/spanien/barcelona/forum/21750.aspx/spanien/barcelona/forum/21750.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Unikkati
2008-01-16 00:33
Snälla läs sissta Stycket, garva ihjäl mig när jag läste det hahah!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-15 23:48
Välkommen alltid skönt med nya Cules :D.

Visca el barca
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:47
Läggdags nu!

Bjuder på en fin lagbild som kan användas som wallpaper!

Bonanit!
Barcelona Messi / A. Iniesta
2008-01-15 23:47
Hej alla , jag har nyss blivit medlem men brukar vara ine och läsa . jag har hejat på barcelona sen jag var 8 år och kommer alltid att göra det.

Visca el barca
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:35
Gaucho!:

Giovani blandade och gav, men jag tycker hela anfallet hade det svårt i kväll. Vår mittfält gjorde grovjobbet och anfallarna hjälpte till bra i defensiven. Giovani får mycket speltid och han behöver tid på sig för att ta till sig allting. På det viset så kommer han bli tryggare, inte lika ivrig att hela tiden bevisa vad han kan. Med den erfarenheten han då får kommer göra att han kan spela med ett större lugn och självförtroende.
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:32
Håller med dig till 200% Rambla, inget vi behöver ha dåligt samvete för helt enkelt!
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:32
Ämne: För er som INTE ....
Haha, hur kan den där Ola hävda att inte det är offside? Duda tar ju så gott som emot bollen och petar den vidare till Navas. Solklarare blir det inte.
Barcelona Gaucho!
2008-01-15 23:29
Någon som kan skriva några rader om hur det gick för Giovani i kvällens match? Vill bara se honom blomma ut och lyckas i Barcelona :)
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:27
För er som INTE tycker det var offside finns video för att granska.
Villarreal Fíll
2008-01-15 23:27
Någon som vet publiksiffran för dagens match? Uppfattade den som vädligt stor! =) 90 000+ ialla fall. (?)

Rambla?

Härlig seger förresten. :)
Barcelona Captain Fantastic!
2008-01-15 23:24
Håller med dig Rambla, Rijkaards taktik spärrade av Sevillas kanter och tillät de inte att komma någonstans. Under en period i andra halvlek så glömde jag bort att Alves och Capel var på plan. Utmärkt taktik av Rijkaard/Neeskens, man kan se att de gjorde sin hemläxa från tidigare möten med Sevilla, vi skärmade ju av Sevillas kanter även i första mötet också :)

Nu kan det bara gå uppåt och nu känns det faktiskt som att vi kan ta en titel iår. Sådant försvarsspel mot ett starkt cup-lag som Sevilla kan gå långt i CL också. De tillsammans med Liverpool och Milan måste nästan betraktas som de starkaste cup-lagen i Europa.

Nu får vi även tillbaka Messi coh Ronaldinho så det ska kvitta väldigt lite om det är Recre eller Villareal som vi stöter på i nästa omgång. Med det försvarsspel och kämpande vi visade idag ska Villareal eller Recre inte bli något annat än en formalitee då även Messi och Ronaldinho kommer att kanske befinna sig i startelvan.

2008 har börjat bra, hoppas det har gett grabbarna ett rejält sjävfortroende nu :)
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:23
Har ni läst detta? Hyfsad respekt för Samu både Drogba och Mourinho. :D

"Every Chelsea player would say the same and Jose Mourinho as well. When he learned that Samuel wasn't playing against us in October 2006 he told us: 'We've won.'"
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-01-15 23:19
Lyon spelar imorgon.
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:16
Inget nytt om Pinto? Han och Barça ska ju vara överens. Nu är det bara Celta som ska säga ja. De vill sälja, Barça vill bara låna med köpoption.

Undrar om Marc Crosas fick debutera för Lyon i cupen i kväll?
Barcelona PILZNER_POJKEN
2008-01-15 23:10
Ämne: JoeyLa
asså gör ....
så här såg ditt senáste inlägg ut :assÃ¥ gör den :S pÃ¥ min dator ser det vanligt ut
Barcelona Rambla
2008-01-15 23:08
Ju mer jag tänker på det så inser jag hur svårt det är att slå ut Sevilla ur en cup. I dagsläget så är Sevilla ett lag med mycket bättre intensitet och aggresivitet än Barcelona. De pressar över hela banan ungefär som vi gjorde under när vi var som bäst och vann ligagulden. Deras högerkant kom ingenstans idag, det var de som var tvungna att gå framåt och försöka få till ett mål. Barça spelade taktiskt, med stor offervilja och alla jobbade för varandra. Nu efter matchen ska man bara vara nöjd och glad. Att man är kritisk under match är en annan sak, då lever man sig in matchen och känner frustation när fina spelkombinationer inte leder till mål. Jag är övertygad om att vi kommer att bli ännu bättre. Det här var bra för självförtroendet.
Barcelona Puyol - The Wall
2008-01-15 23:07
JoeyLa
asså gör den :S på min dator ser det vanligt ut
Barcelona JoeyLa
2008-01-15 23:06
Puyol - The Wall

Varför e din text så konstig :S ser ut som kinesiska :P
2008-01-15 23:05
Antingen möter vi recrativo eller villarreal. reca har 1-0 försprång mot villarreal
Barcelona Barcelonito
2008-01-15 23:05
Betis eller Villareal som jag har skrivit 2 ggr innan.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-15 23:03
är det bestämt vilka vi ska möta i kvarten ?
Barcelona JoeyLa
2008-01-15 23:02
jo jag tycker det, jag menade inte att han är egoist, utan tar oftast fel beslut när han egentligen borde ha släppt bollen, men det kommer med tiden, näre gäller löpningar så överglämser bojan honom, skönt att se en ¨Eto'o¨ spelare på plan :d
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-15 23:00
Så här vill ja se publiken hejja fram laget framöver, udnerbart att höra.

Decooo decoooo decooo hyllningen var inte så pjåkig den heller.

:D

Som vanligt ger Sevilla oss en bra match, tyckte lagen tog ut varann och det dära flowen som bägge har kom inte fram. Men spännande var den och mest skönt för oss då vi tog oss vidare.

Underbart.
Barcelona El Culé
2008-01-15 23:00
Härligt! Grattis Barca Grattis Culés!
Barcelona Rambla
2008-01-15 22:59
JoeyLa:

Jag tycker Giovani släpper bollen, ibland alltför fort faktiskt. Problemet är väl att han försöker lite för svåra saker där bollen ofta bryts av moståndarna. Bojan löper mer, får ofta bollen i steget och då ser det ut att han glänser mer. Vilket han kanske trots allt gör i dagsläget.
Barcelona Barcelonito
2008-01-15 22:58
Målet var offside. Duda når bollen och då står Navas i offside.
Utvandrad Guling
Men Poulsen- att han aldrig lär sig! Vad håller denne fotbollsmarodör på med? Det är ju inte första gången han är i blickfånget precis!? För övrigt, starkt att spela på resultat och ta sig vidare- utan att bränna allt för mycket krut...
Måste berömma backlinjeln den har aldrig set så säker ut som den gör nu outstanding säger jag ba. Spelare som Iniesta i laget fyfan va skönt de känns att ha honom i laget hans teknik och fart påminer så mycket om kaka, om killen inte blir en av världens bästa nästa år så blir jag förvånad.
Barcelona MQUC
2008-01-15 22:57
Vilket L A G A R B E T E vi gör idag!

Grymt skönt att slå ett så pass bra lag som Sevilla, länge sen jag såg en så spännande cupmatch!

Bojans inhopp och spel på senaste tiden visar att han är en blivande storspelare, framtiden är säkrad! :)

OOLEEÉ !!!
Barcelona Barcelona...
2008-01-15 22:57
Yeessssss Visca el Barca (L)
Annons: