/spanien/barcelona/forum/21757.aspx/spanien/barcelona/forum/21757.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-16 15:19
Va tycker ni? Drogba i Barcelona. Är en möjlighet? Man skulle kunna byta ronaldinho mot drogba.
Barcelona Rambla
2008-01-16 15:03
Ämne: tjena alla barca fan....

€8m (kanske lite till) - Ronaldinho, Henry

€4-6m - Puyol, Deco, Messi, Eto'o

€3-5m - Xavi, Zambrotta, Thuram

€2-4m - Yaya, Marquez, Abidal, Edmilson, Guddy, Valdés, Milito

€1-2m - Iniesta, Ezquerro, Sylvinho, Oleguer, Jorquera

~ €1m - Bojan, Giovani

Inga exakta siffror utan bara en uppskattad gissning. Det är bruttolöner per år.
Barcelona Lionel M.
2008-01-16 14:20
Ämne: Någon som vet publik....
75.617 åskådare var det på matchen igår.

Fantastiskt med kvartsfinal!
Barcelona Criff
2008-01-16 14:03
dos Santos Leite Kaká,
Jag vet inte vad alla tjänar, men både Bojan & Giovani sitter fortfarande på sina B-kontrakt så dem har avsevärt mindre lön än resten utav truppen.
Barcelona jonny p
2008-01-16 13:39
Ämne: Ska dra ner till bar....
Här har jag köpt mina resor när jag varit nere.. var nere nu senast på el classico.. man får hem biljetterna innan vilket är shysst...
någon som vet hur upplägget är i copa del rey nu? eller någon som någon bra sida där man kan se datum för kommande matcher final o.s.v??
Real Madrid dos Santos Leite Kaká
2008-01-16 13:39
tjena alla barca fan. Jag undrar över en grej. Hur mkt tjänar alla spelarna i Barca's A-lag? skulle vara nice ifall ni kunde ge svar typ hur mkt Bojan, Giovani och messi tjänar per år typ?

PS. Är Milan fan och inte real.
Barcelona Nemo
2008-01-16 11:27
El Culé // Fortsätt med lagbilderna. Gärna spelarbilder också. Well done!
Barcelona Nemo
2008-01-16 11:16
kevina // Sevilla spelar bättre fotboll än oss för tillfället. Jag förväntade mig faktiskt ingenting speciellt igår. Jag förväntade mig ingen 4-0-seger. När dagen är slut, så är det vi som är vidare och inte Sevilla.

Var nöjd!
leon-E
2008-01-16 11:07
..
Barcelona kevina
2008-01-16 10:02
jag är verkligen förvånad att dem flesta var nöjda med gårdagens match.. fyyyyyy fa****n, vilken tråkig match det var.. Det var bara jaga och tappa och jaga igen bollen.. sååå tråkig...Men kankse vi har olika syn på olika matcher...Bättre kan vi!
Barcelona Barcelonito
2008-01-16 09:33
Eto'o säger att han hade ett möte med Mourinho på ett hotell i London när han var tränare där. I vanliga fall straffas spelarna hårt av sina klubbar när de pratar med andra klubbar. Kanske visste Barcelona om deras möte, om inte så ska man ta åtgärder och sätta en klar gräns för vad som är tillåtet. Tänk bara i dagsläget om Ronaldinho, Deco, Zambrotta, Gio och Bojan skulle förhandla med andra klubbar i hemlighet. Det handlar säkert om när han hade problem i Barca. I dagsläget skulle han aldrig lämna Barcelona.
Spanien Biscanbauer
2008-01-16 08:53
Ämne: Ska dra ner till bar....
Här! Funkade alldeles utmärkt för sambon och mig.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-16 08:33
Såg matchen på stream och på tv4sport också senare. Mycket skillnad mycket bra tryck från läktarna och spelet såg mycket bättre ut på tv.

skönt och gå vidare Santander nästa!
Barcelona Barcelonito
2008-01-16 01:24
Det är ju roligt att Drogba vill spela för oss och tror att det kan hända men det känns som om vi har tillräckligt med folk på den positionen.
Barcelona Etoo_the toominator
2008-01-16 00:54
Ska dra ner till barcelona i vår och beskåda en av våra matcher på platts tänkte jag, Någon som kan en bra sida där man kan beställa biljetter?
Barcelona tribente_magico
2008-01-16 00:41
haha aa det tyder på ju hur mycket rätt sportal har i sina artiklar..
Barcelona Unikkati
2008-01-16 00:33
Snälla läs sissta Stycket, garva ihjäl mig när jag läste det hahah!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-15 23:48
Välkommen alltid skönt med nya Cules :D.

Visca el barca
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:47
Läggdags nu!

Bjuder på en fin lagbild som kan användas som wallpaper!

Bonanit!
Barcelona Messi / A. Iniesta
2008-01-15 23:47
Hej alla , jag har nyss blivit medlem men brukar vara ine och läsa . jag har hejat på barcelona sen jag var 8 år och kommer alltid att göra det.

Visca el barca
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:35
Gaucho!:

Giovani blandade och gav, men jag tycker hela anfallet hade det svårt i kväll. Vår mittfält gjorde grovjobbet och anfallarna hjälpte till bra i defensiven. Giovani får mycket speltid och han behöver tid på sig för att ta till sig allting. På det viset så kommer han bli tryggare, inte lika ivrig att hela tiden bevisa vad han kan. Med den erfarenheten han då får kommer göra att han kan spela med ett större lugn och självförtroende.
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:32
Håller med dig till 200% Rambla, inget vi behöver ha dåligt samvete för helt enkelt!
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:32
Ämne: För er som INTE ....
Haha, hur kan den där Ola hävda att inte det är offside? Duda tar ju så gott som emot bollen och petar den vidare till Navas. Solklarare blir det inte.
Barcelona Gaucho!
2008-01-15 23:29
Någon som kan skriva några rader om hur det gick för Giovani i kvällens match? Vill bara se honom blomma ut och lyckas i Barcelona :)
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:27
För er som INTE tycker det var offside finns video för att granska.
Villarreal Fíll
2008-01-15 23:27
Någon som vet publiksiffran för dagens match? Uppfattade den som vädligt stor! =) 90 000+ ialla fall. (?)

Rambla?

Härlig seger förresten. :)
Barcelona Captain Fantastic!
2008-01-15 23:24
Håller med dig Rambla, Rijkaards taktik spärrade av Sevillas kanter och tillät de inte att komma någonstans. Under en period i andra halvlek så glömde jag bort att Alves och Capel var på plan. Utmärkt taktik av Rijkaard/Neeskens, man kan se att de gjorde sin hemläxa från tidigare möten med Sevilla, vi skärmade ju av Sevillas kanter även i första mötet också :)

Nu kan det bara gå uppåt och nu känns det faktiskt som att vi kan ta en titel iår. Sådant försvarsspel mot ett starkt cup-lag som Sevilla kan gå långt i CL också. De tillsammans med Liverpool och Milan måste nästan betraktas som de starkaste cup-lagen i Europa.

Nu får vi även tillbaka Messi coh Ronaldinho så det ska kvitta väldigt lite om det är Recre eller Villareal som vi stöter på i nästa omgång. Med det försvarsspel och kämpande vi visade idag ska Villareal eller Recre inte bli något annat än en formalitee då även Messi och Ronaldinho kommer att kanske befinna sig i startelvan.

2008 har börjat bra, hoppas det har gett grabbarna ett rejält sjävfortroende nu :)
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:23
Har ni läst detta? Hyfsad respekt för Samu både Drogba och Mourinho. :D

"Every Chelsea player would say the same and Jose Mourinho as well. When he learned that Samuel wasn't playing against us in October 2006 he told us: 'We've won.'"
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-15 23:19
Lyon spelar imorgon.
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:16
Inget nytt om Pinto? Han och Barça ska ju vara överens. Nu är det bara Celta som ska säga ja. De vill sälja, Barça vill bara låna med köpoption.

Undrar om Marc Crosas fick debutera för Lyon i cupen i kväll?
Annons: