/spanien/barcelona/forum/21756.aspx/spanien/barcelona/forum/21756.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-05-10 16:34
Ett klipp om Silva. Som alla vet så har de ryktas om barca intresse om spelaren. Länktips!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-05-10 16:22
Kalle, Salcini

Jag vill inte heller ha Benzema, han känns helt fel, i alla fall för Ronnies plats, vi måste ha en som är en mer spelartyp som Ronnie, inte som en anfallare som Benzema är.
Barcelona Criff
2008-05-10 15:45
SaM__-, du missförstod nog hans inlägg, då han skrev att han INTE tyckte att RVN var unik.

Men att spelare som Messi är unika.

Då är frågan om dem spelarna som kan gå förbi 3 backar utan problem är de enda spelarna som kan kallas unika i fotbollsvärlden?

Skulle inte tro det va.
Barcelona SaM__-
2008-05-10 14:30
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★//

Hurru du, jag tycker du borde kolla lite mer på vad du skriver. Du skriver själv att Van Nistelrooy var/är unik, och det grundar du på att han har ett jävla målsinne? Men snälla du, berätta för mig då hur man ser att en person har ett mål sinne? Att han sätter 10 av 10 lägen?

Just det där målsinnet som du anser RVN har, det är exakt det vi ser i Bojan. Vi vet att han inte är någon dribbler som Messi, och ingen person med lika bra finess som Ronaldinho. Men vi ser samma målsinne i han som en viss RVN har.

Som Rambla sa. Mer mål i sin debut säsong än Rauls, och det i ett katastrofalt Barca och med minimal speltid. Då bör man nog vara med i din kategori "unik".
Barcelona El Culé
2008-05-10 13:30
The Camp Nou, Catalan for "new field", often called the Nou Camp in both Spanish and English, sometimes erroneously spelt "newcamp" in English.
Barcelona Qanii
2008-05-10 13:18
Samir Nasri skulle vara en underbar spelare att ha har sett han spela ett antal matcher och är verkligen imponerad! Om Deco åker iväg så týcker jag vi ska köpa nasri. Sen att Benzema skulle kunna ta dinhos plats de händer bara inte ingen i världen kommer kunna ta hans plats och göra de lika bra som han gjorde! Benzema är mer mål görare än framspelare en som möjligen skulle kunna ersätta dinhos enligt mig är frank ribery, men de bara glöma honom.
Barcelona barca__elve
2008-05-10 12:57
FCB More!

Jag har för mig att NOU CAMP är på spanska och CAMP NOU är på katalanska...

vad tycker ni om Mancini i Roma säg vara en i listan hellere ser jag Silva än Mancini...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-05-10 12:44
Patrick kluivert

Problemet har ju varit att vi värvat spelare som inte passar in(nämner inga namn), visserligen är de bra men passar inte in och anpassningen har varit för stor, och som en färdig produkt så är kraven skyhöga.

Det är en bra trupp som inte riktigt fick till det, många klagar på tränaren och andra på spelarna, bägge har väl felat i mitt tycke.

HUr ofta släppte vi in 4 mål med gio och belletti på varsin kant?

Att köpa in 2 likadana ytterbackar som har sin styrka i det deffensiva går lixom inte ihop med vår sätt att spela. Hade andra ytterbacken varit bättre i det offensiva så hade det säkert sett någotlunda bättre. Vi behöver inte alls göra nån stor rensing utan vi behöver motivation, för vi har en bra trupp, kan man få ut de bästa ur spelarna så har vi ett slagtkraftigt lag, inga jippo resor fokusera på få sammanhållningen igen.

Kollektivet måste styra åt samma håll.

Välkommen Guardiola och lycka till..

Barcelona FCB More!
2008-05-10 12:40
Har en fråga som jag hoppas kunna få svar på.
Vad heter Fc Barcelonas hemma arena...CAMP NOU eller NOU CAMP?????
Barcelona Patrick Kluivert
2008-05-10 12:15
grabbar vem tycker ni var den sämsta, bästa och den mest onödigaste värvningen inför denna säsongen ?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-05-10 12:08
Helt galna passar, som om han satt uppe på ett träd och leverera de. Kommer ta år innan man får fram en sån lirare igen.
Barcelona krille94
2008-05-10 11:47
Snälla kan någon hitta klipp från matcherna highlights omgång 36.
Barcelona Henry#14
2008-05-10 11:43
Tack Frank Rejkard för allt!
Vi får inte glömma vad han gjort för oss!
Real Madrid Zlaja inter3
2008-05-10 11:25
4 - 1
Barcelona Barcelona #7
2008-05-10 10:58
Kolla på Roberto Carlos.
Min 1:45
Barcelona Barcelona #7
2008-05-10 10:56
HAHA kolla på den här målvakten. Tur att vi inte har han :D
Barcelona Salcini
2008-05-10 10:54
Ciao-V

Jag tror inte att det kommer finnas någon "Ronaldinho-plats" nästa år. I alla fall inte som den ser ut idag. Jag tror att vi kommer att ha förändrat vårat spelsystem till nästa säsong. Jag är också en som inte vill se Benzema i Barca nästa år. Visst är han en duktig spelare men jag är rädd att han kan få för mycket luft och känna sig själv som en stjärna innan han ens har blivit någon.
Barcelona Barcelona #7
2008-05-10 10:54
2 mål på 30 sek
Barcelona Barcelona #7
2008-05-10 10:52
Haha
Målvakten släppte också in alla
Barcelona PILMÀ
2008-05-10 10:39
HAhahahahahahah kolla länken det roligaste på en fotbollsmacth! hahahahhaha jag lovar ni kommer att skratta ihjäl er hahahaha.
Hur kan detta hända?
Barcelona Ciao-V
2008-05-10 10:31
Ämne: bara jag som inte vi....
Varför inte?
En ung lovande spelare som har potential att utvecklas till världens bästa inom de kommande tio åren. Skulle inte vilja se honom i rivalen om han hamnar i Spanien.
Barcelona Ciao-V
2008-05-10 10:21
PILMÀ//
Precis, det hade varit en bra värvning. Skulle inte förvåna mig om Henry inte skulle vilja bli del av finansiering så att han kommer hem och avslutar sin karriär i Frankrike. Han skulle nog ösa massa mål i Lyon med hans franska fans i ryggen. Vore bra för honom.
Barcelona Kallé
2008-05-10 10:15
bara jag som inte vill ha hit honom?
Barcelona PILMÀ
2008-05-10 09:55
Vad säger ni om den här värvningen det bästa som Barça skulle kunna göra åtminstone kommande sasöng.
Take a look at the link:
Barcelona Ciao-V
2008-05-10 09:11
FC Barcelona kanske inte vill ge sig att ta hem den unge liraren Benzema.
Tror att han skulle kunna ta Ronaldinhos plats så bra.
Silly säsongen håller precis på att sätta fart i förtid.
Intressant :).
Barcelona Criff
2008-05-10 00:49
FC-Barcelona, lugna ner dig. Man kan faktiskt ha diskussioner med Real fans.
Vissa kan lite mer, vissa kan lite mindre.
Den här El Pasilo nissen visste tydligen inte så mycket om fotboll, och fick det bevisat för sig.

Men BlueRed har en poäng i det han skriver, om du inte klarar av att föra en diskussion över det du skriver så ska du inte hoppa på honom för det. Ge honom ett motargument istället.

"Fuck Off" kommer du inte långt med.
Barcelona FC-Barcelona
2008-05-10 00:26
BlueRed

Meningen var att såna som El Pasillo skulle sluta skriva i vårt forum, men vad e meningen att du ska börja kritisera det jag skriver till en real supporter? BluRed F**K OFF
Barcelona Unicef
2008-05-10 00:25
Ämne: sitter här o läser l....
förmodligen ingen alls. vi vill vara diskreta,säger han till reporten då lr??? GOAL e lika stora dyngspridare söm fotbollskanalen!!! han kommer förhoppningsvis lånas ut till något segunda lag...
Barcelona BlueRed
2008-05-09 23:50
Ämne: ★★ El Pa....
Finns det någon mening med att säga att t.ex. bojan dribblade av C.Ronaldo? ok när messi gjorde det, Messi vs Ronaldo var en match för sej, men att skriva andra som dribblar av C.Ronaldo? Killen är ju knappast någon defensiv spelare, så det kan knappast vara så svårt o komma förbi han. .
Barcelona Criff
2008-05-09 23:33
★★ El Pasillo 7/5/2008 ★★, du skrev att både Bojan & Giovani var överskattade, ändå har dem vunnit priser i turneringar med äldre pojkar än dem själva.
Dem är idag med i sina respektive A-lags trupper i landslaget, dem spelar i a-laget i sitt klubblag, och de flesta storklubbar i världen vill ha dem.
Ändå så är dem överskattade? Vad är det du inte får in i ditt huvud?

Rätt kul att du nämner Messi också, då en sådan spelare kommer kanske varje decennium. Messi är inte en normal spelare. Det fanns Pele, sen Mardaona, Ronaldinho, och nu Messi.

Bara för att Fabregas inte kan dribbla av 3 spelare så är han sämre? Ditt argument håller inte.
Annons: