/spanien/barcelona/forum/21692.aspx/spanien/barcelona/forum/21692.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2008-03-29 19:48
Snälla stream:( Jag vet att jag tjatar mycket men asså jag vill inte missa matchen o jag har letat men hittar inte!!
Barcelona FCB_armin
2008-03-29 19:48
Ämne: Äh klart den bästa s....
Självklart. Alltså, jag tycker om Iceman, ta mig inte på fel sätt, men det enda som jag ifrågasätter är hans form. Jag tycker helt enkelt att han inte är kapabel till att spela just nu. Sen har du iofs rätt, han har potential. Det har jag också alltid sagt till mina vänner, speciellt förra säsongen då Frank satte in honom och han gjorde inte honom ledsen alls, han nätade då och då och bjöd upp på bra spel. Kanske är det konkurrensen på anfallssidan som frustrerar honom?
Barcelona petersays
2008-03-29 19:36
Äh klart den bästa startelvan. Därmed inte sagt att det är den bästa _elvan_. Självklart kommer Thuram eller Abidal att bytas ut mot Sylvinho beronde på matchbilden. Och Giovani kommer säkert få spela 20 minuter på topp istället för henry. Beroende på om toure håller så kanske Guddy får gå in med.

Guddy är kanske inte i form men jag tror att han vill väldigt mycket just nu, och han _har_ potential att leverera. Men det är svårt att komma i form när man bara får spela en halvlek här och där. Han har absolut en offensiv potential som jag inte tycker att han får leva ut riktigt med den roll han ges i Barca. Undrar vad som händer med guddy efter säsongen. Jag skulel gärna se honom på topp i nåt mittlag i premier league om han lämnar barca. Han är absolut inte slut som fotbollsspelare.
Barcelona zsson
2008-03-29 19:35
Ämne: Kan någon skiska en ....
gör en kanalsökning
2008-03-29 19:35
Någon snälla med en stream utan att man behöver ett program som sopcast o tvu o massa annat snälla säg det jag måste se matchen har inte missat en enda o nu så tar jävlarna bort min tv4 sport så snälla en stream!!
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-29 19:32
RONALDINHOO!!!!

Då får du leta vidare eller fråga vidare,
2008-03-29 19:28
Vill ha en utan att ladda ner nått:(
Barcelona FC-Barcelona
2008-03-29 19:25
RONALDINHOO!!!

Den bästa länken enligt mig är GolTV [EN/ES]
där behöver du TVU, bra bild och alltid Engelska komentatorer, kan variera till spanska men sällan
Länktips: www.myp2p.nl/
2008-03-29 19:23
Kan någon skiska en länk till matchen? De har tagit bort vår tv4 sport:(
Barcelona Edwin2
2008-03-29 19:21
FCB_armin//
Henry ska absolut starta så många macther som möjligt. Han behöver matchas in så att han kommer upp i form och levererar.

Förstår inte tanken med att Gudjohnsen skulle starta i stället(om det är det som det handlar om?).
Henry kommer säkert dock att bytas ut då han har problem med ryggen som bekant.
Barcelona ronaldinho+messi+ettoo+henry=bäst
2008-03-29 19:19
e det nån som kan ge mig en direktlänk till mattchen mellan barcelona-real betis

visca el barca
Barcelona FCB_armin
2008-03-29 19:18
ska duscha snabbt, forstätter diskussion senare..
Barcelona Edwin2
2008-03-29 19:14
Sorry!
Såg inte att startelvan var redan levererad i forumet.
Barcelona FCB_armin
2008-03-29 19:11
Ämne: FCB_armin

För att....
Så du menar att Eidur Gudjohnsen är I FORM ?! Hur mycket har han levererat senaste matcherna? Det enda jag har sett, är att han håller i bollen för länge, försöker dribbla på mittplan och tappar den (mot Almería också, där lyckades han ju inte ens), och han är ur form!! Han har inte gjort mål sedan Valencia borta (0-3). Så förklara varför du tycker att han är i form.
Barcelona Edwin2
2008-03-29 19:09
Startelvan:
Valdes, Zambrotta, Puyol,Thuram; Abidal,Toure Yaya; Iniesta; Bojan, Eto'o, Henry.

Relativ bra startelva med tanke på skadorna.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-03-29 19:09
FCB_armin

För att Henry är rent utsagt Dålig även Thuram, för ostabil. Jag vill ha med Sylvinho för vi behöver hans offensiva krafter och Gudjonhsen har du helt fel om.
Barcelona ronaldinho+messi+ettoo+henry=bäst
2008-03-29 19:05
giovanni17 kan du ge mig en direktlänk till matchen mellqn barcelona-real betis
för jag kommer ihåg att du gav mig en direktlänk mellan barcelona-valencia
Barcelona FCB_armin
2008-03-29 19:04
Ämne: KUMAYL

Valdes
Za....Varför vill du bänka Henry? Och hur kan du ha med Gudjohnsen från start, den spelare som är ur form totalt? Och varför vill du bänka Thuram (rutinerad, men klantig mittback), och sätta in Abidal som mittback istället?!?!?
Barcelona Hoshiar
2008-03-29 19:00
Startelvan enligt hemsidan :

Valdés, Zambrotta, Thuram, Puyol, Abidal, Touré, Xavi, Iniesta, Bojan, Eto'o i Henry.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-03-29 18:45
Lajjas

Nej det är han inte.
Barcelona Lajjas
2008-03-29 18:44
är dinho med i kvällens trupp eller inte?
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-29 18:15
CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel] och Lukas.RP

Det är därför jag hatar media kolla hur de missleder folk. Där är ett perfekt exempel i Man us forum. Media skriver falska saker och ignoranta som han den där som skrev det plockar upp det direkt och sen spyr ut det i forum.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-03-29 18:04
KUMAYL

Valdes
Zambrotta Puyol Thuram Abidal
Toure
Xavi Iniesta
Eto'o Henry Bojan

Men jag hoppas på:
Valdes
Zambrotta Puyol Abidal Sylvinho
Toure
Xavi Gudjohnsen
Bojan Eto'o Iniesta
Barcelona KUMAYL
2008-03-29 17:59
Hur tror ni rijkaard startar?
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-03-29 17:42
KIMAYL

Blaugrana news kanske?
Barcelona Unicef
2008-03-29 17:39
jag tycker mer de verkar som att Ronaldinho tagit ett fri år, att han fick för tungt på sina axlar förra året med Messi o Eto borta större delen av förra året.de e den enda logiska jag kan se i värvningen av Henry. keep it upp!!! Blaugrana!!!
Barcelona Myrran
2008-03-29 17:28
För er som vill ha nästan totalt täckning vad som gäller Barcelona är det bara att lägga dessa sidor i dina favoriter:
http://fcbtransfers.blogspot.com/
Och mitt länktips.
Barcelona KUMAYL
2008-03-29 17:28
Ämne: Ämne: ja ska ....
hmmmmmmm ganska bra ja ska tänka på det
Barcelona KUMAYL
2008-03-29 17:27
men ja snackar inte om rykten utan riktiga nyheter hur det går för de och viktiga grejer.

KAN NÅN HJÄLPA TILL MED NAMN
Lukas.RP
2008-03-29 17:26
KUMAYL

Det beror på att SvenskaFans väljer att publicera väsentliga nyheter, inte lösa rykten som dementeras två timmar efter. Det är just det som gör att nivån är helt annan här än tex på fotbollskanalen eller dylikt.
Annons: