/spanien/barcelona/forum/21753.aspx/spanien/barcelona/forum/21753.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-17 16:41
Ämne: hmm, massa skit? För....
Vinden har börjat vända för Madrid! Jag sa det för nån vecka sedan och jag säger det nu också..Madrid kommer att börja tappa.. Jag sa att Madrid kommer att åka ut ur cupen och det gjorde dem också.. VISCA EL BARCA!
Barcelona Smogen
2008-01-17 16:12
Ämne: Chelseas ledning har....
skulle just skriva samma sak som du skrev. Att när Chelsea säger att Barca kan få Drogba i utbyte mot Messi eller Kaká så är det bara ett sätt att säga till Drogba och övriga fotbollsvärlden "Drogba sitter på ett treårskontrakt vi vill behålla honom, så vill någon ha honom kommer det att kosta löjligt mycket".
Barcelona Smogen
2008-01-17 16:04
Förresten, i statistiken på den här sidan, där det står antal mål etc. kunde man inte skriva in hur många matcher varje spelare spelat också? Eller blir det för mycket jobb?
Barcelona Smogen
2008-01-17 16:02
Om Reals "Fan Tisteltå" bara kunde vricka foten och vara skadad en månad tror jag nog Real skulle tappa sitt försprång på 7 poäng. Men det lär han väl tyvärr inge göra, hoppas kan man ju dock alltid...
Barcelona Rambla
2008-01-17 15:43
Chelseas ledning har stora problem med att hålla Drogbas glappkäft stängd. Han vill angtagligen flytta eller ha en högre lön, antagligen lika hög lön som den underpresterande Schevchenko.

Inte ens Chelseas ledning kan vara så korkade att de inbillar sig att Barcelona eller Milan för den delen skulle gå med på ett sådant byte. Barcelona som nog inte ens är intresserade av att värva Drogba eftersom han inte behövs. Det är antagligen ett sätt från Chelseas ledning att visa resten av fotbollseuropa att om någon vill ha Drogba så kommer det att kosta. Därför föreslår de omöjliga byten för att på så vis säga 'Hands off', Drogba är inte till salu.

Den enda spelare som Barcelona skulle vara intresserade av att byta bort annars är väl Santi Ezquerro. Något säger mig att Chelsea knappast är intresserade av honom. :)
Barcelona lill moe
2008-01-17 15:41
PINTO ganska intressant
Barcelona lill moe
2008-01-17 15:39
Jag undrar vad real gjorde med Drenthe??
Det är så jävla typiskt real, de vet hur man köper spelare, sen ger de spelare bara e chans. Drenthe var ju en riktig tallang innan real köpte honom, men nu vet jag inte om han ens spelar.
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-01-17 15:28
Byta Messi mot Drogba är helt löjligt.
Barcelona R_10_ME
2008-01-17 15:13
visst håller med messi är barcas framtid
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-17 14:48
dom vill ha messi mot drogba haha
tror aldrig det kommer hända!
Real Madrid reul madrid
2008-01-17 14:26
hmm, massa skit? För det första är det inte tur om man spelar dåligt och endå vinner matcher, förstås är det enda ordet som du hittar tur som ignorant barca fan. och för de andra, om real madrids reservlag förlorar en copa match betyder det inte att madrid börjar förlora. Och det är skitsnack att barca skulle vunnit om de skulle varit mer hungriga, det är ju klart att de gjorde sitt bästa. som tyvärr inte räckte till, jag tror inte det kommer gå barcas väg det här året heller, men det får väl framtiden visa. det där med torsken får vi väl se. tack
Barcelona Blaugrana#10
2008-01-17 14:20
Ämne: nej jag har inte glö....
och 7 poäng e inte så mkt, 2 förluster nu när ni börjar förlora, vi vinner våra, och d är utjämnat...
atletico i helgen, hoppas ni åker på stor-torsk..
grabbar santander för oss i helgen, hoppas vi kan imponera med en stor-seger och fin-spel..
VISCA BARCA..3
Barcelona tribente_magico
2008-01-17 14:16
hela grejen är den att barca har varit/är mätta, brinner inte längre som salgado sa, det hade han faktiskt rätt i, (för en gångs skull), om barca skulle va lika hungriga som för ungefär 2 sen så skulle dom ta hem ligan enkelt. det har varit real madrids problem också, men nu verkar dom kommit över det. så REUL MADRID sluta snacka massa skit, ni har varit bra den här säsongen, men ni har haft turen på er sida, rejält ett antal matcher, men det kommer är skönt att det börja gå över nu. o barca me henry börja se hetare ut.
Real Madrid reul madrid
2008-01-17 14:07
nej jag har inte glömt den, men denna säsong är mer relevant i den här diskussionen. och jag har stor respekt för barcelona men ni verkar faktist glömma att vi ligger 7 poäng före er i ligan. och man börjar bli lite trött på snacket om tur. hade int ni tur med att gå vidare i copa del rey? Vad jag försöker säga är att ni borde ha mer respekt för laget som faktist ligger 7 poäng före er i ligan.
Barcelona R_10_ME
2008-01-17 13:56
reul madrid

Nejdå tror inte nån har glömt den matchen men du har kanske inte heller glömt bort 0:3 förlusten på santiööögaaa beernabeöu elr??
Barcelona Criff
2008-01-17 13:54
reul madrid, haha aww gubben är det jobbigt just nu att ni börjar förlora? Så du måste trycka ner andra för att må bättre?
Det är lugnt, rättvisa skipas alltid i slutändan och vi har väntat på det länge.
Du ska se vi kommer stå som segrare i ligan när det är över :)
Barcelona FCB10
2008-01-17 13:40
jag tänkte på en sak igår..

igår kväll fick vi våra magiska sekunder när både madrid och espanyol förlorade. För det var ju nästan samtidigt när Ibagaza gjorde målet och Torrejon missade straffen!

Som det hände när både madrid och espanyol kvitterade till 2-2 förra året
Real Madrid reul madrid
2008-01-17 13:25
Nu bara för att göra en liten skön pämminelse.. ingen här har väl glömt det lilla mötet i barcelona.. var REAL vann.. Aaaahh
Barcelona Suñol
2008-01-17 13:16
Kviborg förnekar sig aldrig! "Lenny Kravitz "Are you gonna go my way" spelades på högsta volym innan avspark, världsklass!" Sedan tjatar ju marängerna om att Plácido Domingo har sjungit in Himno del Centenario enbart pinsamt enligt mig. Det hade varit skillnad om Gigli, Caruso eller björling hade gjort det. Dom är till skillnad från Lenny Kravitz världsklass...
Barcelona reher
2008-01-17 12:29
Kungen 1000

hmm, om du läser reglerna så står det ingen reklam, tack!
Barcelona ansar_iniesta
2008-01-17 12:13
bojan e bättre än pato
Barcelona G2S #17,
2008-01-17 11:54
Så töntigt att säga att Pato är bättre. Bara för han gjorde en fin debut som kröntes med ett mål. Det gör ju inte att han är bäätre än Bojan
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-01-17 11:53
Ämne: Alla snackar om pato....
Nej, Bojan är bättre;) han är är också ett år yngre.
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-01-17 11:52
Ämne: Ämne: jag sku....
Klart du säger att Pato är bättre än Giovani och Bojan du är är ju maräng! Bojan är Mycket bättre än Pato!
Barcelona G2S #17,
2008-01-17 11:43
Är Pinto helt klar? Står inget på den off.hemsidan
Real Madrid Kungen 10000
2008-01-17 11:37
Nellad.se

En nyskapad ungdomssajt av Sydsvenskan. Där kan band lägga in sina videos & låtar. De som får flest röster vinner en demoinspelning, spela upp låten på konsert och på radio! Debattera fritt om vad du vill och kolla vad det är som händer, vilka fester och evenemang som händer i ditt lokala område. Eller varför inte ställa en fråga till polisen ;-).
Länktips: www.nellad.se
Barcelona Zizou_nr1
2008-01-17 11:24

Är det nån som kan hjälpa mig med detta? Hur kan man få tag på match-biljetter på internet? Alltså jag är inte intresserad av paketresa, utan bara biljetter.
Vad kostar det för barn runt 7-8 år?
Barcelona A.Gaudi
2008-01-17 11:17
för att deco börjar komma till åren. en ersättare bör vara på G..
laget behöver lite nya viljor och fler hungriga spelare.

jag ser gärna att både deco och edmilson lämnar i sommar och någon relativt ung spelare som inte vart i någon storklubb ersätter. vi behöver lite nya viljor och hungriga spelare för att få en nytändning. det är min åsikt iaf.

föresten.. när är nästa president val?
Barcelona Barcelona#7
2008-01-17 11:00
A.Gaudi //

Varför ska vi förstärka på Mittfältet?

Vi har redan många och bra spelare, fast vi kommer behöva köpa en ny högerback för att Zambrotta är för dålig, han har varit bra den här säsongen tycker jag men vi behöver en ny högerback endå

Barcelona A.Gaudi
2008-01-17 10:46
men om nu, rent hypotetiskt, att ronaldinho skulle lämna barca i sommar.. behöver vi inte då någon offensiv kraft att ersätta honom med?

annars håller jag med er alla.. det är mittfältet som behövs förstärkas och en ny högerback om zambro nu sticker.
Annons: