/spanien/barcelona/forum/21724.aspx/spanien/barcelona/forum/21724.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:27
Messi-Lona
Vad snackar du om de kan väl inte ha gått så mycke bättre för när ni inte har vunnit över oss på hemmaplan på 3 år.
Som sagt vi byter inte Robinho mot nån i erat lag!
Barcelona barba
2008-01-25 13:25
Vi skulle haft en straff igår.
Real Madrid Shi
2008-01-25 13:23
Ämne: MADRID 1902:

Vad ....
Rambla

Vi ska nog inte sätta en snöboll i rullning genom att börja kalla lagen för Real Mierda och Bajselona och jag vet inte vad.

Messi har gjort mer än Robinho när det gäller individuella prestationer. Vilket gör honom till bättre än Robinho får man nog säga, MEN fotboll är en färskvara och det gäller och vara bäst i nutid. Messi är helt fantastisk för er men vi är helnöjda med vad Robinho gör för oss så det är bara onödigt att jämföra dessa två, det viktigaste är och vinna titlar inte vem som har de bästa spelarna, eller?
Barcelona Rambla
2008-01-25 13:21
Ämne: Boixos Nois 81
Ehh ....
Vem hetsar upp sig? Du har ägnat snart 10 inlägg på något helt ointressant och vill få det till att jag hetsar upp mig? Heh, lustigkurre...

Dessutom, jag svarade bara på hur ointressant din tolking var.
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:17
Boixos Nois 81
Ehh jag vet väl att Italien ligger i europa tror inte du förstog vad jag skrev.
Rambla
Ingen hade dragit upp Robinho innan surer drog upp han jag förstår inte varför du hetsar upp dig jag svarade bara på surers inlägg.
Barcelona Messi-Lona
2008-01-25 13:15
att inte bytta messi mot robinhoN är lika dumt som att inte byta 10kr mot en mjlijon kr.. och jag vet att du inte menar det du vill bara retas.

och om robinhoN dör för real skulle han själv byta sig mot messi bara för att det ska gå bättre för real och sämmre för barca..

hur gammal e du
Barcelona Rambla
2008-01-25 13:01
MADRID 1902:

Vad är det du inte förstår? Hela världen (minus Real Mierda) anser att Messi är bra mycket bättre än Robinho. Vad du inte håller med om är knappast relevant.

Sen försöker du rädda upp situatonen och börja yra om något helt annat. Ingen här har skrivit något om Valdés vs Casillas, så vad är din poäng?
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-25 12:59
Ämne: Sürer
Messi har spe....
Italien ligger i europa :S
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-25 12:58
Håller verkl....
Så länge ni släpper in mera mål än vi så kan vi inte hålla med.. ni har släppt in mera mål i de senaste 4 åren...
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-25 12:55
Du skriver a....
LOL... Ni skulle byta hela laget mot Messi..
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 12:54
Sürer
Håller verkligen inte med dig ok om du hade sagt föra säsongen men verkligen inte i år för Robinho har höjt sig enormt i år han är perfekt på sin position som sagt vi skulle aldrig byta han mot messi.
Sen ska jag säga vad överlägsen är för nåt det är Cassilas mot Valdes det är överlägsen!
Roligt att du skriver eran spelare med stora bokstäver och våran med små.:)
Barcelona Sürer
2008-01-25 12:35
MADRID 1902

Det handlar inte om att jämföra de handlar om att inse. ni real säger att robinho o vi i barca säger messi men om man ser över hela världen är MESSI överlägsen robinho. det vet ni själva också
Barcelona Sürer
2008-01-25 12:17
MESSI är la ligas bästa spelare utan tvekan
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 12:16
Sürer
Du skriver att vi jämmför Robinho med Messi men jag kan inte se vart du läser det nånstans?
Vi väntade på Robinho och jag lovar er att ingen av oss har ångrat sig vi skulle aldrig byta han mot Messi och ni skulle säkert aldrig byta heller.

Barcelona Messi-Lona
2008-01-25 12:12
real madrid lever i Francos tid fortfarande där inne på deras forum, men jag såg några maränger igår som var imot det medans några sa på ett vilkor INGA BARCA FAN..

Vad gäller messi så e dom avundsjuka för hade det varit en real spelare så skulle dom ALDRIG stämplat honom som fuskare men det är samma sak som att filma till sig en straff som man sedan gör mål på.. Men jag tycker det var dummt av messi för om han vill bli vald som bäste spelaren i världen så ska man inte göra sånt men MESSI kan göra mycket med fötterna som ingen annan kan göra så det är bara att göra det du e bäst på messi .. Go Messi Go Messi Go Messi

Messi är fortfarande bättre än alla i Madrid och spanien det är därför vissa blir upprörda och dom ska man skit I
Barcelona Sürer
2008-01-25 12:09
Messi har varit med i den absoluta världsfotbollen i 3 år nu och detta är den första säsongen som robinho verkigen är med. När han kom 9a i fifas omröstning var det inte för hans säsong i madrid utan hans copa america där han var väldigt bra.
Barcelona Sürer
2008-01-25 12:06
MADRID 1902

vadå tror du att robinho e den enda brassen som kommit från brasilien till la liga. Du menar att messi har spelat i barcas B-lag i hela sitt liv o sedan kommit upp till A-laget o dominerat.Att ta det steget redan som 18 åring är grymt. Jag minns själv robinho som 19 åring världens största talang den tiden men killen blommade aldrig ut tyvärr. Glöm inte att robinhos agent innan han tog kontakt med madrid talade med barca först att värva honom men laporta svarade att man redan har messi.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-25 12:06
MADRID 1902

Robinho har spelat i 5 år i madrid men kom igång nu den här säsongen
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 11:51
Sürer
Messi har spelat i Europa hela sitt liv medans Robinho inte har gjort det titta på eran Zambrotta han har svårt och byta från italiensk till spansk så de kanske inte är så lätt som du tror.
Evièka
Först trodde jag att det var en mardröm när jag såg en cules fast de var inte det de var i verkligheten.

Real Madrid Paco Buyo
2008-01-25 11:42
Ämne: MADRID 1902
Nu har ....
Evièka:
Han har faktiskt (delvis) rätt. Igår såg jag till min förvåning att en culé kommit in och skrivit i Reals forum. Jag uttryckte min sympati för detta.

En halvtimme senare var såväl hans som mitt inlägg borta.
Barcelona Evička
2008-01-25 11:38
MADRID 1902
Nu har du drömt. Ert forum har varit stängt för andra än madridistas sedan dagarna före el clásico.
Barcelona Sürer
2008-01-25 11:31
nu ska alla madristas snacka om messis hand igår som om han har dödat en människa. om ni snackar om fusk ruud van nistelrooy har ju också gjort mål med handen men de e ju ingen som snackar om de eftersom MESSI e så javla överlägsen, eftersom han är bland de 3 bästa i världen så ska folk hacka men ja har inte hört ngn hacka på ruuds hand. Sluta jämför robinho med messi snälla det tog 3 år för killen o slå igenom i la liga och vad är det som är så märkvärdigt han har ju gjort 6 ligamål på cirka 20 ligamatcher.
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 11:20
Ghazza
Sist jag såg en av era fans skriva hos oss var igår!
Sen vet ni väl att man kan skicka pm till varandra.
El Culé
Konstigt att han skriver inget vettigt fast du verkar ändå läst hans inlägg i 34 år.

Sen börjar man tröttna på att ni lurar er själva att vi skulle vara avisar på er för gudskull inse vi vann ligan föra året och hittils går vi på halvfart fast vi leder med 7 poäng och ni har några svåra på borta macther kvar när vi har redan har vunnit våra svåra borta macther.
Förutom det så har ni inte vunnit över oss på 3 år på hemmaplan så var i helsike kan ni ens tro att vi är avisar på er.

Barcelona El Culé
2008-01-25 10:18
Ämne: Ämne: Jugado....
Vad är det för mening att sitta och diskutera ren avundsjuka över huvud taget?

Mr Baloo-Gonzalez har inte skrivit något vettigt på 34 år och lär inte göra det i fortsättningen heller.
Barcelona Kallé
2008-01-25 07:53
Ämne: Jugador
Barnsligt ....Precis som Ghazza säger,
Lätt att diskutera i erat forum när det alltid är stängt för alla utom marängerna?
Barcelona Ghazza
2008-01-25 07:08
Barnsligt ....
Kanske är lite svårt då ert forum är stängt 98% av tiden för allmänheten..?
Barcelona Katten_86
2008-01-25 01:39
Barnsligt ....Kasta sten i glashus? Vad jag har sett när jag ibland är inne på erat forum så kopieras det från oss och klipps in på erat forum, och ni sitter och skrattar, hånar, osv.
Barcelona tribente_magico
2008-01-25 01:22
skulle vilja höra va ni tycker om luka modric i barca?, själv tycker ja det skulle va en riktigt bra värvning, han skulle passa bra in i barca. och är ung också.
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 01:08
Jugador
Barnsligt kopiera och sitta här och skratta har du nån synpunkt på hans inlägg kom in och fråga han på svars istället springa iväg och skvallra som en käring.
Barcelona Katten_86
2008-01-25 01:00
Herregud, visst att Real ligger i topp, men fansen i Real sätter ju nya botten rekord! Spelare gör si och så, men så fort Guti filmar, så försvras det till 100% och det är lika mkt fusk. Nu kommer Real fansen säga att vi ockås filmar, visst det gör massa spelare, men sluta tro att era spelare är speciella och fläckfria.
Annons: