/spanien/barcelona/forum/21670.aspx/spanien/barcelona/forum/21670.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2008-02-03 17:58
Ämne: Vafan matchen går ju....
oftast kan man streama där men man vet aldrig.. du måste ladda ner olika program som man streamar med för att se matchen.. mer info finns på sidan.
Barcelona Barca-nist
2008-02-03 17:52
Ämne: Kan någon ge mig en ....
vet inte om de har spanska men rätt många.
Barcelona Barca-nist
2008-02-03 17:51
inget annat lag har lika mycket bortförklaringar som Real när de förlorar!!!
antingen är det domarfel, skadade spelare eller så extrem otur. när man förlorar så får man ta de. sluta gnälla på annat.
Lukas.RP
2008-02-03 17:43
Detta är min filosofi - vinner vi idag, så har vi fortfarande chans på ligatiteln. Förlorar vi, då kan vi redan säga grattis till Real.

Vamos Barça!
Barcelona Sürer
2008-02-03 17:40
tycker att vårt mittfält är bra som det är med iniesta,xavi,deco,toure,gudhjonsen.edmilson men hleb är en väldigt duktig spelare, skjuter lika bra med både fötterna, teknisk och snabb han skulle passa bra in i barca det tror jag, men jag föredrar hellre modric som är väldigt ung och oerhört passningsskicklig. Han påminner mig lite om iniesta som väldigt sällan tappar boll, snabb och teknisk
Barcelona Smogen
2008-02-03 17:36
Tänkte just skriva att det känns lite konstigt med en Hleb värvning. Sen kom jag att tänka på en grej. Tror Fabregas en gång pratade om hur mycket han tycker om Hleb och hur mycket Hleb betyder för Fabregas spel etc.
Kanske är vettigt att värva honom då, Fabregas har ju lite samma stil som våra tre smålirare på mitten. Kanske blir bra att ha honom istället för Deco då.
Eller ska man ge sig på Modric ändå? vad tror ni?
Barcelona Estedinho
2008-02-03 17:30
In med Hleb och ut med Gudjohnsen...
Barcelona Barcelona#7
2008-02-03 17:10
Kan någon ge mig en sida som jag kan översätta en sida på ?
Barcelona Criff
2008-02-03 17:03
Hoppas verkligen inte man värvar Hleb, hellre Luka Modric isåfall.
Ska vi sno alla Arsenal spelare nu eller vad händer? hehe
Barcelona Edwin
2008-02-03 17:01
Ämne: Vafan matchen går ju....
Har du inte TV 4 +?
Trodde att det var TV Sport som en del inte har. Har inte alla TV + ?
Barcelona Edwin
2008-02-03 16:58
Hleb, är han bra? Hur gammal är han? Det kanske framgår i artikeln. Men min spanska är väldig dålig.
Tror att Zambrotta går tillbaka till Italien i sommar. Han har inte alls varit dålig i Barcelona, tycker jag. Men han vill nog hem. Jag tror att det är det som är orsaken.
Den sjävlklara ersättaren är enlig mig D Alves.
Barcelona hOmbres
2008-02-03 16:54
Vafan matchen går ju på tv 4+ - attans jag som bara har tv4 sport..

Hur streamar jag? Vad är bra? Skicka gärna länk till någon enkel bra stream.

Tack på förhand:)
Barcelona el Flaco
2008-02-03 16:24
Verkar som om Barcelona försöker värva Hleb till nästa säsong. Enligt artikeln ska spelarens agent Maurizio Gaudino åka ner til Barcelona nästa vecka för att förhandla med klubben.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-03 15:50
kevina

Då kan man i stället starta med Henry, som sedan kan byta med Ronaldinho eller G2S (Förrutsätter att Bojan startar.)
Barcelona Jugador
2008-02-03 15:49
kevina

I en sådan viktig match där vi måste vinna så tror jag knappast att Rijkaard vilar någon spelare.
Barcelona kevina
2008-02-03 15:47
men tanke på att Ronaldhino inte är en helt frisk man och att kanske Henry har startat i för många matcher och behöva vila...eller?
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-03 15:40
kevina

Värför skulle rijkard starta med både Bojan och G2S, när han har Ronaldinho och Messi tillbaka?. Ja visst Ronaldinho kanske inte är hlet 100% fri från skador,Men Messi ska väl ändå varafrån start.
Barcelona Jugador
2008-02-03 15:40
kevina

Tror knappast att både G2S och Bojan startar samtidigt då jag tror Messi och Henry tar varsin anfallskant medans kanske Bojan spelar centralt i banan.
Barcelona kevina
2008-02-03 15:20
hör ni. tror ni att Rjkaard kan starta med både GDS och Bojan? ush! vad jag skulle vara förbannad!
Barcelona El Culé
2008-02-03 15:16
Svåra matcher kvar är ett hett diskusions ämne.

Jag tycker inte man kan dra några slutsatser av vilka matcher som är svåra eller enkla. Det bevisades ganska tydligt igår när Real Madrid gick på en bomb mot Almeria.

Ligan lever tills sista omgången.
Barcelona Myrran
2008-02-03 15:08
jogabonito_barca

Skulle helst se Milito-Marquez där bak idag. Med Edmilson som pivote (om man han är igång nu). Annars får väl Marquez ta pivote rollen och Thuram gå in i mitten, kanske sätta in Abidal i mitten och köra Sylvinho som vänsterback?

Spelar egentligen ingen roll hur vi ställer upp bara om inte alla tre småttingar är inne på mittfältet från start. Vi måste ha en riktig pivote.
Barcelona Suñol
2008-02-03 15:07
Kan ingen spärra a.robben.11 han är uppenbarligen utvecklingsstörd...
Barcelona kevina
2008-02-03 15:04
a.robben.11

uuu! har någon sårat dig? stackars lille gubben
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-03 14:44
Hur tycker ni att vi ska ställa upp backlinjen idag? Thuram istället för Puyol och Marquez som privote eller Marquez där bak istället för Puyol?
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-03 14:39
hahaha snacka om en omogen realfan
--a.robben.11
Real Madrid a.robben.11
2008-02-03 14:29
Spärrad / Red
Barcelona barcadinho
2008-02-03 14:23
Ämne: Recreativo 2/3 26....
Jag håller med dig.
Marängerna har också svåra matcher kvar och
jag tror knappt att de lyckas göra samma sak som i första halvan av ligan ( med 15 vinster).
Barca måste komma till en bättre form (och det finns spelarmaterial). Då är allt möjligt.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-03 14:06
Van Nistelrooy won't leave
The Dutchman couldn't finish the game last night because he received a blow to his right ankle that resulted in a bruised traumatic arthritis. The striker won't be able to join his national side.

Sergio Ramos finished the match with pain on his right leg and he was diagnosed today with a strain on the psoas iliac muscle. Ramos will be able to join Spain, whose medical staff will determine if he is fit to play in the international encounter.

Källa: www.realmadrid.com
Siempre Futbol.
2008-02-03 14:05
Tjena alla Culés!

Vi är några som skall starta en ny tjänst på nätet som skall gynna alla er där ute som har en framtida tanke på att titta på fotboll ute i Europa!

Så, har du varit i Barcelona och sett fotboll? Har du tips på hotell, matställen, pubar osv. Skicka mig ett PM och berätta lite om din resa! Informationen kommer sedan bli offentlig på en hemsida som för tillfället är under uppbyggnad.
Barcelona Mot Nya Tider
2008-02-03 13:40
Ruud's skada såg inte allvarlig ut, räkna med att han missar 1-2 matcher högst för Real Madrid.
Annons: