/spanien/barcelona/forum/21690.aspx/spanien/barcelona/forum/21690.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-01 12:42
Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*

Oleguer är hel nu igen. Har vart det ett tag nu.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2008-02-01 12:39
Upp med Valiente i A-laget nu!

Eller Oleguer är väl hel nu förresten?
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-01 12:34
Surer

Vad jag har hört så kan Puyol var borta upp till 2-3 Veckor.
Barcelona R_10_ME
2008-02-01 12:29
bra att vi möter valencia känns som att vi kommer att vinna.

men börjar vi spela borta
Barcelona Sürer
2008-02-01 12:27
mågon som vet hur länge puyol blir borta?

tacksam för svar
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-01 12:26
Valencia i semifinalen i CdR. Bra, Dåligt?
Barcelona Sürer
2008-02-01 12:24
Kung_Ramos

orkar inte driva på denna diskussion för vi kommer ingen vart iallafall men du skrev att messi var duktig igår mot villareal men han gjorde inte 2 mål som robinho gjorde, men henry gjorde ju 3 mål mot levante o ruud nistelrooy gjorde bara 2 så Henry är nog bättre då eller?
Barcelona JoeyLa
2008-02-01 12:23
vi möter valencia i semifinalen i copa del rey
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-01 12:06
Tycker vi borde blockera Madristas. Vissa har lite respekt, men dom senaste dagarna har det bara varit småbarn som snackat...
Real Madrid Kung_Ramos
2008-02-01 10:14
Ämne: Dobber
du skrev at....
Det var fortfarande jag som skrev att Van Nistelrooy var bästa anfallaren!

tribente_magico
Jag håller med dej att Messi i grund och botten är bättre än Robinho. Ja jag såg matchen, Messi var bra men han gjorde inte två mål mot dom som Robinho gjorde i helgen.

Sen tycker jag det är lite överdrivet att ni tycker det var mycket bra fotboll, dom spelade ju faktiskt en man mindre i 50 min och under den tiden gjorde ni inte mål, Det är ineffektivitet.

Ha de bra Culés
Real Madrid Dobber
2008-02-01 10:13
förstår inte den låga effektiviteten nu har :/ ni har ju Henry å etoo, etoo har visserligen vart skadad bra länge. Men fifan ni har bra anfallspar. Nån som vill ha kvar raijkard? :P
Barcelona Tompa
2008-02-01 10:11
Bristen på effektivitet har varit påtaglig under minst ett års tid nu. . Oroväckande (och det borde bekymra alla culés) är att denna brist på effektivitet blivit än mer påtaglig senaste månaderna. Och det bekymrar mig verkligen. Det är bedrövligt att ett lag med en sådan, på papperet offensiv slagkraft inte förmår att producera mer mål.

Vad gäller forumet i övrigt har det inte varit någon högre nivå på debatten här inne på ett tag. Det där snacket om vem som är bäst hit och dit känns inte precis inspirerande.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-01 09:36
Vafan händer med forumet kanske dags o stänga ute Madrid fans ett tag tills det lugnar ner sig!

inte roligt med sånt forum.
Barcelona kevina
2008-02-01 09:25
jag har läst några inlägg om vem som är bättre, bäst blah blah... åssa Gud vilka barnungar vi har här inne! eh! okej, ni kan visst argumentera om vem som är bäst men till sist handlar det om ens favorit spelare llr lag.. Ni kan f*n inte hålla på så där hela j*vla tiden..försöka tvinga ner era *favorit spelare* inn i andras hals. sh*t...SLUTA! DAMN IT
Barcelona kevina
2008-02-01 09:13
abooow vilken macth igår... yaani.. Messi var verkligen på topp.. men det skulle ha sutit bra med minst 2 mål.. aja vi e vidare ändå
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:55
har iaf inget mer å säga om de.(måste få försvara sig) sagt de jag velat om det ;) fundear på dra på TNMT å lägga mig i sängs.

Grattis till segern iaf baarceelona =) ser fram imot El clasico. Cheers
Las Palmas Pio pio
2008-02-01 01:54
Nu får det vara nog med C.Ronaldo - Robinho snacket. Detta är trots allt Barcelona forum, vill ni fortsätta med det så får ni PM:a varandra lr nåt. Annars blir ni avstängda!
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:49
Ämne: "han har gjort ....
har inte ändrat mig om nått =) binho mer laghjärta. står fast vid de. Sen vem skulle säga nej till C.ronaldo? ingen, bara dumt. Men åsikter om hur han är ändras vell med tiden. SAmma var det med Zlatan gilla han inte alls, han var som C-ronaldo precis. Men nu, Fifan mognad han fått å lagspleare han blivit.
Barcelona tribente_magico
2008-02-01 01:47
"han har gjort jefla mycket mer poäng å mer för laget än slicket C.ronaldo i Man U."

"C.Ronaldo är bra.. hoppas han kommer till real." //ändrar dig fort dobber;),

håller med dig att spanska ligan är bättre än engelska rakt igenom, lätt den mest jämna ligan av alla, tror cristiano hade haft svårare och dominera i spanien.

Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:47
Ämne: Alltid nån defekt sa....
först å främst har jag inte provocerat nått. Sen måste man kunna få prata i andras forum om man håller de på en mogen nivåg som vissa har svårt med har jag märkt. Som att säga "nej du får inte åka till den staden, du bor inte där" Gillar å diskutera saker, skönt å göra de med andra suportrar ibland å inte bara Blinda real madrid fans som säger "våra spelare är bäst" hela tiden typ. Avundar Barcelona ibland som klubb.. De som de gör utanför planen osv. fin klubb. Klart ni ska vara stolta =)skulle jag vart
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-02-01 01:43
Alltid nån defekt sant som t.ex. du
o det var du eller kung ramos så skiter ja i ni ska inte vara här o provocera o säg inte ni inte gör det

ibland undrar jag vrf så många real fans kommer till detta forum, tog en titt in hos eran o kan förstå ni diskuterar om det är sant om guti är bög, några skriver att om han är det att han borde bli kickad från laget osv
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:41
Lucic fifan.. kommer ihåg VM där. när han fick rött kort när tysklarna skulle haft gultkort när de rev ner ljungberg precis innan. Så HÅNler han mot lucic. fattar inte hur han kunde hålla sig så lugn
2008-02-01 01:40
sen håller ja med om att robinho har gjort mer den här säsongen än messi, men det är mycket för att hela barca har varit dåliga, medans real har haft medgång och vinner sina matcher, lättare att spela då också¨.
Barcelona Jycken
2008-02-01 01:39
Som Rambla skrev här nere tycker jag oxå det är väldigt många småungar som sitter o diskuterar favoriter.

ska vi diskutera min favorit ? en ashård back. Teddy lucic !
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:37
din mamma g....medecinska ja =) btw.. moget sagt.. nästan så man börjar tycka synd om dig. resten av barca fansen är hyvens ppl. alltid nån defekt =)
2008-02-01 01:37
kung ramos// vi snackade väl om vem som var den bästa fotbollspelaren av dom båda?, och det är rätt klart o tydligt att messi är bättre och snäppet vassare än va robinho är, men robinho har visat att han är på väg att bli riktigt bra. men han dominerar inte matcherna likadant som messi gör, som tex idag om du såg den matchen?
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-02-01 01:36
Dobber
din mamma går på droger
Real Madrid Dobber
2008-02-01 01:34
du skrev at....
fifan mannen =) du går på droger tror jag haha.

Kung_ramos har sagt de du skriver jag har sagt
adiiL
Har spärraren gått och lagt sig?
Real Madrid Dobber
Ämne: Dobber // även fast ....
klart han gör mer poäng i en liga som klyftan mellan de bra å dåliga är stor. La liga är tätast..flesta är tekniska här. C.Ronaldo är bra.. hoppas han kommer till real. sen har jag inte sagt binho har mer tallang än messi. flesta inlägg här har jag sagt tvärtom. Messi är riktigt bra gillar han som sagt, en spelare jag hatar å möta (från tv soffan när barca möter real) =)
Annons: