur varmt är det egentligen där bort?
Sista 10 min var det ok från Barca. Annars är det inte samma press där laget jobbar som en man utan det är tre som pressar och resten sover..
Roberto din träbente, du borde göra mål på din chans. Helt fri mot målvakten och du har tränat med A-laget i två säsonger nu och då borde det vara mål där. (Jag vet, är lite för hård mot honom men klarar inte av tanken att Adama inte är med)
Barcelona Liunil Masse
2015-07-25 22:58
Planens sämsta spelare hittills måste ändå vara Adriano, konstiga beslut hela tiden.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-07-25 22:58
Det är naturligtvis aldrig godkänt att ligga under men vi gör ändå det mesta vi kan. United ställer upp med en stark startelva och är taktiskt skickliga i defensiven. Vi skapar ändå tre riktigt bra chanser men kan fortfarande öka bolltempot på sista tredjedelen. Mer löpningar bakom backlinjen och positionsskiften mellan anfallarna. Suarez gör det bra och förtjänar ett mål. Vermaelen visar tyvärr upp ett rent ut sagt bedrövligt passningsspel. Sergi Roberto har ett fint rörelsemönster, det är synd att han ofta löper smart men där sedan bolltouchen sviker. Rafinha och Iniesta bör ha mer boll, det är dessa två som kan komma ner och göra sin gubbe för att vinna yta.
Barcelona Acrobat
2015-07-25 22:56
Jag tycker spelet ser relativt bra ut för att vara en vänskapsmatch. Spelmässigt dominerar vi matchen, men United har några farliga kontringar. Det hade varit intressant att se vad Messi, Neymar och Rakitic hade gjort med United-försvaret. Det hade förmodligen varit total förnedring...
Barcelona Barca4life98
2015-07-25 22:55
Mxm Cillow Ser väl helt okej ut men Vermaelen måste sluta slå långbollar varje gång han får bollen...
Barcelona Nemesis 10
2015-07-25 22:54
Varje gång jag ser Roberto spela får jag samma känsla, vad är det som är så speciellt med honom? Kan nån snälla förklara för jag ser verkligen ingenting som gör att han ska ha en plats i laget före andra talanger.
Barcelona Rambla~
2015-07-25 22:54
Liinil Masse När de inte har förmågan till att matcha Barca i spelet, vad ska de göra?
Barcelona Barca4life98
2015-07-25 22:53
United har ju nästan sitt bästa lag i denna match. Typ schweinsteiger som saknas. Vi skulle ha haft en 3-1 ledning egentligen med lite flyt. Rafinha kändes het första 20, sedan försvann han lite. Det ser helt okej ut ändå tycker jag.
Barcelona Mxm Ciilow
2015-07-25 22:53
grabbar vad säger ni om mittbacks paret Pique och Vermaelen
Barcelona Rambla~
2015-07-25 22:52
United har ingenting, en och annan omställning när vi tappar spelet. Det hela är mycket enkelt. I Messis och Neymars frånvaro har vi i praktiken en spelare på planen som kan det här med och göra mål, Suarez. Han är den spelare som har bollen minst i vårt lag. So go figure...
Barcelona Liunil Masse
2015-07-25 22:51
United parkerar och det i en träningsmatch, kom igen...
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-07-25 22:50
Haha kan folk andas? Det är endast otur som förhindrar oss från att vi leder matchen. Två stolpskott och ett frilägesmiss. Förutom två kontringar som United har haft, vad mer har de kommit med? Detta påminner mig om matchen mot malaga, där de gör 1-0 snabbt o sen försvarar sig hela matchen med kontringar.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-07-25 22:49
Ser bättre ut nu. Suarez är het. Bra att man börjar fatta att bollen kan slås bakom backlinjen då studsen gör att bollen stannar upp.
2015-07-25 22:48
Varför känns som spelarna tar verkligen lugnt i den här matchen till skillnad från La Glaxie?

De löper, pressar, anfaller och försvarar halvhjärtat. Eller är det för att det är för varmt?
Annons: