/spanien/barcelona/forum/21710.aspx/spanien/barcelona/forum/21710.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-26 13:42
B-Laget ligger just nu under med 2-0, matchen började 13:00 så dom vänder nog detta
Barcelona Hoshiar
2008-01-26 13:31
Hur tror ni uppställningen kommer se ut imorgon?
själv tror jag på

Valdes
zami Thuram/Puyol Milito Abidal

Xavi
Gudi Deco

Messi Henry/Iniesta Iniesta/Henry
Barcelona Kallé
2008-01-26 13:13
Varför ingen Marquez? Skadad / Avstängd? Petad kan han väl ändå inte vara när Yaya är i Afrika.
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-01-26 13:11
Truppen mot Bilbao imorgon.

Valdés, Pinto, Zambrotta, Oleguer, Puyol, Thuram, Milito, Abidal, Sylvinho, Edmílson, Iniesta, Xavi, Deco, Gudjohnsen, Giovani, Bojan, Henry, Messi.

Abidal in, Marques ut
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-26 12:37
Skysports är inte den mest troligaste tidningen på något sett heller,:D
Barcelona Kallé
2008-01-26 11:35
Hahahahah Puyol till Tottenham.
Killen ÄR Barcelona.
Barcelona Criff
2008-01-26 11:20
Namn: madrid fore ever » Svara inlägg » Tippar REAL-VIL 0-0
Sänt: 2008-01-26 09:01 - Ändrat 2008-01-26 09:19
Vilka tycker ni vi ska köpa, jag tycker att vi ska köpa Benzema, Xabi Alonso och Diego!
Benzema för att då får vi en till penelty box,
Xabi Alonso för att han kan spela både cenrtralt och framåt och Diego som en playmaker och ett bra skott.

Va bara tvungen :P
Barcelona Nemo - Gudjohnsen
2008-01-26 11:16
BlueRed // OM nu Laporta skaffade sig ett konto på Svenskafans. Och bad oss rösta om vem som skulle stanna mellan: Messi, Eto'o, Ronaldinho, Puyol, Iniesta? - Vem skulle du välja då?

Jag gillar inte dessa om-frågorna. Det låter inte särskilt realistiskt. Ställ en mer realistisk fråga som: "Vem tycker ni besitter störst talang?", "Vem har spelat bäst?", ja du förstår nog.

Varför skulle vi behöva sälja någon utav dem, och varför tror du Laporta ens skulle ta sin tid allt lyssna på oss. Och de är nog inte särskilt troligt att Laporta tar råd av oss vem av dem som kommer få stanna mellan de spelare som jag listade.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-26 11:12
Härligt Andrés, Han kommer att stanna karriären ut :)

Mr Baloo/

Håller faktiskt med dig där, Bojan känns mer mogen i sitt spel än Giovani. Men som sagt han har en stor framtid Giovani... och Bojan :)
Barcelona Milbona
2008-01-26 10:39
R10 y G2S :) //

Va e d för snack om Silly känns som vi redan hade en i somras där vi gjorde stora förändringar att nu snacka om att man längtar till nästa när halva serien e spelad e bara löjligt,

Är väldigt nöjd med truppen vi har nu får tänka på att det aldrig är bra att värva sönder ett lag, tycker vi skötte oss exemplariskt i somras och att nån nu skall tillkomma i detta skede ser ja inte som nödvändigt....

Dessutom har vi spelare som kommer tillbaks från skador å AFC inom en snar framtid......
Barcelona tribente_magico
2008-01-26 10:34
Ämne: Sitter någon på en B....
skulle med vilja ha den matchen mer än gärna!, men hittar inte den nånstans, nån som vet en bra torret som man kan ladda hem real madrid-barca 05 ?, tack på förhand
Barcelona R10 y G2S :)
2008-01-26 10:32
Fan vad jag längtar till sommaren och dess silly season, vad tror ni händer i klubben i sommar? Vilka lär försvinna och vilka kan komma?

Visca el Barça!
Barcelona Barcafan
2008-01-26 09:51
Ämne: Vill ni ha något att....
Tycker att Ramos i Tottenham faktiskt borde lära sig utav Mijatovic i Real att vissa spelare faktiskt är omöjliga att köpa.
Barcelona la Fredinho
2008-01-26 06:34
Fyfan va skönt Iniesta förlänger 4 år! underbar spelare !
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-01-26 03:55
Om jag får tränga mig i, så tycker att Bojan är en spelare som redan platsar i ett liga lag som Barcelona, Han känns smartare på nåt sett, medan Giovani som besitter med en talang som många drömmer om 'känns lite omogen i sitt spel, där prestige går före lagen, så känns han i allafal!
Giovani har mycket kvar att lära sig medan Bojan redan visar att han kan. Så Bojan.
Det har med ålder att göra så att säga, växer säkert i frånd.
Barcelona BlueRed
2008-01-26 03:19
En fråga, :P som jag inte sett än, om det skulle hända att Bojan eller Dos Santos skulle säljas, och Barca lämnade det över till oss, och fick rösta på VEM SOM SKULLE FÅ STANNA! vem hade ni röstat på ?

Min röst hade utan tvekan gått till Bojan.
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-26 02:37
Rambla
Aha du visste inte Puyol är typ klar för Tottenham Ramos gjorde allt klart med han innan han drog från Sevilla.:)
Barcelona Rambla
2008-01-26 02:25
Ämne: Skönt iaf att Iniest....
Iniesta säger ju själv att han vill avsluta karriären i Barcelona. Visst, han känner så idag och jag tvivlar inte på honom men man vet aldrig vad som händer i framtiden.

Det där med Puyi måste vara ett skämt. Jag kan inte tänka mig något annat.
sempre juventino
2008-01-26 02:22
Skönt iaf att Iniesta har en nätt utköpsklausull på 1.5miljard utifall man skulle vara intresserad;)

@Rambla
Skönaste ryktet på ett tag:)
Barcelona Rambla
2008-01-26 02:12
Vill ni ha något att skratta åt? Tottenham tror sig kunna värva, håll i er nu, ingen mindre än vår kapten Puyol.

Haha...
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-01-26 00:55
Jag kan tänka mig att Ronaldinho och Messi, Puyol, Xavi, Valdes och Iniesta. Bojan och Giovani. Henry, Abidal, Thuram (?). det är vad jag tror iaf.

Just det! Glömde Gudjohsen och Ezquerro
Barcelona nemo
2008-01-26 00:32
Skulle va roligt att se Bojan hänga med Henry, snubben kan ju lika gärna va grabbens farsa :) Nä men tror att Bojan hänger med Giovani och Messi, Deco med Ronaldinho, Iniesta med Xavi etc.
Barcelona La Masia
2008-01-26 00:20
Fint att Iniesta förlänger, är nog fler än Barcelona som vill ha han i truppen framöver :)

Lite offtopic från allt Robinho vs Messi och Afrikanska mästerskapenprat; jag satt och funderade på de olika personligeheterna som finns i laget. Någon som vet om det finns några utstickande "grupper" i laget såsom Zlatan & Wilhelmsson & Co i landslaget t.ex. Vet att Ronaldinho var väldigt tajt med Motta men hur ser det ut nu? Vilka hänger med vilka helt enkelt?

Barcelona Criff
2008-01-26 00:04
Radikalt, Det spelar ingen roll vad jag tycker. Självklart tycker jag Messi är bäst för jag ser varenda match med honom.
Men UEFA har gjort en undersökning där alla tränare får rösta fram de bästa spelarna och där kom Messi 2a & Robinho 7a.
Så deras ord är högre än ditt i vilket fall.
Så Messi gjorde tydligen mer på en halv säsong än vad Robinho gjort på en hel säsong.
Samtidigt som Kaka som vilat en säsong i Serie A, gjorde mer än både Messi & Robinho i bara CL hehe.
Valencia J.T....Hope Is...
2008-01-25 23:39
Jävla Lyckostar ;)
Iniesta förlänger..:P
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-01-25 23:31
Ännu en gång visar Yaya Touré att han är bättre än diarra, det enda diarra gör på plan är att sparka ner andra spelare
Barcelona Cobain
2008-01-25 23:10
Även GP har uppmärksammat vår Andrés!
Barcelona R_10_ME
2008-01-25 22:34
visca el Iniesta...
Barcelona Rey Etoo9#
2008-01-25 22:26
Det är förståligt att de flesta av er vill ha tillbaka etoo och yaya så fort som det går men ni får inte glömma att Etoo och yaya prioriterar afrikanska mästerskapen högt! Även om barca behöver yaya och etoo kan det vara förödande att åka ut i en cup som betyder enormt mycket för en. Vi får heller inte glömma att yayas och etoos motivation och själförtroende höjs en rejäl grad om man går långt i cupen.
Barcelona Hoshiar
2008-01-25 21:53
Bilbao e riktigt bra på hemmaplan . Dom har haft en bra säsong dom har slagit Valencia med 3-0
och sevilla med 2-0 så vi måste vara med från början. Jag har för mig att deras Viktigaste spelare Yeste inte får spela . Men e inte säker på om det var Cupen elr Ligan .Har för mig att det var ligan rätta mig om jag har fel

Annons: