/spanien/barcelona/forum/21641.aspx/spanien/barcelona/forum/21641.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 16:29
Benito

Skriv detta i Inters forum istället? , du skriver bara en massa skit här.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-02-09 16:28
Varför säljer du inte bara din historia till Aftonbladet? Du lär ju inte vinna någon ära, för Ronaldinho ska inte till Inter, så allt du kan få ut av det är pengar.
leon-E
2008-02-09 16:28
Benito*

skriv när du har något viktigt å skriva tills vidare håll bara keft.. ta dina rykten i Inters forum gör dom glada istället
Barcelona Criff
2008-02-09 16:24
Benito, ahaa hur vet du nu att Zlatan har massa inflytande? Har han sagt det också eller du har själv varit där nere och sett hur klubbledningen agerar runt Zlatan?
Nu om något ser man att du är full av skit hehe.
Barcelona Edwin
Ämne: Ämne: Benito,....Har du tänkt på att Zlatan kan ha ljugit? Om det är nu så att han har sagt det.
Håller med Rambla. Vi måste tro på det som har sagt av ledningen i Barcelona och Ronaldinho själv.
Barcelona OkkaPokka1
Benito

Du vet inte vad du snackar om, de Rambla säger är allt rätt. Rykten om att Ronaldinho ska lämna oss har vi hört i 2-3 år nu, och att Laporta och övriga i Ledningen stödjer Ronaldinho gör inte saken sämre.

De du säger att du lider med oss redan, det är nog svårt att förstå när du från ingenstans kommer att säger att Ronaldinho är klar för Inter. Tycker man nästan synd om dig.
Barcelona Benito
2008-02-09 16:23
Ämne: Alltså varför skulle....
Criff

Det är en sak du måste inse Zlatan har mer inflytande än man tror. Men jag ville bara släppa nyheten så att ni kan bearbeta tomheten efter Dinho. Ni borde tacka mig, nu vet ni detta 4 månader innan allmänheten.
Barcelona Criff
2008-02-09 16:20
Alltså varför skulle ens klubbledningen berätta det för spelarna?
Tror du att Rijkaard & Laporta säger på träningen, "Kom samlas allihopa, till nästa säsong ska vi värva Modric & kanske Alves, så Zambrotta du kan känna dig hotad och Deco på mitten också."

Det skulle nog bara skapa kalabalik i truppen och få dem att tänka på annat än vad dem ska tänka på.
Barcelona Benito
2008-02-09 16:16
Ämne: Benito, först sa du ....
Criff

Jag har fortfarande inte påstått att jag personligen talade med zlatan, men jag befann mig i samma rum när han ordagrant sade detta till min vän. Tro mig eller ej men kom bara ihåg vart du läste det först.
Barcelona Criff
2008-02-09 16:12
Benito, först sa du att din vän pratat med Zlatan, och nu är det du som suttit i telefon med Zlatan. Kan du bestämma dig?
Barcelona Benito
2008-02-09 16:03
Ämne: Ämne: Rambla
....Rambla

Det gulliga i detta är din stora kärlek till Ronaldinho. Du tvivlar inte för en sekund att han nästan är klar för inter. Men din besvikelse blir än större när övergången blir officell. Lider med dig redan.

Barcelona Rambla
2008-02-09 15:56
Ämne: Rambla

Du kan int....
"Jag hörde Zlatan säga detta i telefon"

Heh, detta var ännu gulligare. :D

Låt oss säga så här, jag tror på att du själv tror på detta komiska rykte. Tyvärr, men jag har svårt att se Ronaldinho ens vilja gå till Inter. Känner han klubbledningens och lagkammraternas förtroende, vilket det inte finns några tvivel om i dagsläget, så kommer han att stanna i Barcelona. Vi culés har hört dessa "rykten" att han ska lämna varje sommar i tre års tid nu.
Barcelona r.10
2008-02-09 15:54
Otroligt dåligt att ingen Inför - rapport har kommit !
Barcelona V ValdeS
2008-02-09 15:52
Hej,
Någon som vet hur kan man få *Aljazeera Sport kanaler? vilken box man måste ha att få dem eller något annat val`? SVARA GÄRNA!!

SEV 1 - BARC 3
hoppas gud
Barcelona Benito
2008-02-09 15:51
Rambla

Du kan intala dig själv om att det faktiskt är sant, jag hörde Zlatan säga detta i telefon. Men du behöver absolut inte tro mig men kom bara ihåg vart du läste det först min vän :).
Barcelona Rambla
2008-02-09 15:41
Benito.

Vill inte förstöra dagen för dig men dina uppgifter är bara för komiska. Laporta har inte gett Inter tillåtelse att förhandla med Ronaldinho, vilket krävs då han har ett kontrakt till 2010. Snarare så säger han varje gång han får frågan att Ronaldinho är inte till salu och att spelaren trivs i Barcelona. Dessutom, Barcelona har ett minst lika stort om inte större avtal med Nike så den anledningen ler vi bara åt.

Insiderinfo, heh, vad gulligt. :)
Barcelona r.Hyder
2008-02-09 15:37
Rickiboy

Jag antar att Rijkaard menar att Ronaldinho behöver fler minuter i ryggen för att starta matchen och inget annat.

----------------------------------------------

Förövrigt tror jag det blir tufft om vi startar med en spelare som Oleguer. OK om han hade ett par matcher i ryggen, men nu har han varit borta i 3 månader och har inget vidare matchtempo. Möter man Diego Capel bör man ha det.

Vi får se hur det går, men jag tror på seger med tanke på att mittfältet och anfallet är såpas starkt :-).

Visca El Barça y Visca Catalunya!

Barcelona Rickiboy
2008-02-09 14:54
Grabbar Rijjkard säger att ronnie behöver mer minuter hur kan det innebära att han blir bänkad?, så säger han på officiella hemsidan att han behöver mer minuter då kan det lika gärna betyda att han startar, själv så blir jag förvånad om inte ronnie startar för i mina ögon kommer han o förbli den mest givna i startelvan. Forza barca
Barcelona AlexC
2008-02-09 14:22
Jag drömde inatt en udda dröm om att jag i förväg fick reda på Barças laguppställning mot Sevilla. VV i målet, Sylvinho som högerback, Marquez och Milito som mittbackar, med Abidal som vänsterback. Xavi som pivote, med Gudjohnsen och Ronaldinho framför sig. Anfallstrion han jag nog vakna innan den klargjordes, men såhär i efterhand hade den nog varit Iniesta-Henry-Messi.

En väldigt udda uppställning men ändå lite intressant. jag hade säkert i drömmen en logisk tanke om varje position.
Barcelona Barca-nist
2008-02-09 14:05
jag tror svenk media skriver jätte mycket om Inter med tanke på Zlatan, om ni minns när Zlatan va i Juve, numera hör vi knappt nåt om de. så all koppling mellan Ronald- och inte rär bara rykten. dett finns alltid viss oro för att förloira spelare. men om en spelare vill verkligen gå, så har vi ändå inte nytta av de.Det bevisar hur mycket de vill spela i Barcelona.
Barcelona Barca-nist
2008-02-09 13:58
hej alla barca-bröder och systrar!
ikväll smäller det, vi kommer ha det tufft med tanke på stor spelarefrånvaro, vi ska inte skylla nåt på Rijkaard med tanke på tunt spelarmaterial. så va förståndiga att vi måste vinna men resulatet är inte alltid tränarens fel.
svår uppgift men vi skall klara av det.
lycka till....
Barcelona Criff
2008-02-09 13:56
Palle Kuling, är det inte bättre att ha en Iniesta eller något där som jobbar hem?
För det är Rijkaards plan eftersom han hänvisar till förra matchen då Iniesta & Abidal totalt raderade Alves & Navas ur matchen.
Du tror väl inte på allvar att Dinho kommer jobba hem? hehe
Barcelona Benito
2008-02-09 13:41
Ämne: Ämne: Tjena G....
Nej, jag ogillar Aftonblaskan lika mycket som de flesta ska du ha klart för dig. Men du behöver inte tro på det jag skriver, kom bara ihåg vart du läste det först. Ronaldinho kommer värvas av inter.
Barcelona Benito
2008-02-09 13:40
Ämne: Fyfan! Jag är inte e....
Det stärker det jag fått höra att han är "klar" för inter. Plus det Nike-kontraktet som blev klart häromsistens för inter.
Dessutom kommer han vara en av spelarna som blir en slags gåva till fansen på 100årsfirande.
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-02-09 13:37
Ämne: Tjena Gubbs!

Har ....
Heter din nära vän Aftonbladet?
Barcelona Palle Kuling....
2008-02-09 13:36
Fyfan! Jag är inte en sån person som vill att en tränare ska få sparken, bara för att han gör ett misstag. Men nu får det räcka! Avgå Rijkaard!
Barcelona Benito
2008-02-09 13:30
Tjena Gubbs!

Har lite inoffciella "insiderinfo".
Det gäller ett samtal mellan en viss Zlatan Ibrahimovic och en nära vän till mig..

Zlatan skall ha sagt följande: "Ronaldinho har kommit överens om ett muntligt kontrakt med moratti"

Mvh
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-09 13:24
Hoppas vi vinner idag, vet någon hur vi kommer starta eftersom enligt denna länk så ska ronladinho inte starta.

Barcelona Criff
2008-02-09 12:58
Nej, det lottas precis som innan. Vi kan få vem som helst.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-02-09 12:34
möter vi vinnaren mellan manchester och lyon om vi går vidare i cl ?
Annons: