/spanien/barcelona/forum/21771.aspx/spanien/barcelona/forum/21771.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-14 23:29
Ämne: Ämne: Ämne....
Sidan kom aldrig upp för mig men det finns på Rojadirecta tack ändå.

hoppas på bra resultat imorgon nu ska det bli lite tv sen sova. Gonnatt VISCA ÉL BARCA!
Lukas.RP
2008-01-14 23:24
Ämne: Ämne: Grattis....
Man tackar!
Barcelona Barca_Fan_87
2008-01-14 23:21
Ämne: Grattis V.V! Hoppas ....
Här kan du titta på GolTv med amerikanska kommentatorer så sliper du asiaterna.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-14 23:16
Ja jag är speciellt glad att Henry är igång nu hoppas bara han kan hålla i det här.

Han kommer vara nyckelspelaren för oss imorn.
Lukas.RP
2008-01-14 23:14
Ämne: Lukas.RP: Nee fan j....
Blir förmodligen efterhandsvisningen, om den som du säger inte visas på Goltv eller dylikt.

För övrigt, härligt att Guddy och Henry hittar varandra så pass bra. Det kan ju behövas nu när Samu lämnat laget.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-14 23:11
Lukas.RP: Nee fan jag tror jag ska kolla i efterhand om det inte finns stream på den där kanalen med de engelska kommentatorerna Goltv tror jag det är! De är riktigt sköna.
Lukas.RP
2008-01-14 23:07
Grattis V.V! Hoppas vi avancerar i CdR imorn, tråkigt bara att matchen visas i efterhand. Blir väl till att hitta någon taskig stream med asiatiska kommentatorer as usual.

Visca
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-14 23:06
Ronaldinho returns

Ronaldinho took to the pitch with the rest of the players as he continues to overcome tendonitis in his left leg. The Brazilian worked away from the squad with the physical coaches and worked with Carles Puyol on a series of exercises before carrying different circuits and sprints with the ball.

Sammanfattning av det hela är att Ronaldinho är tillbaka och tränar med resten av gruppen, medans han fortfarande kämpar med skadan. Och han fick göra övningar med de fysiska tränarna och lite övningar med Puyol och så senare så började han göra övningar med boll.

Så stog det på barcas hemsida (länktips) om ronaldinho.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-14 23:02
GRATTIS VALDÉS!. Helvete! de ska sända Barca - sevilla i eftersändning istället så visar dem Juventus - Empoli VILKET SKÄMT! Barcas match är ju en toppmatch jämfört med Juventus. Tv4 skämmer ut sig igen.

Synd att inte Ronaldinho är 100 % än ville se han komma in i sista 10 ungefär, men skönt med deco tillbaka!
Barcelona El Culé
2008-01-14 22:56
Helt riktigt som ni säger. Ronaldinho är ännu inte helt återställd från skadan i vänster knä och Messi gjorde idag sin första träning med övriga gruppen efter skadan han åtdrog sig i matchen borta mot Valencia.

Bonanit!
Barcelona Emily
2008-01-14 22:23
Flow

Då har jag väl missförstått resonemanget, men på det sättet du skrev tolkade jag det som att du menade att eftersom United vann med 6-0 har dom bättre offensiv än Barcelona?

Min poäng var att det finns fler lag är United som har vunnit med stora siffror. Att Barcelona gjorde det förra säsongen med ett på pappret svagare anfall än denna säsongen borde väl bara tyda på att Barcelonas offensiv har mer att bjuda på?
Barcelona Captain Fantastic!
2008-01-14 22:20
Sancho/

Det där var nog det mest onödiga inlägget du kunde skriva på detta lags forum. Absolut inget handlar om Barcelona.

Nåja, mig spelar det ingen roll om en spelare kysser klubbmärket eller ej. Men brasilianska killar drillas i att kyssa klubbmärket sedan barnsben och futsal spelande, det behöver inte betyda kärlek. En viktig sak är att tänka på som fan är att de riktiga spelarna med klubbkänslan inte ödlsar tid på att bevisa sin kärlek för fansen, Puyol har t e x aldrig gjort det och jag har för mig att Maldini inte heller gjort det....men vi vet alla var deras hjärtan ligger. Man ska inte bli helt lyrisk över en spelare från sydamerika som kysser klubbmärket (man kan sedan finna sig hjärtkrossad om det senare visar sig att spelaren flyttar till ett annat lag), även om jag inte har något emot det :)

NU till Barca; skönt att se Deco tillbaka i truppen, men jag hoppas inte att Rijkaard spelar med honom från start. Guddy har bevisat att han kan kämpa emot "strömmen" och komma ur levande, nu ska det belönas. Deco har mer visat upp en dålig mentaitee, nu ska han visa det Guddy redan gjort; att även han kan slås sig igenom en "motström"
Barcelona Barcelona...
2008-01-14 22:19
Vem tycker ni är bättre Bojan eller Pato från milan ?? Jag tycker själv Bojan Vad tycker ni ?
Barcelona ze nemo
2008-01-14 22:16
Ronaldiinho: Ronaldinho har fortfarande känningar i vänstra benet om jag förstått rätt och behöver träna lite mer. Messi avvaktar också men tränar med resten.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-14 22:07
Ämne: deco verkar vara med....
Messi verkar träna med resten av truppen?
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-14 22:00
deco verkar vara med i truppen..

men inte ronaldinho.
Barcelona Edwin
2008-01-14 21:33
Ämne: Varför står det att ....Det är antingen en medveten lögn eller så har Knivborg(Kviborg) läst fel i tabellen. Jag gissar på det första alternativet.
Sancho (AC Milan)
2008-01-14 21:30
Namn: R.Carlos.3 » Svara inlägg
Sänt: 2008-01-14 19:43
zidaneee//

Ja, det är det. Man kysser inte klubbmärket efter första officiella matchen för en ny klubb, jag har inte sett Van Nistelrooy kyssa Reals klubbmärke än och han har spelat i laget i 1 ½ år nu, 48 mål senare.

-

Vilka korkade Madrid-fans!

"Man kysser inte klubbmärket efter första officiella matchen för en ny klubb"

Är det olagligt och göra det eller?

Pato till ACMilan.com efter matchen mot Napoli (intervjun finns på www.acmilan.com)

- I've always dreamed of playing a match with the Milan shirt and ....

"jag har inte sett Van Nistelrooy kyssa Reals klubbmärke än och han har spelat i laget i 1 ½ år nu, 48 mål senare."

Vaddå om en spelare har varit succe för ett lag måste han kyssa logot då, eller?

Asså jag tror seriöst att Madrid-fansen de måste vara avundsjuka på Pato för att han spelar för Milan :)

Barcelona Thierry Henry
2008-01-14 21:26
Criff och Flow, snälla ni har hållt på hela dagen haha...
Vi kan säga såhär, dom flesta här inne är nog enade om att dom vill se en anfallsglad foboll, med den anfallsglada fotbollen och de kvalitéterna FCB besitter, så kommer resultaten och med resultaten kommer titlarna. Barcelona behöver inte spela grisfotboll för att plocka poäng, och det kommer aldrig komma till den dagen där bara för att dom försöker spela snyggt att dom förlorar varenda match. Det enda dom måste fokusera på är att plocka ur det bästa ur varje spelare, för när dom gör det, då spelas det anfallsrik fotboll och då inkasseras poängen också, liksom titlarna.
Barcelona Culeeees
2008-01-14 21:20
Lugna dig med caps lock mannen. / Lukas.RP
Barcelona Criff
2008-01-14 21:12
Flow, vad pratar du om? Ska du sätta ord i min mun nu också?
Jag säger till dig jag vill se anfallsrik fotboll som är underhållande. vill du ha en massa titlar med ett lag som spelar som krattor var min gäst.
Hade jag velat se spdan fotboll hade jag väl hållt på Milan.
Sluta nu sätta ord i min mun och inse att folk kan vara annorlunda än dig själv.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-14 21:10
Varför står det att Casillias har släppt in minst mål i ligan på spelarbetygen Levante-Real Madrid
Barcelona barcadinho
2008-01-14 21:00
Ämne: Emily/

Ja, med be....
Flow/

Så du menar att Man U har vassare anfall.
Titta på tabellerna hittills.
Man U: 44 mål, 22 matcher. snitt 2 mål/match.
Barca: 38 mål, 19 matcher, snitt 2 mål/match.

Precis lika alltså (ännu så länge).
Barcelona barcadinho
2008-01-14 20:02
Ämne: Kan någon förklara v....
Barca-I-Hjärtat/

En libro är en "all around" spelare, en spelare som spelar precis var han vill på planen. Tränaren ger honom lov att spela i vilken position han vill under matchen.
Oftast är de mittbackar som har såna kvaliteter att de kan hjälpa i mitten och med anfallen.
Det finns knappt sådana libro nu för tiden. Positionen av spelarna är väldigt bestämda idag och man har inte lika mycket frihet att röra sig var man vill under en match. De enda libro som jag känner till är från 70/80 talet.
Franz Beckenbauer från Tyskland (var med VM guld 74) och Daniel Passarella från Argentina (var med i VM guldet 78)
Barcelona barcadinho
2008-01-14 20:02
Ämne: Kan någon förklara v....
Barca-I-Hjärtat/

En libro är en "all around" spelare, en spelare som spelar precis var han vill på planen. Tränaren ger honom lov att spela i vilken position han vill under matchen.
Oftast är de mittbackar som har såna kvaliteter att de kan hjälpa i mitten och med anfallen.
Det finns knappt sådana libro nu för tiden. Positionen av spelarna är väldigt bestämda idag och man har inte lika mycket frihet att röra sig var man vill under en match. De enda libro som jag känner till är från 70/80 talet.
Franz Beckenbauer från Tyskland (var med VM guld 74) och Daniel Passarella från Argentina (var med i VM guldet 78)
Barcelona Smogen
2008-01-14 19:54
fan, jag som går upp 5.30 på morgonen, lär vara trött på onsdag då...eller så får man väl ta en sunkig stream...

vem tittar egentligen på juventus eller empoli, tråkigare lag får man leta efter...
Barcelona PILZNER_POJKEN
2008-01-14 19:46
Ämne: Ämne: En fråg....
Trodde först du skämta men senn kolla jag upp de och då var det sant. barcelonas match eftersänds. ytterligare ett dåligt beslut av tv 4
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-14 19:24
barba/
Jag håller med dej men du fråga efter matchen så jag gav dej ett svar:D
Barcelona barba
2008-01-14 19:24
Ämne: En fråga..

Komme....
Nej, de visar den i efterhand för att istället prioritera Juventus - Empoli. Nästan lika stor match...
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-14 19:21
THIERRY/
Ja för vidare information gå in på www.tvplaneten.se
Annons: