/spanien/barcelona/forum/21629.aspx/spanien/barcelona/forum/21629.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBTilIDie
2008-02-08 13:33
Sevillas president Del Nido skulle bara byta Dani Alves mot Messi + 30 milj euro.. Den mannen måste ha rökt lite starkare grejer innan han kom på den idén
Barcelona Barcelonito
2008-02-08 12:15
Idag är det Benzemas tur o önska sig spel i Barcelona. Han är jätteduktig och kanske nästa Ronaldo. Men frågan är om Barca behöver honom. Isåfall måste man ju sälja Henry eller Eto'o om man inte ska spela med 2 anfallare.

Det är roligt med Reals forum. För länge sen sa jag att Higuain inte platsar som Europas 20 största talanger. Vilket jag fortfarande står för. Jag nämnde Benzema som en av dom som är bättre än Higuain. Då rasade hela forumet och fattade inte hur jag kunde jämföra de två. Nu är ALLA kära i honom och vill till varje pris ha honom i Real...
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 11:05
Criff

Men såg du glöden på Kameruns försvar? mittfälltet har inget glöd iallfall, men försvaret fy f*a!
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-08 01:16
5mål : Samuel Eto'o

4mål : A.zaki, Hosny, Manucho

3mål : Drogba, Kalou, Alloudi

Barcelona Sürer
2008-02-08 00:56
vem leder skytteligan nu, samu etoo eller han zaky i egypten?
Barcelona Criff
2008-02-08 00:54
grande_messi, april april din dumma sill :)
Barcelona Criff
2008-02-08 00:53
Jag hoppades också på Samu o gänget, men efter kvällens match som var totalt sömnpiller och sen för att lite senare sätta mig ner och kolla på Egypten matchen så vetifan om ens Kamerun förtjänar att vinna.
Såg nån den glöden och den glädjen Egypten visade? Sjukt ju. Hade vi haft den i Barca hade det blivit åka av för alla lag :P
Barcelona Grande_MeSSi__
2008-02-08 00:51
Va jagar vi Poulsen??? Är det ett skämt eller?
Barcelona Sürer
2008-02-08 00:48
criff

egypten är ju storfavoriter i den finalen men jag tror ändå att kamerun tar det,väldigt starkt att slå ut ghana som inte skapade så värst mycket. sen har man både ´´song´´ rigobert som dominerar i försvaret och alexander som överaskat väldigt positivt på mig i mitten. jag hoppas iaf stenhårt på kamerun och samu
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:48
Egypten tar hem det rätt lätt tror jag... Men visst står det 0-0 en bra bit i andra så kanske lejonet skjuter dom till guld.
Barcelona Criff
2008-02-08 00:46
MADRID 1902, att du kommer med något ämne man kan diskutera och som folk kan ge olika synvinklar på som blommar ut i en diskussion där alla folk kan lära sig ett och annat.

Inte en penismätar konversation där den ena ska vara bättre än den andra. Det är ingen minnesvärd konversation och leder mest bara till irritation. Det vet du nog också om du tänker till.
Barcelona Criff
2008-02-08 00:44
Ja skit i dålig journalistik nu och bråk kåta Real fans.

Vad tror ni om finalen grabbar? Tar Kamerun det eller formtoppade Egypten?
Egypten såg ruggigt starka ut, medans Kamerun såg ruggigt sega ut förutom målet hehe.
Jag tror Egypten tar det!
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:43
Criff
Vad är vettigt att jag skriver Barca är världens bästa lag?
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 00:43
Suñol

Nej det var inte det jag mena men jag kan väll säga att jag menar det nu iallfall!, för som en barca suporter så har jag all rätt till och hacka på real suporter, utan någons välsignelse!
Barcelona Criff
2008-02-08 00:42
- "En sådan som han kan alltid göra skillnad och kommer att fortsätta göra det. Mitt råd till honom är: kom till Inter och du blir glad igen, säger Cesar enligt Goal.com.

Alltså seriöst, hur stor är chansen att en målvakt i ett annat lag sitter och säger så?

Cesar = Inters målvakt.
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:38
Criff: Ja att visa här inne tar den sidan på allvar är ju riktigt skrämmande...
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:37
FC-Barcelona: Så jag får inte lägga mig i när du drar upp något meningslöst dravell?
Barcelona Criff
2008-02-08 00:37
Poulsen till Barca? hahahaha
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 00:36
Suñol,

Jag fråga väll inte om dina åsikter eller?
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:33
Rambla
Helt ärligt jag tror nästan alla Real fans är spärrade från eran forum sista var väl King Raul som jag kommer ihåg han var super trevlig här inne och ändå vart spärrad.
Så jag har svårt och förstå hur vi har invaderat eran forum.
Jag lovar dig att varje dag jag läser här så biter jag mig i tungan och därför måste jag ibland reagera av mig för att jag tycker ni är orättvisa.
Go natt hoppas ni får söta drömmar.
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:33
FC-Barcelona: Ärligt talat vem bryr sig om vad en jeppe på sportal säger? Och det bidrar väl inte till en bättre miljö här på forumet?
Barcelona Criff
2008-02-08 00:32
MADRID 1902, jag tror inte någon hade brytt sig om du hade skrivit något vettigt, men för tillfället skriver du allt annat än något vettigt.
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 00:32
MADRID 1902:

Vad är deta Tottenham och Werder Bremen i top 10 listan? och real madrid inte med?, aj vad har du och säga till det?
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:30
Men visst tycker du jag har fel får du väl föra fram det på en någorlunda hög nivå. Jag skulle inte envisas att använda namnet Bernabeu om jag var maräng då Chemartin inte klingar så jävla illa som fascistnamnet...
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:27
MADRID 1902: Jag läser alla inlägg om La liga för att jag genuint fotbollsintresserad. Men jag får skriva här inne om vad precis jag vill om Kviborgs stundtals usla artiklar och det har du inte med att göra.
Barcelona Sürer
2008-02-08 00:25
håller med dig rambla, löjigt o komma hit o bombadera de så kallade förlorarnas forum
Barcelona Rambla
2008-02-08 00:17
MADRID 1902:

Helt riktigt, och ni är våra största rivaler. Vad vi skriver om Madrid är upp till oss på VÅRT forum. Svårare än så är det inte. Det hade varit en helt annan sak om vi nu invaderade ert forum och "beklagade" oss. Det hjälper knappast att en del av er kommer in hit och "talar" om för oss vad vi ska tycka.
Barcelona Sürer
2008-02-08 00:16
MADRID 1902

om du nu frågar dig själv varför vi läser kvikborgs artiklar ställer jag mig frågan vad du ens gör här inne, du har nog gjort ditt i detta forum, försvinn bara du kommer inte med något intressant iallafall
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:13
Sunol
Nästan efter varje artikel Kvikborg skriver då ska ni skriva här hur dålig och hur löjligt det är då ställer jag mig frågan varför läser ni hans artiklar?
Real Madrid MADRID 1902
2008-02-08 00:09
Rambla
Jag kan inte göra nåt att våran forum är stängd men när eran red låter oss skriva här varför ska jag inte skriva?
Ni är våra största rivaler självfallet jag har svårt och blunda för allt ni skriver om oss och ibland skriver jag nåt här det är ändå ett forum fast du kanske inte tycker det.

Sürer
Jag har för mig att innan den här säsongen var det bara barca fans som sa att ni kommer käka oss med eran fantastic 4 det var det enda man läste här i sommras ni var så säkra så att ni "skrämmde" oss nästan.
Annons: