/spanien/barcelona/forum/21678.aspx/spanien/barcelona/forum/21678.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonista! :D
2008-02-03 11:31
haha okej.
Barcelona Evièka
2008-02-03 11:27
Jubel över skador på andra lags spelare accepteras inte från och med nu - enligt forumreglerna.
Barcelona Edwin
2008-02-03 11:25
Räknar med givitvisst med en vinst idag. Tre viktiga poäng som måste plockas in.
Kommer ihåg tidigare när Real Madrid förlorade en match. Barcelona torskade också dagen efter.

Ja, vi är den enda clubben som spelar idag i CdR, La liga och CL. Det måste ändå tyda på styrka i laget trots frånvaron av så många nyckelspelare.
Ibland undrar jag om man inte som supporter ställer alldelles för höga krav på Barcelona. Samma tendens som marrängerna. Laget ska alltid vinna sina macther annars j****r.
I La liga kommer det bästa lagen att vinna. Thats for sure. Hoppas på att Barcelona håller tätt och kommer igång med målproduktionen.
2008-02-03 11:18
Ämne: Du får tycka vad du ....
Jag förstår att DU tycker så men vem är du att sätta reglerna här, jag har inte brutit någon regel i detta forum och ja det är ett offentligt forum men tänk dig hur tråkig forum det skulle vara om alla tycker samma sak. Jag tycker en sak du tycker en annan sak men kom inte och säg vad som är OK och inte för att som du själv sa detta är ett offentligt forum och alla har rätt att tycka som de vill end of discussion.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-03 11:10
Smogen/
Va e det jag säger då? de ger blotta fan i vem som vinner precis men när ni kollar på sverige vill väll inte vi att de ska gå ut snabbt som f*an bara för deras klubblag är i kris.

Visca el barca
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-03 11:07
Nu gäller det verkligen att ta 3 poäng. Bara för att vi har fördelen med hemmaplan ska det nt betyda att vi redan har vunnit det är precis här barcelona har problem matcher där de ska kunna ta tre poäng, vi är sdvaga mentalt det är upp till bevis nu!
Barcelona Evička
2008-02-03 11:07
Du får tycka vad du vill. Men det är en helt annan sak att skriva det i ett offentligt forum. Folk som jublar här över att motståndarnas spelare blir skadade kan räkna med att få vila ett tag. Det är helt enkelt inte OK att glädjas över att folk skadar sig oavsett vad man tycker om spelaren eller laget det drabbas.

2008-02-03 10:39
Ämne: Ämne: även s.....
förväntas och hoppas är tyvärr inte samma sak... sen att du säger att det är galet att hoppas att rivalernas nyckelspelare blir skadade tycker jag är galenskap...jag vill det bästa för mitt favorlag även om det innebär att några spelare från det andra laget blir skadade...men jag respekterar din åsikt och jag hoppas att du repsekterar min.
Barcelona Evička
2008-02-03 10:27
Ämne: även s.Ramos verkar ....
Att det finns en del galningar i madridlägret som beter sig som idioter betyder inte att vi ska bete oss likadant. Dessutom, i länken som du hänvisar till står att spelarna, både Ruud och Ramos, förväntas vara redo för spel i nästa omgång.
2008-02-03 10:15
även s.Ramos verkar vara skadad, samtidigt som många ursäktar sig för att vara glada över madrids skador så måste ni komma ihåghur glada många madrilistas var när messi skadade sig mot valencia. Och jag måste säga att om S.ramos och nistelrooy blir långtidsskadade så blir jag jävligt glad :D
Barcelona la Fredinho
2008-02-03 10:01
Underbart ! Real förlorade igår, det kommer kanske bli kamp om titeln, men Real är i samma situation som barca förra året och dom kan bara förlora titeln.

peace out ghetto kärlek=P
Barcelona Smogen
2008-02-03 09:37
och sen hoppas jag naturligtvis aldrig att någon spelare för motstånarna ska bli skadad. Men stämmer det att Nisteeltå är borta resten av säsongen är det ännu mera sweeeet. Då kan det nämligen snart bli fight om ligatiteln igen.

och nej, kära madristas, jag gottar mig inte åt er skada, ser bara vad som är bäst för barcelona. Och då Nisteeltå är otroligt jävla duktig på att göra mål är det ju bra för barca om han inte spelar mer denna säsongen.

däremot har jag inte läst någonstans att han är skadad, så förmodligen stämmer det inte...
Barcelona Smogen
2008-02-03 09:32
Sweeeeeet det var att vakna idag och se attt Real förlorat. oh Happy Days! :) Med lite flyt kan det bli en helt avgörande match på Bernabeu senare i år.
skulle vara kul!

Sen måste jag lägga mig i det här med AM. OM det varit tvärtom, som någon sa, EM istället och Svenska spelare som var borta från afrikanska ligor tror jag dom gett blåtta fan i om Sverige vunnit EM eller inte. Tror bara dom skulle vilja ha tillbaka sina spelare, som t.ex. Zlatan.
Samma för mig, jag skiter totalt i vem som vinner AM. Vinner Eto'o eller Yaya, Kul för dom. Men jag vill att dom kommer tillbaka till Barca så snart som möjligt. Det är nämligen Barcelona jag bryr mig om. Ingen tror väl ändå på allvar att spelarna kommer tillbaka och är knäckta av en eventuell förlust och inte tillför laget något?
Både Yaya och Eto'o behövs just nu otroligt mycket i laget. Vi har svårt att göra mål och vår pivote Marquez behöver spela back då vår älskade Puyol är skadad!
Barcelona Kallé
2008-02-03 09:02
Alltså, klart att det var bra att Real tappade poäng igår. MEN, vi måste typ vinna nästan alla matcher som återstår i ligan för att vinna. Vi har Sevilla och Zaragoza borta och det är inga lätta matcher.

Men med Ronaldinho tillbaka i form och en fenomenal Messi på planen kan barca vinna alla matcher som är kvar. Det är bara till o hålla tummarna!
Real Madrid Shi
2008-02-03 04:35
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-02-03 02:49
ahh hoppas att Ruud blir borta 4 månader men man vet aldrig hur mycket det blir, tills man vaknar imorn och ska läsa fotbollsnyheter och det står hela säsongen eller några månader, men 1 MÅNAD är vi också nöjda med :D men hur som helst...

FORCA!!!!! BARCELONA!!!!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-03 02:48
Shi

Alltid tråkigt med skador!
Stod det så i madrids egen hemsida så stämmer det nog för om nånstans ska väl de stå för den rätta faktan angående era spelare.

Eftersom spelmässigt barca och real haft svårt att hålla en jämn nivå så är ligan fortfarande öppen och kommer att vara det in i det sista.

Real ryckte ifrån lite i och med vinsten mot oss, så länge jag inte ser den hära dominanta och potential liga mästar takterna så tror jag det är en öppen historia.

Må de bästa laget vinna
Barcelona älskabarcelona
2008-02-03 01:56
Recreativo 2/3 26 Borta
Espanyol 9/3 27 Hemma
Deportivo 16/3 28 Borta
Valencia 23/3 29 Hemma
Sevilla 30/3 30 Hemma
Mallorca 6/4 31 Borta
Jag tror madrid kommer få det svårt på dom omgångerna .
Barcelona FCB10
2008-02-03 01:46
Ni ska inte glömma att dem har SOLDADO grabbar!!! han e livsfarligt!! :P + el conejo!!
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-02-03 01:36
Är det 100% att ruud är borta 4 månader
Barcelona Gaucho_10
2008-02-03 01:34
Haha ska saviola ersätta Ruud....snubben platsade inte i barca och han är bänkad 24/7 i Real....
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-03 01:26
En motiverad Ronaldinho ger skicklighet och tur åt barca, men ger formsvacka och otur till real :)
Barcelona Sürer
2008-02-03 01:15
shi

har du länken där det står att nistelrooy blir borta i 4 månader
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-03 01:11
Man ska inte glömma att Real forf har Robinho,Raúl. och man har ju Higuaín eller saviola som kan ersätta RVN. Men skulle ända vela säga att nistelrooy är ett otroligt stort avbräck. Men Real har också ett bra lag.
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-03 01:10
Criff,

Som Texas #2 skrev att han hellt utan tvekan är världens bästa, nja kan säga att han helt utan tvekan är långt ifrån världens bästa, för om man börjar och nämna lite namn, och vad dem namnen har gjort mot stora lag, a man kan säga att Ronaldo sjunker väldigt långt ner i listan.
För att Ronaldo ska koma upp i listan då får han ta och spela bra mot större lag för inte kan man bli världens bästa mot sämre lag, KOLLA VÅRAN MESSI INGEN KAN STOPPA HAN :D :P!!
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-02-03 00:51
Ämne: Ruud Van Nistelrooy ....
Det gör inget,ni har saviola.
Barcelona FCB10
2008-02-03 00:45
Jaa va bra om han blir borta!! Det se bara ljusare och ljusare för oss.

Det var ju vi förlorade ligan förra året när både Messi och Eto'o var borta!
Real Madrid Shi
2008-02-03 00:43
Ruud Van Nistelrooy ser ut och bli borta i 4 månader och missar med största sannorlighet resten av säsongen, läste detta på ett forum och dom hade postat en länk oxå men jag förstod inte vad det stod, men man får väl tro på det tills motsatsen är bevisad.
Barcelona BarcaFan!
2008-02-03 00:33
Tja Kevina.Först angående det med Eto'o helt sant.Men sammanfatningen om matchen.Mest kan man då snacka om ALMÈRIA som spelade underbart.Fint spel med härlig bollkontroll , teknik på alla spelarna i Alméria.Madrids spel funkade inte alls så som Madrid ville.Inte så mycket och snacka om Real men vi går nog över till ALMÈRIA då som spelade underbat speciellt när dom gick på anfall.Straffen dödade matchen .

Nice Nice ... ; )
Barcelona Gaucho_10
2008-02-03 00:32
Detta bevisar att barca har en mycket god chans att vinna ligan, om real kan förlora mot almeria, så kan de väl förlora mot betis, zaragoza osv :)
Annons: