/spanien/barcelona/forum/21705.aspx/spanien/barcelona/forum/21705.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-30 09:51
Criff

Jag har tyckt det var längesedan Deco presterade för Barca, men när han väl gör det är han grym. Gudjohnsen tillför tyngd och fram för allt rörelse. Det vi behöver i vårat anfalls spel nu.

Visca Guddy!
Barcelona Tompa
2008-01-30 09:22
Mr Baloo-Gonzalez:
Klart det är nått/flera saker i laget som inte stämmer, annars hade inte spelet sett ut som det gör. Utan att jämföra Barca och Reals spelare position för position hävdar jag bestämt (och du verkar ju inte säga emot) att vi, på papperet har ett kanonlag som definitivt ska kunna matcha Real poängmässigt trots att Real vinner hela tiden.
Barcelona Barçelona
2008-01-30 08:43
Ronnie värkar vara sugen på att spela igen ! :D
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-01-30 03:40
Kan hålla med dem flesta inläggens som handlar att det börjar bli jobbigt att jämt jämföra spelare! vad är vitsen med det? vist enskilda spelare presterar beroende på hur lagen mår, anser jag, men det måste ta ett slut den eviga tjatande även i Puerta är det tjatig.
-
Vad säger La Porta om allt detta som Barcelona går igenom? För nånstans så kan man inte blunda att nåt är det som inte stämmer, för nåt är det, jag ska ej tala om för er vad som bör göras men vill ge min syn ändå, Ni har spelare som som kan göra vilken back som helst att se ut som en vilse turist, ni har en backlinje som man helst inte vill möta osv osv, har man en sån bred trupp i form av Messi & co och inte har en mästar skalle att sätta ihopp allt, så bör Barcelona rannsaka sig själva och tänka om det håller i längen.
Väl mött.
MANloveUTD
2008-01-30 02:58
Ämne: hahahah titta på län....
Barcanist// hahaha, världsklass! klockrent att han heter Luis Figo me. mycketmycket roligt!
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-30 01:15
Imorn spelar Kamerun, hoppas att Eto'o öser in mål, skulle vara skönt om han vann skytteligan.
Real Madrid Shi
2008-01-30 00:16
Ämne: shi

om du läser n....
Haha, jag förstod mycket väl vad du menade, ville bara lätta på stämningen.

Som många har ansett så är det nog bäst för alla o lägga ner bästa spelaren jämförelser. Ber om ursäkt om någon tagit illa upp.
Barcelona Criff
2008-01-29 23:57
¤ Ronaldinho ¤ 10, ja Frank Rijkaard vet :)

OkkaPokka1, Deco har precis kommit tillbaks från 5 veckors skada. Innan skadan var han gamla Deco igen. Han styrde och allt stämde.

Ja kanske att Gudjohnsen är mer hungrig för han inte har vunnit något, men att han besitter samma kvalitet som Deco kan ingen hålla med om. Gudjohnsen är inte ens en mittfältare egentligen.
Han har fått spela ENBART för att han springer mer, inte för hans geniala passningar, målfarlighet eller att hans spel tillför någon dimension.
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-29 23:55
Ämne: Äre någon som vet if....
Det står inget om truppen till matchen än, men möjligtvis så kanske han blir uttagen.
Barcelona Messi=maradona
2008-01-29 23:48
Messi är Bäst!!
Barcelona Shidenn
2008-01-29 23:45
Ämne: hahahah titta på län....
säker på att det är en maräng som försöker sälja en barca tröja...ingen börjar med att hejja på real och börjar som en guti fan. går inte
Barcelona Sürer
2008-01-29 23:34
håller med dig helt messi-Lona

jag är en av de som drivit på denna diskussion men de bara för att ja brinner för messi verkligen stort messi fan, men hur man än vrider o vänder på det så händer inget marängerna fattar inte så de lönlöst lägg ner denna diskussion bara
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-01-29 23:31
Äre någon som vet ifall Ronaldinho kommer få spela mot Villareal på torsdag om han nu är klar för spel, eller om det blir mot Osasuna? tacksam för svar..!

Barcelona Y R # 10
Barcelona Barcanist
2008-01-29 23:21
hahahah titta på länktipsen, skrattretande..
Riktig jävla falsk barca fan haha!
Barcelona Messi-Lona
2008-01-29 23:19
det är även förnedrande för messi att bli jämförd med robinhon.. jag menar inte att robinhon är dålig men Messi ska jämföras med ronaldinho eller någon annan legendarisk spelare även om han bara är 20 år och inte vunnit så mycket.. jag är en rigtig stor fan av Maradona och det är just maradona som har fått mig att brina för fotbollen och sen maradonas tid har ingen spelare med samma spelstil kommit tills Messi dök upp.. Jag såg messi i U VM och älskade honom direkt och då viste jag inte ens att han spelade för mitt favorit clubb Barcelona, när han kom upp till A laget så blev jag överlycklig som att jag vunnit en mille.. Sen dess har jag älskat honom 100 gg mer än ronaldinho.. Och det är med en sån som ronaldinho man ska jämföra så när det kommer skit ungar och gemför messi med robinhon så är det bara ett skämt allså ni ska bara garva hahahhaha vad roligt stick till era Franco forum nu..
Barcelona FC-Barcelona
2008-01-29 23:15
Har en real polare och han säger exakt samma sak, Robinho bättre änn Messi, men händer några gånger att han sätter dit sig själv, som tillexempel, fyfan vad Messi är grym lätt bättre änn maradona, pele och ronaldinho asså han är lätt bäst i världen, så varför försvan Robinho?
själv tycker jag deta är bara löjlig att gemföra någon barca spealare med real spelare, dem får gärna gemföra men vilka ska dem gemföra med asså?
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-29 23:03
Ämne: Vad skulle välja:
R....
ronaldinho självklart :D
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-29 23:03
Ämne: Vad skulle välja:
R....
ronaldinho självklart :D
Barcelona Rambla
2008-01-29 23:02
Jag håller med Jycken här. Många som hänger på de här forumen, och det gäller inte bara culés och madridistas, verkar hänga här enbart för att jämföra spelare från det egna laget mot spelare i de lag de ogillar. Vilka värvningar som borde göras osv. Det verkar vara såååå viktigt att få medhåll när de ställer frågan "Vem tycker ni är den bättre av Robinho-Messi? Jag tycker Robinho/Messi. Håller ni med..bla bla bla" 999 gånger på en vecka.

Så tröttsamt! Koncentrera er istället på hur laget presterar. Hur kan man bli bättre? Vad behöver göras? Istället för att konstant sitta och jämföra spelare mot varandra.
Barcelona Messi-Lona
2008-01-29 23:01
´skit i alla real fans dom vill bara retas... jag är 100 procent säker på att inerst inne så tycker dom själva att Messi är bättre än robinhon. vet ju alla människor som har fungerande ögon och hjärna.. hadde messi spelat i real så skulle dom erkäna det oxå..
Barcelona Sürer
2008-01-29 23:01
såg precis roma-sampdoria i cupen nyss, tycker aqulani är en intressant spelare, väldigt lik xavi i spelsstilen sköna vändningar väldigt bra passningsspelare, inte så snabb, bra skott. han är fortfarande ung o kommer fortsätta utvecklas, en intressant spelare
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-29 23:00
någon som vet om ronaldinho spelar nu mot villareal i cupen? tacksam för svar
Barcelona Visca EL Barca
2008-01-29 23:00
någon som vet om ronaldinho spelar nu mot villareal i cupen? tacksam för svar
Barcelona Sürer
2008-01-29 22:57
shi

om du läser noggrant vad jag skrivit ser du att jag tog inter o united fansen som exempel. du kan fråga milan fans o alla andra neutrala de säger samma sak
Barcelona Jycken
2008-01-29 22:46
OkkaPokka1

om du inte har märkt så har det diskuterats om två olika personer i 3 dagar nu. robinho och messi. det är ingen som kommer överens om den andra säger sin åsikt så är det någon som tycker helt annat !
Barcelona Edwin
2008-01-29 22:41
Ämne: Det har gått ovanlig....
Jag håller med dig. Trots alla skador och frånvaro av nyckelspelare ligger Barcelona ändå 2:a i ligan. Vi är med CL och Copa del Ray.
Det är inte dåligt trots allt. Det hade kunnat blivit värre. Och bättre blir det framöver får jag en känsla av.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-01-29 22:40
Såg nån lite av Elfenbenskustens match Yaya är sååååå bra alltså vi har sån tur att vi har han i laget så lugn han är i sitt spel.
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-29 22:35
Jycken

I ett forum diskuterar du kring en fråga, och att man får fram sin åsikt. så något fel här äre inte, kolla bara på alla andra forum här på svenskafans
Barcelona tarrak
2008-01-29 22:33
Ämne: Sürer

Som alla ve....
Men kom igen, det är väl ganska uppenbart att han nämnde fansen till nämnda klubbar som exempel på några som skulle kunna se på saken på ett mer objektivt sätt än maränger och culés. Det var väl inte så svårt att förstå?
Barcelona Edwin
2008-01-29 22:32
Copa del Ray matchen sänds i TV Sport på torsdag.
Ser framemot den avgörande matchen.
Se länken ovan.
Annons: