/spanien/barcelona/forum/21747.aspx/spanien/barcelona/forum/21747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-09 18:13
Nån som vet om Ronaldinho startar ikväll?
Barcelona kevina
2008-02-09 18:08
Ämne: även om benito ej är....
aaasc jag måste nog hålla med dig Messi-Lona. Herregud, det blir inte lätt för en när typ 20 pers hoppar på en angående nyheter.
å andra sidan så brukar inte folk håller med varandra men dem börjar inte attackera en som det är nu..!"
fy vad tråkigt
Barcelona Benito
2008-02-09 18:02
Ämne: även om benito ej är....
Messi-Lona

Tack för det inlägget, du verkar vara en förnuftig person. Jag har ingen anledning å ljuga utan berättade bara det jag hörde.

Barcelona kevina
2008-02-09 17:57
Ämne: vilka ska titta på m....
vilken match?
Barcelona BARCA ALWAYS IN MY HEART
2008-02-09 17:57
http://www.download.com/SopCast/3000-13632_4-10601520.html
gå in på den hemsidan och tryck på download installera sopcast
en går di in på
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=6070&part=sports
och tryck på en av de där det står sopcast
programmet kommer att starta efter en stund sen kommer skärmen komma fram vänta en stund sen kan du se matchen helt gratis :)
Barcelona Messi-Lona
2008-02-09 17:51
även om benito ej är barca fan, eller ljuger så har han inte jidrat med någon här ....
Han kanske talar saning vem vet. har ni bevis el?

Varför hoppar alla på honom..

någon sa vi har hört i 3år nu att han ska flytta. jag har en fråga till den personen ,, Hur länge ryktades det att Henry skulle lämna Arsenal för Barca och vad hände till slut...

Ähhhh ingen tjafs nu ,, om ni inte håller med någon el tror att dom ljuger så skit i att svara.

BARCA VINNER IKVÄLL peace

Benito om det blir så då kommer många kanske här
minnas det du sa.. Om du ljuger så är du onödig
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:48
barca always in my heart

Rapportera här på forumet också, vill gärna veta hur det går för Yaya ;)
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-09 17:48
Jag tror att det kommer verkligen bli svårt mot Sevilla idag.... Men man får väl hoppas att de är nu laget höjer sig, jag menar vi har ändå världsspelare både på mittfältet och anfall och borde kunna slå Sevilla.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:45
Men man börjar väl fundera, om han först säger att han inte vill provocera. Men sen kallar han folk skitunge? Och det händer när man säger sin åsikt. så vad ska man göra?
2008-02-09 17:43
vilka ska titta på matchen ifall du inte kan se den kan ja hjälpa dig genom att strema matchen
Barcelona tarrak
2008-02-09 17:41
Kan ni lägga ner tjafset nu? Det har inte på det här forumet att göra och om ni nödvändigtvis måste göra upp tas det via PM. Respektera detta så slipper vi onödiga spärrar.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-09 17:39
Unga som gamla sluta förstöra forumet med sandlåda nivå på konversationerna, detta gynnar ingen att hålla på detta vis.

Detta är ett forum för barca fans först och främst men givetvis är andra också välkomna, det betyder allså att vi kan snacka om barca relaterade saker i gott och ont.

Vi kan inte bara snacka posetivt när det ändå har gått som det gått, om nån kritiserar en spelare och har nåt vettigt backa upp det med är det såklart tillåtet.

Det måste man väl kunna göra eller?
Barcelona Edwin
2008-02-09 17:38
Om halvtimme kommer Toure Yaya att spela för bronsmatchen.
Förhoppningsvis kommer han hem till Barcelona sedan på måndag. Nöjd med en medalj.
Vi hejar honom nu.
2008-02-09 17:33
benito ja e 13 snart 14 år. men de är de du kommer in i forumet snackar skit om min idol och sen skriver oj ja råkade trycka fel komigen de är inte jag som ska växa upp utan du. SKÄMS FÖR HELVETE
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:25
Då skulle inte du komma in heller om du kallar folk skitungar..
Barcelona Benito
2008-02-09 17:23
Sicka småglin haha!
att ni ens använder fraser som du är ägd bevisar att man borde ha åldersgräns på forumet.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:21
HAHAHAHA!!!, Barca in my heart.. Du är ägd Benito :D
Barcelona Benito
2008-02-09 17:20
Ämne: Benito:

Criff
D....
Ja men 24 år är väl ingen ålder? Eller är han för gammal eller? Men du däremot är ett barn. Svarar inte på fler inlägg från dig.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:18
Criff , Myrran

Men real menar väl ligaspelet? , fast om man tar det på de viset så hade barça inte förlorat på Camp Nou på 2 år. sen förlorade man ju just mot Real madrid...som bekant :P
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:18
Criff , Myrran

Men real menar väl ligaspelet? , fast om man tar det på de viset så hade barça inte förlorat på Camp Nou på 2 år. sen förlorade man ju just mot Real madrid...som bekant :P
Barcelona Myrran
2008-02-09 17:16
Criff

Varför ska man skryta om hur mycket man vinner? Så totalt onödigt. Kommer tillbaka hårdare på en sen bara.

Skräckens arena är det allt, skräckens arena för alla tränare för hemmalaget. Har du sett mer vita näsdukar viftande så ofta som det har hänt på senare tid?
2008-02-09 17:16
Benito:

Criff
Du är bara 14 år, du lär komma över det om några år när du ser ronaldinho i intertröjan. Bli inte provocerad nu, jag talar bara om den bittra sannigen för dig.

NE MEN OJ JA RÅKADE TRYCKA ETT ISTÄLLET FÖR TVÅ HAAHAHHA
så skulle de stå istället criff du e BARA 24 år
Barcelona Criff
2008-02-09 17:12
Myrran, han verkar tro att dem verkligen är större än vad dem är :P

Kolla på lag som Inter, Man U & Arsenal som verkligen går som tåget vid tillfället. Inte ens dem skriver sådana storhetsvansinnes texter hehe.

Så kommer Real som förlorade mot Mallorca på "Skräckens arena" ;) hahaha
Barcelona Benito
2008-02-09 17:11
barca in my heart

Ja men tro inte på det då.
Men kom bara ihåg vart du läste det först.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:11
Benito fråga bara alla Milan-fans, hur många gånger var inte Dinho "klar" för Milan?.

Milan gav också barca ett bud på 1,6 Miljarder kronor (!), Också ett förslag om att byta Kakà mot han plus 300 miljoner i handen. Men båda förslagen blev nekad, och jag tror då knappast Inter skulle lyckas värva Dinho.

Så du får fortsätta drömma, eller tro på rykten. Men Ronaldinho är kvar i Barca till minst 2010
2008-02-09 17:08
Benito
jag har läst de du har skrivit men hur ska vi tro dig. ja tror knappt att din kompis ringer till zlatan och frågar han "tjena brorsan har du hört nått nytt om ronaldinho" det är ju löjligt. och snälla inga sådana inlägg i forumet mer.
angående ronaldinho tror ni "ifall" han lämnar går till inter . vrf inte milan de har ju fullt med brasilianare. plus att kaka e där.

men ronaldinho ska inte lämna iaf fram till 2010 men sen tror jag att han förnyar kontraktet. kommer ni ihåg vad som hände med rivaldo när han gick till milan.

VISCA BARCA
Barcelona Myrran
2008-02-09 17:02
Criff

Jo, Mallorca vann allt. (länk)

Det roligaste är dock att han jämför sviten på 1 år med Sovjets hockeylag (Röda Maskinen) som var i princip obesegrad i ett decenium...
Barcelona Benito
2008-02-09 17:02
Ämne: Benito

Kom du ihå....
Det blev typefel då. Råkade trycka på 1an istället för 2an. Men byt inte ämne nu, du har sett att jag nämnt det på inters forum och du vet inte vad du ska säga..
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:00
Benito

Kom du ihåg när du kallade Criff för en 14-åring? , och nu kallar du mig skitunge?. Undrar just vem som är dom två sakerna...
Barcelona Benito
2008-02-09 16:59
Ämne: Men snälla sök bara ....
Myrran
Tack Myrran!
Det är inte så att jag försöker provocera er, men det var det Zlatan sa.
Annons: