/spanien/barcelona/forum/2173.aspx/spanien/barcelona/forum/2173.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2015-12-09 00:40
Ali G - hur skulle jag veta att Malmö skulle lägga sig på rygg. Haride kmr med en luff taktik mot Real borta på Bernabeu, han måste ha glömt att det är Malmö han tränar... Återigen så skrattar jag åt Arbeloa haha. Den pajasen. Guti hade också mens häromdagen. Komiskt att det är just från Guti och Arbeloa som allt kmr ifrån. Dom två största idioterna som finns.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2015-12-09 00:38
@enkos:

I viktiga matcher har de ändå varit kliniska, framförallt Suarez som höjer sig alltid en till nivå. I el Clasico sätter Suarez det sista målet trots att en passning till Neymar möjligtvis hade varit en bättre idé. Han hade passat om Eibar varit motståndet. Egot dyker upp i stora matcher och det har bara varit positivt. Det är just deras relation utanför som gör att de ändå inte går över en gräns.
Barcelona A good coach is everything!
2015-12-09 00:37
Arbeloa ett jävla äckel !! Exakt drf va jag så glad när vi fick Turan en spelare som kan täppa truten på vissa ärthjärnor i den skitiga klubben !!
Barcelona Barcelonistas
2015-12-09 00:35
Enkos - sant men det är inget jag är så orolig över. Neymar är fortfarande ung och han ser upp till Messi. Jag tror anledningen till att Neymar och Suarez sökte Messi va för att dom vill få igång han. Han har varit borta i två månader så dom vill "hjälpa"han att komma igång. Arbeloa? Hahah den spelaren är det största skämtet. Han är en stor parodi. Real är inte i närheten av oss. Barcelona kmr fortsätta att växa. Vi är idag världens bästa och mäktigaste klubb med den största dragningskraften. Varumärket FC Barcelona är störst och bäst även de. Cl 2006 Cl 2009 Cl 2011 Cl 2015 Far more impressive than 5 raka på 50 talet där Franco, samt att värvningen av DI Stefano, som idag anses som kontroversiella.
Barcelona enkos
2015-12-09 00:26
@Barcelonistas:

Jag har ingen emot att de är goda vänner men är orolig att deras för mycket gullande kan skada oss på plan då istället att avsluta göra mål ser vi allt oftare hur de försöker hitta varandra när man inte ska göra det..
Barcelona LegendenN10
2015-12-09 00:24
Det är nu i modern tid som man ska kunna visa man är "störst" och bäst! När tekniken gått fram och alla kan se. Om man har kunnat göra det på 30 talet så måste man kunna nu också! eller nej vänta, utan Franco blir det inte lika lätt att vinna titlar! # 0-4 Godnatt :)
Barcelona Barcelonistas
2015-12-09 00:24
Måste säga att jag blir väldigt glad inombords när jag ser vilken fin relation Messi och Neymar verkligen har. Fantastiskt och skåda. Det är just den här vänskapen som gör oss så bra, våran trio tänker inte på individuella priser, dom blir inte sura när andra gör mål. Det spelar ingen roll vem som gör målen man ser alltid hur Messi Suarez Nemayr firar målen tillsammans. Blir intressant med matchen i mon Leverkusen matchen så vill jag se en Messi somrar ett litet kliv mot toppformen.
Barcelona Ali G
2015-12-09 00:15
@Barcelonismo:

Ja för de är mer imponerande att vinna titlar under stenåldern och med en diktator som terroriserade motståndarna. OJ VAD IMPONERAD JAG ÄR!.. NOT.
Barcelona enkos
2015-12-09 00:13
Tråkigt att Neymar skadade sig.. hoppas han är tillbaka till VM nästa vecka i Japan
Barcelonismo
2015-12-09 00:13
Arbeloa kan dra åt helvete IMO....
Barcelonismo
2015-12-09 00:10
Arbeloa on Piqué in mixed zone: "Barcelona's history in the last 10 years will never equal that of Real Madrid's."
Barcelonismo
2015-12-09 00:07
On Pique's tweet:

Arbeloa: "He'll be at the Comedy Club one day."

CR7: "I won't give away free advertising to that with a response."

Barcelona Barcelonistas
2015-12-08 23:56
Tänk va en seger mot blåbärslaget Malmö kam göra. Låt mig påminna er om hur vi totalt massakrerade Real i Clasicot med 0-4.
Barcelona LegendenN10
2015-12-08 23:52
[QUOTE=Barcelonismo]Även Arbeloa deltog i de två största segrarna i CLs historia. [/QUOTE] hahahaha :D
Barcelonismo
2015-12-08 23:50
@Andresito:

Även Arbeloa deltog i de två största segrarna i CLs historia.
Barcelona Andresito
2015-12-08 23:40
Anmärkningsvärt att de två största segrarna i CLs historia båda har satts av Rafael Benitez, i Liverpool och i Real Madrid. Vem hade kunnat tro det?

Men visst kan man göra 100 mål under en match och 1000 mål i ett gruppspel.
Det handlar i slutändan om att prestera när det väl gäller, i avgörande matcher.

Även om Lucho och Messi inte sätter dessa rekord så är jag helnöjd med de glansiga troféerna som kammas hem sent under våren.
Barcelona FCB_Messi
2015-12-08 23:38
Undra om Wilands hjälm satt för hårt åt eller täckte för ögonen ? För dom enkla målen som han släppte in är verkligen diskutabelt .
Barcelona Ali G
2015-12-08 23:37
@Barcelonistas:

Facepalm...
Barcelona enkos
2015-12-08 23:31
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

Att Real får Gent 1.01
Barcelona Liunil Masse
2015-12-08 23:28
Enkos Ja minimalt med titlar under 6 år i ett Real som satsat pengar som aldrig förr. Sluta va så negativ, Ronaldo är guld för Barca.
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-12-08 23:27
Oddset på att real får PSV? Typ 1.02?
Barcelona neymar JR
2015-12-08 23:27
Är man ansvarig för rivaldos utgång från Barcelona, då har han mitt hat tills jag dör. Avskyr den gubben av hela mitt hjärta
Barcelona Andresito
2015-12-08 23:20
@NoGo™:
Jo visst kan det vara kul, LVG är kanske inte den lättaste personen att sympatisera med. Men på samma sätt som att det sprids falska och förvridna saker om Barca-spelare så är det klart att man reagerar när det sker samma sak med andra profiler bara för smutskastningens skull. Även om du drog igång det med sarkasm så var det ju ändå flera stycken som svalde betet bara någon minut efter inlägget. Men men..
Barcelona enkos
2015-12-08 23:17
PSG, Juve, Benfica och PSV, där har vi just nu potentiella motståndare, imorgon väntar vi på 3 till..
Barcelona NoGo™
@Andresito:
Haha chilla, ingen humor här inne ser jag..
Barcelona Junta Dimision
Neymar

Haha ja självklart, den gubben har ju inte varit frisk på flera år, men rätt ska vara rätt.
Barcelona neymar JR
2015-12-08 23:15
Han har ju ändå gjort det? Haha
Barcelona Junta Dimision
2015-12-08 23:13
@NoGo™:

Ser ut att vara från några år sedan, då AZ Alkmaars logga finns på skylten där bakom.
Barcelona enkos
@Liunil Masse:

De vann ju CL och La ligan,
de kommer att vinna CL i år också med all tur på vägen så blir det bara så..
Barcelona Andresito
@NoGo™:

Sprid inte falska grejer. Man ser klart och tydlig AZ Alkmaars klubbmärke bakom LVG, samt inga CL-sponsorer. Tänk lite innan ni sväljer allt som skrivs på internet.
Annons: