/spanien/barcelona/forum/21746.aspx/spanien/barcelona/forum/21746.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Taherinho
2008-01-16 19:49
Angaende amnet Drogba, hmm en underbar spelare men jag precis som Smogen tackar nej till honom och tar en Dinho (i form) hundra ganger forre for Barcelona. Nu kan man inte vanta i evigheter for att Dinho ska komma i form men jag tycker anda han behovs i langden for Barca.

Har varit pa plats pa Camp Nou nu de senaste tva matcherna mot Murcia och Sevilla, Herregud! Gillar inte lagets spel for tillfallet. For mycket enkla misstag for enkla losningar och ganska mycket spel utan fantasi. Aven matchen mot Murcia tycker jag inte var speciellt bra spel av Barca. Andra halvlek var battre med en Henry i form...

Dessutom tycker jag som min katalanska van sa igar efter matchen, det handlar inte sa mycket om vilka spelare vi har nu, vi har de basta i varlden (pa manga positioner i alla fall), det ar nat med installningen Barcaspelarna maste andra...

Forovrigt skrek hela publiken igar "Deco Deco" sa jag tror inte han drar nanstans heller ifall han inte sjalv redan har bestamt sig.

Visca Barca
Barcelona Blaugrana#10
2008-01-16 19:36
hoppas drogba kmr till oss, asså, om vi lånar ut dos santos, och säljer kanske gudjohnsen, så blir d perfekt med drogba..
Real Madrid reul madrid
2008-01-16 19:35
hmmm, nu var det er tur att spela dåligt men gå vidare.. kändes lite orättvist
Barcelona -ViscaElBarca!-
2008-01-16 19:35
Jag var i Spanien förra veckan och såg några program med Barcelona.Där sa Bojan att han har en idol som bär namnet Thierry Henry, jag såg även massa videon när dom tränar då brukar Bojan komma fram till honom.Jag såg matchen mot Murcia o i uppvärmningen så värmde de upp tillsamans.
Barcelona sölta
2008-01-16 19:26
Ämne: Ämne: Idol? H....
Hehe, ja okej, har inte läst så många intervjuer med Bojan. Hade fått intrycket att det mest var Henry som ville ta lite extra ansvar för Bojan, men att Bojan själv inte hade någon speciell relation med Henry.

Kan du hitta någon bild där Bojan gör likadant som Henry gör på din senaste bild, fast när Henry gjort mål?
Barcelona Smogen
2008-01-16 19:21
Nu tar jag alla dagar i veckan hellere Ronaldinho i form än Drogba. Men om nu motiviationen för Ronnie försvunnit helt i Barcatröjan tycker jag nog inte det skulle vara något dåligt byte med Drogba och Ronnie. Både Eto'o och Henry gör sig juriktigt ba på vänsterkanten vilket skulle sätta Drogba som central anfallare. Inga problem alls.

Däremot tycker jag absolut inte det är nödvändigt, hittar hellre en ersättare för Deco. tror nämligen att Ronnie kommer hitta sitt magiska spel igen, även om det kan dröja så länge som till nästa säsong. Deco är jag mer tveksam till, han har gjort en del riktigt tveksamma uttalanden och Någon som kan ta över efter honom skulle inte vara fel. T.ex. Fabregas eller Mascherano....
Barcelona Rambla
2008-01-16 19:15
Ämne: Idol? Har Bojan sagt....

Heh, ja man skulle kunna tro det enligt nästa bild. Annars stämmer det. Bojan har mer än en gång sagt i intervjuer att hans stora barndomsidol är Henry. Det känns ärligt och inget han hittar på bara för att Barça värvade Henry. Det finns så många bilder sen Henry kom där man ser att de två tycks ha en speciell kontakt.
Barcelona sölta
2008-01-16 19:11
Idol? Har Bojan sagt något sådant? Tycker mer det verkar som att Henry har Bojan som idol, efter varje mål ska han springa fram till Bojan och kramas, vet inte om Bojan ser lika sugen ut men....
2008-01-16 19:10
Jag tycker vi inte ska ha Drogba vi borde köpa någon högerback, det går inte med Puyol på högern och Zambro är inte den Zambro är uselt dålig på defensiven men på offensiva löpningar tycker jag han är bra men det räcker inte nog. Själv vill jag ha Alves eller Maicon
Barcelona Rambla
2008-01-16 19:07
Bojan kommer bli mer lik sin idol Henry.

There is connection. :D
Real Madrid Il Phenomeo
2008-01-16 19:05
Jag tror knappast Bojan kommer att bli lik Drogba i spelsättet och spelstilen. Det är fysiskt omöjligt för Bojan att bli en lika bra target som Drogba. Bojan är en kvick teknisk anfallare.
Barcelona Rambla
2008-01-16 19:05
Barcelonito:

Eftersom du och jag har spekulerat i om Mourinho kan bli nästa tränare för Barça så kan faktiskt allt ta en annan vändning. Å andra sidan, om det skulle bli aktuellt så lär nog Mourinho lyssna och acceptera Laporta och ledningens beslut när det gäller värvningar av 'cracks'. Åtminstone om det innebär att lovande canteranos kommer i kläm.
Barcelona Barcelonito
2008-01-16 19:03
Nistelrooy och Drogba skulle vara ett par som skulle skrämma ihjäl mig i Real. Milan eller Real lär bli hans nästa klubb.
Barcelona Unikkati
2008-01-16 18:57
Man har inget emot drogba men vi kan väll säga att vi har våran egen Drogba i mini version, det är bara att ge honom spel tid och lite tid för sig själv, så ska vi se att hellt plötsligt har vi 2 drogba på plan för så grym komer han att bli! Bojan ifall någon inte förståd
Barcelona Rambla
2008-01-16 18:53
Ämne: Läst att drogba var ....
Nej, det blir säkerligen ingen Drogba i Barça. Tur är det för han behövs verkligen inte.

-ViscaElBarca!-:

Välkommen!
Barcelona Barcelonito
2008-01-16 18:53
Det betyder att man ska sälja Ronaldinho och kanske en till och att man förstör Bojans utveckling. Det skulle också betyda att man spelade med 2 anfallare och 4 mittfältare. Messi och Iniesta är givna. Deco, Guddy, Xavi, Toure och Dos Santos skulle slåss om 2 platser.
2008-01-16 18:50
Hejsan!

Jag är ny här och hoppas på att det ska bli kul att följa fotbollen med er!

Visca El Barca
Barcelona Zeddinho
2008-01-16 18:46
Barcelona Rambla
2008-01-16 18:42
Bilder från matchen igår, hög upplösning.
Barcelona A.Gaudi
2008-01-16 18:27
vad tror ni om en drogbaa i barca då??

onekligen en av världens bästa forwards för tillfället och påminner inte om någon av våra nuvarande anfallare. sedan känns det inte som att anfallare är det vi är i störst behov av, precis.

vad tror ni om ett byte med Ronaldinho mot drogba+cash ?

jag skulle inte gråta blod men dinho är en barca legendar och bör få välja själv hur han ska göra. sedan vet vi alla vad han kan göra.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-16 18:27
Är det någon som vet vem vi får möta om vi går hela vägen till semin?
Barcelona R_10_ME
2008-01-16 17:46
Ride_The_Big_One(6)

OKEY..
BRA
gd
2008-01-16 17:45
Ämne: gd:

Messi tränar ....
Ok, tackar för infon.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-16 17:26
R_10_ME

Goal är inte den bästa nyhetskällan precis, de brukar ta rykten och krydda till sin egen version.

Men pinto vore en grymbra värvning!

Avvaktar dock till nåt liknande står i de mer trovärdig sidor.
Barcelona R_10_ME
2008-01-16 17:19
take a look
Barcelona Rambla
2008-01-16 16:55
gd:

Messi tränar med truppen denna vecka och bör vara aktuell till truppen i helgen. Troligtvis så startar han nog inte. När det gäller Ronaldinho är det nog ytterst tveksamt. Jag tror att Rijkaard skyndar långsamt med honom. Deco kom tillbaka till spel igår.

Det stämmer att Yaya Touré och Eto'o är iväg på ANC.
gd
2008-01-16 16:52
Hallå alla cules! Jag ska ner till Barcelona över helgen och ska se Barca-Racing på söndag. Jag såg cupmatchen igår och märkte att ganska många "intressanta" spelare inte var med. Därför undrar jag om någon av er vet hur skadesituationer och dylikt ser ut för Ronnie och Messi? Finns det någon chans att någon av dem kan spela på söndag?

Sen undrar jag vilka som är iväg och spelar African Nations Cup? Är både Touré och Etóo frånvarande pga av det?

Skulle va tacksam om jag fick svar på mina frågor.

/gd
Barcelona Rambla
2008-01-16 16:50
Det verkar som om Zambrotta inte alls är intresserad av att flytta till Milan trots att Benito Berlusconi så fort han får chansen säger motsatsen. Synd Berlusconi, dags att lära sig täppa igen truten nu kanske?
Barcelona Blaugrana #99
2008-01-16 16:36
Alla som gillar etoo bli medlem i etoo temet på playahead sök på samuel_etoo
Barcelona tribente_magico
2008-01-16 16:21
okej!, vi har för många nu, men om inte ronaldinho kommer i bättre form än nu så tycker ja vi borde sälja honom, för han tillför inte så mycke då. Bara frisparkarna iofs. en ronaldinho i form, inget o tveka på då!, men tyvär tror ja inte på det längre..
Annons: