/spanien/barcelona/forum/21657.aspx/spanien/barcelona/forum/21657.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 00:43
Suñol

Nej det var inte det jag mena men jag kan väll säga att jag menar det nu iallfall!, för som en barca suporter så har jag all rätt till och hacka på real suporter, utan någons välsignelse!
Barcelona Criff
2008-02-08 00:42
- "En sådan som han kan alltid göra skillnad och kommer att fortsätta göra det. Mitt råd till honom är: kom till Inter och du blir glad igen, säger Cesar enligt Goal.com.

Alltså seriöst, hur stor är chansen att en målvakt i ett annat lag sitter och säger så?

Cesar = Inters målvakt.
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:38
Criff: Ja att visa här inne tar den sidan på allvar är ju riktigt skrämmande...
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:37
FC-Barcelona: Så jag får inte lägga mig i när du drar upp något meningslöst dravell?
Barcelona Criff
2008-02-08 00:37
Poulsen till Barca? hahahaha
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 00:36
Suñol,

Jag fråga väll inte om dina åsikter eller?
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:33
Rambla
Helt ärligt jag tror nästan alla Real fans är spärrade från eran forum sista var väl King Raul som jag kommer ihåg han var super trevlig här inne och ändå vart spärrad.
Så jag har svårt och förstå hur vi har invaderat eran forum.
Jag lovar dig att varje dag jag läser här så biter jag mig i tungan och därför måste jag ibland reagera av mig för att jag tycker ni är orättvisa.
Go natt hoppas ni får söta drömmar.
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:33
FC-Barcelona: Ärligt talat vem bryr sig om vad en jeppe på sportal säger? Och det bidrar väl inte till en bättre miljö här på forumet?
Barcelona Criff
2008-02-08 00:32
MADRID 1902, jag tror inte någon hade brytt sig om du hade skrivit något vettigt, men för tillfället skriver du allt annat än något vettigt.
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 00:32
MADRID 1902:

Vad är deta Tottenham och Werder Bremen i top 10 listan? och real madrid inte med?, aj vad har du och säga till det?
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:30
Men visst tycker du jag har fel får du väl föra fram det på en någorlunda hög nivå. Jag skulle inte envisas att använda namnet Bernabeu om jag var maräng då Chemartin inte klingar så jävla illa som fascistnamnet...
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:27
MADRID 1902: Jag läser alla inlägg om La liga för att jag genuint fotbollsintresserad. Men jag får skriva här inne om vad precis jag vill om Kviborgs stundtals usla artiklar och det har du inte med att göra.
Barcelona Sürer
2008-02-08 00:25
håller med dig rambla, löjigt o komma hit o bombadera de så kallade förlorarnas forum
Barcelona Rambla
2008-02-08 00:17
MADRID 1902:

Helt riktigt, och ni är våra största rivaler. Vad vi skriver om Madrid är upp till oss på VÅRT forum. Svårare än så är det inte. Det hade varit en helt annan sak om vi nu invaderade ert forum och "beklagade" oss. Det hjälper knappast att en del av er kommer in hit och "talar" om för oss vad vi ska tycka.
Barcelona Sürer
2008-02-08 00:16
MADRID 1902

om du nu frågar dig själv varför vi läser kvikborgs artiklar ställer jag mig frågan vad du ens gör här inne, du har nog gjort ditt i detta forum, försvinn bara du kommer inte med något intressant iallafall
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:13
Sunol
Nästan efter varje artikel Kvikborg skriver då ska ni skriva här hur dålig och hur löjligt det är då ställer jag mig frågan varför läser ni hans artiklar?
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:09
Rambla
Jag kan inte göra nåt att våran forum är stängd men när eran red låter oss skriva här varför ska jag inte skriva?
Ni är våra största rivaler självfallet jag har svårt och blunda för allt ni skriver om oss och ibland skriver jag nåt här det är ändå ett forum fast du kanske inte tycker det.

Sürer
Jag har för mig att innan den här säsongen var det bara barca fans som sa att ni kommer käka oss med eran fantastic 4 det var det enda man läste här i sommras ni var så säkra så att ni "skrämmde" oss nästan.
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:01
Undrar om Kviborg inser paradoxen i "skräckens arena" då den är namne med en falangistgeneral som knappast var känd för att vara snäll ;)
Barcelona Sürer
2008-02-07 23:45
om alla real fans anser att de är så javla överägsna barcelona räcker de inte med att de själva anser det måste de komma hit o tala om för oss vad som är rätt, fan lägg nert ni vet själva att vi aldrig kommer att hålla med er gå in i ert forum o byt blöja på varann
Barcelona Rambla
2008-02-07 23:43
MADRID 1902:

Lotto? Ok, vill du kalla en sådan kross för lotto får det stå för dig. Ja Ronaldinho var fenomenal, tack vare två otroliga soloprestationer. Däremot var en liten 18-åring bäst på plan i första halvlek.

Ja just det, dags och ta fram snacket om alla titlar nu igen. Fattar inte vad du egentligen är ute efter? Nästan lite komiskt att sitta och vänta på något litet inlägg här att hugga på, när ens eget forum är stängt för andra lags supportrar. Varför helt enkelt inte hålla sig kvar där istället, så kan du fortsätta diskussionen om inbördes beundran?
Barcelona Messi-Lona
2008-02-07 23:32
senaste 10 årens el clasico så har barca tagit 25poäng och real har tagit 22poäng i ligan
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-07 23:31
MADRID 1902

Salgado?
Jag trodde det var Ramos han snurra upp, måste väl köra med glasögon framöver.

Lilla du du har ingen som helst koll överhuvudtaget, varför ödsla allas tid med struntprat.

Sällan som både Barca och Real varit i fenomenal form under samma period, när vi var som bäst vann vi titlar och gick igenom lag efter lag, samma visa när ni var det. Men som jag ser det är en öppen affär denna säsong precis som förra, anyting goes då båda forsätter att visa upp en ojämn formkurva och svårt med mittenlag då och då.

Så är läget om nutida sits, ta dina cm02/03 kunskaper och disskutera det med skolkamrater för här slösar du bara din och alla andras tid.
Barcelona Visca EL Barca
2008-02-07 23:25
egypten - kamerun final :D hoppas verkligen att eto´o gör mål o vinner matchen åt kamerun o då inser alla inklusive real fans att han kan göra detta mot vilket lag som helst även real på bernabeu
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-02-07 23:22
4-1 till Egypten ojdå
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-07 23:12
Rambla
Man vinner aldrig på lotto mer än en gång och ni vann den macthen och Ronnie var fenomenal fast det var ju ändå Salgado som han snurade upp.
Vet du vad som är kross det är när man har gett upp ligan den 23 december när det är mer än hälften kvar av ligan det kallar jag kross.
Sen att jag ens skrev så från första början var att du skriver att ni kände ingen behov att skryta vill du att vi ska skryta då är det bara att du tar en titt på våra titlar.
Hur som helst så har ni inte vunnit över oss på nou camp i 3 år sen kan alla ha en bra dag eller dålig men i 3 år.:/
Barcelona Jugador
2008-02-07 22:59
Egypten är vassa. 3 - 1.
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
2008-02-07 22:59
Nee.. Nu har Egypten kört över Elefebenskusten 3-1 ..
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-02-07 22:54
6 poäng före Ba*ca! :
Även om de förlorar så kommer inte Toure vara tillbaka för han ska också köra 3:e pris matchen som det har nämnts här tidigare..
Real Madrid 6 poäng före Ba*ca!
2008-02-07 22:53
2-0. Ni verkar få Toure tillbaka.

Edit: 2-1
Edit igen: Hade tydligen fel, en 3e pris match också..
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-07 22:48
Yaya tycker jag är världens bästa defensiva mittfältare inget snack om saken trots hans ringa ålder. Defensiv o defensiv hans offensiva kvalitér är fan nästan som Kakas haha lite överdrivet men...

Undra om han ens igentligen är defensiv mittfältare?
Annons: