/spanien/barcelona/forum/21717.aspx/spanien/barcelona/forum/21717.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona dawod21
2008-01-20 13:45
3-0 vinst idag. 2 henry 1 messi kyss
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-01-20 13:42
Admin!!

I mitt klubbrum fick jag en fråga av en som heter Hoshar! Han frågade hur länge han kommer vara spärrad o har sagt att han har varit spärrad från forumet i 1 månad! Kan jag få svar på hans fråga?
Barcelona lundell
2008-01-20 13:41
En allmän fråga.

Varför skriver aldrig aftonbladet något om Spanska ligan? Klassar dom den som sämre? För att de e få svenskar?

Tycker de är dåligt att det hela tiden skrivs om hur jävla "bra" den engelska ligan är.

PS: Kan vi ha fått världens fulaste keeper:D
Barcelona Kallé
2008-01-20 13:01
Tror Barca är taggade och känner press oavsett, men:
Tror helt klart att de blir mer taggade om Real Madrid förlorar.

By the way, Tror inte ens att de vet om hur det gick i Reals match när de går in på planen.
Barcelona Jugador
2008-01-20 12:34
Edwin

Tror snarare att Barca taggar till mer om Real tar 3 poäng. Bättre att marängerna börjar i mitt tycke.
Barcelona Edwin
2008-01-20 12:22
De senaste matcherna har Barcelona spelat först innan Real Madrid spelar. Idag spelar Real madrid först vilket innebär om de vinner kommer spelarna i Barcelona att känna sig pressade på att vinna. Vill inte ligga 10 poång efter. Tror ni att det kommer spela roll? Om -och om Real Madrid vinner vilket inte är omöjligt.
Och andra sidan även om Real Madrid förlorar så kanske Barca känner ändå på pressen att ta in tre poäng.
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-20 11:54
Ikväll kommer A madrid att vinna över Real. Förra gången sa jag att Mallorca skulle vinna ocg det gick hem o denna gång är jag 100% på att A Madrid vinner... Vinner Barca ikväll blir det 4p skillnad... VISCA EL BARCA
Barcelona Edwin
2008-01-20 11:03
Jag vet att det inte stämmer. Det jag skrev tidigare. Var nog bara utefter att irritera marängerna. Visst har Real Madrid vunnit Copa del rey. Många gånger.
Barcelona -ViscaElBarca!-
Ämne: Otroligt att Real Ma....
Jag tror madrid vann senast nån gång i 90-talet.
Barcelona tarrak
Ämne: Otroligt att Real Ma....
Madrid har vunnit CdR 17 gånger så där var du snett ute.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-01-20 10:53
Kolla in min Ronaldinho film som jag har gjort!! Man borde visa Ronaldinho denna video så kanske han blir sugen att göra det där lilla som får motståndaren att bli snurrig:P
Barcelona Edwin
2008-01-20 10:52
Otroligt att Real Madrid aldrig har vunnit Copa del Rey(om jag inte har fel). Måste vara ändå pinsamt att huvudstaden aldrig har vunnit den kungliga trofèn. Bara undrar.
Barcelona Edwin
2008-01-20 10:43
Hej!
Vi vinner idag. Jag tror att Henry, Iniesta och Messi, kommer att vara stjärnorna på plan, som avgör matchen. Vi gör första målet, sedan rullar det på. "We feel confident" säger Rijkaard utan att underskatta motståndarna. Det låter bra, tycker jag.
Vi tar en match i taget men nästa vecka har vi också en match mot Villareal. Tuff spelschema är det alltså.

Hoppas att Ateltico de Madrid gör sitt idag.

Forza Barca.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-01-20 10:05
RONALDINHO är helt klart det första tecknet på att det finns liv utanför vårt solsystem.Så bra teknik kan ingen verklig människa ha.FORÇA BARÇA!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-20 09:56
Lukas RP/

Har du snackat med Red om du kan blogga på sidan?

Skulle vara grymt kul med mer Barça läsning här på SF :)
Barcelona Kallé
2008-01-20 09:40
Hoppas att Messi får komma in i andra halvlek.

Kan ju lova att det blir stånde ovationer och "MEEEESSI, MEEEESSI, MEEEEESSI!".
Barcelona FCB#19
2008-01-20 09:29
Jag vill med hela mitt hjärta att Ronaldinho ska bli som förr men let`s face it det kmr han aldrig bli. Vi ska fortsätta stötta honom men då tkr jag att han måste ge oss ngt tbx. HAn får väll sluta festa 48 timmar inann matcher. Men om han fortsätter festa hela tiden så ska vi väll sälja honom. Men vi ska ha kvar honom till sommar men om han har inte förbättras så tkr jag att vi ska sälja honom.
Barcelona PILMÀ
2008-01-20 07:20
FAN vad härligt att Messi är till tillbaka hoppas att formen håller i sig alltjämt.
Världens bästa spelare tillbaka i dag på Camp Nou lita på mig.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2008-01-20 05:26
Ämne: Diskussionerna om Zl....barcadinho//

Va har du hittat dom siffrorna någonstanns? Dom är ju käpprätt åt helvete! Henry gjorde 226 mål bara under arsenal tiden t:ex. Hanns rikitga facit är 547matcher 266mål, Zlatan är en medioker målskytt om ens det. Gjorde väll som mest 16 mål i holländska ligan under en säsong om jag inte minns fel. Vilket är patetiskt dåligt om man jämför med andra bra anfallare från den ligan . Huntelaar V.Nistelrooy Kezman Ronaldo och även mittfältaren Sneider snittade alla srax under 1 mål per match i den ligan. Och alla anfallarna har gjort mer en 30 mål i en och samma säsong. Afonso Alves gick direkt från bra men aldrig dominant i allsvenskan till att göra 34 mål på 37 matcher i den ligan.

Han har också bara mäktat med 13 cl mål på 4 säsonger som han ställt upp i cl och inte gjort mål i landslaget på 2 år. Ibra är många saker men en bra målskytt är inte en av dom. Denna säsongen i Inter är den första säsongen han visat upp ett målskytte värdigt en anfallare som är så högt rankad som honom
Barcelona Criff
2008-01-20 05:04
Håll i er grabbar, var inne och kollade i Real forumet.
Gissa vilka spelare dem vill köpa?
Saviola, Soldado, RVN, Raul & Higuain har dem redan som anfallare, MEN dem vill köpa, håll i er, David Villa, David Silva och sen en Raul Albiol också!! Alltså 2 anfallare och en mittback.
Jag vet inte när dem ska vakna upp ur sin dvala, vi blir praktiskt taget erbjudna Drogba men ingen vill ha honom, räcker med Henry, Eto & Bojan som behöver speltid.
Dem har Soldado som inte ens behöver speltid utan har redan bevisat sitt värde, men ändå vill dem ha en ny anfallare.
Sådana saker hittar man bara i Real Madrid forumet!
KÖPLAG var ordet!
Buena Noche!
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-01-20 04:52
Ämne: Diskussionerna om Zl....
226 mål gjorde henry
Barcelona messi_bojan
2008-01-20 03:49
tror ni messi kommer att starta imorn
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-20 03:34
Låt Ronaldinho vara ifred nu ett tag, snubben har inte fått vara ifred sen han komma till Barcelona låt han få lite lugn och samla sig. Fansen skulle stötta honom men det gjorde dem i en match sen gav de upp om man ska stötta nån gör det en längre period så han vet att han har fansens förtroende och inte känner nån press. Den här skadan kanske var bra för han så media låter honom vara ifred ett tag och tänka över saker.

Jag kan garantera er att han kommer tillbaka bra form om alla stöttar han 100 % inte halvhjärtad. Och säg inte han trivs inte han vill inte vara kvar i klubben kolla bara på han i matcherna man ser det på honom att han vill vara kvar att han älskar klubben.
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2008-01-20 03:12
hehe det grabben försöker att säga är ju att han va ju mer inne i träningen o hade större fokus för något år sedan. Visst så stämmer det också med tanke på att han inte hade vunnit CL bland annat. Dinho har som sagt vunnit allt man kan tänka sig, och det borde vi vara tacksamma över.

Men ska ju inte kritisera honom så mycket som alla håller på och samtidigt förvänta sig att han ska må bra psykiskt och prestera på topp.

En bra sak att komma ihåg är att inget varar för evigt. Men det betyder inte heller att han aldrig kommer hitta till den form han en gång hade.

Men som barca supporter och som en fotbolls älskare så önskar jag med hela mitt hjärta att grabben får en chans att komma tillbaka och helst i Barcelona och inte ett annat lag.

Visca Barca
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-20 02:40
Ämne: jag fattar inte vrf ....
Hur fa* vet du att han brukar festa varje dag fram tills 7 på moronen har du bevis elr ? elr tror du bara på en massa rykten som det står i marca eller någon annan madridbaserad tidning?
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-20 01:14
Barcelona#7

Är det din bästa spelare?
vadå äger du en massa spelare och messi är din bästa?

Hehe nee skojar bara med dig men det går inte säg min bästa spelare, man kan säga min favorit spelare. :D
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-20 01:11
FCB#19

Vah vart har du fått allt det där ifrån. att han festar tills kl 7 på morgonen? hur vet du det? Du är förvirrad!

Du är en sån som jag kallar media-h*ra(och det är en som tror på allt media säger). Du är inte ens värd att diskutera med så jag bryr mig inte nu, don´t believe the hype. Gå och heja på elfsborg istället. Idiot!
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-20 00:48
Ämne:
Ronaldiinho:

J....Alltså snälla tänk efter själv Ronaldinho var ÖVERLÄGSEN för 2-3 år sen, han gjorde finter som ingen visste ens om.!

så förväntar du dig att han ska vara så ända tills han är 34 år eller vad?:S

förra året var han en av dom mest kritiserade personer i hela världen och fastän gjorde han 21 mål i ligan och höll barca uppe på topp medans messi och Eto'o saknades.

Tänk på att Ronaldinho har inte fått en allvarlig skada och det ska vi vara glada över. Kolla på Ronaldo som fick sin knä skada och var borta i 2 hela år men sen kom han tillbaks och blev världens bästa spelare.

Ha tålamod Ronaldinho kommer komma igång, men han kommer aldrig bli som förr om inte fansen stöttar honom!!!

bevis på att dom inte stöttar honom kan vara exempelvis efter el clasico matchen vid flygplatsen. och tänk efter nu ronaldinho var bland topp 3 från barca under el clasico matchen och fastän så skylls allt på honom.

så nu försöker han att komma tillbaka det kanske tar tid men när han verkligen är tillbaks då kommer dom som ville sälja honom att ångra sig det kan jag lova dig.
Barcelona L.Messi19
2008-01-20 00:38
FCB#19

Ärligt talat förväntar du dig att han ska dra 10 spelare per match så gå och lägg dig. Man kan inte vara överlägset bäst i världen i flera år.
Precis som flera andra förväntar du dig att Ronaldinho ska dra 10 spelare och sedan dra en bissa i krysset och blir besviken på honom om han dribblar en spelare och gör assist.

Edit: Stavfle
Barcelona FCB#19
2008-01-20 00:05

Ronaldiinho:

Ja men ska vi jämföra Ronaldinho nu och ronaldinho för 2-3 årsen

1. För 2-3 årsen så brukar han gå upp kl 7 på morgonen och springa. Just nu Kl 7 på morgonen så kmr han hem från festerna.

2. För 2-3 årsen så brukar han dra 5-10 spelare per match . Just nu tar han kanske bara 2 spelare per match.

3. Nu när han får bollen så stannar han upp och försöker hitta en lösning men För 2-3 årsen så springer han med bollen samtidigt försöker han hitta lösningar.

Jo många spelare dricker o sånt men om ni såg traningen innan el clasico så var han helt konstig okoncentrerad dansar o sånt. Jo visst det e bra för lag moralen att ha roligt på träningarna men det måste finnas nån gräns tkr inte du det ??
Annons: