/spanien/barcelona/forum/21696.aspx/spanien/barcelona/forum/21696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tribente_magico
2008-02-01 01:29
Dobber // även fast du inte gillar cristiano ronaldo så va lite realistisk!, ronadlo är inte bara en showare, gjort mycke mer poäng än va robinho har gjort den här säsongen, det är fakta. så läs på lite,

Sen nån som sa att robinho är klassen bättre än messi just nu för han är i sin livs form. Jo han kanske är i sin livs form men han kommer aldrig komma upp till den kapacitet messi har, ALDRIG!.
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:28
Ämne: Dobber
kanske e d....
Om du kunnat läsa så hade du sett att det var jag som höll RVN som bäst. Inte Dobber...
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:27
kanske e d....
har inte sagt ruud är en bättre anfallare.. vad får du de ifrån?

Tycker etoo ÄR bättre när han är på topp. men hans personlighet har ärrat mig lite. men men.
Spanien Alex.L
2008-02-01 01:27
va säger ni BALOTELLI eller BOJAN?
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:26
Ämne: Ämne: För att....
Jag tyckte med att han gjorde en sjuhundans grymm uppvärmning, men sen blev det inget mer :P
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-02-01 01:25
Dobber
kanske e de du som behöver glasögon för inte unna se att Eto'o är bättre anfallare än van nistelroy

Barcelona Rambla
2008-02-01 01:25
Ämne: För att fokusera på ....
Rinrostig men det var väntat efter ett så långt uppehåll. Annars såg han ut fokuserad och hungrig ut. Hans uppvärmning var kunglig att se. ;)

Vi får nog avvakta några matcher innan vi kan bedöma Ronaldinho ordentligt.
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:24
Ämne: Ämne: Ämne....
Ja, men han gör målen, därför tycker jag han är bäst. Inte som tekniker eller kontringsspelare utan som världens enda äkta "Striker".
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:23
Hörru jag ho....
du stirrar dig blind på MÅL... fokus på de. mycket mål. få assist.. Binho.. färre mål fler assist, OCH han har sagt han vill stanna i real. Vad har din lilla älskling C.Ronaldo sagt. "vill till spanien sen (real madrid). han är en shower inget mer
Real Madrid Clúb de fútbol
2008-02-01 01:22
För att fokusera på något annat. Vad tyckte ni om Ronaldinhos insats idag?
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:21
ok, kung ramos. Ruud är inte bästa anfallaren i värden :D han är en jävla petare =) "lalala PET mål"
CurvA Nord INTER
2008-02-01 01:20
Dobber
Hörru jag hoppas att du är full eller nåttt... Hur fan kan du säga att Robinho har tagit flera poäng. DRIVERUU????? Ronaldo är 10000 ggr bättre eran Robinho som har gjort 8 mål i ligan typ 2 i CL.. Ronaldo har förfan gjort 25 mål i år. Killen gav Man utd 3 poäng senast...

Sorry Barcelona fans!! Men vissa Real madrid fans är för blinda och för sjuka... HAHAHA robinho är bättre än Ronaldo.. AHAHAHHH!
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:19
ja det är sant.. Sånt är helt meningslöst.. du skulle tex aldrig kunna få mej att säga att Någon anfallare är "bättre" än Van Nistelrooy (Tyckte faktiskt det innan Real tiden med) :P

Nu ska jag sova, ha det fint! Och hala Madrid! :P
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:19
Ämne: Kan inte ni real fan....
titta en till som inte läser vad jag skriver =) har inte klankat ner på nån i barca :) fan skaffa glasögon eller nått.. höhö
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-02-01 01:17
Kan inte ni real fans bara låt attt skriver här om ni ska snacka skit Barça spelare, vi får inte skriva på ert forum då tycker jag att om ni skriver här ha inte attityd
Barcelona Sürer
2008-02-01 01:16
mkt tyder på att bojan blir uttagen till landslaget imorgon, men de tråkiga är att de tar med honom för att han inte ska få spela för det serbiska landslaget. Det blir nog ingen seriös satsning där
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:15
Ämne: Ämne: Dobber ....
har vi Ramos som mittback å salgado å torres/marcelo som backar kan vi hälsa hem med å hålla 1-2 mål i baken. Salgado är bäst före datum 2003.
Barcelona Rambla
2008-02-01 01:15
Ämne: Ämne: Tjenare....
Han är dessutom knappast culé.

Forumet har de senaste dagarna genomsyrats av småungar som krigat om vem av deras favoriter som bör anses vara den bästa. Så otroligt jobbigt att läsa skiten.
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:13
Ämne: Tjenare! Fattar inte....
Ingen av oss har tryckt ner någon Barca spelare.

Jag tycker att det är trevligt att snacka lite med dom kunniga och mogna Barca fansen här på forumet.

Du är inte en av dom.
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:13
Ämne: Tjenare! Fattar inte....
hahah.. ge dig =) först KOLLA DITT NICK! DU kastar skit på andra lag. jag har inte sagt nått negativt om barcelona som lag. i 2-3 säsonger tills denna har de spelat lätt värderns roligaste fotboll. Sen att du klankar ner på robinho är nog för du inte gillar real madrid. han har gjort jefla mycket mer poäng å mer för laget än slicket C.ronaldo i Man U. Du är inte bäst i värden bara för du kan trixa å showa. utan vad du ger laget,inställning osv. C.Ronaldo ÄR en diva. Messi 100ggr bättre killen kämpar för laget inte för sig själv. Robinho samma sak. England börjar tappa sin lagkännsla.
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:11

nu kommer ....
Ser backlinjen ut: Salgado-Ramos-Cannavaro-Torres som nu så kan det bli en repris.

Men med ordinarie Ramos-Pepe-Cannavaro-Heinze så har ni inte en chans att måla på oss 3 gånger.
Barcelona Rambla
2008-02-01 01:11
Det vet vi först i morgon om Valdes blir uttagen. Knappast att han blir det. Till en träningsmatch blir det bara 2 målvakter, Casillas och Reina.

Snälla, snälla lägg ner alla jämförelser med C.Ronaldo, Zlatan, Messi och Robinho. Jag orkar verkligen inte med mer i det ämnet.
Barcelona Sürer
2008-02-01 01:10
CurvA nord INTER

det du säger det är det jag har sagt i flera dagar nu. Messi dominerar spanska , ronaldo engelska,zlatan italienska. Robinho är bra men inte bland de 5 bästa aldrig. Synd att inte zatan var brasse han hade fått ett större erkännande då
adiiL
2008-02-01 01:09
"Det oroar dock att Barcelona fortfarande inte kan vara mer effektiva när de har ett så överlägset spel."
Så skrev skribenten i matchrapporten och det är sant. Stort problem. Var är alla målen? Ska vi göra en A la Real comeback måste vi bli effektivare.
CurvA Nord INTER
2008-02-01 01:07
Tjenare! Fattar inte varför Real Madrid fansen kommer hit snackar skit och ska trycka ned Barcelona spelare... Messi,Ronaldo,Zlatan är de bästa i Europa. Messi (spanien),Ronaldo (england) och Zlatan (Italia)... Ingen snack om den saken. Men världens bästa för tillfället är Ronaldo utan tvekan. Men Robinho plattsar inte bland de 5 bästa ens. Men jag tänkte fråga er en sak. Är Valdes uttagen till spaniens trupp?

Barcelona OkkaPokka1
Dobber

nu kommer de en repris från 05/06 och barca vinner borta med 0-3 ;) samma målskyttar.
adiiL
Dobber

Hehe, vi har haft så många spelare skadade/borta i stort sätt hela säsongen.
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:06
Ämne: Kung_Ramos

Aa. Oc....
Ligan lär ju redan vara vunnen så vi ska nog kunna dansa rejält :P

Om inte får vi nog vinna på samma skicklighet som gav oss tre poäng på Camp Nou :P
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 01:04
Sorry "Pio pio" :P
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:04
Ämne: Kung_Ramos

Aa. Oc....hemma match nästa =) bättre fotboll då ^^
hoppas bara VI har spelare tebax från skada. tror de va 5-7st ordinarie skadade.. helt sjukt =)
Annons: