/spanien/barcelona/forum/21752.aspx/spanien/barcelona/forum/21752.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-01-17 23:37
Härligt med Pinto klar. Det blir en perfekt målvakt att ha på bänken/copan. Ja, han skulle självklart även klara av att stå i ligan eller CL. Kan det bli så att han startar redan mot Villarreal nästa vecka på El Madrigal?

Benvingut Pinto!
Barcelona Fantastic 4
2008-01-17 23:37
Har någon här inne sett nån celta vigo match nyligen vill bara veta om pinto är i bra form i målet för jag tror att han kommer att få stå mot villareal i cupen
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-17 23:33
Haha, den var bra.
Abidal har ett utseende som en gangster hårding.
Tuff jävel.

:D
Lukas.RP
2008-01-17 23:32
Ämne: Lukas.RP// Din blogg....
Jag kan inte riktigt svara på det, men att blogga om Barcelona här på SF skulle vara fantastiskt kul! Återstår att se om Barcared snappar upp det, vet dock inte om jag besitter de kvaliteer som krävs för detta. Vad tycker du?
Barcelona Nemo
2008-01-17 23:31
Pintoo!! // Haha okej. Vi får väl se vad Pinto går för. Valdés blir tuff att bänka.
Real Madrid räven
2008-01-17 23:30
Rambla!

Abidal!?!? I en mörk gränd?? Jag hade snackat lite fotboll och dragit några norgehistorier för honom... Men tänk att möta hästen, liket, trollet eller något av de andra monstrena i ert monsterlag! Jag hade skitit ner mig... Väl mött
Barcelona Nemo
2008-01-17 23:28
Lukas.RP// Din blogg. Finns det inget sätt så att att redaktionen kan lägga upp den på svenskafans? Så att vi får en Barcablogg? Det hade underlättat för dig, för oss och hjälpt till med Barcanyheterna. :-)
Barcelona Criff
Yes! Nu står det på officiella hemsidan om Pinto låningen :)
Barcelona Pintooo!!
Nemo
Visste nån skulle fråga det hehe. Det är för att jag har varit ett Vigo fan och Barca fan. Så jag hejar på båda 2.

Och målvakten Pinto är underbar! Valdes borde passa sig:)
Lukas.RP
2008-01-17 23:26
Ämne: Hallo grabbar! Jag ä....
Tjena! Du har allt som krävs, välkommen! :-)

För övrigt, oerhört kul detta med Bojan. Kommer bli grymt stort för båda honom och de spanska landslaget. Vad är oddset på att han vill byta tröja med sin barndomsidol "Va va voom"?
Barcelona Nemo
2008-01-17 23:25
Pintooo!! // Välkommen. Tänkte bara på ditt namn. Varför just Pinto?
Barcelona Pintooo!!
2008-01-17 23:23
Hallo grabbar! Jag är ny här på forumet och vill prata massa fotboll med er. Mitt hjärta säger Barcelona för alltid!
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 23:16
"Money is evil, if it´s not handled right"

Det där citatet passar kanske Saviola bra, eller hans relation med pengar.
Barcelona Criff
2008-01-17 23:15
bilo, förlåt för jag inte svarade snabbare men hade ett telefonsamtal senaste timmen.
Jag befinner mig inte i min hemstad så min dator är 20 mil ifrån mig.
Bilden är däremot från när jag var där i somras så att det är sant behöver du inte tvivla på.
Såg att Ghazza hade visat. Tack.

Visste heller inte Bernabeu blivit uppgraderad, tack för infot Rambla :)
Barcelona Nemo
2008-01-17 23:08
Jag älskade Saviola under Gaspart-eran. Det var han som var ljuspunkten i klubben under den perioden. Jag hoppades på ett nytt lag, med honom i spetsen. Men tyvärr. Ingen spelare blir större än klubben och när han vägrar gå ner i lön och dylikt pga, ja varför vägrade han gå ner i lön egentligen? Hur pengakär får en människa egentligen bli?

Kunde inte låta bli att småle när han missade målchanser och filmade igår. Den lilla kaninen trollade bort sig själv från världsfotbollen. :-)
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 23:03
Ärligt talat så gillade jag Saviola förut trodde aldrig han skulle lämna för Madrid i alla fall. Men det verkar som om pengar betyder mycket för honom kanske allt?
Barcelona Rambla
2008-01-17 23:03
Ämne: Det är väl så mycket....
Han kommer att sitta fastvuxen på deras bänk kontraktstiden ut. På sin höjd kommer han att acceptera att bli utlånad fast då med bibehållen lön. Någon försäljning kommer han aldrig att gå med på. Vad tänkte egentligen Calderon på? Värva bara för att reta Laporta och Barça. Visst blev de kanske lite upprörda men det var ju ingen som ville ha kvar kaninen så vad var vitsen med den värvningen? Han skrev väl kontrakt för 4 år?
Barcelona Barcelonito
2008-01-17 23:00
Det är väl så mycket hans heder är värd. Ljuga för fansen att han för respektens skull inte går till Madrid och sen gör det ändå, då har man ett pris på sin heder och själ.
Barcelona Rambla
2008-01-17 22:57
Nemo:

Tja, tjänar han sådana pengar och fortsätter att missa som igår kan man ju knappast ogilla honom. ;)
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 22:56
Rambla: Bara om Calderon var lika smart som Saviola inom ekonomi! HAHA.
Barcelona Nemo
2008-01-17 22:56
Oherregud, Saviola. Mjölka pengar från Madrids kassa - ska vi börja gilla honom igen?
Barcelona Rambla
2008-01-17 22:54
Det verkar som om Calderon inte vill ge Ramos högre lön för tillfället. Det ryktas att Ramos bara tjänar hälften av vad kaninen gör. Haha, säga vad man vill om Saviola, men att skriva bra kontrakt och suga ur klubbar en massa pengar, det är han bra på. :D
Barcelona Nemo
2008-01-17 22:50
Nästan så att man måste börja heja på Frankrike till sommaren. Abidal, Thuram, Henry.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 22:50
Haha! aa jag med. Tänk dig han och Yaya hehe kommer ihåg den där matchen när de två höll undan typ 7 spelare (kommer inte ihåg vilken match det var).
Barcelona Rambla
2008-01-17 22:48
Abidal är nog den sista person jag skulle vilja möta i mörk gränd. :D
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 22:46
Hoppas bara Abidal tar det lugnt med han (om han får vara med) för Abidal är en riktig krigare!
Barcelona Barcelonito
2008-01-17 22:44
Thuram är ju ordinarie mittback i Frankrike och även Abidal. Så tas Bojan ut och han får spela så blir säkert jättekul o se den matchen.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-17 22:37
Skönt att Bojan får chansen o visa upp sig men jag hoppas bara att han får vara med i alla träningsmatcher för det går inte och avgöra efter en match han kommer vara lite nervös. Dessutom möter de Frankrike också. Men hoppas på det bästa för vår lilla stjärna!

Förresten tror ni Messi kommer vara med i truppen mot Santander för han tränar ju fullt ut med hela truppen nu?
Barcelona tarrak
2008-01-17 22:35
Fantastiskr roligt att se hur intelligensreserven sitter på marängernas forum sitter och diskuterar huruvida Camp Nou är fem-stjärnigt. Uppenbarligen har de inte lärt sig att använda Google så jag bjuder på en länk.
Barcelona Nemo
2008-01-17 22:34
Viktigt att Bojan har fötterna på jorden. 17 år, spelar i Barcelonas a-lag, är med i katalanska landslaget och nu kanske spanska landslaget.

Vamos Bojan!
Annons: