/spanien/barcelona/forum/21743.aspx/spanien/barcelona/forum/21743.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB10
2008-01-20 17:37
Visca EL Barca:¨

Gå in på www.rojadirecta.com
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-20 17:31
Ämne: Tja grabbar.En fråga....
om någon kan någon hemsida där man kan se hela matcher även gammla skicka den länken till mig också om det går bra
Barcelona BarcaFan!
2008-01-20 17:16
Tja grabbar.En fråga: är det någon som vet vart man kan ladda ner en hel match?

Tacksam för svar
Barcelona Messidinho_10
2008-01-20 17:14
Jag hoppa Messi-Henry-Bojan startar ikväll det hade varit ögongodis =)
Barcelona Tomasz
2008-01-20 16:38
Kapten11: Vilka som ska skriva rapporterna är bestämt i god tid innan. Tyvärr har det varit mycket slarv den senaste tiden, därav de sena rapporterna.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-20 16:12
FCB#19

Okey lyssna här nu för du verkar inte förstå det här med media. Tidningar skriver sånt för att de vill sälja mer det är därför de skriver sånt som "Ronaldinho festar för mycket" för att det ska vara intressant och läsa därigenom få mer läsare tror du det är sant bara för att aftonbladet skriver det? tror du de har kameror runt Ronaldinhos hus och bevakar honom med en kamerateam 24/7 så de vet allting?

Jag vet inte hur man ska förklara bättre för dig du verkar vara för lättlurad det är inte bra för dig inte bara inom det här det gäller hela livet också. Om du inte kan förstå det här då vet jag inte vad du kan förstå överhuvudtaget.
Barcelona Kapten11
2008-01-20 16:01
Hur kommer det sig att matchrapporter och införrapporter kommer upp så sent nu för tiden?
Är ni kort med folk på redaktionen?
Barcelona R.D.A.M
2008-01-20 15:46
Som någon skrev i ett tidigare inlägg så ska bli intressant att se hur fansen agerar vid det tillfälle Messi börjar dala, ska han också bort från klubben då? Jag tycker det är pinsamt som vissa fans och media behandlar stjärnor. Likadant var det för Ronaldo hans sista tid i Real. Plötsligt fylls fansen med hat, buar ut de stjärnor som tidigare bidragit till klubbens vinster och helt plötsligt är allt de gjort för klubben glömt.
Barcelona Messi-Lona
2008-01-20 15:46
Med bra så menar jag inte att han ska dribbla 10 spelare jag menar kämpa och springa lite mer än vad han har gjort på sista tiden.. När ronaldinho kämpar och springer så är han fortfarande en av dom bästa i världen men som han spelade för några år sedan så var han omänsklig i nästan samma nivå som maradona men det fanns en nackdel med det och detär att laget blev för beoende och det gillar jag inte.. all spel ska inte gå igenom en spelare det måste vara fler viktiga spelare inlandade så dom klarar sig om t ex Ronaldinho är skadad eller ur form så se det posetivt att dom spelar vissa matcher utan R10 och M19
Barcelona Messi-Lona
2008-01-20 15:32
sluta säga att barca borde ge ronaldinho en chans.. han har fått många chanser men han borde och kommer att få fler chanser sen är det upp till han själv att ta vara på sina chanser.. Ronaldinho är som alla andra stjärnor och han får beröm när han spelar bra och får skit när han spelar dåligt sluta tyck synd om honom han har det bättre än oss alla både hälsan och ekonomin.. sen tror jag inte att det finns så många medgångs fans som måga säger, inte här inne och inte hos madrid fansen - ingen ställe igentligen.. när det går bra så blir man glad när det går dåligt så blir man arg och besviken och säger massa saker men det är för att man bryr sig..saker eller personer har en koppling till dom som blir arga,, så det måste ha gått dåligt för dom/det vi bryr oss om för att vi ska bli arga,, och alla här gillar inte samma saker med barca jag känner en som hejar på barca enbart pga ronaldinho men med tiden så har han fått kärlek till klubben oxå. och där nere i barca så skiter dom i vem det är som spelar i klubben bara det går bra för laget såna finns det här oxå. Men det finns såna här inne som vill att ronaldinho ska vara i första hand och leva på sina gamla meriter och sen finns det såna som mig t ex som vill att alla ska kämmpa för sin plats på plan och träningarna.. och som proffs så ska man skötta sig på fritiden oxå

sorry det blev lång text och jag vet jag har inte bästa svenskan men jag försöker så gått jag kan
Barcelona Gustaf
2008-01-20 15:31
Giuly hade väl en godkänd period hos oss. Målet på San Siro är klassiskt. Ändå lyckades han aldrig komma upp i den nivå jag, och många andra, trodde på förhand. Hans rörlighet utan boll var nyttig men tekniskt sätt var han rejät underlägsen sina anfallskollegor.
Barcelona Barcelona#7
2008-01-20 15:20
jag tror att Messi och Henry gör varsitt mål
Barcelona Barcelona#7
2008-01-20 15:20
Vad tror ni att matchen slutar ikväll?
Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-20 15:15
Kim

Det spelas annorlundare fotboll i Roma (Italien) och hos oss (Spanien). Giuly hade en mer än godkänd period hos oss, vi ska tacka honom för det. Nu befinner han sig i Italien, och det är glädjande att se att det går bra för honom. Det är klart att hans övergång var väntat, när en större fransman var på ingång då. Fast jag tvekar inte på att han hade gjort bra ifrån sig ifall han hade stannat kvar hos oss.
Barcelona Kim
2008-01-20 15:12
Jaha ja, Giuly har hittat rätt position framför målet i Roma. Varför gjorde han inte det hos oss för?
Barcelona Edwin
2008-01-20 15:01
Ämne: Dröjer man inte lite....
Mot Nya Tider//
Det är lite dålig med det, inför rapporten. Redaktionen har kanske tröttnat lite.
Barcelona Rambla
2008-01-20 14:58
Ämne: Foadinho_2pac

Men....
Så det måste vara sant när Aftonbladet skriver om det? Är du så naiv att du tror på allt negativt som skrivs om Ronaldinho och Barcelona?
Barcelona FCB#19
2008-01-20 14:53
Foadinho_2pac

Men vill du att han ska festa 48 timmar inann träning ??

SÅ här ståg det på Aftonbladet: Den senaste tiden har Ronaldinho fått kritik i spansk media och rykten har gjort gällande att han varit ute på krogen och festat mindre än 48 timmar innan en match.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-20 14:52
jag vet inte riktigt men jag såg några mål från afrikanska cupen nyss, de va på arabisk tv

jag vet inte om det var från förra året eller nyligen men såg att Et0Ɔ gjrode 2 mål för Kamrun, stämmer det att de e det här året?
Barcelona Suñol
2008-01-20 14:51
Ingen spelare är större än laget...
Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-20 14:50
Dröjer man inte lite med inför-rapporten kanske?
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-20 14:44
Rijkaard: I Want Ronaldinho To Return
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-20 14:36
FCB#19

Snälla sluta skriva här bara du gör dig själv bara dum. "Vi ska fortsätta stötta honom men då tkr jag att han måste ge oss ngt tbx. HAn får väll sluta festa 48 timmar inann matcher" du skriver det där utan fakta eller källa, han behöver inte dig för att bli stöttad!
Barcelona A.Gaudi
2008-01-20 14:26
ok.

vilka vill ni helst möta i kvarten i CL då?

förutsatt att vi nu slår ut celtic. min drömmotståndare kanske är Roma. både för att dom skulle isåf slagit ut real + att spelande lag brukar lämpa sig bra för oss.
•๋● L0S MERENGUES •๋●
2008-01-20 14:15
A.Gaudi //

Atletico borta är den enda svåra, tuffa utmaningen vi har på bortaplan. Vi har mött Sevilla, Valencia, Villarreal, Atletic Bilbao och er borta vilket gör att alla dessa lag måste besöka Santiago Bernabeu den här gången och där är det inte lätt att sno poäng. Som sagt Atletico det enda tuffa motståndet kvar på bortaplan, möligtvis Zaragoza också.
Lukas.RP
2008-01-20 14:14
Ämne: Lukas RP/

Har du ....Jag har pratat med chefsredaktören och de diskuterar det hela. Kan inte säga något än, men jag skulle också tycka det vore kul att blogga på SF!
Barcelona costilla
2008-01-20 14:13
HÄRRLLIGT HÄRRLIGGT!!!!Fan va härligt med er grabbar som tror på Ronaldinho fortfande,

för alla vet att han är fortfande Världens bästa spelare,och han kommer komma tilbaka till sitt gamla form.

jag hoppas att ni som kallar er för BARCA FANS att när det går dåligt för Messi som är en annan av våra stora simboler inte ser ner på honom som på ronaldinho för man ska inte tänka bara med hjärnan utan med hjärtat också

Visca Barca och alla trogna fans som stöttar i framgång och motgång !!!!
Barcelona A.Gaudi
2008-01-20 13:58
spännande med madrid derbyt. skulle real förlora det är det kamp igen.. just nu känns det lite väl tungt. får hoppas att Reyes hämnas och att Forlan trycker dit en eller två.

är det föresten någon som vet hur Celtic går i år?
Barcelona R.D.A.M
2008-01-20 13:54
Ronaldinho har sådana otroliga krav på sig från alla fans pga att han för ett par år sedan fullkomligt överglänste alla andra spelare. Om han inte hade haft den perioden då han spelade på en magisk nivå är jag säker på att alla även nu tyckt att han var en bra spelare. Nu menar många att om han inte kommer tillbaka till den magiska nivån så kan han gå till en annan klubb.

Om detta krav gällde alla spelare i Barca, att om de inte var lika bra som Ronaldinho var för ett par år sen så kunde de gå till ngt annat lag, hur många spelare skulle då vara kvar?? Möjligtvis Messi... Ta Henry som jag inte tycker har presterat i många matcher, honom är det inget snack om, eller Xavi som inte varit sig själv under en rätt lång period.

Om Barca spelar dåligt en match är det alltid Ronaldinhos fel enligt många trots att han varit bättre än många av de andra på plan...

Jag älskar Barca och älskar Ronaldinho, men ibland känner jag att det vore bäst för honom att gå till en annan klubb där han skulle få den uppskattning han förtjänar. Och om han skulle gå till en annan klubb skulle det vara riktigt skönt om han visar vad han går för så att alla dessa fans som buar ut honom på matcher och pratar en massa skit får äta upp sina ord!
Barcelona Kapten11
2008-01-20 13:51
lundell

Hört talas om Oliver Kahn?:-)
Annons: