/spanien/barcelona/forum/21649.aspx/spanien/barcelona/forum/21649.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-09 22:12
Mr Zed

Gå bara härifrån ingen orkar lyssna på dej. Och de är klart att vi är frustrerad om ligaguldet glider ur händerna på oss.

Så gör oss alla en tjänst och sluta prata.
Villarreal Mr Zed
2008-03-09 22:12
Zizou_nr1

Du har en poäng där! Men då borde man se över reglerna lite, för följer man regelboken är det rött. Men visst, håller med dig, blir lite dubbla straff om det skulle bli rött dessutom. Men å andra sidan så hade en utespelare åkt ut på en sådan sak tror jag.
Barcelona Zizou_nr1
2008-03-09 22:10

Mr Zed//

Tycker absolut inte att Valdez ska få rött där, eftersom jag tycker inte om DUBBELstraff i såna situationer! Ett gult kort och straff är mer rimligt!
Real Betis gnaget4_life
fan va lite tålamod fansen i ert forum har ni vil sälja alla o köpa andra spelare hela tiden 50 personer skriver att henry ska bli utbyt 49 av skrev här innan övergången att han skulle va en dröm värvning osånt det värkar vara många medgångs suportrar här va tråkigt
Villarreal Mr Zed
Rambla

Nej det säger jag inte, men gult kort är rätt för en sådan sak, rött är överdrivet. Men du tycker inte man ska bli utvisad för det Valdes gjorde? Eller du väljer bara att inte kommentera det?
Barcelona El Culé
Mr Zed:

Vi pratar om det efter när reprisbilerna kommer.
Villarreal Mr Zed
2008-03-09 22:08
Barca Barca

Nu överdriver du lite, han slog inte. Seriöst, om du är frustrerad över att Barca är ineffektiva så fokusera på analysera spelet. Men att börja gnälla om en sådan situation är bara tecken på frustration. Du väljer också att inte kommentera Valdes-situationen, eller du tycker inte han ska ha rött? Visst, du håller på Barca men så subjektiv kan du inte vara.
Barcelona Rambla
2008-03-09 22:08
Mr Zed:

Synd att du missade sparken han riktade mot Gabi. Så du anser att tjuvsmällar är okej efter avblåsning?
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-09 22:06
Jag vet en match då Valdes tog en straff.

Förra säsongen, hemma mot Mallorca, ligamatch. Han tog straffen i början av matchen sen vann barca matchen med 1-0 efter mål av Saviola i 92 minuten.
Barcelona Ronaldiinho
snabbt mål in på andra halvlek skulle sitta riktigt fint, in med bojan tycker jag!
Barcelona Liiooneel-Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Såg nyss lyon, Benzema gjorde mål han är lätt bättre än henry sälj henry och in med benzema, riktigt duktig spelare och är bara 20 år gammal också vill han själv komma till barca har han sagt
Barcelona Barca Barca
2008-03-09 22:05
Mr Zed// Så det är tillåtet enligt dig o spela Rocky Balboa på planen så länge man inte rör spelaren?
Barcelona MrKnowledge
2008-03-09 22:05
Håller med dig Smogen!
Villarreal Mr Zed
2008-03-09 22:04
El Culé

Ja det gör jag. Det är mycket tjuvsmällar hela tiden, heta känslor och om jag tycker inte han slår mot Milito, han "viftar" mer, tycker det är ganska naturligt med tanke på att Milito hoppar rätt på honom bakifrån sen hänger kvar på något konstig sätt. Klart Franco "viftar" bort honom då, men kalla det ett slag vet jag inte om jag skulle göra. Men visst, gult ska han ha men om du tycker det är rött så borde Valdes åka ut. Han river ner en spelare som har friläge och ingen av backarna var mellan bollen och målet, solklart rött kort.
Barcelona Dizzy
2008-03-09 22:04
Koeman_4

In med Guddy? Aldrig! Segaste spelaren. Han ska hem till sitt England.

Mer fart behöver vi in med Gio ta ut Henry.
Barcelona jogabonito_barca
2008-03-09 22:03
Grabbar tänk också på att Villareal spelar bra... Och som jag minns så har vi nästan aldrig varit bra mot bra motstånd.. Hmmm Kanske mot Zaragoza och Sevilla ibörjan på säsongen annars så har vi alltid haft de svårt mot bättre lag.
Barcelona kluivert9
2008-03-09 22:03
fan det kommer att bli svårt nu, för villareal kommer med sin maskande, det känner jag på mig. damn vi måste kvittera så snabbt som möjligt.
Barcelona Smogen
2008-03-09 22:02
och jag säger det för tvåhundrade gången denna säsongen, varför är det nästan ingen i Barcelona som rör sig utan boll, varför går allting så långsamt, varför gör man inga snabba anfall....suck...
Barcelona Jycken
angående zambrotta så var det längesen jag såg en sådan yr höna springa omkring. han har varit helt ok idag men han verkar inte veta åt vilket håll hans fötter sitter.
Barcelona Koeman_4
Skyll fan ingenting på Valdes.
Bättre målvakt får vi leta länge efter.
Ung och erfaren komemr abra bli bättre, och JA han har räddat en hel del straffar. Vet inte vad snittet för målvakter ligger på men han är lätt på över halvan av den tabellen iallafall.
In med Guddy, Upp med iniesta, Dinho till höger Etoo i mitten. Henry Ut!
Barcelona Jugador
2008-03-09 22:01
Ush vad dåligt vi spelar. Oeffektivt och nonchalant. Vid målet var det runt 3 spelare som blev bortspelade i straffområdet och Valdés blir tvungen och fälla. Som någon sa tidigare så har Valdés en tendens att slänga sig innan straffläggaren ens nuddat bollen, har han ens räddat en straff under säsongen? Någon minut efter målet fick vi ett hyffsat läge där Henry istället för att gå på avslut eller motta inlägg så klackar han bollen slarvigt tillbaka till Iniesta som tappar bollen och Villareal kan kontra.

Byt ut Henry mot Bojan.
Barcelona El Culé
2008-03-09 21:59
Mr Zed:

Du menar att han skall behöva träffa honom för att det skall vara rött? Han svingar klart och tydligt mot huvudet samtidigt som han sparkar.
Barcelona OkkaPokka1
2008-03-09 21:59
Jahopp, nu vet vi hur Barca kommer se ut dom närmsta 6 veckorna, långsamt , tråkigt och rent ut sagt skitdåligt.

Saknar nu Messi helt hopplöst mycket. Han är skillnaden på vinst och förlust.

Kom tillbaks snabbt, Snälla.
Barcelona Dizzy
2008-03-09 21:58
Henry ut Gio in!
Barcelona Leo_Messi19
Ämne: Liiooneel-Messiiiiii....
Inte för att jag på något sett är för att valdes ska säljas, men vad spelar det för roll om han gjorde det? tyckte du det var fel att sälja belletti också för att han gjorde mål? Förstår inte varför spelare ska skyddas tack vare historien..
Barcelona andreasbarca
Alltså snälla Reijkaard visa prov på lite coachegenskaper! Ut med Henry (mot Giovanni)som spelar dåligt match efter match. Sätt Ronaldinho på han position, som egentligen är Dinhos! Sätt Giovanni ute till höger. Jag försår inte hur han kan nonchalera Dinho som han gör genom att sätta honom på helt skumma position. Efter så många år vid rodret måste han ju fatta vart Dinho gör sig bäst; fri roll ute till vänster! Blir så irriterad över detta.
Barcelona Liiooneel-Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ämne: Liiooneel-Messiiiiii....
Det är väl det en målvakt ska göra i ett lag som barcelona. Har du redan glömt mot liverpool, valencia och många andra lag valdes är inte tillräckligt bra för att spela i barca
Barcelona Captain Fantastic!
Vi spelar som vanligt enligt mig, realtivt bra utan de riktigt solklara chanserna. Motståndar laget är äckligt effektiva och bra samlade i försvar.

Vi suger även som vanligt på hörnor. Herregud, dommaren kan nästan lika gärna blåsa inspark vid våra hörnor, totalt ofarliga. På frisparkarna så har vi ju Ronnie men det är en annan sak...
Barcelona MrKnowledge
2008-03-09 21:57
Funkar inte med henry, etoo och ronaldinho samtidigt. Blir helt för klyddigt

In med bojan eller dos santos
Villarreal Mr Zed
2008-03-09 21:57
CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]

Kan inte uttala mig om tidigare straffar men denna var solklar, väldigt klumpigt av Valdes men det är backlinjen som säljer sig väldigt billigt på en liten kroppsfint.

A.Gaudi

Knappast rött kort, han rör honom knappt plus Milito delar ut en hel del tjuvsmällar så han borde kunna ta en sådan liten grej. Tycker det är pinsamt och se en stor stark fotbollspelare ramla ihop och spela som om han blivit skjuten. Spelar ingen roll om det är motståndaren eller det egna laget, pinsamt och se. Sen visst ska Franco ha gult kort men absolut inte rött.
Annons: