/spanien/barcelona/forum/21601.aspx/spanien/barcelona/forum/21601.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Robinho Magico
2008-02-17 00:03
Darrar vet jag inte om vi gör. Vi får se när ni besöker madrid vi kommer slakta er här.
Barcelona Culeeees
FOOOOOORZA BAAAAARCA !!!!

vi vann å e så jävla glad .. men nånting gick på mina nerver under matchen ;

vrf i **** buade dom åt abidal å toure ?
rasister ska nte ens finnas på läktarplats
säkerhet my ass, dom som gör så mot spelare ska skickas ut å fängslas va jag hört i lagboken, rasism e inte tillåten, men säkerheten i zaragoza bryr sej inte för att de deras hemmalag som spelar, riktigt irriterande !!!
Barcelona Kallé
Äckel madridistas.
Hur mycket fick domaren i eran match när han satte 6 tilläggsminuter. ?

VI KOMMER NU, AKTA RYGG!
Barcelona Ronaldiinho
Ride_The_Big_One(6)

det var det jag nämnde tidigare
fansen är sura över tacklingen som Toure gjorde på deras Zaragoza spelare från förra matchen och därför buade dom åt honom.

Hade det varit rasistiska fans så hade dom retat abidal, henry, och även dinho!
Barcelona FCB :)
2008-02-17 00:02
Ghazza

Det stämmer. Jävla idioter.
Lukas.RP
Helt sjukt skön seger, vrålet vid Ronnies mål hördes förmodligen lika bra för grannen som det gjorde för alla andra i huset.

Jag klättrade i tips-tabellen också. :-)
Barcelona Rambla
Real_Madridas:

Vill du bli spärrad?
Barcelona RONALDINHOO!!!!
Ronaldinho!!!! Just därför heter jag som jag heter: RONALDINHOO!!!!
RONALDINHO#10
Barcelona Duda
Ämne: Ämne: Det end....
Runt en Guti och en Gago, dvs inte ett piss...
Barcelona Hoshiar
Närmaren 5 p har vi inte varit på länge
Barcelona Foadinho_2pac
Criff

Aha hahahaa såg lite fel då men undra vad han menade med den gesten?
Barcelona Rambla
EL-Gonzalez, tack för det. Nu kanske det kan bli lite spänning till slut. Även om jag fortfarande tycker att Barça spelar för enformigt och dåligt på bortaplan. I kväll fötjänar vi egentligen inte segern men man får ta till vara på det lilla som bjuds.

Trevligt att det kan komma in maränger in hit som inte bara är här för att provocera och bråka.
Barcelona Ghazza
Ämne: ÅT HELVETE MED ALLA ....Nu ringer en klocka, var det inte äckelzaragoza som gjorde apljud åt Eto'o...?

Edit: Visst fan var det de.. Svin hela högen.
Barcelona ZARM
Ja, vad fan handlade busvisslingarna mot toure om???? Gud vad skönt att Ronnie satt straffen. glad jag är!!!!!!
Barcelona A.Gaudi
nu bär det av mot Celtic park. får vi ett bra resultat i skottland kanske vi börjar gå igång i en formtopp igen.
Barcelona FCB :)
Just nu känns det riktigt bra!!!!
Grabbar, REAL MADRID DARRAR!
Barca är på väg uppåt!
Barcelona Visca_Barca
Real_Madridas
var inte ni som gjorde 7 mål förra gången?
haha i denna gången då? 14 mål mot betis eller?
du e roliig gubbe
Barcelona Duda
2008-02-17 00:01
Skönt med vinnst, även om vi kanske inte var värda alla 3 pinnar. Varför väntar Rijkaard så länge med att göra byten? G2S skulle ju ut redan i halvlek.. Aja, mot nya mål!
Barcelona Ronaldiinho
skönt med seger, hoppas zaragoza fansen får deras böter!!!

Ni som klagar över straffen, de är inte vårt fel att Diego Milito inte är lika säker dom RONALDINHO på såna straffar!

dom fick en tveksam straff och dom missa den, de enda dom ahr att skylla på är sig själva.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Captain Fantastic!

Det har haft problem med rasister på läktaren förr, men jag tror inte det var rasistiska glopård mot Yaya denna gång, vi hade flera spelare som tex Abidal på plan inte fick han några glåpord inte vad jag hörde iallfall. Jag tror publiken buade ut yaya för tacklingen han dela ut mot Matezuzlam i Zaragosa som vi mötta på hemmaplan som tyvärr skadades i duellen.

Det är bara vad jag tror.

Tack Juanfran för presenten, till alla som inte vet vart hands slutar så är det slutat av axeln och inte vid arm muskeln. Med andra ord klar hands!
Real Madrid Ramooooos :-)
Spärrad. /red
Barcelona Dzebo8
härligt med denna segern....tycker att hela barca kämpade hela matchen o nu är det bara 5 p upp till real

FOOORCAA BARCAAA
Barcelona Hoshiar
2008-02-17 00:00
Ett extra plus till Milito som skyddar skottet från Sergio (backen)
Barcelona Rambla
A.Gaudi:

Du menar de där små vita liven som har stängt sitt forum för utomstående? Bry dig inte om vad de eller andra intelligensbefriade varelser som kommer in hit enbart för att häckla, provocera och skapa dålig stämning.

Var i regelboken står det att det måste vara en "farlig" situation för att det ska blåsas straf. Tar man ner bollen med armen så tydligt som han gjorde är det straff.
Barcelona Visca_Barca
oo mister oo mister återigen byter han perfekta spelare o matchen vänder o vi vinner en svår borta match.
jag älskar mitt underbara lag BARCA BARCA O BARA BARCA
Real Madrid EL-Gonzalez
Grattis för seger, det blir mer spännande för varje macth som spelas. Grattis för ronaldinhos straff mål.

La Liga är världes bästa liga därallt kan hända !

Hala Marid.!
Barcelona kluivert9
2008-02-16 23:58
rrrrrr orkade inte kolla de sista 3 min. skönt med 3 pinnar. grattiiiiisssssssss. ronnie I love you too (not in the gay way)
Barcelona Criff
Ronaldinho gjorde inget ansikte som målgest, utan ett hjärta och sen pekade han in i kameran.
Barcelona Captain Fantastic!
ÅT HELVETE MED ALLA PÅ LA ROMAREDA!

Dessa rasist fans får inget annat än vad de förtjänar. De fanns de som buade ut Toure för att han är Afrikan (de har antagligen lärt sig att, att göra ap-ljud kan ge böter) och sedan fanns det de som höll käften och lät det ske, åt helvete med båda grupperna!

Detta var en moralisk vinst!!!

Jag satt och kokade under matchen när jag hörde publiken hålla på så mot Yaya, jag kokade och kände mig hjälplös till att göra något.

Tack Juanfran för att du tog bollen med handen! Tack dommaren för att du vågade stå upp mot dessa idioter! Tack Ronaldinho för att du satte den! Och till slut...Tack Gud för denna moraliska vinst!!!
Barcelona Unicef
2008-02-16 23:57
Tackade herren tackade jesus! fy fan vad härligt!!!!
Annons: