/spanien/barcelona/forum/21660.aspx/spanien/barcelona/forum/21660.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-03 21:22
Xavi = make your day =)
Barcelona Palle Kuling....
2008-02-03 21:22
Ämne: fan vad bråttom osas....
Ja, I den andra halvleken så var ju nästan ingen av Osasunas spelare på Barcas planhalva.
Barcelona Ghazza
2008-02-03 21:20
Jag är helt borta, varför fanns inte Guddy med på bänken?
Barcelona A.Gaudi
något jag stör mig mer och mer på är Rijkards kärlek till bojan.. visst han kommer vara extremt bra om kanske 5 år.. men just nu är han bara en stor talang. han producerar verkligen inte mkt bra med tanke på hur mkt han får spela. sedan att det är henry som får gå ut och inte bojan är för mig väldigt konstigt..

visst vi har skador och frånvaro men jag ser hellre bojan som en inhoppare.
Barcelona Kallé
Domaren borde blåst av matchen när klockan slog över till 90:00. Varför ska de maskande svinen få chansen att kvittera i 4-5 minuter när det är de som har förstört matchen?

Barcelona Hoshiar
2008-02-03 21:19
Två tonåringar skapar mer än 11 osasuna spelare
Barcelona Sürer
fan vad bråttom osasuna hade efter xavis mål, innan ´de hade dom semester ett tag kändes det som
Barcelona Tompa
En fruktansvärt skön seger men ack vad trubbiga vi är framåt. Visst var de vädermässiga förutsättningarna bedrövliga och Osasuna grisspelade men att inte prestera bättre är dåligt. Första halvlek OK men andra var rena katastrofen till Xavi gjorde det förlösande målet.
Barcelona kevina
2008-02-03 21:18
Ämne: Härligt XAVI:D rädda....
ahhaha *konstiga kärleken till bojan före laget*.. det där var roligt....

ang matchen
Bättre kan vi tycker jag...5-0 hade jag hoppats på.
Barcelona Kalinho
2008-02-03 21:17
Håller till stor del med Kallé om grisfotbollen. Det är pinsamt att en fotbollsmatch ska få se ut på det viset. Men domaren har ett väldigt stort ansvar. Han gav frispark till Osa varje gång de slängde sig och "genomskådade" alla Barcaspelare som slängde sig. Och varje inkast tog 20 sek, men det brydde han sig inte om. Eller att de sparkade iväg bollen gång på gång. Riktigt uselt.
Barcelona Captain Fantastic!
Alla sög i andra halvlek, men det var mer planen och vädrets fel än deras. Det regnade ju för fan så mycket att det började likna en tät dimma under vissa stunder. Det är inte många gånger jag sett ett sådant starkt regn under en match. Vi hade VERKLIGEN marginalerna emot oss idag!

Första var däremot mycket bättre, spelet var lugnare och mer metodiskt. I andra ville våra spelare skynda på allt samtidigt som de bara blev galna när Osasuna maskade, vilket de gjorde i princip varje minut.

FAN vilken härlig vinst, skönare än att vinna med 5-0! :)
Barcelona Edwin
Är säker på att Barca hade vunnit med fler mål om omständigheterna var annorlunda.
Villarreal Fíll
EL-Gonzalez

Precis, är du cule?
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-02-03 21:15
Ronaldinho ska spela på kanten! Han fick aldrig chansen att utmana som Henry. Riijkaard använder verkligen inte Ronaldinhos resurser på bästa sätt just nu.

Iallafall, riktigt härligt med vinst!! bara 6 poäng efter nu
Barcelona Rambla
Jag förstår faktiskt bytet på Messi. Han var kass i andra halvlek. Tappade hela tiden boll. Antagligen en reaktion efter hans kanoninsats i veckan. Henry var nog en försiktighetsåtgärd. Han är fortfarande inte 100% frisk. Går han sönder så är det illa. Han tog sig på baksidan av låret minst en gång under matchen.
Barcelona Palle Kuling....
Jaaaa!!! Om det skulle varit Deco där istället för Xavi, så skulle han nog skjutit över. Bra byte Rijkaard!
Barcelona Ghazza
2008-02-03 21:14
Jag stör mig på att Deco ALLTID ska försöka skjuta en stenhård vrist vid skottlägen. Jag vet inte hur många bollar som flög över idag, men många var det.

Lär av Xavi!
Barcelona Kallé
2008-02-03 21:14
EL-Gonzalez?
Vill du verkligen att det bästa laget ska få vinna?
Barcelona Koeman_4
2008-02-03 21:13
Ämne: Gratulerar till kväl....
Xavi gör sin 10e säsong i A-truppen
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2008-02-03 21:13
Härligt XAVI:D räddaren i nöden så som många gånger för

men allvarligt talat va tänker Rijkaard med huvet eller arslet? han tar ut både Henry o Messi han låtar bojan va kvar som inte gjorde mycket väsen av sig idag, han sätter en rostig Ronaldinho på fel position han ska spela på vänster kanten in i mitten!! Ok Giovani gjorde ett jätte bra jobb

Rijkaard måste inse att han kan inte sätta sin konstiga kärlek för bojan före Laget
Real Madrid EL-Gonzalez
2008-02-03 21:12
Grattis alla Barca Fans !

Grattis för er seger nu blir La Liga mer intressant. Låt bästa laget för i år vinna !
Hala Marid ! Ni vet vart mitt hjärta står.
Barcelona Iniesta Nr1
Ämne: Bra inhopp av Giovan....
Abidal dålig? första halvlek va han och deco de bästa på planen!Även henry känns som han börjar komma. Däremot andra halvlek e han sådär abidal men enligt mig e han det bäsa nyförvärvet,(tsm me Yaya.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Har merängerna redan glömmt första halvleken ? vi hade ju massor med chanser som vi inte hade tur med vi förstjänade segern.
Barcelona Rambla
Ottar:

Okej. Så vad är din medicin för att lucka upp lag som har 8 spelare konstant i försvarspositioner. Och det på en regnig plan. Jag tappade räkningen på alla tåspetsar, örsnibbar, näsor, hälar osv som kom ivägen för instick från Barça och hindrade spelare att komma igenom på djupet. Osasuna hade verkligen marginalerna med sig när de bröt alla otaliga försök från Barça.
Barcelona OkkaPokka1
Ja tycker rijkard gjorde helt rätt att byta in Giovani som gjorde riktigt bra ifån sig. sen blir man ju så stolt. Krigar vinst!

Lite ombytta roller denna omgång då real fick känna sig besegrad och vi fick göra mål i slutminuterna.

Shit, är f-n så j-vla glad nu att de finns inte! kommer vara de resten av veckan nuh :) :D
Real Madrid Prometheus
2008-02-03 21:11
Gratulerar till kvällens vinst. Det låg i luften ett bra tag där. Nu vet ni också hur skönt det är med seger i slutminuten. :-)

En fråga; Det känns som Xavi varit med hur länge som helst. Jag tänkte bara kolla, vilket år debutera han i la liga?

Lycka till mot Sevilla!
Väl mött
Barcelona Kallé
2008-02-03 21:10
Rambla, det borde inte vara tillåtet att spela på det sättet. Möter ett korpenlag Barcelona bör det inte vara tillåtet. Bör införa mycket hårdare straff. Böter, poängavdrag t.ex.
Barcelona Mot Nya Tider
Oh, sa ju att det kommer sluta 1-0, en riktig tung krigarseger! Vet ni hur viktigt det här är för spelarna? :D Jag stängde av datorn och tv:n vid minut 87,sen satt på tv:n igen, det första jag ser är en böghög, oj vad glad man blev!:D
Barcelona kevina
marrängarn påstår att vi hade tur idag! sjlv tycker jag inte det.. så såningom skulle vi göra mål efter alla chanser vi hade skapat!
Barcelona Captain Fantastic!
2008-02-03 21:09
Yess! Jävla Osasuna, era jävla maskare! Skönt att se de få smaka på sin egna jävla medicin i de sista minutrarna :)

Skönt att vinna på ett "Mardidistiskt" sett, där har vi andra som ska smaka på sin egna medicin. NU fattar jag varför madridistas firar som tokstolar när de vinner varje match på detta sätt.

Hur känns det nu vit skit? Bittert? :D
Annons: