/spanien/barcelona/forum/21695.aspx/spanien/barcelona/forum/21695.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-31 21:47
Hoshiar

i dagsläget är kanske Messi en bättre spelare än Ronaldinho. Men de kan lika snabbt som de ändrades, ändras tillbaka. Ronaldinho har det i sig. Det gäller bara att få fram det igen.
Barcelona Rambla
2008-01-31 21:46
Ämne: Rambla:

Men nu sp....
Tja, vi har väl inte så många andra alternativ nu när Samu är iväg i Afrika.
Barcelona Smogen
2008-01-31 21:44
Rambla:

Men nu spelar vi med samma anfall som i helgen och se hur det gick. Var ju inte bra någonstans. Därför tycker jag man borde prova något annat idag...
Barcelona Rambla
2008-01-31 21:36
Barcelona B har gjort klart med en ny mittback. En lovande 19-årig mittback från Cádiz, José Manuel Flores 'Chico'.
Barcelona Hoshiar
2008-01-31 21:29
Nihat startar inte

Grabbar kommer ni ihåg när ronaldinho var som bäst och messi var 18/17 . Man trodde aldrig att Messi skulle bli bättre än han
Man vet aldrig om Bojan han e ändast 17
Barcelona Kapten11
2008-01-31 21:28
Visst är Bojans talang obestridbar, frågan är bara om han passar in centralt i anfallet, ser hellre en fysiskt starkare spelare där. Men men, pga frånvaro på många spelare så får det bli så här. Bara inte Messi går in i mitten som han stundtals gjorde mot Bilbao.
Spanien Murveln
2008-01-31 21:28
Ämne: Vet nån laguppställn....
Där har du startelvorna.

Upprepar frågan om lottning i semifinalerna: är den redan avklarad, eller lottas det imorgon?
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-31 21:27
Barcas enligt officiella hemsidan:

Valdés, Zambrotta, Puyol, Milito, Abidal, Márquez, Iniesta, Deco, Henry, Bojan y Messi.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-01-31 21:26
Rambla

Okej Rijk forsätter allså med sina underliga val av spelare, Xavi kanske kunde vilat denna match vi har ju alternativ men väljer allså en sliten xavi före en rätt så fräsh gudj.

Den formen Iniesta visar upp så kanske det vore en bra ide att ha han vid mittfältet, men de jobbet han gör där framme resulterar alltid i farligheter kan du klandra oss att vi vill ha han där?
:D

det jag menar med att våra ynglingar inte bör matchas alltför hårt mot bra lag är att, de har hela säsongen på sig att få den rutin och match tempo.
Barcelona Hoshiar
2008-01-31 21:25
Vet nån laguppställningarna?
Barcelona [Ronaldinho#10]
2008-01-31 21:23
Sorry att jag skrev Forlan jag mena Verkligen Nihat.

okkapokka1 - jo ronaldinho spelade i veckan en träningsmatch med b-laget han och nåra till från a-laget , läs i länktipset om det :).
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-31 21:20
[Ronaldinho#10]

Han har väl bara tränat med barca som vanligt eller? Har inte hört att han skulle spelat någon träningsmatch med barca b?
Barcelona Rambla
2008-01-31 21:20
Smogen:

Bojan är bra. Kanske inte när han får passningar med ryggen mot mål och en back gnagandes på hälsenorna, men på djupet så erbjuder han en hel del. Han är rörlig och irrationell. Dessutom, det är inte så att han måste spela 90 min. Iniesta behövs faktiskt på mittfältet, speciellt när både Deco och Xavi varit lite så där den senaste tiden.

Guddy är inte ens med i truppen. Det får bara ingå 16 spelare i truppen när det gäller CdR.
2008-01-31 21:19
Smogen

Bara att hålla med, våra ynglingar ska inte starta mot lag som Villareal som håller hög klass oftast.

Vi kör med våra lite mer rutinerade spelare och byter in ynglingarna senare.

Ja gillar även att du ville ha iniesta i anfallet bredvid messi och henry, tror de skulle riva stora hål.

Även om xavi inte varit bra så ska han spela, höjer han sig inte så blir det gudj som byter av han.

Deco gör 2 mål!
Barcelona Smogen
2008-01-31 21:15
Som jag sagt tidigare, anser inte Bojan vara tillräckligt mogen för att starta ännu, framförallt inte mot så här bra motstånd. Vi borde kört med Iniesta i anfallet tillsammans med Henry och Messi, Deco och Xavi på mitten. Skiter i om även Xavi varit dålig på sistone.

Hoppas verkligen att Bojan motbevisar mig ikväll...
2008-01-31 21:13
Jisses följer vissa spanska ligan eller vadå?

Forlan spelar i Atletico madrid!
Barcelona Hoshiar
2008-01-31 21:12
Ämne: Hejsaan alla nära o ....
Iså fall menar du 3-0 för jag har svårt att se att forlan gör mål . För han spelar i Atl . Madrid
Barcelona [Ronaldinho#10]
2008-01-31 21:09
Hejsaan alla nära o kära barca fans!

Vad tror ni det blir för resultat idag i nou camp? Själv tror jag 3-1 till barcelona där Henry gör första målet i matchen sen så kvitterar Villareal genom Nihat. I andra halvlek kommer att barca gör två mål ett av Bojan och sen när Ronaldinho kommer in så tror jag att han gör ett mål också för oss.

Jag ser att det är mycket snack om Ronaldinho ska starta och hur mkt han ska spela osv. Men jag tror inte han kommer starta men däremot är det inte omöjligt att han startar för att han har redan spelat en träningsmatch med b-laget. Jag såg på matchen Ronaldinho var den gammla Ronaldinho kan jag påstå ni skulle älska matchen han gjorde 2 asist i 60 minuter. Han dribbla han hade fart han gjorde allt i planen. Så det är inte så omöjligt som de flesta tror här att Ronaldinho inte kommer starta.

Enligt mig så tror jag att så kommer vi starta :

-Valdes-
--Zambrotta--Milito--Puyol--Sylvinho--
-------Xavi---Marquez-------Deco------
----Messi----Henry-----Ronaldinho/Bojan-----
Barcelona tarrak
2008-01-31 21:05
Startelvan enligt Sport:
Valdés
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal
------Marquez
--Iniesta--Deco
Messi-Bojan-Henry
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-01-31 21:04
Kvällens XI:

Valdés, Zambrotta, Puyol, Milito, Abidal, Márquez, Iniesta, Deco, Henry, Bojan y Messi.
Barcelona R.Gaucho 10
2008-01-31 20:57
Längtar till matchen i kväll ! vill se Deco och Henry leverera i dag! Ronaldinho ska minst få 30 min speltid!

Visca el BARCA !33
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-31 20:51
OkkaPokka har rätt, en spelare som har varit skadad ett tag, brukar inte starta, utan göra inhopp möjligtvist sista 20 min.
Barcelona OkkaPokka1
2008-01-31 20:47
Hadad

Tror nog alla blåröda vill se Ronaldinho idag. Men som alltid nästan, så börjar oftast en nyss återhämtad spelare på bänken.
Dessamma gällde även Messi som fick börja på bänken, matchen mot Racing och mötet mot Villareal senast
Spanien Murveln
2008-01-31 20:24
Hola.
Är det klart hur semifinalerna spelas eller är det fri lottning?
Barcelona Ravo
2008-01-31 20:10
Jag vet inte om folk vet om det här men alla som har viasat borde ha tv4sport, gör kanal 75 och titta om ni har den.
2008-01-31 19:34
Baltasar00

Eto är i afrika och spelar för sitt kamerun. Men din 2-0 tror jag också på, Iniesta och Messi avgör denna drabbning.

BarcaFan!

Oftast när spelare kommer tillbaka ifrån skada brukar de börja på bänken, Messi gjorde det och Ronaldinho lär göra desamma.

Barcelona Messi-Lona
2008-01-31 19:24
Ämne: Ämne: ni som ....
är det så det visste jag inte , jag trodde att BarcaTV hade direkt sändningar..

är det någon som vet om etoo och henrys målgest för några veckor sedan finns på youtube eller nån annan sida
Barcelona Baltasar00
2008-01-31 19:24
Tippar att Barca vinner mot Villareal med 2-0. målskyttar messi, etoo. Kom igen nu Barca!
Länktips: www.betsmart.se
Barcelona BarcaFan!
2008-01-31 19:15
Hoppas bara inte att Ronaldinho startar på bänken idag..tycker inte att han borde göra det.

Messi Henry Ronaldinho anfallare hoppas.

Va
Villarreal Fíll
2008-01-31 19:05
ronaldinho+messi+ettoo+henry=bäst

Haha, kanske inte den mest fantasifyllda ramsa jag sett!

Kolla länk, dom sänder matchen!
Annons: