/spanien/barcelona/forum/21707.aspx/spanien/barcelona/forum/21707.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2008-01-23 16:02
Alltså, Samu är väldigt dedikerad till Barca. Har ni inte fattat det ännu? Dessutom, han är en av Laportas favoriter. Han är helt enkelt inte till salu oavsett vad Chelsea har för avsikt att bjuda (ja nästan kanske ska tilläggas). När Drogba gick ut och sa att han ville lämna Chelsea så dröjde det inte länge innan det dök upp ett rykte att Messi ska gå i andra riktningen från engelsk media. Denna vecka är det Samuel Eto'o. Vad blir det nästa vecka?
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-23 15:57
Men jag är nästan säker på att de inte händer , men om nu för en gång skull AS skulle ha rätt så man blir ändå lite orolig när de gäller Eto'o som enligt mej är klart bästa anfallren, Med gott sällskap av Zlatan. Också slönt att höra att ronaldinho tränar förfullt nu behöver han verkligen vårt stöd också!
Barcelona Rambla
2008-01-23 15:52
Ämne: Asså Jag blir inte a....
Varför skulle det hända?
För att skittidningen AS har fått för sig det?

Dessutom, vem är så korkad att han låter Samu ingå som delbetalning när det borde vara tvärtom.
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-23 15:40
Asså Jag blir inte alls glad om detta skulle hända, Eto'o är världens bästa anfallare med messi bredvid sej. Som Ronaldinho o Eto'o var förut , kolla länktips.
Barcelona Abbe_
2008-01-23 15:25
A.Gaudi

Förstår hur du menar, och jag måste säga att Ronaldinho är nog den bästa genom alla tider, fast Maradona på något sätt var/är större och därför rankas som den bästa.
Barcelona A.Gaudi
2008-01-23 14:46
ronaldinho. messi har ännu inte nått sin fulla potential. om 6 år hade jag knaske svarat annorlunda men just nu är Ronadlinho given.

han var så fruktansvärt bra innan formsvackan. den bästa spelaren sedan maradona helt klart. näst bäst någonsin efter Maradona kanske t.om. gillar ej att jämföra med pele för han var ifrån en annan tid, med helt annan kvalitet.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-01-23 14:38
Ämne: vem hade ni velat ha....
Ronaldinho utan att blinka.
Barcelona Messidinho_10
2008-01-23 14:30
Fan vad jag längtar till att få se Ronaldino. Hoppas verkligen att han kommer tillbaks snart igen.
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-23 14:22
vem hade ni velat ha i barca om ni hade varit tvugna att välja mellan messi i toppform eller ronaldinho i sin toppform själv hade jag valt ronaldinho
Barcelona PILMÀ
2008-01-23 14:10
PLEASE??
Kani ni lägga av att be till att Eto'o Kamerun ska åka ut för att han ska återvända till Barça tidigare jag vet att han blir saknad men ska ni ta fram era vilja medan ni slänger iväg hans vilja som är att vinnna Afrikanska mästerskåpet vet ni inte hur stor betydelse den har för honom?
Så snälla lägg med det där det är ju bara 2-3 han missar utan Copa Del rey vi har fått tillbaka Leo och snart Dinho och sen vi hade redan Titi och de två världens bästa talanger så Afrikanska mästerskået slutar ju trots allt 10 febrauri och Barça spelar ju inte match varje dag så vi får vänta de där 15 dagarna som han är borta .
Vet ni hur stor betydelse har en VM?=
om svaret är JA Afrikanska mästerskåpet har lika mycket betydelse för afrikanska spelarna enligt Etoo,Drogba,och Kanoute ja ni alla.

VISCA EL BARÇA Y ETO'O
Barcelona Barcelona...
2008-01-23 12:55
Älskar videon sjukt mycket vill att Ronaldinho kommer i den formen och jag vill att han ska sänka real så himmla hårt så det inte är sant http://www.youtube.com/watch?v=P-bWsOK-h98
Barcelona Barcelona...
2008-01-23 12:39
Någon som vett om ronaldinho spelar imorgon :D
Las Palmas Greve
2008-01-23 12:27
Ska bli kul med cupkvart imorgon, läge att låta våran nya målis få stå?
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-01-23 11:54
Barcelona verkar vara intresserade av Juan Manuel ‘El Loco’ Vargas som spelar i Catania. Milan verkar också vilja värva honom, han kan spela på båda kanterna och gillar vara offensiv och har bra skott. Han skulle passa in bra för han är en riktig krigare som Gattuso typ men som spelar på kanterna och Sylvinhos kontrakt går ut snart så han skulle kunna ta hans plats.

Kolla länktips.

Vargas
http://www.youtube.com/watch?v=jG_FCywREr4
Barcelona dawod21
2008-01-23 10:23
ronaldinho är tillbaka på allvar!
Barcelona Tompa
2008-01-23 09:36
Messinho:
Vem jag skulle vilja ha om mellan Zlatan och Ruud. Som Barcas spel med alltför mångade missade chanser sett ut senaste året tror jag att jag i dagsläget valt Ruud även om Ruud i likhet med Rambla inte tillhör mina personliga favoriter. Men karln vet sannerligen hur man förvaltar målchanser. Sett till registret i stort är dock Zlatan en bättre fotbollsspelare men i vårt 4-3-3 (om man nu inte ändrar det) system ser jag ingen bra på position för Zlatan.

F.ö tycker jag många av mina culé kollegor lägger väl mycket energi på hur mycket tur etc Real har. Den grundläggande orsaken till Real är 7 poäng före oss är att marängerna är MYCKET bättre på att förvalta målchanser och så har Real en målvakt som hitills varit minst sagt grym. Att vi har haft mycket skador håller inte riktigt som "bortförklaring". Visst kan man ha otur med sådant under en säsong men när det upprepas säsong efter säsong finns det andra orsaker med.
Barcelona Tompa
2008-01-23 09:16
Rambla:
Hoppas verkligen det stämmer det här med Ronaldinho, har som sagt tvivlat alltmer på att vi får se den "riktige" Dinho igen. Om han verkligen kommer tillbaka i gammalt gott slag är Dinho naturligtvis världens bäste spelare.
Barcelona Rambla
2008-01-22 23:34
Skönt att läsa att Edmilson är tillbaka i träning. Han lär bli friskförklarad efter helgen. Han är dock inte aktuell för spel nu på torsdag i CdR mot Villarreal eller på söndag mot Athletic.

En som tydligen har tränat stenhårt sen 13 januari är Ronaldinho. Dubbla pass varje dag, morgon och kväll, utom under helgerna då det bara har varit 1 pass. Han kör stenhårt med fystränaren Juano Brau. Ni vet han som Samu sprang och tackade vid sidlinjen efter sin comeback när han gjort mål. Vågar vi hoppas på en vältränad Dinho när han återvänder? Jag läste att man inte har satt något datum när han ska vara tillbaka. Enligt en artikel i Sport så satsar man att ha honom tillbaka till första CL-matchen mot Celtic. Enligt samma artikel säger källor nära klubben att han nu är taggad och har fått viljan tillbaka att verkligen komma i toppform.

Det låter lovande och jag hoppas verkligen men vågar inte ta ut något i förskott.
Barcelona Koeman_4
2008-01-22 23:24
Ämne: världens snabbaste m....En kille som påstår sig gjort mål efter 2 sekunder?

Jim Fryatt gjorde mål efter 4 sekunderför sitt Bradford Park Avenue mot Tranmere Rovers, 25 April 1964

Brasilianaren du pratar om är ingen mindre än Fred , 3.17sekunder, men att målvakten satt å bad är därimot felaktigt. http://www.metacafe.com/watch/238070/the_fastest_goal_ever/
Barcelona Sürer
2008-01-22 22:54
världens snabbaste mål genom tiderna gjorde en brasse som spelar i den brasilanska andra ligan om jag inte minns helt fel. Målvakten satt o bad vid ena stolpen o killen drog till direkt vid avspark
Barcelona THIERRY
2008-01-22 22:44
http://www.youtube.com/watch?v=TV8vmFZP5A4

Njut förfasiken och sluta lipa för Ronaldinho...
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-22 21:54
Ämne: Någon här inne som h....
japp du kan se dem här
Barcelona bearlakeyours86
2008-01-22 21:44
Hoppas kamerun ryker redan i gruppspelet,
Hoppas Eto´o kommer tillbaka till ligaspelet, vi behöver han!
Barcelona daniildo5
2008-01-22 21:24
någon som vet när fcb brukar träna under förmiddagrna?
Barcelona Liiooneel-Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2008-01-22 21:22
Någon här inne som har länk till eto'os mål idag ?
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-22 20:39
Ämne: Roligt och höra att ....
Matchen slutade 4-2 till Egypten
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-22 20:36
Roligt och höra att Samu har gjort mål!

ah 4-2 till egypten :O jag som trodde att egyptierna inte skulle vara speciellt bra. Bara bra om Eto´o kommer hem tidigt, även om det inte är lika kul för han.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-22 20:33
Eto'o tvåmålskytt som vanligt ;)

3e matchen han gör 2 mål på sedan sin comeback.!
Lukas.RP
2008-01-22 20:14
Fíll

Jo jag vet, men Samu har ju inlett bra i alla fall. Man vet aldrig. ;)
Villarreal Fíll
2008-01-22 20:06
Lukas.RP

Det ska till mycket att vinna skytteligan på bara 3 matcher :P Men hoppas går ju!
Annons: