/spanien/barcelona/forum/21730.aspx/spanien/barcelona/forum/21730.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kungmarquez4
2008-01-24 19:59
vet ngn var man ändrar sin tröja till "Real Madrid" tröja här på svenskafans? Vill ändra..

Visca el Barca y Catalonia
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-24 19:58
nemo , Kungmarquez4

Det låter lite konstigt av av dej marquez att säga att "Real är Real" menar du då att real är bättre än barca då eller? , Och att du är barca fan och säger detta låter de då ännu konstigare.
Barcelona Kallé
2008-01-24 19:57
5 på morgonen hade fan vatt härligt. Tittat innan skolan!
Barcelona L.Messi19
2008-01-24 19:56
Ämne: Är det bara jag som ....
Ja du är den ända, alla andra skulle va glada att få se en barca match kl 5 på morgonen;D
Barcelona Barca Barca
2008-01-24 19:50
Är det bara jag som ständigt irriterar mig på 22.00 matcherna som ska spelas i Spanien? Kl nio är acceptabelt men inte senare
Barcelona nemo
2008-01-24 19:44
KungMarquez4 är du en medgångssupporter? "Real slog dem med 5-0 på el madrigal men det är real det." Du menar att Real är ett mycket bättre lag än oss då de vann med 5-0 men vi lär kryssa mot de ikväll?
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-24 19:42
Längtar tills Ronaldinho är tillbaka.
Barcelona Kallé
2008-01-24 19:27
kungmarquez4,
Real är riktigt dåliga.
Barcelona kungmarquez4
2008-01-24 19:26
fan känns skakigt ikv mot villarreal :S, dem är skitbra på hemmaplan, okej real slog dem med 5-0 på el madrigal men det är real det. Jag har tippat 2-2 på matchen. Hoppas Messi spelar och Visca el Barca!
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-24 19:23
Man vill verkligen se ronaldinho spela nu när man hört att han verkligen tränar för att komm tillbaka på riktigt. Hoppas han kan börja första matchen mot celtic borta. Eller tidigare...
Barcelona Kallé
2008-01-24 19:14
Ämne: Ämne: Rambla,....
Exakt.
Har inte varit något problem alls.

Nu är snart Ronaldinho tillbaka och Eto'o befinner sig i Afrika. Det bara rinner på!
Barcelona Rambla
2008-01-24 19:12
Ämne: Rambla,
Frågan är: ....
Ingen gång vad jag kan minnas. Det har alltid varit någon som varit skadad eller helt ur form.
Barcelona Kallé
2008-01-24 19:11
Rambla,
Frågan är: Hur många gånger har någon av de fått sitta på bänken p.g.a petning av de andra tre.
Barcelona Rambla
2008-01-24 19:10
Konkurrens är bra. Dessutom, katalanska tidningar skrev inför denna säsong om Fantastic 4, Messi, Henry, Samu och Ronaldinho. Kritikerna var snabba med att basunera ut hur det skulle skapa splittring inom truppen och att en av dem skulle bli tvungen att lämna under januari. Hur mycket har de 4 spelat ihop tills nu?

Xavi, Iniesta och Deco har konkurrerat om 2 offensiva mittfältsplatser. Jag minns hur alla var säkra på att Iniesta skulle tröttna över så lite speltid och välja att lämna Barça. Vem har fått mest speltid de två senaste säsongerna?
Barcelona Kallé
2008-01-24 19:06
Ämne: Rambla / Xavi då ? ....
Xavi är en spelare som skulle acceptera bänken i några matcher också. Konkuransen på mittfältet är grymt bra!
Barcelona The Legend
2008-01-24 19:06
Håller med di, Rambla. Modric till Barca vore grymt. Visade i EM-kvalet att han har i dom stora ligorna att göra. Tror även att Spanien är det som skulle passa bäst.
Barcelona Rambla
2008-01-24 18:59
Ämne: Rambla / Xavi då ? ....
Xavi får slåss om en plats som alla andra. Eller du tror att en storklubb bara kan ha 3 mittfältare som är ordinarie och sen ingenting?
Real Madrid Looae
2008-01-24 18:58
Rambla / Xavi då ? Säg inte Rotation snälla.
Barcelona Rambla
2008-01-24 18:50
Ah, det är ju så härligt att läsa om hur Luka Modric inte är intresserad av att lyssna på några andra anbud än från Barça. Han vill verkligen hit. Jag hoppas verkligen att vi kan knyta oss till honom till sommaren. Nu brukar ju självklart EMD överdriva en del men jag vet sen tidigare att han är ett stort Barça-fan och han hade garanterat skrivit på utan att tveka.

Laporta ska till Kroatien nästa vecka och tala på en Uefa-kongress. Enligt EMD så planerar han ett möte med Dinamo Zagrebs president. Man kan ju alltid hoppas på en övergång redan nu i januari. Tänk er ett mittfält med Iniesta och Modric med Yaya bakom. Ohhh....
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-01-24 18:38
Ämne: Dom nämner i Aftonbl....
Barcelona verkar vara intresserade av Juan Manuel ‘El Loco’ Vargas som spelar i Catania. Milan verkar också vilja värva honom, han kan spela på båda kanterna och gillar vara offensiv och har bra skott. Han skulle passa in bra för han är en riktig krigare som Gattuso typ men som spelar på kanterna och Sylvinhos kontrakt går ut snart så han skulle kunna ta hans plats.

Kolla länktips.

Vargas
http://www.youtube.com/watch?v=jG_FCywREr4
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-24 18:01
Ronaldinho back next week!
Barcelona Jycken
2008-01-24 17:23
Dom nämner i Aftonbladet länken längre ner att dom vill ha Juan manuel vargas. är det någon som har sett nånting utav han ? är han duktig osv ?
Barcelona Kallé
2008-01-24 17:02
För att inte riskera något även om han är fit for fight. Sträckningar kan vara farligt i efterhand också. Bättre att han startar matchen i helgen tycker jag.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-01-24 16:43
Ämne: Tror och hoppas fakt....
Varför vill du inte se Messi från start?
Barcelona Kallé
2008-01-24 16:33
Tror och hoppas faktiskt inte att Messi spelar från start. (absolut inte för att han inte skulle platsa, men det fattar nog alla.)

Jag hoppas han kommer in efter paus.
Barcelona T#11
2008-01-24 16:03
det vi behöver just nu är att sluuuta tänka på att köpa spelare när vi har världens bästa lag,, fatta!!!
Barcelona Katten_86
2008-01-24 15:47
Jag vill att G2S ska lyckas lägger han bara till lite mer passningspel och inte är så ego så har han framtiden för sig, sälj honom inte för fan! Kim Källström, nej tack, men däremot vill jag ha hit Van der vaart, en bra vänster fotad playmaker, bästa efterträdaren till Deco, ockås skolad i ajax och holland, som brukar passa här i Barca
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-24 15:17
Hur tror ni vi startar idag?
Jag tror inte G2S duger som högeranfallare han e allt dör självisk, ja jag vet att han e ung och begåvad och har en del att lära sig men jag ´tycker att rijkaard ska berätta för SANTOS att han har förtronde för honom och att han nt behöver oroa sig för första ligamålet!
Barcelona Cristocea
2008-01-24 15:16
Källström kan bryta ping-pong mönstret mellan mittfältarna och backlinjen, men problemet är att han är alldeles för dålig playmaker för ett lag som Barcelona. Hoppas ni inser? Vill inte såra nån forumist.

Svensk media, aftonbladet främst har en tendes till att höja svenska stjärnor(oavsett sport) grovt överdrivet.
Barcelona L.Messi19
2008-01-24 15:00
San Miguel

Javisst ska vi olika slags spelare, men Källström duger inte tycker jag. Man skulle ju kunna ta in någon från FC Alingsås U16 (vet inte om de existerar xD)som kämpar till 100%, men sammtidigt måste denna person platsa i barca. Tycker vi har en som fightar 100% på mittfältet, vår stora blonda isbjörn..och Deco.
Annons: