/spanien/barcelona/forum/21619.aspx/spanien/barcelona/forum/21619.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 2bbbe
2008-06-16 00:08
egentligen så skulle vi ta hem crosas som vart bra i lyon. en bra billig lösning. han är ju helt klart godkänd som backup bakom xavi o iniesta.
Barcelona Unicef
2008-06-16 00:00
Helt otroligt Messi ser helt ointreserad ut går o myser runt på planen, men varje gång han får bollen skapar han en mål chans=) lika glad blir man varje gång han gör sina ryck/finter=)
Barcelona Captain Fantastic!
2008-06-16 00:00
Messi har STOR show just nu mot Equador. Otroligt fina solo-prestationer kombinerat med utmärkt kombinations spel på ett tillslag med sina medspelare (Veron, Riquelme och Aguero främst).

Kolla in Rojadirecta för streams, Messi utövar fotbollsporr just nu, så jag rekomenderar det starkt.
Barcelona Unicef
2008-06-15 23:43
dom klara lagen för Primera division...
Barcelona Evička
2008-06-15 23:38
Ämne: Jag håller med barca....
Rambla, vi kan säga det hur många gånger som helst. Det är precis så det är.
Barcelona Ciao-V
2008-06-15 23:31
Mycket intressant match var det.
Portugal matchen var däremot helt onitressant då han ställde upp reservlaget. Det blev förlust.

Turkarna har nått kvarstfinal men sen åker dem hem tror jag. Tror inte att de klarar av de kvicka kroaterna.
Barcelona Rambla
2008-06-15 23:28
Jag håller med barcadinho, jag skrek som en tokig när Nihat gjorde sitt fantastiska 3-2. Vilken match!

Ja du, målvakter som Casillas och Cech får visst göra hur många tabbar de vill utan att få kritik medans Valdes får höra sina gamla tavlor genom hela sin karriär. Cech världens bästa målvakt? Skulle inte tro det, han är en förlorare och det var inte första gången.
Barcelona SaM__-
2008-06-15 23:27
Skillnaden mellan Cech och Valdes är att om det hade varit Valdes som stod för den tabben hade folk h akat upp sig på den. Den här tabben kommer nog vara bortglömd om någon timme!
Barcelona barcadinho
2008-06-15 23:25
Och Petr Cech - han som rankas som en av de bästa målvakter i världen.
Vilken tabbe.

Nästan samma tabbe som mot Tottenham i FA-cupens final. Då vann tottenham på grund av hans misstag.
Barcelona barcadinho
2008-06-15 23:21
Det är såna matcher som Turkiet - Tjeckien vi som älskar fotboll vill se. Jäkla vilken dramatik. Jag skrek som tåkig av glädje på turkiets tredje mål, även om jag inte hejar på de precis.
Jag tycker att EM har varit bra ännu så länge. Vi har fått se många bra matcher.
Det kommer mera imorgon.

Barcelona lovebarca_megi
2008-06-15 23:09
Killar jag tror inte på det me ronaldo till madrid. För att Han sa ju att han skulle ta upp det efter em hur fan kom det fram så snabbt att han var klar?.

Visca El Barca 3
Barcelona kevina
2008-06-15 23:01
fy faan säger jag bara angående matchen mellan Turkiet och Tjeckien.. har Adlrig sett vilja att vinna hos Turkerna hela mitt liv! wow vilken underhållande match!!!!
Go Nihat och hela truppen.
vad fan tänkte målvakten på?
Barcelona SaM__-
2008-06-15 23:00
Måste säga att Terim kanske skulle passa bra på barca bänken haha!:).. Förespråkar ju till och med mer offensiv fotboll en Barca. Anfall bästa försvar ;)
Barcelona Unicef
2008-06-15 22:56
Ämne: Herrejävlar vilken m....
håller med helt sjuk match! -JAG- BET365 visar alla VM kval matcher...
Barcelona JAG
2008-06-15 22:53
Någon som vet om man kan se Argentina - Ecuador nånstans?
Barcelona Rambla
2008-06-15 22:47
Herrejävlar vilken match Turkiet-Tjeckien. Vilket hjärta turkarna visar, vilken matchcoach Terim är. Vilken jävla killer till avslutare Nihat är. Osynlig nästan hela matchen men blixtrar till de 5 sista minutera. Sen så åker målvakten på ett rött kort. Vad tänker han med? Har turkarna fullt lag att ställa upp med i kvarten? Underhållande är det i alla fall. :)
Barcelona Unicef
2008-06-15 22:03
kul att höra om Benzema!!!
Barcelona ..Esteban..
2008-06-15 21:47
Ni Var visst redan uppdaterade om det;)
Barcelona ..Esteban..
2008-06-15 21:43
Barca B Tog sig ikväll tillbaks till Segunda B
Dom vann med 1-0 mot Barbastro i returmötet.
Victor Vazquez gjorde målet
Barcelona Unicef
2008-06-15 20:51
Ämne: Ämne: Ja, för....
vart Raul som alla hyllat hela året värd vatten nu? ha ha!!!
Barcelona Barca-nist
2008-06-15 20:43
Ämne: Barca-nist

Herreg....
jag vet vad som pågår men det uppdateras mycket dåligt det måste du hålla emd om. de skrives max en gång i vecka. om de ska skrivas så är det nu under EM.
Andra redaktion skriver flera ggr mer än barcas. min kritik är för att förbättra inte tracka ner...
Barcelona Gaucho_10
2008-06-15 20:30
1,2 Miljarder är mycket pengar, om Man U kan få Ramos, robinho eller diarra så borde de vara nöjda, C.Ronaldo borde vara hyfsat mätt i Man U
Barcelona Ciao-V
2008-06-15 20:24
Jag har svårt att tro att Man United kommer att släppa honom. Så dream on, säger jag bara.
Barcelona Gaucho_10
2008-06-15 20:22
C.Ronaldo må vara en bra spelare, men tro mig, det är ett steg bakåt, nu har äntligen Real funnit själen igen, nu har man hungriga spelare, inga divor eller stjärnor , man borde bygga vidare på det , inte köpa en super dyr spelare
Barcelona Ciao-V
2008-06-15 20:20
Ämne: Ämne: Ja, stä....Den där truppen som du ställer upp ser bra ut. Men är du säkert på att alla blir kvar om nu R Madrid skulle lyckas att köpa loss C. Ronaldo?

Kan ju tänkas att någon/några kan ingå i priset. Det ryktas om det också i media.

Tror i och för sig att ni klarar er utan Ronaldo. Men supportrarna verkar ju vara sålda i det här nu...;
Barcelona Barca o Mort!
2008-06-15 20:14
Barca-nist

Herregud, tror du allvarligt talat att de inte vet att zamba är klar? Det är väl det att de väntar tills han har skrivit på för Milan, vilket han inte gjort för han spelar EM just nu.
Barcelona Hoshiar
2008-06-15 20:13
Barcelona lagkapten
2008-06-15 20:13
Shi

Vad händer då med kaptenen som bara skulle med till EM? Han kan ju inte spela i landslaget om han inte spelar i Real, eller?

EDIT: Där fick du med kaptenen också. Men du behövde två försök på dig ;)
Real Madrid Shi
2008-06-15 20:12
Ämne: Ja, ställ gärna upp ....
Rambla

Det är ju bara det offensiva, vi har ju Diarra o grabbarna bakom ;)

Skämt o sido, en mer seriös uppställning skulle kunna se ut på följande vis:

------------Diarra
Ronaldo---------------Robben
-----------Sneijder
------Ruud---------Raúl
Barcelona Hoshiar
2008-06-15 20:12
Om Messi och Alves är med i OS kommer dom vara borta under la-liga eller?

Isåfall kommer det bli svårt att ersätta högerkanten
Annons: