/spanien/barcelona/forum/21653.aspx/spanien/barcelona/forum/21653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona V ValdeS
2008-02-09 15:52
Hej,
Någon som vet hur kan man få *Aljazeera Sport kanaler? vilken box man måste ha att få dem eller något annat val`? SVARA GÄRNA!!

SEV 1 - BARC 3
hoppas gud
Barcelona Benito
2008-02-09 15:51
Rambla

Du kan intala dig själv om att det faktiskt är sant, jag hörde Zlatan säga detta i telefon. Men du behöver absolut inte tro mig men kom bara ihåg vart du läste det först min vän :).
Barcelona Rambla
2008-02-09 15:41
Benito.

Vill inte förstöra dagen för dig men dina uppgifter är bara för komiska. Laporta har inte gett Inter tillåtelse att förhandla med Ronaldinho, vilket krävs då han har ett kontrakt till 2010. Snarare så säger han varje gång han får frågan att Ronaldinho är inte till salu och att spelaren trivs i Barcelona. Dessutom, Barcelona har ett minst lika stort om inte större avtal med Nike så den anledningen ler vi bara åt.

Insiderinfo, heh, vad gulligt. :)
Barcelona r.Hyder
2008-02-09 15:37
Rickiboy

Jag antar att Rijkaard menar att Ronaldinho behöver fler minuter i ryggen för att starta matchen och inget annat.

----------------------------------------------

Förövrigt tror jag det blir tufft om vi startar med en spelare som Oleguer. OK om han hade ett par matcher i ryggen, men nu har han varit borta i 3 månader och har inget vidare matchtempo. Möter man Diego Capel bör man ha det.

Vi får se hur det går, men jag tror på seger med tanke på att mittfältet och anfallet är såpas starkt :-).

Visca El Barça y Visca Catalunya!

Barcelona Rickiboy
2008-02-09 14:54
Grabbar Rijjkard säger att ronnie behöver mer minuter hur kan det innebära att han blir bänkad?, så säger han på officiella hemsidan att han behöver mer minuter då kan det lika gärna betyda att han startar, själv så blir jag förvånad om inte ronnie startar för i mina ögon kommer han o förbli den mest givna i startelvan. Forza barca
Barcelona AlexC
2008-02-09 14:22
Jag drömde inatt en udda dröm om att jag i förväg fick reda på Barças laguppställning mot Sevilla. VV i målet, Sylvinho som högerback, Marquez och Milito som mittbackar, med Abidal som vänsterback. Xavi som pivote, med Gudjohnsen och Ronaldinho framför sig. Anfallstrion han jag nog vakna innan den klargjordes, men såhär i efterhand hade den nog varit Iniesta-Henry-Messi.

En väldigt udda uppställning men ändå lite intressant. jag hade säkert i drömmen en logisk tanke om varje position.
Barcelona Barca-nist
2008-02-09 14:05
jag tror svenk media skriver jätte mycket om Inter med tanke på Zlatan, om ni minns när Zlatan va i Juve, numera hör vi knappt nåt om de. så all koppling mellan Ronald- och inte rär bara rykten. dett finns alltid viss oro för att förloira spelare. men om en spelare vill verkligen gå, så har vi ändå inte nytta av de.Det bevisar hur mycket de vill spela i Barcelona.
Barcelona Barca-nist
2008-02-09 13:58
hej alla barca-bröder och systrar!
ikväll smäller det, vi kommer ha det tufft med tanke på stor spelarefrånvaro, vi ska inte skylla nåt på Rijkaard med tanke på tunt spelarmaterial. så va förståndiga att vi måste vinna men resulatet är inte alltid tränarens fel.
svår uppgift men vi skall klara av det.
lycka till....
Barcelona Criff
2008-02-09 13:56
Palle Kuling, är det inte bättre att ha en Iniesta eller något där som jobbar hem?
För det är Rijkaards plan eftersom han hänvisar till förra matchen då Iniesta & Abidal totalt raderade Alves & Navas ur matchen.
Du tror väl inte på allvar att Dinho kommer jobba hem? hehe
Barcelona Benito
2008-02-09 13:41
Ämne: Ämne: Tjena G....
Nej, jag ogillar Aftonblaskan lika mycket som de flesta ska du ha klart för dig. Men du behöver inte tro på det jag skriver, kom bara ihåg vart du läste det först. Ronaldinho kommer värvas av inter.
Barcelona Benito
2008-02-09 13:40
Ämne: Fyfan! Jag är inte e....
Det stärker det jag fått höra att han är "klar" för inter. Plus det Nike-kontraktet som blev klart häromsistens för inter.
Dessutom kommer han vara en av spelarna som blir en slags gåva till fansen på 100årsfirande.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-02-09 13:37
Ämne: Tjena Gubbs!

Har ....
Heter din nära vän Aftonbladet?
Barcelona Palle Kuling....
2008-02-09 13:36
Fyfan! Jag är inte en sån person som vill att en tränare ska få sparken, bara för att han gör ett misstag. Men nu får det räcka! Avgå Rijkaard!
Barcelona Benito
2008-02-09 13:30
Tjena Gubbs!

Har lite inoffciella "insiderinfo".
Det gäller ett samtal mellan en viss Zlatan Ibrahimovic och en nära vän till mig..

Zlatan skall ha sagt följande: "Ronaldinho har kommit överens om ett muntligt kontrakt med moratti"

Mvh
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-09 13:24
Hoppas vi vinner idag, vet någon hur vi kommer starta eftersom enligt denna länk så ska ronladinho inte starta.

Barcelona Criff
2008-02-09 12:58
Nej, det lottas precis som innan. Vi kan få vem som helst.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-02-09 12:34
möter vi vinnaren mellan manchester och lyon om vi går vidare i cl ?
Barcelona Messi-Lona
2008-02-09 12:23
Vi Vinner Idag ... 100%.. Messi liger bakom vinnsten
Barcelona R_10_ME
2008-02-09 12:06
stämmer detta?
Barcelona R_10_ME
2008-02-09 11:58
kvällens match är ett av de viktigaste matchen för barcas del för att nästa vecka väntar Zaragoza
borta... Hoppas att Kungen Ronaldinho e med från start... känns som att Valdes håller nollan och barca vinner med 1mål av (HENRY) HOPPAS ATT VI VINNER

Barcelona Edwin
2008-02-09 11:39
Det kommer att bli mycket intressant match idag. En decimerad Barcelona ställer upp tyvärr. Än en gång har vi otur. Skador ställer till det igen.
Jag tror att spelarna i Barcelona kommer att göra allt för att inte förlora denna match. Jag hoppas också att Rijkaard har en bra strategi för denna match då det kan vara en avgörande match. Inte minst för inställningen hos spelarna.
Tror att en vinst för Barcelona skulle visa skillnaden på styrkan i lagen (Sevilla, Barcelona).
Märk mina ord: En vinst på borta match mot en så strak lag som Sevilla kommer att göra skillnad på spelarnas självförtroende.
Hoppas att vi ser Ronaldinhos härliga "smile" idag. Idag borde han kunna ges möjlighet att spela hela matchen, tycker jag. Han kan avgöra matchen.
Vi håller tummarna att Valladolid gör också sitt imorgon. De tog en poäng när de mötte marängerna i början av säsongen. Det är inte omöjligt alls att det blir ett kryss där.
Barcelona Myrran
2008-02-09 01:12
En gång Barca alltid Barca

Nej, han spelar match om tredjepris idag (lördag). Matchen går förövrigt på Eurosport live.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-02-09 00:39
är yaya med mot sevilla
Barcelona ElCapitan
2008-02-08 23:37
Ämne: Elcapitan

Det ska....
Ok tack! Kommer nämligen vara i Barcelona under kvartsinfal 1. Blir kul att se en match då om de får börja på hemmaplan. Låt det bara bli ett mindre bra lag så att Camp Nou inte fylls och biljetterna tar slut. Första steget som dock måste tas är Celtic. =)
Barcelona Braxingen
2008-02-08 23:34
Elcapitan

Det skall vara helt slumpmässigt på alla sätt och vis.
Barcelona ElCapitan
2008-02-08 23:30
Grabbar, någon som vet hur lottningen i kvartsfinalen går till i champions league. Tänkte främst på om hur man lottar om vem som ska börja på hemmaplan. Är det tidigare resultat som gäller eller vad?
Barcelona Abbe_
2008-02-08 23:28
Diskussion kanske har varit uppe tidigare?

Men Keegan kan ju försöka, och kan han vara fullt seriös med det där? Det dröjer nog ett par år innan Henry sticker iallafall :-).
Zaragoza Omam Biyik
2008-02-08 23:11
Jag ser på matchen mot Sevilla med tillförsikt, det blir av tradition tuffa matcher på deras hemmaplan. Sevilla har en fantastisk ínramning på sina matcher och en publik som står bakom dom som är mäktig.

Till saken hör ju att vi har 7 spelare från startelvan som missar matchen, kanske inte Sylvinho men stora avbräck hursomhelst. Oleguer ska om jag förstått det rätt starta matchen efter sin 3 månaders frånvaro. Han kommer få det svettigt mot Capel, Kanoute är tillbaka efter skada också.

Barcelona OkkaPokka1
2008-02-08 22:44
Vet inte riktigt vad jag tror om matchen i morgon. hoppas bara att vi har turen med oss , nu när vi haft otur med skador.

¡Visca él Barça!
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-02-08 22:14
Trorpå en 2-1 vinst till oss imorgon! Messi och Dinho målskyttar. Om Dinho startar, så Riijkaard för Guds skull, sätt honom på vänsterkanten. Alla som vet hur fantastisk Ronaldinho var för två år sedan vet att Ronaldinho INTE är någon centertank eller targetplayer!
Annons: