/spanien/barcelona/forum/21671.aspx/spanien/barcelona/forum/21671.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hoshiar
2008-02-20 16:30
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 16:29
Fan jag har träning idag 20.30 och som ni vet så kör barca 20.45 vet inte vad jag ska välja träningen eller matchen. :S
Barcelona Hoshiar
2008-02-20 16:27
Tror inte att Eto kommer spela från start som Yaya inte gjorde

1,För att det e en hel annat fotboll i afrika mycket segare

2,Han har varit borta i en vecka

därför tror jag att han kommer kanske komma in runt 65 , 70
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-20 16:09
Jag rekomenderar verkligen www.myp2p.eu en riktigt bra sida fast det kan vara lite krångligt ibland

Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 15:40
Ronaldiinho

Jag är inte helt säker men jag tror inte det vi får se ikväll annars är det alltid bra och ladda ned tvants och sopcast.
Barcelona PILMÀ
2008-02-20 15:38
Kolla i det här klippet speciellt i slutet fett skönt.
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-20 15:35
Foadinho_2pac

behöver man något program för att använda din länk ?
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-20 15:31
Här är direkt länken för barcas match ikväll spara den och 20.45 gå in på länken så startas matchen den verkar vara bra. ;)
Barcelona Jycken
2008-02-20 15:12
Henry - Eto'o
Ronaldinho-iniesta-toure-messi
Abidal-milito-marques-Puyol

. Har vi två löpvilliga som kan springa ifrån försvarana.. Ronnie och messi finns på ytterkanterna lite mer hemmåt så dom kan ta löpningar och skära in i planen =)
Barcelona FCB-LAPORTA
2008-02-20 15:10
"Messi reskerar att bli bänkad"
Det är enligt mig skitsnack, att han inte vart sig själv det senaste är också bullshit.
Barca har seanste tiden spelet seg fotboll, för att vinna och inte spela fin fotboll i första hand, men när messi får bollen är anfallen snabbare, bättre och ger mer varje gång.
Han har ca 2-3 spelare på sig hela tiden under hela matchen, endå skapar han mycket. När han drar på sig så mycket spelare ska de andra anfallarna vara med aktiva och gå i nya ytor som öppnas upp, därför behöver vi tillbaka eto´o.
Peace.
Barcelona Suñol
2008-02-20 15:02
Beautiful_Barca: Det var hemma mot Atletico Madrid va? Usch vilken skitmatch...
Barcelona Messi-Lona
2008-02-20 14:41
Messi har fan inte varit sliten det är bara det att han inte har någon att spela när inte etoo eller ronaldinho är på plan och när han tar sig för bi 3-4 pers så måste han springa 50 meter för det inte finns någon att passa bollen till ,,Messi orkar inte göra så låga räder flera ggr på en och samma match..

Men nu när etoo och ronaldinho kan starta med messi så blir uppvaktningen mindre på alla tre,, allså försvarana får dela upp sig mot etoo, ronaldinho och messi..

tidigare har alla spelare hafft uppgift att vakta messi och därför har han haft svårt att göra något vettigt från mitt plan..

därför vill jag se

Ronaldinho-----Etoo-----Messi

----Inesta----------Xavi----

------------Yaya------------

Abidal--Milito--Marquz--Puyol

------------Valdes-----------

Hur som helst kommer vi att vinna eller spela oavgjort och kommer att slå ut Celtic på Camp Nou

Rijkaard vet vad han gör och jag litar på honom,
han är bäst
Barcelona Dizzy
2008-02-20 14:40
Idag är det match! Ska bli kul att se Yaya Toure skjuta från 30 meter i krysset:D
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2008-02-20 14:35
tackar :D

va inne på sidan, just nu så står de att ingen sänder matchen, de kommer att ändras senare förhoppningsvis eller :D kommer inte vara hemma så ja måste få de gjort nu så att ja inte missar matchen senare ;P tack på förhand!
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-20 14:29
.COM
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-20 14:28
B.A.R.C.E.L.O.N.A//
MYP2P
Barcelona B.A.R.C.E.L.O.N.A
2008-02-20 14:19
Någon som kan en bra stream sida för kvällens match?
Barcelona Beautiful_Barca
2008-02-20 14:06
Vi kan inte spela 4-4-2 då vi inte har materialet till det.
Vi har ju inga yttermittfältare i laget.
Senast vi spelade 4-4-2 var det med fyra innermittfältare på mitten och det såg helt patetiskt ut.

I mina ögon så skulle det kunna fungera med Iniesta och Messi på var sin kant i mitten, men det lär inte hända.

Alltså, om vi skulle välja att spela 4-4-2 med det lagmaterialet vi har och någolunda vettig position på spelarna så skulle det innebära att vi spelar en offensivare uppställning än den med 4-3-3. You get the point.

Nej, om man nu vill vara defensivare så tycker jag det räcker med att Abidal+Puyol spelar som ytterbackar, samt att vi har kanske Marquez som pivote och Yaya på Xavis plats.
Barcelona Leo_Messi19
2008-02-20 13:48
Visst att Messi är sliten och i behov av vila,Men jag tycker han ska spela idag sen kan han vila mot Levante hemma på söndag.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-02-20 13:13
när är Zambrotta tillbaka
Barcelona Criff
2008-02-20 13:08
Jag tycker vi ska köra ett 4-4-2 ikväll.

Eto - Drogba

Ribery - Fabregas - Toure - C.Ronaldo

Abidal - Milito - Nesta - D.Alves

Va ser inte den startelvan bra ut? :P hahahaha

Skämt o sido, jag litar på Rijkaard ikväll!
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-20 13:01
angående henry och eto´o det kommer inte att funka absolut inte, henry och etoo borta mot hemmastarka celtic? det tycker inte jag i alla fall. vi behöver ett tremanna anfall med Eto´o Messi och Hnery/ronaldinho.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-20 12:58
Jag tycker inte att vi sak bänka messi idag absolut inte messi är otroligt bra på att spela bollen på djupet villket han sällan fått chansen att göra utan eto´o. Vi har ingen som springer på djupet alltid nån som stannar upp och vill ha bollen vid föterna. Samspelet mellan eto´o och messi är faktiskt giftigare än ronaldinhos och eto´os mot sämre lag som har stora problem att stoppa etoo på djupet. Valencia är ett ex på messis livsfarliga genomskärare.
Barcelona lovebarca_megi
2008-02-20 12:44
jag vill se denna laguställingen ikväll

Valdes
Pyol-------Marques-----G.Milito-------Abidal

Yaya Toure

Xavi----------Ineista

Messi Ronaldinho

Eto

Henry kommer in sen Visza el Barca
Barcelona kevina
2008-02-20 12:30
Victory for Rijkaard's side would give the Blaugrana their 100th victory in the European Cup competition.

Alltså matchen mot celtic..
det som hände Real igår för inte hända oss!
Barcelona Leo_Messi19
2008-02-20 12:26
A.Gaudi

Jag menar bara att Messi kan vara skillnaden mellan förlust och vinst. Du såg väl matchen mot Villarreal hemma?
Men det känns som Rijkaard har lite mer inblick än vad du och jag har så han tar förmodligen rätt beslut :)
Barcelona Sürer
2008-02-20 12:23
skönt att levante väntar nu till helgen, där kan vi få igång ronnie, samt etoo och göra mycket mål, det var längesen vi hade målkalas

A.Gaudi

gillar ideen med 4-4-2 celtic kommer inte backa hem så som vi tror, de måste vinna, men samtidigt hålla tätt bakåt. spelar vi 4-4-2 ska dét vara etoo henry på topp, passar perfekt, snabba målfarliga anfallare, ser fram emot matchen nu 8 timmar kvar grabbar

visca barca
Barcelona A.Gaudi
2008-02-20 12:17
nae Surer men samma sak där egentligen.. CL är för viktigt för att hoppas att han vänder trenden rejält. han har ju varit bra på sistone så jag räknar med ett inhopp iaf. till nästa CL match/kvartsfinalerna spelar Dinho från start igen.

i det där reportaget talas det ju om ett 4-4-2 mot Celtic. det låter ganska bra men vi har ju testat det förut och det fungerade inte alls. men är kanske nödvändigt på bortaplan att låsa mittfältet lite mer och låta Etoo och Henry löpa fritt där uppe.
Barcelona Sürer
2008-02-20 12:10
tråkigt om inte Messi kan starta denna match men samtidigt onödigt att riskera något, står att det skall bli Iniesta-Henry-Etoo, man får inte ut något utav dessa när de spelar på högerkanten. Stort avbräck, oerhört viktigt att vi får åtminstånde ett borta mål, Hoppas fortfarande på Ronaldinho från start, när ska han komma iform när han aldrig får starta
Barcelona A.Gaudi
2008-02-20 11:53
" Med endast två platser kvar att fördela till sina fantasticos ser Rijkaard ut att göra bedömningen att Messi inte är i tillräcklig fysisk och spelmässig form och platserna längst fram tas således av Eto’o och Henry."

i Svenskafans inför-match artikel. Messi är fantastisk men han är inte helt återhämtad efter sin skada och Celtic kommer vara som rangers emot honom.

jag har dock inget emot att Messi startar men jag ser hellre iniesta där uppe. CL är för viktigt för att "chansa".
Annons: