/spanien/barcelona/forum/21608.aspx/spanien/barcelona/forum/21608.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-16 23:11
VALDES JAG ÄLSKAR DIG. Verkar som om Barca inte koncentrerade.
Barcelona R_10_ME
2008-02-16 23:11
nära
Lukas.RP
2008-02-16 23:08
Abidal är fan så kylig. :D
Barcelona Barcanist
2008-02-16 23:07
Hahaha, nu när det blir hands på Henry så snackar väldigt många om det.. Fast än det aldrig var hands, men iallafall..

NÄR DET BLEV HANDS PÅ SNEIJDER I EL CLASSICO DA? HUR MÅNGA MÄRKTE DET? JOO .. KOMMENTATORERNA GJORDE IALLAFALL DET, FICK VI NÅGON STRAFF? NEJ!

Snälla, madridistas, zaragonistas eller wtf ni kallar er .. Skriv bra eller skriv inget alls!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-16 23:05
Edm blandar och ger, förstörde några zarag anfall men tappa mycket boll också.

IN med Yaya!
Barcelona La Masia
2008-02-16 23:04
Tycker också Edmilson känns som en säkerhetsrisk. In med Yaya. Förövrigt känns det som att Xavi har fått igång benen lite, känns bra då han enligt mig är bland de viktigaste i laget.

3 poäng nästa. Nu kör vi.
Lukas.RP
2008-02-16 23:03
Straff var det, men hands var det inte. Det är så jag uppfattat det hela. Nu börjar andra, vamos!
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-16 23:03
Yaya verkar vara påväg in.

Yaya börjar bli en av mina favoriter i Barca älskar hans spelstil så jävla mycket. Han är så lugn.
2008-02-16 23:02
Kapten11

Vem var det hands på?
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-16 23:00
Ämne: Snälla Hoshiar, varf....
Håller med. Orka med maränger nu vi har vår match och spelare att tänka på skit i Guti.
Barcelona kluivert9
2008-02-16 23:00
"Vafan gjorde han och hans bror innan matchen börjar man undra? "

ha ha LMAO
Més Que Un Club!
2008-02-16 22:59
VAMOS BARCELOONA!
Barcelona Hoshiar
2008-02-16 22:59
Vem bryr sig dom fick straff och brännde den e inte ni nöjda nu?
2008-02-16 22:58
Rambla

Jag är inte 100 men det såg ut som Rafa nudda Oliv, men som du säger så drog han tillbaka benet. Vi vet att Rafa kan agera lite klumpigt ibland och det är väl det jag har i bakhuvet när ja såg den snabba sekvensen som får mig att tro att han var på han.

FÅr väl se om sekvensen för att vara 100 antar jag.

=)
Barcelona Hoshiar
2008-02-16 22:57
Säger dom : Barca barca mierda
Barcelona Kapten11
2008-02-16 22:57
Rambla

Hehe nu får du ge dig. Solklar straff, och ja d va hands.
Barcelona La Masia
2008-02-16 22:56
Fint! Ikväll vänder tabellen.

Zaragosas supportar kör på Pippi Långstrump melodin :D Börjar höras frekvent nu på arenor runtom i Europa. Är det Camp Sweden som startat denna trend månne? Skoj att höra iaf.
Barcelona Rambla
2008-02-16 22:56
Snälla Hoshiar, varför ens starta den meningslösa diskussionen? Släpp det.
2008-02-16 22:55
Svårdömt men kommer man bakifrån mycket kontakt eller lite så blir det oftast frispark/straff, så det var rätt om man ska gå efter regelboken.

Men det blev miss och tack för den presenten, tar vi chansen och sätter 2an nu?

-De hoppas jag och tror att vi gör för förutom några halvchanser så har vi ju mest boll och kontrollerar mittfältat, visserligen är vi lika svaga som zarag i anfallsväg men inte lika för vi fick ju till några anfall ändå.

Varför försöker kommentatorn få till henrys mål till hands när han har replay att gå efter?, på de 2 sista ser man ju att bollen landar på bröstkorgen och dör ner. Aja pajas till kommentator när han inte vågar erkänna sitt misstag sen på efterhand.

=)
Barcelona Jugador
2008-02-16 22:54
Fick väl ta tillbaka det jag sa i ett tidigare inlägg då. Snygg framspelning av Deco till Henry som jag visserligen blev ägd av. Tycker vi ska slänga in Gudjohnsen och kanske någon Ronaldinho nu i andra halvlek.
Barcelona Hoshiar
Var det inte guti som var bättren deco ?

Asså så fort en real-spelare gör nått bra så e han bäst i världen

Förra veckan såg jag när en hade skrivit

Guti borde vara bland dom 3 bästa i världen

alltså att han e bätrren messi kaka och ronaldo
Barcelona Edwin
Barcelona spelar väldig säkert och kontrollerar matchen tycker jag. Jag är nöjd med 1:a halvleken.
Å vilket mål. Det var vackert. Han tog ner bollen i bröstet och la den vackert i målet så som han brukar göra det i Arsenal.
Barcelona Rambla
Straffen är så fel den bara kan bli. Rafa tar undan sitt ben för att Oliveira inte ska kunna lägga sig över det, trots det så slänger han sig bara. Åtminstone så uppfattade jag det så, självklart kan jag ha fel. Domaren som är längre ner i banan kan självklart inte se det och blåser straff. Sånt man får räkna med på bortaplan.

Usch, Edmilson är en sån säkerhetsrisk. Han tappar hela tiden bollen på mittplan så de får ställa om. Det samma gäller Deco och även Xavi fast det är högre upp i banan. En passning har Deco fått till i alla fall, den viktigaste som ledde till målet. Skrattade högt när pajasen till kommentator ville ha det till hands. Fin nertagning på bröstet och avslut så fort bollen landar. Bra gjort av Henry.

Ut med Edmilson, in med Yaya. Ut med Deco och in med Guddy. Annars tappar vi det här. Messi är för nonchalant och rör sig för lite. Den som rör sig bäst av de tre där framme är Giovani. Synd att han inte fick sätta ett mål på friläget.
Barcelona Aubri
2008-02-16 22:53
FCB //
Ursäkta det sena svaret.. Tyvärr så kanske det är bara din. För min går grymt bra, problem fritt
och grym kvalité.

hoppas det löser sig för dig också
eller testa uppdatera din media player.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-02-16 22:53
Vad menade han med gesten? Tycker att vi spelar jätte bra specielt Xavi :)
Barcelona la Fredinho
2008-02-16 22:52
Yes, ko straff var det nog även fast oliveira hjlpte til ganaks amkt.
Men men, missad straff ä bra för oss, speciellt efer att rel har tappat poäng borta mot betis!!
Barcelona Criff
Solklar straff, tom Marquez visste han gjorde bort sig hehe.
Skönt att han missade iaf för oss och just för att alla ska sluta diskutera straffsituationen.

Annars ser vi fortfarande väldigt statiska ut, jag tror Xavi rörde bollen typ 4 gånger. Någon annan som kände så?
Barcelona Foadinho_2pac
Jag vet inte hur ni ser att det var filmning han fällde honom inget snack om saken.

I övrigt tycker jag vi har spelat bra och det känns som om Rijkaard har en tanke bakom den här matchen (jämfört med andra matcher) Vill se en taggad Ronaldinho i andra som gärna får göra 1-2 mål så självförtroendet goes sky high.
Barcelona Kapten11
Så otroligt onödigt av Rafa att chansbryta där, men det löste ju sig ändå.
Sett till chanser så ska vi vara glada att vi leder, men det är kanske dags för lite flyt äntligen.
Barcelona Señor Hadi
Guti 2

Slår bort ett halvt dussin hörnor och det måste man kritisera vicekaptenen för. Spelar som vanligt med ett överlägset spelsinne, synd bara att hans medspelare inte alltid med på dessa genomtänkta passningar.

Saxat från madridredaktionens spelarbetyg från kvällen. Hur fan kan man betygsätta Guti med en 2a? Han är ju knappt värd en 1a. 1-6 vare som gällde
Annons: