/spanien/barcelona/forum/21766.aspx/spanien/barcelona/forum/21766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1856KS
2008-04-04 20:37
Ämne: Ämne: Ronaldi....
spärra din mamma
Barcelona 1856KS
2008-04-04 20:37
Er backlinje suger. Ni e inte den klubb ni va för ett par år sen... ni behöver medelmåttan bojan för att göra mål. Ni e slut efter sommaren. Barca rest in peace ochh fan va ni har förstört henry
Barcelona 1856KS
2008-04-04 20:35
Mas que un club.. mas que putas
Barcelona 1856KS
2008-04-04 20:35
Mas que un club.. mas que putas
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 20:34
Foadinho_Tupac //

Jag tror inte att Det är ronaldinhos sista säsong. Tror faktiskt att han vill stanna kontraktet ut och visa att han verkligen är bland världens bästa fotbollsspelare.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 20:33
Någon Mod/Red som kan stänga 1856KS?
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-04 20:33
Ämne: Ronaldinho e kass. S....
Där visade du att du verkligen är 25 år, bra gjort lite applåder åt dig.
Barcelona 1856KS
2008-04-04 20:32
bögar hela högen
Barcelona Foadinho_tupac
HELVETE! Snälla gud hoppas det inte är Ronaldinhos sista säsong vill inte att han ska avsluta på det här sättet! :S
Barcelona 1856KS
Ronaldinho e kass. Skadad ell ej han e en bog som divar sig.. Man U kommer ta er totalt i semi... Fuccck Barca sopor
Barcelona Foadinho_tupac
2008-04-04 20:29
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 20:12
Joo HAHAHA
Barcelona Dizzy
2008-04-04 20:03
Riktig rå Video klipp. Är det inte Roberto Carlos som blir spottade i facet av Chilavert?
Kwake
2008-04-04 20:03
Haha jag tror inte ens att Real Madrid kommer ha råd med Alves, först och främst betala ca 40milj euro till Sevilla och sedan hans kontrakt.

Eftersom Real Madrid är ju tvungen och ta banklån just nu.

Alves hade passat bra i Barca tycker jag.
Barcelona A.Gaudi
2008-04-04 19:45
Ronaldinho är ute ur spel i 6 veckor och missar därav ungefär hela säsongen.

själv ser jag det, såklart, som dåliga nyheter men inget ögonbrynshöjande. han har inte vart där för oss tidigare den här säsongen och andra har fått stigit fram. nu hoppas jag bara Messi får komma i form och hålla sig skadefri framöver.
Fenerbahce..Republic
2008-04-04 19:38
Kan någon översätta va det står. Länk finns ovanför. Tack på förhand!

Står något med Zico o Ronaldinho
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 19:31
Hadad //

Dom kan spela så här då:

Heinze-Pepe--Ramos-Alves
Heinze-Ramos-Pepe-Alves

Men då får man inte utnyttja Ramos Offensiv så mycket
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 19:30
Aha, Ok då men synd att du inte får se Din Bästa fotbollsspelare men du får se Barca :)
Barcelona Hadad
2008-04-04 19:30
om nu Alves hellre vill gå till real så har dom ju redan Ramos... så varför skulle dom köpa Alves?
Barcelona Hadad
2008-04-04 19:18
Barcelona #7

jag vet men Ronaldinho har vart min favoritspelare så långt jag kan minnas
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-04-04 19:16
Är det verkligen sant att D.Alves vill välja Real före Barca ?
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 19:15
Hadad //

Du får se Messi
Barcelona Hadad
2008-04-04 19:07
jag ska till barcelona och se barca - valencia...
men när jag ser att ronaldinho blir borta resten av säsongen.. fy fan va less jag blir
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-04-04 19:04
Jag läste via barcelonas hemsida för inte så länge sen att dinho tackat för intresset ifrån andra klubbar, som då visat intresse att han inte ville flytta ifrån Barca. Det ger allså indikationer att han vill stanna och kriga för oss eller?

Han må ha 2 säsonger där han inte kommit upp i nån vidare bra form, men om han vill stanna kvar och verkligen kriga efter sin form så tycker jag vi som fan ska visa han stöd.

Beslutar han sig för att lämna så vore det hemskt tråkigt men inget vara för alltid, vi har haft stora profiler i laget och vi lyckas alltid fixa fram fler.

Personligen tror jag han stannar, men jag litar inte på hans bror som även är hans agent som konstant vistas i italien.

Rätt så onödig disskusion ni fört här under måste jag säga, kortar laget ner på dessa jipporesor och koncentererar sig på att få våra spelare fit och fokuserade så ser jag ingen anledning alls att oroa oss för. Vi har spelarmaterial för stordåd men finns inte motivationen hos nån, bör de prata ur och komma fram till bästa lösning möjligt. Vill nån lämna ska de få göra det också.

Stöd spelarna och stöd laget i motgång samt medgång!

Barcelona Dizzy
2008-04-04 19:02
Gaucho_10

Du behöver inte be om ursäkta självklart vill du lagets bästa. Men det låter dumt när nån sänker Dinho. Han har gett allt för klubben. Han har verkligen stort hjärta för Barca. Dagen han lämnar barca innerst inne så kommer du bli ledsen. Men kanske inte nu:)
Barcelona Pau
2008-04-04 19:00
Ta det lugnt med dessa konflikter angående Ronaldinhos vara eller icke vara.

Jag förstår de som påstår att Ronaldinho borde säljas, han har gjort många inklusive mig besviken med bristande motivation o.s.v. Ryktena i Barcelona om hans ständiga festande är inte häller dem helt tagna ur luften.

Självklart så uppskattar jag vad han har gjort för klubben, och för detta är jag evigt tacksam och jag lider även med han i nuläget men detta faktum gör absolut inte så att Ronnie är skyddad mot all form av kritik.
Barcelona Gaucho_10
2008-04-04 18:56
Jag ber om ursäkt om jag lät för elak eller så, jag älskar ronaldinho, men Laget Barcelona är viktigare för mig än ronaldinho, och därför så tycker jag att man borde sälja honom, men ber om ursäkt, vill inte göra er sura eller så, men det är min åsikt, rätt eller fel, det är ändå en åsikt
Barcelona Barcelona #7
2008-04-04 18:46
RonaldinhoKungen //

Det är Många "BarcaFan" som säger att Ronaldinho är bäst när han hade spelat några matcher i rad men när han blir skadad så säger dom att han är sämst eller att man ska sälja han
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-04-04 18:42
Ämne: Herregud vad irriter....
Jo, men grejen är att du klagade och skrek ut att Ronaldinho är värdelös för att han har en dålig säsong och för att han är skadad. Det är självklart okej att tycka att han ska säljas, men för h*lv*t* ha respekt för vad han gjort för klubben. Man kan inte leva på gamla meriter, men ska ändå inte glömma vad Dinho gjort för oss. Och bara för att Ronaldinho haft EN dålig säsong betyder det inte att han aldrig kommer tillbaka i form. Innan skadad blev han hyllad för att han var bland de bästa i laget i ett par matcher i rad och nu när han skadad så säger alla att han är ”värdelös”, ”tror han är större än klubben” osv.
Kwake
2008-04-04 18:28
Det är klart att Ronaldinho måste stanna men det jag försöker säga är att direkt han blir skadefri kan man inte peta typ Henry. Man måste ge honom lite tid, byta in honom lite då och då.

Rijkard har spelat Ronaldinho fast hans form har varit usel lättare sagt och därför underpresterar han.

Om han väljer att gå till Milan (vilket är mest troligt isåfall om han lämnar), har ni tänkt på hur många som har förstört sin karriär för att dom gick till Milan?

Rivaldo, Gilardino, Gourcuff, Bonera, Emerson, Ricardo Oliviera och kanske till och med Ronaldo.

Så ni som säger att tänk om han blir världens bästa spelare i Milan, då säger jag nog i don´t think so.
Annons: