/spanien/barcelona/forum/21735.aspx/spanien/barcelona/forum/21735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid #Messinho#
2008-01-22 18:01
Hejsan har en fråga.. har haft en liten disbyt med min vän. alla vet att inviduellt som spelare är Zlatan bättre en Van Nistelrooy.. men som anfallare vem är bäst?? vem skulle ni vilja ha i Barca om ni fick välja?
Barcelona Barçelona
2008-01-22 17:59
gjorde inte Kina eller Japen ett mål precis efter avspark ?

VISCA BARCA !
Barcelona Rambla
2008-01-22 17:59
Samuel nu på Eurosport med sitt Kamerun. Låt han nu slippa en skada och istället stänka in några baljor.

Allez les lions!
Barcelona Kallé
2008-01-22 17:49
2 tuffa matcher på g men jag tror att vi tar ett kryss med oss mot Villareal och slår Bilbao.

Optimist som man är!
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-01-22 17:41
Snabbaste målet i Champions League är väl Ajax's om inte jag har fel Van Der Vaart lr vem det nu va.. 6' sekunder lr nåt. Och världens snabbaste mål har jag ingen anning om. :)
Barcelona Kallé
2008-01-22 17:18
Messi-Lona,
Jag vet inte svaret men någon har säkerligen dratt direkt vid avsparken.
Barcelona Messi-Lona
2008-01-22 17:11
whats up barca people..

är det någon som vet hur vem som har gjort världens snabbaste mål och hur långt tid...

för jag såg valladolid mot espanyol på repris, vet inte om jag hörde fel men han gjorde mål efter 7 sekunder och det var la ligas snabbaste mål så jag undrar vem som gjort världens snabbaste mål.. tacksam för svar ..peace barca bröder och systrar
Barcelona wicket
2008-01-22 16:17
Är det bara jag som tycker att priset världens bästa spelare är lite konstigt och orättvist eftersom när kaka vann priset så vann han p.g.a att han gjorde så att Milan vann CL men i italien gjorde han inget skit, typ. cannavaro som gjorde ett bra eller fantastiskt VM och spelade som en gorilla i real madrid i de första 20 matcherna, men han vinner priset ändå. kolla hur kaka presterar just nu, det ser inte bra ut och inte heller för hans milan men ändå så förstår jag inte detta pris. jag som barca är medveten om att ronaldinho vann priset två gånger i rad men jag är ändå kritisk till detta. det jag vill säga, det är att det finns inte en som är bäst utan flera och då menar bästa målvakt, bästa back, bästa mittfältare, bästa anfallare m.m. jag önskar att de tog bort det priset och istället dela upp det i olika kategorier. snälla, jag vill höra era åsikter om detta eftersom jag vill veta hur ni också tycker så att min åsikt om detta kanske ändras.
Barcelona BarcaFan!
2008-01-22 15:28
Sälja Giovanni..han är ju bara 18 år och kalarar si bra.Att han tänker bara på sitt hår tror jag att du mennar att han alltid håller på och fixar det typ han drar bak det.Ska han få det över ansiktet o inte se ngt..kanske det e vad du vill.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-22 15:04
Teknik är inte bara att dribbla det är funktionell teknik också dvs skarva, ta emot bollen, passa, skjuta osv...

Rambla

Jaa sälj alla sk fans det är de som är irriterande och förstör det här forumet, men jag undrar hur många man skulle sälja då? hehe.
Barcelona Rambla
2008-01-22 12:31
Sälja Giovani? Är ni tokiga? Låt han få utvecklas och lära sig av sina lagkamrater. Han har Rijkaards förtroende.

Kan vi inte sälja vissa sk fans istället? Nah, vi lär inte få något för dom.
Barcelona Smogen
2008-01-22 12:15
killen är bara 18 år, glöm inte det. ge honom chansen för fasen. Iniesta som 18 åring gjorde inte mycket väsen av sig, nu är han lagets bästa spelare... G2S kan utvecklas hur mycket som helst de närmaste åren...
Barcelona kevina
2008-01-22 12:13
Ämne: Sälj Giovani. Han tä....
HAHAHAH mESSI41.. dETDÄR VAR KUL...allvarligt..jag tror inte heller att GDs kommer att bli någon stjärna i Bárca..Nej tyvärr. sälj killen till nåt lag i Italien..aboooow han komma rocka där..
visca yaya!
Barcelona Messi41
2008-01-22 12:07
Sälj Giovani. Han tänker bara på sig och sitt hår.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-01-22 11:07
Kolla länktips! Vilket spel vi hade för två säsonger sedan...
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-22 01:47
vi behöver inga nya spelare ;) vi väntar bara på en comeback från Ronnie :D
Barcelona Jycken
2008-01-22 00:51
jag säger bara, köp spelare med fart i så ska ni se att de går bättre ! messi har farten och det går ju bra för han. tänk om de kunde va likadant på andra kanten !
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2008-01-22 00:32
Ride_The_Big_One(6)//

Precis.

Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-22 00:16
BlueRed

Tror han menar att Yaya har en bra speluppfattning, teknik kan uppfattas som anant än att dribbla så att du vet.

:D
Barcelona Rambla
2008-01-21 23:07
Galliani och Milan har gjort förfrågningar angående Zambrotta. De fick kalla handen av Laporta. Inte till salu. Gott! :D
Barcelona Messi-Lona
2008-01-21 23:04
whats up barca people..

är det någon som vet hur vem som har gjort världens snabbaste mål och hur långt tid...

för jag såg valladolid mot espanyol på repris, vet inte om jag hörde fel men han gjorde mål efter 7 sekunder och det var la ligas snabbaste mål så jag undrar vem som gjort världens snabbaste mål.. tacksam för svar ..peace barca bröder och systrar
Barcelona BlueRed
2008-01-21 23:03
Ämne: Man borde ge Yaya st....
Tycker du Touré är teknisk? hmm.. snabb kanske han är, OBS! kanske. sten hårda skott med både höger o vänster, som dem flesta av oss sett, men teknik har jag inte sett mycket av. :)
Barcelona BlueRed
2008-01-21 23:01
Ämne: Vilken tråkig fotbol....
Håller tyvärr inte med, tycker säsongen har varit bra, om man drar in CL också, då det alltid är kul när vi vinner, och när det gäller ligan så har du glömt många spelare i Barca som man kan sitta och njuta av, Iniesta? som jag personligen tycker är den bästa i laget just nu, då han verkligen är överallt och hjälper till och gör det J*vligt snyggt! Messi? som gör det Maradona gjorde, 10 gånger om så man inte äns blir så uppspelt som första gången han gjorde det (dribblingen från halva plan upp till mål, och sedan mål då).

Helt klart att saknaden av Ronaldinho är enormt stort, alla här inne, tror jag vet att om Ronaldinho hade varit i form, och Barca inte hade fått så mycket media runt sig var 5.e sekund, så hade vi i stort sett haft ligan nån cm framför oss bara. Inte bästa säsongen, men inte en tråkig.
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2008-01-21 22:21
Jag hatar Casillas mer än Raul och jag hatar Raul som helvete (som spelare, båda) men jag måste bara säga det. Varför är det så jävla fel att en målvakt är bäst i ligan? Och nästan i världen just nu? Jag blir så jävla trött på att en målvakt inte får vara bäst i världen enligt vissa och att en målvakt inte vinner Guldbollen och helt enkelt framröstas som världens bäste SPELARE för en målvakt är en spelare, den viktigaste med det sjukt otacksamma jobbet en spelare kan ha. Ett misstag = ett mål... Vilket inte gäller för andra spelare.. suck!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-21 22:16
Typiskt man missar en av de stora matcherna i form av nigeria-elfenbenkusten :s, kan man ladda ner den via torrent?

Barcelona barcadinho
2008-01-21 21:34
Vilken tråkig fotbolls kväll igår!

Man sitter från kl. 19:00 till 23:00 och ser bara små människor som springer hit och dit.
Den här säsongen är en tråkig säsong, så är det bara. Jag ser inte någon möjlighet att det blir nåt annat.
Titta vilken fotboll. Ettan i ligan och vilken spelare man kommer ihåg bäst - Ju det är målvakten.
Tvåan i ligan och vilken spelare man kommer ihåg bäst - Ingen, eller kanske någon 17-åring som har just börjat med A-laget.
Fyran i tabellen (Atletico)- kan de inte mer än detta?
Sevilla gungar som en jojo och Valencia vill sparka varenda människa runt klubben.

Ok, jag och ni här som älskar fotboll vet att inte varje säsong kan vara en samba - propaganda fotboll. Och ni som följer och älskar fotboll vet att inte i varje säsong avgörs titeln mellan tre lag i den allra sista omgången (jag menar förstås i fiol).

Förut kunde man se en magiker som heter Ronaldinho och innan honom rivalisten Zizou och innan honom Rivaldo och så kan vi gå tillbaka. Men vi vet att det inte kan vara så varje säsong. Ungefär som vi vet att inte varje VM eller EM är en sagolik show. Ibland är det oförglömligt och ibland skit tråkigt.

Nu ska jag vara klar och tydligt hur jag ser på saken och ting.

Ska vi cules och världen ha möjligheten att se samba också i år, då krävs det två saker:

1) Messi är tillbaka och i någorlunda plus form.
2) Ronaldinho är tillbaka och i någorlunda plus form.

Alla de andra som vi ser på tv:n varje gång i alla lag är bara vanliga arbetare eller sådana robotar som vet precis vad de ska göra. Vissa av dessa robotar gör mål och andra gör tacklingar.

Messi är nu i alla fall tillbaka och formen då? Vi hoppas !!!

Men ok, också för mig är vinsten det viktigast i slutändan.

Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2008-01-21 21:11
Man borde ge Yaya större offensivt snsvar i barca. Likt vieira fick i arsenal. otroligt snabb och tecknisk. Och med den styrkan så kan han bli hur bra som helst. deffensiven lär han klara trotts det. Fantastisk match av honom mot nigeria.
Real Madrid [R]aul [M]adrid [7]
2008-01-21 20:02
the culé

yaya var riktigt bra men den som var bäst va kalou, han var den ende målskytten men han var också delaktig i mycket precis som yaya.
Barcelona Estedinho
2008-01-21 19:51
Ämne: Någon här inne som k....
Ladda ner från Dc++
Lukas.RP
2008-01-21 18:45
Skall CdR matchen mot Ubåten visas på tv, eller blir det en taskig stream vi får beskåda matchen igenom?

Tack på förhand.
Annons: