/spanien/barcelona/forum/21605.aspx/spanien/barcelona/forum/21605.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-02-18 13:09
Håller med dig se bara på Real madrids readaktion de lägger fram nya artiklar hela tiden.
Barcelona r.10
2008-02-18 12:51
Dåligt av redaktionen att inte ens skrivit Matchrapporten än!

I allmänhet dåligt med Fc Barcelon artiklar.. dåligt!

Om det är ont om personal så tror jag att det finns många som vill och kan hjälpa till.

FORZA FCB!
Barcelona Kallé
2008-02-18 12:08
Hur kan du tycka att han är dålig i passningsspelet?

Synd att jag inte hittar någon statisik på det. Tror inte att han hade tatt plats på Barcelonas mittfält om han hade slått bort flest passningar i hela la-liga. Snarare tvärtom. Tror inte heller att han hade vunnit Champions League med porto om det hade varit så.
Barcelona Der Afro
2008-02-18 11:57
Ämne: Deco, Xavi och Inies....
Hur kan du tycka Deco är bra på passningspelet? Nämn en enda spelare i La liga som slår bort fler passningar än Deco.
Barcelona Kallé
2008-02-18 11:39
Deco, Xavi och Iniesta.

Två av dom bör alltid vara med i startelvan. Alla de tre är bra på vad barca står för: passningsspelet och kreativitet.
Barcelona De Goda
2008-02-18 11:18
Ämne: Jag tkr iaf minst 1 ....
Mmmm jag förstår. Det har Deco alltid vara bra på, men ibland har jag sån lust att se Barca också ge stryk ;) därför kommer Marquez alltid vara en av mina favoriter av den här eran.
Barcelona FCB#19
2008-02-18 11:15
Jag tkr iaf minst 1 "kortväxt" spelare ska va med i startelvan. DÅ kan han falla lätt (inte filma) och göra så att dom drar på sig varningar och att de flesta brutala lagen har ganska stora och sega försvarare då kan t.ex Messi springa förbi dom enkelt :P
Barcelona De Goda
2008-02-18 11:10
God morgon kamrater!

Tänkte posta in min första startelva. Har funderat mycket på om hur startelvan skulle BEHÖVA se ut ifall vi skulle stöta på ett mycket fysiskt, taktiskt lag som spelar brutalt (kanske i svåra cupsammahang). Vad sägs om den här;

Valdes.

Pouyl. Marquez. Milito. Abidal.

Edmilson.

Gudjonhsen. Toure.

Henry. Etoo. Dinho.

Det skulle innebära för mig ett lag med mycket styrka, rutin och vilja ( fast oftast ser det ut som om Henry inte har någon kampvilja kvar, han är kanske rädd för att gå in i närkamper och slå upp sin höftskada igen strax innan EM????)

Nu säger jag inte att våra kortväxta spelare (ni vet vilka)är sämre, utan som sagt hur laget BÖR se ut ibland när vi möter destruktiva, fysiska och brutala lag.

Man skulle också kunna spela Dinho på mitten och låta Vikingen vara på topp.

Vad sägs??
Barcelona JagÄlskarRonaldinho
2008-02-18 11:02
förmodligen är han med men han startar inte stog så innan på Barcas sida
Barcelona The Reporter
2008-02-18 10:51
Nån som vet hur de kommer vara med eto'o på onsdag om han är med elr inte?
Barcelona Criff
2008-02-18 10:26
Messi-Lona, jag tror inte någon som såg det på tv kan avgöra om det var hands på Henry.
Jag går helt enkelt efter hur Zaragoza spelarna reagerade, ingen blev fly förbannad och ingen klagade. Cesar kom rakt emot situationen och Sergi står precis brevid och ingen av dem tecknar på hands. Sergio tecknar för offside men det såg man att det inte var.
Men på reprisen bakifrån ser bollen ut som den tar på handen.

Bollen på axeln tycker jag är ett gränsfall, hade det hänt mitt ute på planen så hade det säkert blivit en frispark.
Men att blåsa i 83e minuten när inget utav lagen kommer åt något håll var väl lite dumt. Även om hands är hands så brukar sånt frias just för att det inte ska vara orättvist.
Lika glad för det är jag :P

Zaragozas straff var heller inte så billig, den var solklar. Till och med Marquez visste han gjorde bort sig med den minen han hade.

En konstig match som vi med lite tur vann :)

Bara tacka och ta emot.
Barcelona Suñol
2008-02-18 02:05
Messi-Lona: Du är precis lika jobbig som alla maränger här. Gå och tvätta din mun med tvål!!
Barcelona Messi-Lona
2008-02-18 01:48
Här till alla real och barca fan (ni kanske har set just den här klippet men i allafall)

Henrys mål minut 1,05 den tar på bröstet..

barcas straff minut 4,00 tar på Zaragozas försvararens bicep och det är riktiga mål båda två..

Zaragozas straff var inte felaktig men jävligt billig ,,han fick bollen långt ifrån sig så han dök han skulle alldrig få tag på den bollen...

Real är dom sista varelserna i universum som ska snacka om fusk dom fuskade själva bara några minuter innan våran match .. 6 stopptidsminuter och det var inte ens nån som dog hur fan blev det så mycket,, jag undrar hur mycket domaren känade på det ,, minst ett års lön ,, eran tröja ser ut som fågel bajz ..
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2008-02-18 01:35
Jag måste fråga er nåt som jag vill att ni ska svara på. Jag och min kompis har suttit o tjatat på vem som är bättre mellan Abidal och Patrice evra.

Vem tycker ni är bättre?
Las Palmas Pio pio
2008-02-18 01:30
Mkt läsvärd intervju på Xavi. För er som förstår spanska.

Sancho (AC Milan)

Beror nog på att Yaya Toure skadade Matuzalem i mötet på Camp Nou..Matuzalem har varit borta sen dess.
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-18 00:49
Ämne: Vad var det som händ....det var inte abidal och toure utan bara TOURE.
från förra matchen så skadade toure en av deras spelare så darför buade dom åt honom varje gång han fick bollen. fansen skämde ut sig bara!
Barcelona A.Gaudi
2008-02-18 00:47
ett fantastic four med Ronaldinho som offensiv mittfältare kanske hade fungerat. mot ett mindre lag som Levante borde vi pröva på iaf. skulle inte våga spela det mot bättre motstånd dock.
Barcelona la Fredinho
2008-02-18 00:29
Nja, tycker inte Henry spelat jättebra på senaste borde låta Rhonnie få starta.
Kwake
2008-02-18 00:28
Henry ist för Ronaldinho och det ser bra ut!

Ronaldinho har inte heller presterat så bra när han har hoppat it, Henry gör iaf mål :)
Barcelona la Fredinho
2008-02-18 00:20
---------------Valdés---------------
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal
--------------YAYA--------------
-----Xavi--------Iniesta----------
--Messi----Eto'o----Ronaldinho-------

Det var väl Yaya Toure som fick Busvisslingarna..
Jag undrar också varför han fick dom
Sancho (AC Milan)
2008-02-18 00:19
Vad var det som hände egentligen med Abidal och Toure igår? Varför fick de bussvisslingar hela tiden? =S
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-18 00:11
Rambla

härligt med dom goda nyheterna :D
jag vill verkligen se Zambrotta på högerkanten för puyol behövs i mitten.
Barcelona Rambla
2008-02-18 00:04
Zambrotta och Sylvinho friskförklarade idag av läkarna. Båda är tillgängliga för spel på onsdag mot Celtic. Nu fattas bara Samu. Skulle han få klartecken så lär han med all sannolikhet starta på bänken.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-18 00:00
Fantastic four får nog bara chansen vid ett senare tillfälle av Levante matchen. tror inte Rijkard vill starta med en sådan offensiv direkt. skulle vara rätt onödigt ändå.

Men det skulle ändå vara kul att se Fantastic four, när de var det ända man pratade om innan säsongen började. så klart att man vill se detta.
Barcelona Dizzy
2008-02-17 23:53
Skulle vara riktigt kul att se Fantastic Four när vi möter Levante i helgen.

Vad tycker ni?
Barcelona Edwin
2008-02-17 23:17
Jädra vilken bänk. Tycker att det är dags att spela " the fantastic four". Efterlängtad;.
Eller rotera smart spelare helt enkelt. Kanske?
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-17 23:05
Alternativ uppställning

---------------Valdés---------------
Zambrotta-Puyol-Milito-Abidal
--------------Marquez--------------
-----Touré--------Xavi----------
--Messi----Eto'o----Iniesta-------

sen har man på bänken: Deco,Ronaldinho,Henry,Gudjohnsen,Bojan,G2S,Thuram. massa stjärnor;)
Barcelona Rambla
2008-02-17 23:04
Ämne: Urime pavarsija e Ko....
..och vad har det med Barcelona att göra?
Barcelona Jugador
2008-02-17 23:02
Rey Etoo9#

Snälla, redigera ditt inlägg istället för att posta flera i rad.
Barcelona Rey Etoo9#
2008-02-17 22:58
av fcb:s hemsida ursäkta alla inläggen
Annons: