/spanien/barcelona/forum/21598.aspx/spanien/barcelona/forum/21598.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2008-02-17 00:42
king_robinhoo

Det var inte det vi pratade om, vi snackade om Ricardo som låg kvar i 1.5 minuter.
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:41
Varför måste maränger alltid komma in hit och bråka så fort vi lyckas vinna en bortamatch samtidigt som de själva förlorar. Är det vårt fel att domaren blåser straff efter det att linjedomaren viftat på straff?

Vi skiter väl fullständigt i hur välförtjänt seger var eller inte. Håll er på ert forum istället.
Barcelona kevina
uuush, Madristar..vad vill ni?

somn ågon sa, om ni hade vunnit matchen mot Betis, det e klart som sjutton att ni skulle inte var här och försöka övertyga oss hur kass ert lag är(det visste vi redan förstås).

snälla lägg av genast!
Real Madrid Daebes//Zizou
Visca_Barca// Vad har det med saken att göra? Läs mitt inlägg igen. En gång till oerhört barnsligt. Var tog det laget som vann med Bernabeu med 3-0 vägen och spelade så fint? Sluta med barnsligheterna. Är du 5 år eller?

Abbe_// 6 Byten = 3 minuter sen plus det king_robinhoo sa och det finns mer.
Barcelona OkkaPokka1
Men realfans.

idag vann vi och ni förlorade, man kan diskutera mycket om straffsituationer osv...
Men det som hände, hände. Och det är kanske omvänt nästa omgång. Men det får man se då.

5 poängs skillnad nu. :)
Barcelona BARÇAAAAAAA!
2008-02-17 00:40
Ämne: Kallé// Betis målvak....
Och robben skulle haft den andra gula eller?
Real Madrid R9 Ronaldo
Rambla

Jag har andra saker att göra här i livet. Har tyvärr inte tid att nörda mig i internationella forum och liknande.
Barcelona Kallé
king_robinho,
du tror att domarna stoppar klockorna i alla matcher, alla sekunder som någon ligger skadad?
Då skulle vi för fan ha minst 10 minuters tillägg, i varje match. Speciellt med Robben på planen.
Barcelona A.Gaudi
var inte så uppkäftiga nu. vi är dom som ska vara de goda laget i sammanhanget. visa ödmjukhet, vi ligger 5 poäng efter real!

det är vi som ska vara mer än en klubb och förebilder i fotbollsvärlden.

Barcelona tuner
2008-02-17 00:39
Ämne: Kallé// Betis målvak....
ja, väldigt konstigt att inte robben får sitt andra gula kort där förövrigt... men just ja, dommarna gör ju bara fel när det går emot real...
Real Madrid king_robinhoo
Abbe_// A Men tror du värkligen det var bara denna spelavbrott under matchen.
Barcelona Kallé
R9 Ronaldo
Men är du helt dum eller?
Vafan sitter vi och diskuterar? Senaste 200-300 inläggen handlar om domarbeslut. Kan inte du ta och ringa dit istället för att komma in här och lipa?
Barcelona Ghazza
2008-02-17 00:38
Heh, tänker fortfarande på slutsignalen när Puyol står och vevar armarna av ren glädje. Det är i sådana ögonblick man kan gå ner på knä och fria för kaptenen.

Ehum, nåja kanske inte fria. But you get the picture.
Barcelona Abbe_
2008-02-17 00:38
king_robinhoo

Blir fortfarande inte 6 minuter!
Barcelona Visca_Barca
2008-02-17 00:37
Daebes//Zizou

undrar var tog det laget vägen det som gjorde 7 mål o menade att de är bra :)?
Barcelona El Culé
Mycket Madridistas efter match, as always?.

Jag tycker att vi gör en väl genomförd match idag. Dock är det tur för Rijkaard att vi vinner för att jag tycker att Ronaldinho bytet kom på tok för sent.

I övrigt så står Bojan för en mycket bra insats, men bäst idag var utan tvekan Milito! Nu är det inga åtta längre, nu lär vi få se ett nervöst vitt lag i fortsättningen!

Visca.
Real Madrid king_robinhoo
Kallé// Betis målvakt Ricardo låg på marken i minst 1,5 minut efter att han hade fått en spark avv robben,,tror du inte man räknar det med eller
Barcelona Rambla
R9 Ronaldo:

Din dåligt dolda sarkasm går inte obemärkt förbi. Normal intelligens gör att man förstår sunt förnuft och hur saker o ting ligger till. Det behövs ingen stort detektivarbete. Som sagt, på internationella forum så sitter man och diskuterar med andra fans om saker som rör klubbarna. Det leder till intressanta diskussioner. Du borde pröva någon gång.
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:36
Ämne: RoyalMadrid:

Vem ....
Påstår ni på allvar att Henry inte tog med handen. Har ni ens kollat reprisen på Henrys mål på rojadirecta.com? Dålig kvalité, men man ser det lik förbannat ändå hur bollen tar en mycket märklig bollbana som aldrig hade kunnat inträffa om han hade tagit ner bollen ärligt. Om ni tittar riktigt noga så ser man att bollen först rör hans arm och sen studsar bollen snabbt på hans mage/bröst.
Real Madrid R9 Ronaldo
Kallé

Hur fan ska jag veta? Jag var fan inte och dömde matchen, lite bättre än så ska du veta lille vän. Du kan ringa den spanska domarkåren och fråga om du är intresserad.
Barcelona tarrak
Ämne: tarrak// För det för....
Är du verkligen allvarlig? Visst är det enklare för en maräng att bli spärrad i detta forumet än vad det är för en culé. Inte speciellt konstigt med tanke på att ni förbjuder alla utomstående att skriva i erat. Vad jag reagerade mot var att du kommer in och berättar för oss vem som skall bli spärrad på vårat forum, när du själv släpper förbi bra mycket värre grejer på erat. Ta ett djupt andetag, tänk över vad du sysslar med och gör ditt jobb innan du klagar på andras. /Moderator
Barcelona Kallé
2008-02-17 00:35
R9 Ronaldo,
Väntar fortfarande på ett svar ang. era 6 tilläggsminuter. 3 minuter för alla byten. Var hittades de andra tre? Du kan svara i pm också om du vill. Men det är nog många andra här inne som också är intresserade, shoot!
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:35
Mr Baloo-Gonzalez:

Tack, äntligen en vettig skribent.

Jag påstår inte på något vis att segern var välförtjänd men vem bryr sig om det? Spelarna slet och krigade till slutet och det är jag glad för. I dessa dagar då CL närmar sig, tag jag emot alla poäng utan att klaga på spelet.
2008-02-17 00:34
Visca_Barca// Oj vad moget. "Vi vann ni förlora". Du ser inte mig säga vi leder ligan det gör inte ni. Fy vad barnsligt!
Real Madrid R9 Ronaldo
2008-02-17 00:33
Rambla

Oj, visste inte att du var så insatt i Real Madrids ekonomi. Du verkar ha bättre koll på ekonomin än vad Reals ekonomiansvarige gör. Imponerande, kan du kolla upp lite statistik till oss Madridistas? Det vore snällt.
Barcelona Rambla
2008-02-17 00:32
RoyalMadrid:

Vem bad om din åsikt. Påstår du att DU klart och tydligt såg att Henry tog ner bollen med handen, så är du härmed dumförklarad. Det gick inte att se, påstå inget annat utan ta på dig dumstruten och ställ dig i ett hörn och skäms.
2008-02-17 00:32
OkkaPokka1// Nej den har jag inte glömt. Men eftersom den spelades för 3 år sen skippade jag det. Då skulle jag tagit med 4-2 segern med men skippade det året.
Real Madrid RoyalMadrid
2008-02-17 00:31
Ämne: Zaragozas straff är ....
Se och lär av det här inlägget. En helt objektiv culé som kan erkänna att det var straff för Zaragoza. Dock tvivlar jag starkt på att han även tycker att Henry gjorde hands och att Zaragozas hands var mycket tveksam.
2008-02-17 00:30
tarrak// För det första så gör vi så gott vi kan. Säker på att dem gör samma sak här. Jag sa att jag tyckte det var provocerande. Men inte är han spärrad för det. Tycks vara lagligt här. Säker på att man skulle blivit spärrad som Madridista om man skrev samma sak om Barca.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-17 00:30
Daebes//Zizou

Glömmde du inte 0-3 på bernabeu? har ni kommit över det nu, äntligen ;)
Annons: