/spanien/barcelona/forum/21706.aspx/spanien/barcelona/forum/21706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El_Duderino
2008-01-27 19:37
Underbart Bojan!!
Barcelona BarcaFan!
MMMMMÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLL BBBOOOJJAAAAAAAN

MYCKET BRA SPELAT AV DECO!
Barcelona Mot Nya Tider
Sådär ja Barca!
Barcelona Miranda
2008-01-27 19:36
Gooolll Bojan!!!
Barcelona Jugador
2008-01-27 19:36
GOOOOOOOOOOOOOOL BOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Barcelona BarcaFan!
2008-01-27 19:27
Messi kvick som vanligt...
Barcelona Milbona
2008-01-27 19:15
Messidinho 10/

Kan vara så att Rijkaard satsar lite på sylvinho nu då han vart bra när han spelat samt att Abidal kanske matchas in långsamt efter skadan...
Barcelona Messidinho 10
2008-01-27 18:52
De är ändå kul att Xavi- Iniesta - Deco startar idag. Har inte sett dom spel från start tillsammans på ett tag nu. Konstigt nog så är abidal och milito bänkade. Abidal sitter väl på bänken för andra matchen i rad, rätt mig om jag har fel.

3-0 Till Barca!!
Messi Henry Iniesta
C.Ronaldo och Messi - bästa spelarna
2008-01-27 18:34
Ni behöver inte Benzema. Ni har Eto'o som är världens bästa forward i mina ögon.

Tror ni vinner med 3-0 idag, Messi gör 2 mål och Henry 1.

MVH// utd fan;)
Barcelona the culé
2008-01-27 18:29
Shi

Han är ju Lyons bästa spelare så det är klart dom bygger spelet kring han, men om han nu skulle komma till Barca så är han inte den bästa spelaren i laget längre och därför bygger man inte lager kring honom.
Barcelona Smogen
2008-01-27 18:29
ang, startelvan. föredrar verkligen när barca startar med en riktig defensivmittfältare som marques, edmilson eller touré. antar att det helt enkelt inte fanns något direkt val idag annat än att köra med iniesta på platsen.
Barcelona Smogen
2008-01-27 18:27
han kanske menar, "ingenting Barcelona kan bygga spelet kring"? :)
Real Madrid Shi
2008-01-27 18:22
"Benzema är en bra fotbollsspelare, men han är ingen du bygger spelet kring."

Inte helt koll eller? Benzema är 70% av Lyons anfallsspel allt går igenom honom, har han en dålig dag har hela laget en dålig dag.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-27 18:20
Startelvan släppt!

Valdés, Zambrotta, Puyol, Thuram, Sylvinho, Iniesta, Xavi, Deco, Messi, Henry i Bojan

Barcelona Gaucho
2008-01-27 18:15
"Con los tres 'pequeños'" Xavi, Deco, och Iniesta på mittfältet enligt elmundodeportivo.
Messi, Henry och Bojan på topp.
Barcelona Sürer
2008-01-27 17:54
C.ronaldo är klart världens bästa spelare just nu fyfan vilken spelare, Men messi fram till sin skada tycker jag var den som dominerade mest. Messi C.ronado dominerar världsfotbollen i många år framöver, får inte glömma ibra fantastisk han med.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-01-27 17:44
BARCAAAAAAA!

Vi har den känslan nästan varje vecka, och gång på gång så visar det sig att vi får fel. Härlig match mot baskerna ikväll! Hur ska de stoppa Messì?
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-01-27 17:42
när kommer ronaldinho tillbaks i truppen
Barcelona A.Gaudi
2008-01-27 17:39
mjo.. Ronaldo är bäst just nu. Messi har väl högst potential av alla men just nu är Ronaldo klart hetast av alla spelare. får se om han kan upprepa sin form i CL bara.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-01-27 17:21
Barca måste vinna ikväll annars bli det svårt att hänga med de vita.På tal om dom vita så har jag en känsla att dom tappar poäng ikväll .Força Lio Messi.
Garmawii.7
2008-01-27 17:17
CRISTIANO RONALDO = NR#01 VÄRLDEN, Han kan inte sluta göra mål. 25! sammanlagt nu OCH drygt halva säsongen har gått.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-27 16:45
Om gio är smart så tittar han på de etablerade stor spelarna i klubben som engång i tiden varit i samma sits som han själv och inser att han gör sig bäst att stanna i spanien och i Barca.

Bojan och Gio är ju nära kompisar och lär pratas vid ofta, Bojan sätt lite vett i skallen på gio som håller på bli hjärntvättad av sin äckel agent.

SMogen

Jo det är därför jag inte tar det där på fullaste allvar, därimot har några härinne visat nån citat ur nån trovärdig sida om att om han inte känner sig uppskattad så lämnar han.

Vi får allt se, jag tänker iallfall inte ta dessa citat på fullaste allvar inte så länge ja ser han kämpa på som han ändå gör.
Barcelona Smogen
2008-01-27 16:43
Ämne: Smogen

Var inte d....
Ride_The_Big_One(6)

Goal går ofta båda vägarna, först säger de saker som
"KOLLA, har ni sett vad Deco sagt" etc...
sen någon vecka senare vänder dom på det och drar en
"egentligen har Deco sagt något helt annat med media vränger på det, läs oss så får ni veta sanningen"

tja... så som t.ex. aftonbladet och de flesta andra tidningar håller på. :)
Barcelona Smogen
2008-01-27 16:38
ps. idag orkar jag mig inte ens på en gissning av startelvan, har inte en susning hur barca ställer upp...
kanske dock med iniesta som pivote och bojan i mitten bredvid henry och messi?
hae dock varit skönt om edmilson var tillräckligt bra för att starta, men det tror jag inte.
Barcelona Smogen
2008-01-27 16:37
Skulle faktiskt inte förvåna mig ett dugg om Geovanni drar till Chelski. Det är nog inget svårt för en sådan slipad och oärlig herre som Zahavi att påverka G2S till ett sådant beslut.
"du är världens mest lovande spelare,"
"barc uppskattar dig inte, annars hade dom gett dig den lön du vill ha. till och med publiken buar ju åt dig"
"flytta någonstans där dom gillar dig och som visar det genom lönen, flytta till Chelski"
etc....massa sådan bullshit.

men hoppas innerligt han stannar
2008-01-27 16:33
Smogen

Var inte deco citat tagen ur goal.com?

Man ska nog inte ta deras nyheter allt för noga, Deco är rätt frispråkig men exakt så där lär han ju inte ha sagt. Men nåt i den stilen som de sedan har förvrängdt skulle inte förvåna mig.
Barcelona Smogen
2008-01-27 16:30
...från Goals inför Athletic - Barcelona

"...While Real Madrid have perfected the art of not playing well and still picking up the points, the Blaugrana are just coming round to the idea..."

vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta...
2008-01-27 16:30
Rambla

Danke för infot, nu har jag lite kött på bena angående gio debaklet.

Fyfan för den dära Zahavi som lär vara god vän med Avram också va?

Gillar ej detta, med Henk ten cate så kanske de försker med alla medel för att få dit han.

Gio skriv på!

Barcelona Smogen
2008-01-27 16:27
Ang. Deco och att han säger att han drar om inte Barca vinner någon titel...
Det han tydligen egnetligen sagt är något liknande:

"om inte jag kan hjälpa Barca att vinna titlar är det bättre jag flyttar och låter någon som kan hjälpa laget ta min plats".

Inte riktigt samma sak,

Kollar ni länktipset står det att Barca tränat "pass and move" i veckan. Kul att se att Rijkaard fattat vad det handlar om, hoppas bara spelarna också gjort det.

Där står även en del om Deco och hans snack...
Barcelona Rambla
2008-01-27 16:16
Jag tror det ligger till så här med Giovani. Efter hans fina försäsong så fick han så mycket beröm av sin omgivning att det steg honom lite åt huvudet. När han sen bytte agent till den där slemmige och girige israelen Pini Zahavi så blev det nog för mycket. Denne Zahavi har nog tutat i Giovani att han nu är en stjärna och att många klubbar jagar honom. Han har säkert också lovat honom ett väldigt lukrativt kontrakt med Barcelona eller någon annan klubb om de skulle bjuda över. Barcelona som knappast tänker ge honom något superkontrakt när han är 18 år med tanke på den lönepolicy klubben nu har, har tagit det lugnt.

Där har ni nog den största anledningen till att vissa fans har börjat bua åt honom på Camp Nou. När tidningar skriver och spekulerar om honom så har några vänt sig emot honom. Media får dig lätt att framstå som girig och sen rullar det bara på.

Förhoppningsvis så lugnar det ner sig och Giovani tar sitt förnuft till fånga. Det första han borde göra är att sparkad den där Zahavi som springer PL-klubbars ärenden, framför allt då Chelseas, då han sen länge är en god vän med Abramovich.

Det roliga i sammanhanget är ju att Zahavi har en son som tidigare var canterano på La Masia. Jag har för mig att han nu är i någon av toppklubbarna i Portugal. Jag minns inte vilken.
Annons: