/spanien/barcelona/forum/21639.aspx/spanien/barcelona/forum/21639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Edwin
2008-02-09 21:29
Sevilla ställer upp med bästa tänkbara 11:an.
Barcelona Edwin
2008-02-09 21:15
Det handlar inte om att peta. Han vill inte riskera. Han ska hoppa in. Rijkaard vet vad han gör.
Barcelona Kallé
2008-02-09 21:13
älska franks petning av dinho!

blir spyfärdig.
Barcelona *
2008-02-09 21:10
Valdés; Oleguer, Thuram, Milito, Abidal, Xavi, Edmílson, Iniesta, Giovani, Henry y Messi
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-09 20:23
Det finns så mycket som inte går bra just nu för barcelona den första i listan är SKADORNA, sen vem säger att vi boder sikta på 1 poäng här?, vi alla vet ifall Iniesta och Xavi har en bra daig ida, som alla vi här hoppas, då komer sevilla ha problem, spelar santos så som mot Osasuna då blir det kris för sevilla, men backlinjen det ser inte alls dålig ut, okej Oleuger har inte spelat på flera månader men känner på mig att han komer att lira mycket fint ida.
Sen har vi Dinho hoppas han spelar upp sig bra idag. Vi har så många duktiga spelar på plan idag ni vet väll vilka jag inte nämnde för det är mardröms spelare för motståndar laget! 0-2 till barcelona
Barcelona Messi-Lona
2008-02-09 20:14
Ämne: Messi-lona

Det dä....
du kanske har rätt min vän .... eller så kanske han själv ville helt enkelt flytta och det han sa i media var för att arsenal fansen inte skulle bli arga och känna sig svikna ,, han var ju tvungen att säga något efter alla år han var där..
Barcelona Benito
2008-02-09 20:08
Det bästa vore för barca är att de åtminstone tar en poäng. Möjligheten är stor att Real tappar poäng hemma mot valladolid. En härlig nykomling som inte räds att spela anfallsfotboll.
Barcelona Messi-Lona
2008-02-09 20:06
Ämne: Är Guddy mittfältare....
kanske inga poäng men dom kommer garanterat underhålla sina fan
Keyten
2008-02-09 20:03
Är Guddy mittfältare? Jag har för mig att han var anfallare i Chelsea och ett tag här i Barca.

Inga påhopp nu, men tyvärr så har ni inget att hämta i Sevilla.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 20:02
Ska kolla på Deportivo-Getafe , kanske man får se Wilhelmson spela :)
Barcelona BARCA ALWAYS IN MY HEART
2008-02-09 19:31
GHANA-ELFENBENKUSTEN 1-2
YAYA TOURE BYTTES IN NYSS
det är 25 min kvar
2008-02-09 19:29
Messi-lona
barca betalade också mycket för en spelare som är 30 år och var skadad halva säsongen
för att du inte ska ta illa upp så är henry en av de absolut bästa spelare han är en av mina idoler också
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 19:10
Messi-lona

Det där med Henrys övergång. Henry tyckte att Arsenals ledning hade gjort fel i och med att man sålt Vieri till Juventus(som sedan gick till Inter). Men Henry fortsatte ändå. Men sen när assisterande tränaren i Arsenal stack nu i sommras så fick fransmannen nog och gick ut och sa följande om sin övergång till Barca. "Utan han(assist.tränaren) så kan jag inte fortsätta i Arsenal" han sa också " Utan grund ramlar byggnaden"

Så om nåt liknande skulle hända, så skulle t.ex Rijkard lämna barca,
Barcelona Kallé
2008-02-09 18:32
Fan om inte Ronaldinho startar ikväll.
Barcelona Smogen
2008-02-09 18:32
nej, han ska enligt rijkaard inte starta. iniesta och abidal på vänsterkanten. Deco inte med i truppen,så guddy och xavi på mitten.
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-09 18:13
Nån som vet om Ronaldinho startar ikväll?
Barcelona kevina
2008-02-09 18:08
Ämne: även om benito ej är....
aaasc jag måste nog hålla med dig Messi-Lona. Herregud, det blir inte lätt för en när typ 20 pers hoppar på en angående nyheter.
å andra sidan så brukar inte folk håller med varandra men dem börjar inte attackera en som det är nu..!"
fy vad tråkigt
Barcelona Benito
2008-02-09 18:02
Ämne: även om benito ej är....
Messi-Lona

Tack för det inlägget, du verkar vara en förnuftig person. Jag har ingen anledning å ljuga utan berättade bara det jag hörde.

Barcelona kevina
2008-02-09 17:57
Ämne: vilka ska titta på m....
vilken match?
2008-02-09 17:57
http://www.download.com/SopCast/3000-13632_4-10601520.html
gå in på den hemsidan och tryck på download installera sopcast
en går di in på
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=6070&part=sports
och tryck på en av de där det står sopcast
programmet kommer att starta efter en stund sen kommer skärmen komma fram vänta en stund sen kan du se matchen helt gratis :)
Barcelona Messi-Lona
2008-02-09 17:51
även om benito ej är barca fan, eller ljuger så har han inte jidrat med någon här ....
Han kanske talar saning vem vet. har ni bevis el?

Varför hoppar alla på honom..

någon sa vi har hört i 3år nu att han ska flytta. jag har en fråga till den personen ,, Hur länge ryktades det att Henry skulle lämna Arsenal för Barca och vad hände till slut...

Ähhhh ingen tjafs nu ,, om ni inte håller med någon el tror att dom ljuger så skit i att svara.

BARCA VINNER IKVÄLL peace

Benito om det blir så då kommer många kanske här
minnas det du sa.. Om du ljuger så är du onödig
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:48
barca always in my heart

Rapportera här på forumet också, vill gärna veta hur det går för Yaya ;)
Barcelona jogabonito_barca
2008-02-09 17:48
Jag tror att det kommer verkligen bli svårt mot Sevilla idag.... Men man får väl hoppas att de är nu laget höjer sig, jag menar vi har ändå världsspelare både på mittfältet och anfall och borde kunna slå Sevilla.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:45
Men man börjar väl fundera, om han först säger att han inte vill provocera. Men sen kallar han folk skitunge? Och det händer när man säger sin åsikt. så vad ska man göra?
2008-02-09 17:43
vilka ska titta på matchen ifall du inte kan se den kan ja hjälpa dig genom att strema matchen
Barcelona tarrak
2008-02-09 17:41
Kan ni lägga ner tjafset nu? Det har inte på det här forumet att göra och om ni nödvändigtvis måste göra upp tas det via PM. Respektera detta så slipper vi onödiga spärrar.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-09 17:39
Unga som gamla sluta förstöra forumet med sandlåda nivå på konversationerna, detta gynnar ingen att hålla på detta vis.

Detta är ett forum för barca fans först och främst men givetvis är andra också välkomna, det betyder allså att vi kan snacka om barca relaterade saker i gott och ont.

Vi kan inte bara snacka posetivt när det ändå har gått som det gått, om nån kritiserar en spelare och har nåt vettigt backa upp det med är det såklart tillåtet.

Det måste man väl kunna göra eller?
Barcelona Edwin
2008-02-09 17:38
Om halvtimme kommer Toure Yaya att spela för bronsmatchen.
Förhoppningsvis kommer han hem till Barcelona sedan på måndag. Nöjd med en medalj.
Vi hejar honom nu.
2008-02-09 17:33
benito ja e 13 snart 14 år. men de är de du kommer in i forumet snackar skit om min idol och sen skriver oj ja råkade trycka fel komigen de är inte jag som ska växa upp utan du. SKÄMS FÖR HELVETE
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-09 17:25
Då skulle inte du komma in heller om du kallar folk skitungar..
Annons: