/spanien/barcelona/forum/21773.aspx/spanien/barcelona/forum/21773.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-14 17:08
Rambla/
Nu känner jag igen dej ahahha:D
Pöjken
2008-01-14 17:02
Ämne: Kan någon förklara v....
Bok?
Barcelona barba
2008-01-14 16:52
Har jag missat något eller visar tv4 inte returmatchen? Känns jävligt kasst isåfall, som att visa endast första halvlek av en ligamatch. Så går det när man lägger sitt liv i Bonniers händer.
Barcelona Barca-I Hjärtat
2008-01-14 16:28
Kan någon förklara vad "Libro" betyder? :S
fiddeson
2008-01-14 16:27
Ingen här som är medlem i klubben som kan hjälpa mig att köpa två biljetter till Bruce Springsteen på camp nou i sommar?
Kan såklart betala extra om det finns nån.maila fiddeson_87@hotmail.com isåfall
skulle uppskattas!
Barcelona Rambla
2008-01-14 16:16
Ämne: Valdés fyller väl 26....
Det stämmer, 26 år idag.

Zambrotta säger att han bara tänker på Barca och trivs bra i klubben. Den där Berlusconi kan ju lägga ner sitt j-a skitsnack. Det är respektlöst av honom att hela tiden komma med sina uttalanden om spelare i Barca och dessutom så skapar det problem för Zambro som ideligen måste svara på frågor.
Barcelona Jugador
2008-01-14 15:42
Valdés fyller väl 26år idag om jag inte är ute och cyklar?

Grattis isåfall :)
Barcelona Barcelonito
2008-01-14 15:37
Ronaldinho leker med Thurams son.
Barcelona FCBTilIDie
2008-01-14 15:33
Flow: ManU slog Newcastle, det största krislaget i England, dom hade dessutom ingen coach när dom torskade mot ManU
Barcelona Criff
2008-01-14 15:22
Flow, har du nu kommit på att du inte har någon livsmening och återkommit för att provocera?

Barcelonas idee bygger på att spela fin fotboll, så ja jag förlorar hellre än att spela skitfotboll.
Det är därför jag är Barcelona fan, men du med storhetsvansinne förstår väl inte kärlek till fotboll utan du ser bara ett ekonomiskt starkt lag med massa stjärnor som knappt något lag i ligan kan röra.
Stor skillnad på oss 2 som fans och så är det. Kritisera inte mig hur jag vill se min fotboll så kritiserar inte jag dig.
Tack.
Barcelona V ValdeS
2008-01-14 14:45
Ämne: Grabbar vet ni vart ....

Jay-z
här kan ni se bilder från gårdagens träning!
Barcelona samot
2008-01-14 14:14
Ämne: faaan asså,vrf e rea....
ja de låter som om du vill bli madrid fan?..och nej real är inte bättre än oss..vi kommer vinna ligan ganska säker på de
Barcelona kluivert9
2008-01-14 13:59
Ämne: faaan asså,vrf e rea....
känns som du vill bli madrid fan. varför hejar du på barca då?
Barcelona kungmarquez4
2008-01-14 13:46
faaan asså,vrf e real madrid så mkt bättre än oss :(, demhar så jävla bra spelare osv.. jämnför liksombara nistelrooy medhenry, nistelrooy producerar mer än dubbelt så mkt :S, fan asså va madrid e bra :S, dem kommer vinna ligan i år också.. :/Visca el barca!
Barcelona Jay-z
2008-01-14 13:29
Grabbar vet ni vart man kan se bilder från träningarna kommer ej ihåg sidan.

Tacksam för svar.
Barcelona Emily
2008-01-14 12:10
Flow

Jag minns ganska väl att Barcelona vann med 6-0 mot Atlético Madrid på bortaplan förra säsongen, så vad är det du vill ha sagt med ditt inlägg?
Barcelona ze nemo
2008-01-14 10:31
Är det någon som är medlem på rojadirecta och kan låna mig sitt konto?
Missade matchen och vill se den, finns en länk till den i forumet @ rojadirecta (länktips).
Barcelona Smogen
2008-01-14 09:56
tänkte tipsa om en intressant artikel som Goal har skrivit. Tar upp rijkaars taktik under säsongen, och framförallt hur den var sista matchen mot Murcia...
Barcelona Barcelonito
2008-01-14 08:40
Liten sammanfattning av läget just nu i Barcelona.

Rijkaard sa efter matchen att nu måste ALLA tro på laget och vad det kan prestera och få rättvis kritik. Rijkaards kommentar får mig att tänka på Deco och hans kommentarer. Han vill att alla ska ha förtroende för honom.

Det bästa tycker jag är att inga spelare gå ut och säger att det är bra för deras självförtroende att de vann. Självförtroende är nåt som ska komma automatiskt utan att de ska vara medvetna om det. Istället ska de ge detaljer på vad som är bra och hur de ska fortsätta. Rijkaards kommentarer för en månad sen och nu är så olika. Nu pratar han om att alla ska veta att de kan prestera världsfotboll och kan vinna varje match.

Förra månaden lät det såhär: "Det var en viktig vinst och det hjälper vårt självförtroende", utan att riktigt mena det och utan detaljer. Matchen efter såg man inga förändringar.

Gudys insats senaste matchen fick inte vad den förtjänade. Allt handlar istället om Henry och det förstår man egentligen.

Henry själv har dottern med sig i Barcelona och han tar med sig henne till träningarna också. Jag tror självklart det har stor betydelse för honom och därför glänser han på plan och njuter av sin fotboll. Tidningar hyllar honom och livet leker. Hans dotter Tea kallas Vitamin T i El Mundo.

Något ingen har nämnt är Barcas samarbete med ACNUR för att hjälpa flyktingar och lyckas ge barnen säkerhet och möjligheter till bättre utbildning och hälsa. UNESCO, UNICEF och nu ACNUR. Man kan bara vara stolt över Barcelona.

Ronaldinho är tillbaka i träning och måste nu kämpa igen för att få tillbaka sin plats. Tur för honom att Eto'o är borta. Är inte säker på att han skulle platsa annars.

Eftersom det går bättre för Barca nu och Reals spel krånglar lite så väntar jag bara på att Marca ska hitta på en historia om Barca snart som Mijatovic eller Calderon kommer att komentera. Helt säker på att det kommer snart. Hittar de inte på nån skandal som inte finns så hittar de bara på att Messi och Iniesta ska lämna Barca.

Berlusconi säger att han garanterar att Zambrotta går till Milan efter säsongen. Ny högerback till Barca nästa säsong med jättestor sannolikhet. Alves är bäst. Om inte, ta Richards för guds skull.

Lycka till Eto'o och Yaya.

Flow
2008-01-14 07:59
"Spelar hellre dåligt men försöker gå framåt än spela bra men backa hem."

Okej. Du förlorar hellre än vinner?
Flow
2008-01-14 07:56
"Kom inte ens och jämför Uniteds offensiv med Barcas..."

Fair enough. 6-0.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-14 00:38
Fantastic 4

Att deras backlinje sett lite osamspelta vet vi redan om, de forsätter och vinna och det är lixom styrka i sig.

Broder eller syster reta inte upp marängerna nu. Vi har haft nog med onödiga dispyter för idag.

Vårat spel har börjat se bra ut och vi får poängen med oss, håller effektiviteten i sig?

Det får vi se mot Sevilla.

:D
:D
Barcelona Fantastic 4
2008-01-14 00:23
någon som såg levante - real madrid matchen hahaha levante skämmde ut real madrids backlinje riga tog sig förbi cannavaro riktigt många gånger om det inte vore för straffen real fick så hade det slutat med oavgjort elr så hade levante lyckats göra mål och då hade barca varit närmare till liga gulden
Barcelona Rambla
2008-01-13 23:27
Rey Etoo9#:

Ok, jag ska förklara lite bättre. Om man ser till arbetskapacitet så var Riga bra. Han sprang och kämpade hela matchen igenom. Om man ser till bollbehandling, passningar, avslut, att ta rätt beslut och klara av att passa till en medspelare i bra läge, så var han usel. Det står jag för.
2008-01-13 23:04
#Messinho#

Varför forsätter du snacka om det här?
Även om ja tycker jemförelsen är dum så hade disskusionen lagts ner.

Vi drar en punkt här eller vad säger du?

Rey Etoo9#

Om man gör en bra match per 20 matcher så är man inte bra iallfall, jag har sett denne riga och tycker han är rätt så usel. Jag såg inte dagens match jag syftar på hans prestationer under säsongen och förra.

Men det är som sagt min åsikt.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-13 23:03
Rambla/
Riga kass? Trodde inte det skulle komma från dej rambla riga var helt suverän kanske matchens lirare till och med,Jag gissar på frustation från din sida
Real Madrid #Messinho#
2008-01-13 22:50
Ämne: Skillanden mellan Ro....snälla sluta jämför, Ronaldinho är bättre spelare men Robinho har en bättre form!

det är inte ens samma spelartyp Ronaldinho är ett fenomen, playmaker vad som hälst och Robinhos position från första början är släpande anfallare. om du ska jämföra någon kan du jämföra Ronaldinho imot Zidane så får vi se vad du kommer fram till eftersom att dem håller samma nivå ;)

2008-01-13 22:38
(madrid fans vs barca fans)

De bättre laget vann inget snack om den saken, vi möter er på bortaplan längre fram och så som 08 har börjat är det inte avgjort nånstans.
Punkt slut och väl mött.

Barcelona Myrran
2008-01-13 22:37
Snälla era barnrumpor, sluta upp med pajkastningen mot varandra. Real fans stöttar sitt lag i vårt och torrt samma sak med Barca fans. Ser hellre att ni disskuterar trädet som föll ner på Ronaldinhos hus än att ni fortsätter med pajkastningen.
Real Madrid Looae
2008-01-13 22:37
Criff / Jag ber dej ladda ner matchen och kolla noga , kolla boll innehavet i andra halvlek o där kan du se ditt ''offensiva'' fotboll.
Annons: